SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat klaas?quote:
laten we er een messi bijvoegen over een paar wekenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik blijf die foto in de OP van een verbouwereerde Modric zo prachtig vinden.
Ik kan die goals inmiddels wel dromen. Op naar nieuw succes.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:39 schreef mokkiemok het volgende:
Ben ik overigens de enige die nog steeds naar de herhaling kijkt?
heb zelfs een paar reaction vids gezien van real supporters. blijft mooi omt e zien
Ja. Wordt nog het één en ander bekend gemaakt over o.a. het WK in Qatar en het WK voor clubteams dus het balletje zal iets later rollen.quote:
Wat dan? Dat het niet doorgaat?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Wordt nog het één en ander bekend gemaakt over o.a. het WK in Qatar en het WK voor clubteams dus het balletje zal iets later rollen.
Waarschijnlijk dat ze het aantal teams gaan uitbreiden, en het WK voor clubteams gaat op de schop.quote:
Niet zoals de groepsfase verwacht ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:00 schreef Liftdeur het volgende:
Wordt het weer zo'n gigantische poppenkast of zal dat meevallen?
Dat is al een week mijn bureaubladachtergrondquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik blijf die foto in de OP van een verbouwereerde Modric zo prachtig vinden.
Boks.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is al een week mijn bureaubladachtergrond
Maar dit gaat toch zo veranderen na de lotingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de meeste bookmakers is Manchester City de favoriet voor de eindzege. Unibet keert 3,40 euro uit voor elke ingezette euro op The Citizens. Daarna volgen Barcelona (4,25), Juventus (5,00), Liverpool (6,00), Manchester United (13,00), Tottenham Hotspur (15,00), Ajax (18,00) en FC Porto (61,00).
Ze schatten Porto wel héél veel lager in dan Ajax. (voor wat het waard is)
Lekker ook wedstrijden in Oman en Koeweit, moet gewoon mogen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze het aantal teams gaan uitbreiden, en het WK voor clubteams gaat op de schop.
Dat dacht Bayern ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:09 schreef KingRadler het volgende:
dat Ajax eerst uit speelt tegen Liverpool is niet verkeerd
jawelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:25 schreef Liftdeur het volgende:
Met 12:15 inschakelen ben ik nog wel op tijd he?
Makkelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:25 schreef Liftdeur het volgende:
Met 12:15 inschakelen ben ik nog wel op tijd he?
Op wie hoop jij?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:34 schreef O_o_ het volgende:
Van spanning loopt het dun langs mijn knieholten.
(Grapje, maar ben wel benieuwd).
Proeventus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft Ajax geloot in de proefloting?
Lollerpoolquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft Ajax geloot in de proefloting?
Is niet door de media afdeling gemaakt, beetje opletten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)pok-mon-gevecht.html
ajax media afdeling
Thanks.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/uefa(...)draws/round=2000982/
En op Eurosport.
Is niet van Ajax zelf. En daarbij is die smiley behoorlijk misplaatst na alle dikke filmpjes die ze laatste tijd gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)pok-mon-gevecht.html
ajax media afdeling
zie het nu ook ja, blijft even kansloos wel.quote:
Verkeerde quote, heb je wel goed geslapen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zie het nu ook ja, blijft even kansloos wel.
I stand corrected, die filmpjes is inderdaad niks mee mis.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:51 schreef AMCA het volgende:
[..]
Is niet van Ajax zelf. En daarbij is die smiley behoorlijk misplaatst na alle dikke filmpjes die ze laatste tijd gemaakt hebben.
dochtertje heel de nacht aan het spoken... buikgriep, dus nee eigenlijk niet. Blijkbaar heeft dat wel degelijk effect, al voel ik mij prima.....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Verkeerde quote, heb je wel goed geslapen?
Met andere woorden, het maakt geen ene moer uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:57 schreef GwaiLow het volgende:
United en Tottenham zijn het gunstigst denk ik. Porto (Portugezen) zijn erg lastig voor ons, maar zou nog mogelijk moeten zijn om te verslaan. City en Barcelona zijn iig echte voetballende teams wat gunstig is voor Ajax, alleen zijn die normaal gesproken te goed. Juve en Liverpool zijn echt het kutst denk ik. Al blijven het wel prachtige affiches.
Jawel, United of Tottenham...en anders Porto...en anders City of Barcelonaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Met andere woorden, het maakt geen ene moer uit.
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ach, we staan in de kwartfinale, dus er bestaan geen makkelijke tegenstanders (cliché).
gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, het is een oprechte vraag. Ik begrijp die noodzaak nooit zo.
Weer gekomen door de pirouette van Tadic.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
deze filmpjes zijn altijd heerlijk als ajax er in zit
twee keer, kooltje schonequote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer gekomen door de pirouette van Tadic.
oneensquote:
Dat is geen stelling.quote:
Hoppaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen stelling.
Misschien dat je dit soort quasi-grappige berichten kan posten bij de loting van PSV!
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen stelling maar een voetbalclub.
Ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik bedoel dat jullie hen gaan loten. Zou dat het gunstigst zijn?
Deze discussie is al dagen gaande.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik bedoel dat jullie hen gaan loten. Zou dat het gunstigst zijn?
Rotzooi niet gelezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Rotzooi verwijderd. Zullen we het hier gewoon over Ajax hebben?
Dank.
Dat is helemaal geen nadeel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerst thuis. Dat is niet zo mooi.
Natuurlijk wel. Ik zie het juist als een voordeel, vooral met dit Ajax. Stel dat je thuis 0-0 speelt en je maakt daar een of twee goals, dan is het makkelijker vasthouden dan andersom.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gaat het nog ergens om tenminstequote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
En stel je voor dat je thuis 3-0 wint, dan kan je ook door naar de halve finale.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik zie het juist als een voordeel, vooral met dit Ajax. Stel dat je thuis 0-0 speelt en je maakt daar een of twee goals, dan is het makkelijker vasthouden dan andersom.
mee eensquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan gaat het nog ergens om tenminste
Balletjes waren weer goed opgewarmd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:16 schreef Pedroso het volgende:
Zit geen echte topper tussen. Heeft de UEFA prima geregeld.
iets minder kut was mogelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:17 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, iedereen heeft het over een kutloting, maar wat verwacht je in de kwartfinale van de Champions League
Die gast gaat dus weer enorm vervelend doen hier rondom die duels pfff.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zit ik klaar voor de ultieme Bianconeri meltdown.
Ik kan daar enkel keihard om lachen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast gaat dus weer enorm vervelend doen hier rondom die duels pfff.
Wat dan? Het zijn allemaal zeer goede ploegen. Porto is op papier wat minder, maar zo geslepen als de pest.quote:
2-0 Barca, e.d. De Jong en De Ligtquote:
Ja vermoeiend wel dat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar enkel keihard om lachen.
Porto is net zo erg als Juve, maar Tottenham of Liverpool of ManU is minder erg dan Juve.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dan? Het zijn allemaal zeer goede ploegen. Porto is op papier wat minder, maar zo geslepen als de pest.
Het was wel lekker geweest als je het plekje van Barcelona had gehad. Eerst tegen United en dan de winnaar van Liverpool tegen Porto, had je toch iets meer kans gehadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:19 schreef Saekerhett het volgende:
Laten we wel wezen jongens, dit is toch goddomme mooi man, je staat in de kwartfinale van de CL, nee, daar kom je geen Anderlecht en Dinamo Zagreb tegen
Ja de kans is groot dat je eruit gaat, maar nu worden het waarschijnlijk nog twee frustrerende potjes ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:19 schreef Saekerhett het volgende:
Laten we wel wezen jongens, dit is toch goddomme mooi man, je staat in de kwartfinale van de CL, nee, daar kom je geen Anderlecht en Dinamo Zagreb tegen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:20 schreef Tarado het volgende:
wel iets te toevallig die loting, geen enkele "zwakke" broeder tegen elkaar
9/10 april dacht ik en sowieso 16/17 aprilquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef please antwoord zit in de file op mobiel
@LordVoldermortquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, het zijn natuurlijk allemaal goede ploegen. #ziggy. Ronaldo uitschakelen (veel succes Joey!) en Pjanic en er is weinig creativiteit.
Het had erger gekund.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:19 schreef Ludachrist het volgende:
Dit is niet de meest optimale loting.
ik denk Barca Ajaxquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:21 schreef Saekerhett het volgende:
Nou ja, het zal allemaal wel...
Gokje voor de finale? Ik denk Barcelona - Manchester City.
en ik heb al zo'n hekel aan die Chiellini, wat een engnekquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, het zijn natuurlijk allemaal goede ploegen. #ziggy. Ronaldo uitschakelen (veel succes Joey!) en Pjanic en er is weinig creativiteit.
Wordt later bekend.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef please antwoord zit in de file op mobiel
Dat zijn de meeste economen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik heb al zo'n hekel aan die Chiellini, wat een engnek
Geweldige verdediger en een slimme vent. In het veld wel een etter ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik heb al zo'n hekel aan die Chiellini, wat een engnek
Joh, ze kunnen heus wel een puntje pakken. Niet zo negatief!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen rechtstreeks ticket voor de CL dus volgend seizoen, maat.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef Frutsel het volgende:
Dat Veltman Ronaldo maar gewoon huilend naar huis stuurt. Succes!
Gelijkspelletje zit er thuis wel in toch,of was dat niet voldoende?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen rechtstreeks ticket voor de CL dus volgend seizoen, maat.
zo goed is hij niet meer maar komt met veel te veel weg, nog erger dan Ramosquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geweldige verdediger en een slimme vent. In het veld wel een etter ja.
Ik zou niet weten hoe. Weinig kans en dan krijg je nog een kutwedstrijd te zien ook als het tegenzit. Tegen City of Barca wordt het ook heel moeilijk, maar dan zie je tenminste nog leuk voetbal.quote:
Dat wordt 0-4 thuis.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh, ze kunnen heus wel een puntje pakken. Niet zo negatief!
ja dat zou nog kunnenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zit er thuis wel in toch,of was dat niet voldoende?
Dat zou wel voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zit er thuis wel in toch,of was dat niet voldoende?
Mazraoui tegen Ronaldo wordt mogelijk nog erger.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
6e minuut, veltman wil een slimme overtreding maken, Rood
Tom neemt wel even wraak de maand erop, lekker koning in Italië spelenquote:
Mazraoui tegen Ronaldo zou ook een probleem zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
6e minuut, veltman wil een slimme overtreding maken, Rood
Dat was de grap, Hans.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei je tegen Real ook. (ja die verloren ze ook maar soit)
Kristensen dan maar opstellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mazraoui tegen Ronaldo wordt mogelijk nog erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Nee joh, Juve vindt het wel best als ze met 0-1 voorstaan. Zelfs bij 0-0 in Amsterdam zullen ze niet ontevreden zijn.quote:
M'n vader appte zojuist dat de beste strategie is om Ronaldo zo snel mogelijk in zijn ballen te schoppen en dan komt het allemaal goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pjanic isoleren en dan hun kapot maken
Ten Haggod
ik heb ook wel vertrouwen in een goed tactisch plan, nu de uitvoering nogquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pjanic isoleren en dan hun kapot maken
Ten Haggod
Weet niet, Ajax moest vorig jaar in de Europa League ook steeds eerst thuis volgens mij. Knalde ze erop met veel goals. Ging ze goed af toen...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien nog even wat meisjes aangifte tegen hem laten doen wegens verkrachting.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
M'n vader appte zojuist dat de beste strategie is om Ronaldo zo snel mogelijk in zijn ballen te schoppen en dan kom het allemaal goed.
Zit wat in.
Ajax>Juventus Europees gezien danquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach het is in elk geval wel een Europese klassieker.
Ik heb een lichte voorkeur voor Tadic in de spits.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Enige pluspunt is dat Bonucci en Chiellini redelijk statische verdedigers zijn... Voor de rest gaat het best pijn doen
Dat ging vorig seizoen uitstekend in de EL ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet niet, Ajax moest vorig jaar in de Europa League ook steeds eerst thuis volgens mij. Knalde ze erop met veel goals. Ging ze goed af toen...
Ajax ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:30 schreef Pedroso het volgende:
Wel jammer dat Juventus mijlenver voorstaat in de competitie, die kunnen rondom de 2 wedstrijden spelers sparen.
Boulahrouz even huren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
M'n vader appte zojuist dat de beste strategie is om Ronaldo zo snel mogelijk in zijn ballen te schoppen en dan komt het allemaal goed.
Zit wat in.
die laatste keer komt nu wel weer bovenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allebei een cupje gewonnen ten koste van de ander in de finale.
ze hadden betere dopingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We hebben nog een appeltje met ze te schillen. Die strak van de doping staande Italianen met die vieze grijze Ravanelli voorop staan nog op m'n netvlies gebrand. Eindelijk kans op wraak.
Ik weet alleen nog Ajax - Juventus in 2010.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die laatste keer komt nu wel weer bovenmet dank aan Frank
in 97 was ik ook in Turijn in die pisbak, kwamen we Gabrich nog tegen in de stad en Di Livio ook nog, kansloos verderquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog Ajax - Juventus in 2010.
hoe kun je het zeggen na Real uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:07 schreef Liftdeur het volgende:
Een gelijkspelletje zou thuis nog moeten lukken, maar verder heb ik 0% hoop op een goede afloop.
Op papier afdoen dan maar?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:07 schreef Liftdeur het volgende:
Een gelijkspelletje zou thuis nog moeten lukken, maar verder heb ik 0% hoop op een goede afloop.
ik denk nog steeds naar juve of Barcaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoop dat De Ligt dan al verkocht is trouwens
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:20 schreef Tarado het volgende:
wel iets te toevallig die loting, geen enkele "zwakke" broeder tegen elkaar
Na de loting tegen Real waren er wel meer positieve reacties (behalve de lui die kwamen met het cliché "In de CL staat Real er altijd")quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe kun je het zeggen na Real uit.
0% is echt overdreven.
natuurlijk natuurlijk, maar 0%? ik zeg 30%quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na de loting tegen Real waren er wel meer positieve reacties (behalve de lui die kwamen met het cliché "In de CL staat Real er altijd")
Maar nu is het qua speelstijl gewoon echt enorm kut.
het maakt me allemaal weinig uit als je tegen die tijd maar gewoon bovenaan staatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na de loting tegen Real waren er wel meer positieve reacties (behalve de lui die kwamen met het cliché "In de CL staat Real er altijd")
Maar nu is het qua speelstijl gewoon echt enorm kut.
Onze defensieve skillsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:14 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
40% kans op doorgaan...
Ach met elke andere tegenstander zou ik er echt hoop in hebben, maar dit is gewoon een hele sterke ploeg. Als je ook kijkt hoe ze aan de hand van Ronaldo het tij gekeerd hebben tegen Atletico Madrid, nee ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe kun je het zeggen na Real uit.
0% is echt overdreven.
Ja eruit vliegen tegen Juventus is geen schande verder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
het maakt me allemaal weinig uit als je tegen die tijd maar gewoon bovenaan staat
9.5/10quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eruit vliegen tegen Juventus is geen schande verder.
En dan de dubbel pakken en heb je een 8/10 seizoen.
eenschquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het wanneer je de CL-finale ook nog zou halen, het nog winnen is 10/10.
Niet echt realistisch, voor het seizoen zou ik de dubbel en kwartfinale cl (Inc die wedstrijd voor de eeuwigheid tegen Real) met mooi voetbal als een meer dan geweldig seizoen beschouwen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het wanneer je de CL-finale ook nog zou halen, het nog winnen is 10/10.
een 8/10 seizoen is toch ook gewoon een geweldig seizoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt realistisch, voor het seizoen zou ik de dubbel en kwartfinale cl (Inc die wedstrijd voor de eeuwigheid tegen Real) met mooi voetbal als een meer dan geweldig seizoen beschouwen.
Een 9.5. Het moet ook een beetje realistisch blijven hé, als de Graafschap 10e wordt geven ze dat seizoen vermoedelijk ook minimaal een 9.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een 8/10 seizoen is toch ook gewoon een geweldig seizoen.
als dat al een 10 is kan je dus nooit hoger dan dat geven.
Een 8.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 9.5. Het moet ook een beetje realistisch blijven hé, als de Graafschap 10e wordt geven ze dat seizoen vermoedelijk ook minimaal een 9.
Dat was mijn statement ook ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 8.
Als we de dubbel pakken wordt het een 9,5
En Atletico kan dan weer niet brengen wat Ajax wel doet. Juve is goed door Ronaldo en wat spelers maar als je zo scherpt bent als tegen Real liggen er kansen. Die zijn echt niet blij met Ajaxquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ach met elke andere tegenstander zou ik er echt hoop in hebben, maar dit is gewoon een hele sterke ploeg. Als je ook kijkt hoe ze aan de hand van Ronaldo het tij gekeerd hebben tegen Atletico Madrid, nee ik zie het niet gebeuren.
Real is een sterke ploeg, maar momenteel totaal niet te vergelijken met Juve.
Niet per se realistisch, maar je moet gradaties hebben natuurlijk. Een 8/10 is toch ook een geweldig seizoenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt realistisch, voor het seizoen zou ik de dubbel en kwartfinale cl (Inc die wedstrijd voor de eeuwigheid tegen Real) met mooi voetbal als een meer dan geweldig seizoen beschouwen.
Dit inderdaad. Pak je de titel niet is het een 3.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:17 schreef Themeparktommy het volgende:
Als je de dubbel pakt, dan mag je gewoon een 10 geven wat mij betreft!
Dit is het mooiste seizoen wat ik meemaak in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet per se realistisch, maar je moet gradaties hebben natuurlijk. Een 8/10 is toch ook een geweldig seizoen
Vorig seizoen was het een 3/10
twitter:alaphilippe__ twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 13:09:03Woensdag 10 april Ajax v JuveDinsdag 16 april juve v Ajax reageer retweet
Gewoon niet opdagen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
De enige tegenstander waar ik van dacht volstrekt kansloos tegen te zijn loten we natuurlijk weer.
Fijn dat beroemd twitteraar alaphillippe ons direct van juiste informatie voorziet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:tjackatwitter:alaphilippe__ twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 13:09:03Woensdag 10 april Ajax v JuveDinsdag 16 april juve v Ajax reageer retweet
Tenzij we zo de bekerfinale met 5-1 verliezen, het kampioenschap nog mislopen door geklungel op de laatste speeldag en er met een aggregate score van 0-6 uitvliegen tegen Juventus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is het mooiste seizoen wat ik meemaak in ieder geval.
dat eerst thuis is wel kloten steedsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:38 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel benieuwd naar de wedstrijden tegen Juventus.
Zul je zien dat je thuis een zwaarbevochten overwinning haalt, maar met gele kaarten voor Nico, De Ligt en Blind.
Speel je in Turijn met Sinkgod, Magallan, Veltman en Mazraoui achterin.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dat eerst thuis is wel kloten steeds
AZ-Ajax en Ajax-PSV zijn prioriteit inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:39 schreef Mansjester het volgende:
Laten we eerst maar zorgen dat we de k9mende wedstrijden winnen
Dan ga ik mijn niet-bestaande hond uitlaten tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:38 schreef PicoMMP het volgende:
Speel je in Turijn met Sinkgod, Magallan, Veltman en Mazraoui achterin.
Gewoon Jurassic Park kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn niet-bestaande hond uitlaten tijdens de wedstrijd.
De Ligt vast op Ronaldo zetten, komt goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
Alles op de titel nu en tegen Juve gewoon vrijuit spelen, want niks te verliezen.
Vertrouwen op Ten Hag. Wow!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:32 schreef fathank het volgende:
Ach, iedere loting is lastig. Maar genoeg kansen tegen Juventus. Het is een degelijke ploeg maar dat is net zo goed hun manco. Voetballend win je het op het middenveld en met een aanval met ziyech, inzakkende tadic en neres kun je het iedere verdediging moeilijk maken.
Ik vertrouw op het tactisch plan van Ten Hag.
Pavel keek wat verschrikt toen Ajax eruit kwam.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En Atletico kan dan weer niet brengen wat Ajax wel doet. Juve is goed door Ronaldo en wat spelers maar als je zo scherpt bent als tegen Real liggen er kansen. Die zijn echt niet blij met Ajax
dachten we van Real ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vertrouwen op Ten Hag. Wow!
Verder: kansloos. Eigenlijk zelfs zonder Ronaldo. Puntje thuis (voor de ranking) zit er wel in. Maar over twee wedstrijden ga je gewoon nat.
dit heb ik eerder gehoordquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vertrouwen op Ten Hag. Wow!
Verder: kansloos. Eigenlijk zelfs zonder Ronaldo. Puntje thuis (voor de ranking) zit er wel in. Maar over twee wedstrijden ga je gewoon nat.
Lichtsteiner speelt al bijna een jaar in Londenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
1 voordeel is dat Juve weinig creativiteit op het middenveld heeft (zie artikel VI) dus Pjanic onder druk houden en De Sciglio (als die speelt) of Lichtsteiner. Daar liggen de zwaktes.
Lichtsteiner speelt al heel lang niet meer in Turijn, Hansquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
1 voordeel is dat Juve weinig creativiteit op het middenveld heeft (zie artikel VI) dus Pjanic onder druk houden en De Sciglio (als die speelt) of Lichtsteiner. Daar liggen de zwaktes.
Lichtsteiner?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand die erin traptquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lichtsteiner speelt al bijna een jaar in Londen
Je maakt jezelf weer eens volkomen belachelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
Nee hoor. Na Real waren de reacties vooral ‘best mogelijke loting’. Echt, de stemming was toen overwegend positief.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dachten we van Real ook.
Edit: en Bayern.
Dolberg is wel goed alleen rendement is meh. Ik zag hem een paar keer een bal aannemen waarvan ik dacht boh techniek is wel aanwezig en werkt zich de tering natuurlijk. Ik heb geen idee ouwe reus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Welke spits moet er gehaald worden van je lijstje? Dolberg is niet zo goed.
Had het er net ook met iemand over, maar Ronaldo speelt toch gewoon op links daar? Lekker tegenover Veltman de eerste potquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De Ligt vast op Ronaldo zetten, komt goed.
Ach, stap toch op man. Wellicht wat idioten hier inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. Na Real waren de reacties vooral ‘best mogelijke loting’. Echt, de stemming was toen overwegend positief.
Na de loting wel ja, toen waren ze wel in belabberde vorm. Nog veel erger dan toen de wedstrijd wasquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. Na Real waren de reacties vooral ‘best mogelijke loting’. Echt, de stemming was toen overwegend positief.
geen spits in Argentinië of Mexico die we voor 10 miljoen kunnen halen?!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dolberg is wel goed alleen rendement is meh. Ik zag hem een paar keer een bal aannemen waarvan ik dacht boh techniek is wel aanwezig en werkt zich de tering natuurlijk. Ik heb geen idee ouwe reus.
Je bedoelt die idioten die gelijk hebben gekregen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, stap toch op man. Wellicht wat idioten hier inderdaad.
Werkelijk geen idee. Ze hadden hun oog laten vallen op een Brazilliaanse buitenspeler geloof ik maar geen spits.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
geen spits in Argentinië of Mexico die we voor 10 miljoen kunnen halen?!
Ik vond Real in de laatste wedstrijd anders heel slecht acteren. Het was iig de slechtste wedstrijd die ik van ze gezien heb dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Na de loting wel ja, toen waren ze wel in belabberde vorm. Nog veel erger dan toen de wedstrijd was
Valt me tegen van je. Normaal heb jij de rapporten wel paraat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. Ze hadden hun oog laten vallen op een Brazilliaanse buitenspeler geloof ik maar geen spits.
Ze WaReN aLlEmAaL NiEt Op HuN bEsTquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:24 schreef TLC het volgende:
Mocht Ajax de finale halen dan hebben ze wel Bayern, Real Madrid, Juventus en Manchester City gehad en staan ze dus volledig terecht in de finale![]()
Je gaat even voorbij aan Tottenham. Weet dat City een grotere kans heeft, maar zo'n uitgemaakte zaak gaat het niet zijn hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:24 schreef TLC het volgende:
Mocht Ajax de finale halen dan hebben ze wel Bayern, Real Madrid, Juventus en Manchester City gehad en staan ze dus volledig terecht in de finale![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
Ach jongens, op papier is Ronaldo de beste aanvaller ter wereld, maar gelukkig spelen we op gras.
Wie is we ?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:33 schreef bianconeri het volgende:
Beste loting die we kunnen hebben. Ajax zwakste ploeg die er nog in zat.
Als Juve gewoon normale spel haalt en tactisch goed zoals thuis tegen Atletico dan wordt Ajax compleet overlopen.
Op elke positie is Juve vele malen sterker dan Ajax.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar laten we hopen dat Juve doorgaat.
Halve finales met de grootste 4 namen. Juve, City, Barca en Liverpool.
Laat het voetbal winnen.
eenschquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:33 schreef bianconeri het volgende:
Als Juve gewoon normale spel haalt en tactisch goed zoals thuis tegen Atletico dan wordt Ajax compleet overlopen.
Laat het voetbal winnen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:33 schreef bianconeri het volgende:
Laat het voetbal winnen.
Maar die zitten hier niet op 1 man na met 3 kloonsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lees de rest van reactie wellicht.
Juve, Juve fans.
dit is het ajax topic, dan ben je dus aan het trollenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve, Juve fans.
La Gazetta dello sport heeft het over een oefenpot richting de finale. Allegri heeft aangegeven bepaalde spelers rust te gunnen.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
La Gazetta dello sport heeft het over een oefenpot richting de finale. Allegri heeft aangegeven bepaalde spelers rust te gunnen.
Bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:tjackatwitter:alaphilippe__ twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 13:09:03Woensdag 10 april Ajax v JuveDinsdag 16 april juve v Ajax reageer retweet
Statistiek gezien krijgen we best veel doelpunten tegen maar dat gebeurt nou eenmaal op dit niveau denk ik.quote:
Maar ze gingen kansloos af in Madrid. Het is dat Godin zijn beste tijd heeft gehad, Ronaldo nog steeds een superatleet is in de 16 en de backs er totaal geen zin in hadden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ach met elke andere tegenstander zou ik er echt hoop in hebben, maar dit is gewoon een hele sterke ploeg. Als je ook kijkt hoe ze aan de hand van Ronaldo het tij gekeerd hebben tegen Atletico Madrid, nee ik zie het niet gebeuren.
Real is een sterke ploeg, maar momenteel totaal niet te vergelijken met Juve.
Ronaldo mag best een hattrick maken, als Tadic er dan 4 maakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:43 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Statistiek gezien krijgen we best veel doelpunten tegen maar dat gebeurt nou eenmaal op dit niveau denk ik.
Het is dat we er veel scoren.
Ben jij wel eens bij een wedstrijd van Juventus geweest?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve, Juve fans.
Die frauderende hoop spaghettivreters kunnen we wel hebben. Laat het voetbal inderdaad winnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:33 schreef bianconeri het volgende:
Laat het voetbal winnen.
Valt me nog mee dat hij er weer is met zijn grote mond.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij een wedstrijd van Juventus geweest?
LEKKERRRRRquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
La Gazetta dello sport heeft het over een oefenpot richting de finale. Allegri heeft aangegeven bepaalde spelers rust te gunnen.
Rust gunnen in de competitie zeker? Die is toch al binnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat hij er weer is met zijn grote mond.
Vergeleken met hem ben jij nog een beer van een vent.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:52 schreef Vollenhoven het volgende:
Juve kan ook wel winnen met het B elftal van Ajax, Ronaldo is ook niet de jongste meer en heeft rust nodig voor de halve finale en finale en de topscoorder trofee van Italie.
die wordt misschien wel opgepakt in de tussentijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:52 schreef Vollenhoven het volgende:
Juve kan ook wel winnen met het B elftal van Ajax, Ronaldo is ook niet de jongste meer en heeft rust nodig voor de halve finale en finale en de topscoorder trofee van Italie.
Dat soort mensen betalen alles af dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
die wordt misschien wel opgepakt in de tussentijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |