Ja en het is wel fijn ook anders moet ik daar helemaal heen om een stom papiertje in te leveren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je van het weekend ook nog?[..]
Ah op die manier.
Je kan wel belachelijk veel dingen online tegenwoordig.
Gaat Vitesse winnen dit weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja en het is wel fijn ook anders moet ik daar helemaal heen om een stom papiertje in te leveren.
Papier verspilling tegen gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja en het is wel fijn ook anders moet ik daar helemaal heen om een stom papiertje in te leveren.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat Vitesse winnen dit weekend?
Dat papiertje heb ik alsnog. En krijg ik ook gewoon weer mee.quote:
Weet niet wat ik het ergste vind......de aanslag zelf of al die ramptoeristen die nu dat filmpje laten circuleren over internet....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zag net dat filmpje van die aanslag. Nie best hoor
Tsja wat dat betreft heeft de dader hoe dan ook zijn zin vermoed ik zo maar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet niet wat ik het ergste vind......de aanslag zelf of al die ramptoeristen die nu dat filmpje laten circuleren over internet....![]()
Helaas inderdaad......quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja wat dat betreft heeft de dader hoe dan ook zijn zin vermoed ik zo maar.
Fifa spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Morning dotjes. Nog wat van plan vandaag?
Ik hoop op wat RDR2 dit weekendquote:
Liefquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:31 schreef dud0r het volgende:
Ik kom hier ook even buurten anders wordt flip boos dat ik alleen maar in dts zit.
Hallo vriendjes hier.
Met dit weer ook prima om te doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:33 schreef dud0r het volgende:
Ik ga vanavond magic spelen en morgen hopelijk nog een beetje tijd om resident evil 2 aan te slingeren.
Ja, het is toch tyfusweer.quote:
Lekker binnen zitten weer. Volgende week weer zon. Even goed gebruik van maken door keihard training in te halen.quote:
Nicequote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:33 schreef dud0r het volgende:
Ik ga vanavond magic spelen en morgen hopelijk nog een beetje tijd om resident evil 2 aan te slingeren.
Wat voor training?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker binnen zitten weer. Volgende week weer zon. Even goed gebruik van maken door keihard training in te halen.
Parkour. Afgelopen weken drukke en vermoeiende weken op werk. Daardoor weinig tot geen puf gehad om te gaan trainen.quote:
Dit weekend komt mevrouw Kiid niet dus ik ben helemaal soloquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop op wat RDR2 dit weekend[..]
Lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |