Real Madrid gaat geen 500 miljoen neerleggen voor Mbappé. Die gaan gewoon voor Hazard, Eriksen en in die categorie. Gewoon betaalbaar en ze hebben meerdere problemen te adresseren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mbappe en Neymar gaan wel weg van de zomer ja. 500 miljoen interesseert die twee ook geen reet joh.
Dat is wel wat lastig uit te leggen als je niet zo op twitter zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? (Ik volg het niet)[..]
Hoi, ben je nieuw?
Oud-lid onder een nieuwe naam.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? (Ik volg het niet)[..]
Hoi, ben je nieuw?
Ik zit wel op Twitter maar volg Barcelona account niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel wat lastig uit te leggen als je niet zo op twitter zit.
Gaat er mij vooral omdat ze vinden dat elke ajacied eigenlijk bij voorbaat naar barca moet komen omdat we eee nsoort band hebben ofzo.
Beetje hoe ajax omgaat met AZ
Ben ik dan weer zo naïef om me geen zorgen te maken over de inzetbaarheid van Frenkie als hij woensdag gewoon op de bank zat?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:41 schreef skysherrif het volgende:
Ben na woensdag, als we geen ziyech en frenkie hebben, wel beetje bang voor az uit
Kijk aan en dan ook nog eens in ONZ. Wat een genotquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:42 schreef uitstelgedrag het volgende:
[..]
Oud-lid onder een nieuwe naam.Wil Fok! weer eens een kans geven.
Niet echt tijd gehad om te volgen hoe serieus het echt is, enige wat ik er over las is dat ten hag alles op alles zet om ze fit te krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben ik dan weer zo naïef om me geen zorgen te maken over de inzetbaarheid van Frenkie als hij woensdag gewoon op de bank zat?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk aan en dan ook nog eens in ONZ. Wat een genot
Dan nu de belangrijkste vraag:
Herken je mijn username?
Zou toch zonde voor zo'n Mbappe om zijn hele carrière bij Psg te zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Madrid gaat geen 500 miljoen neerleggen voor Mbappé. Die gaan gewoon voor Hazard, Eriksen en in die categorie. Gewoon betaalbaar en ze hebben meerdere problemen te adresseren.
Vrees sowieso wel een beetje voor die pot.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:41 schreef skysherrif het volgende:
Ben na woensdag, als we geen ziyech en frenkie hebben, wel beetje bang voor az uit
Niet zo erg aanwezig geloof ik, dus ik dacht ik doe een gok.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:45 schreef uitstelgedrag het volgende:
[..]
Is die weg/onder een kloontje dan?
Die komt vast wel weer terugquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo erg aanwezig geloof ik, dus ik dacht ik doe een gok.
Klopt, maar 500 miljoen kan Real Madrid misschien net met leningen betalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou toch zonde voor zo'n Mbappe om zijn hele carrière bij Psg te zitten.
Ben zo goed als opgegroeid in ONZ, was ook vaste bezoeker van de ONZ-slowchat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maaarrr zat je altijd in ONZ of overal?
Ik ben trotsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb heel veel eitjes kapotgeknald. Goed he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |