10 jaar geledenquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt vertier voor in het tussenuur.
Toen zat ik in groep 7 hoor (lol)quote:
Was helaas vandaag terug. Is morgen loting?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel een feestje daar nu dankzij Slavia.
Oh jammer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was helaas vandaag terug. Is morgen loting?
Eerste mobiel die ik daadwerkelijk gebruikte denk ik toen ik op de middelbare school kwam.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Had je toen eigenlijk al wel een mobiele telefoon?
Spannend.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jammer.
Ja, om 12:00 uur (al zal het wel 12:15 worden voor ze eindelijk gaan grabbelen want eerst die Marchetti weer met zijn ACT)
Ik welquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat Ajax Juventus gaat loten.
Daar heb ik echt geen zin in.
Dus je was er niet eens 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerste mobiel die ik daadwerkelijk gebruikte denk ik toen ik op de middelbare school kwam.
Weet niet, denk dat de UEFA dat liever niet heeft in een kwartfinale CL.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Spannend.
Zal ik wel of niet al vliegtickets boeken? Hoe groot is de kans op een uitvakban?
Ik hoop dat Barça City of Juventus loot.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat Ajax Juventus gaat loten.
Daar heb ik echt geen zin in.
Dat denk ik dus ook. Ik kan mij ook niet herrineren dat zo iets is voor gekomen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat de UEFA dat liever niet heeft in een kwartfinale CL.
Jij was er bij, was dat net slopen echt agressief?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ik kan mij ook niet herrineren dat zo iets is voor gekomen?
Nee. Doen ze eigenlijk elke wedstrijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was er bij, was dat net slopen echt agressief?
Lijkt me dat je voor zoiets eerder een boete krijgt dan meteen weer geen uitpubliek.
Barca ook geen zin in, ik word ook enorm moe van die Barça-fanboys de laatste anderhalve week op Twitter die net doen alsof Barcelona ineens broeders zijn met Ajax. Terwijl die teringbende daar geen haar beter is dan Real Madrid.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat Barça City of Juventus loot.
Dan zal het wel los lopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Doen ze eigenlijk elke wedstrijd.
Daar maak ik me niet druk om. Eerder die verschrikkelijke goednieuwsshow van journalisten over Barça, ik krijg er inmiddels veel vlekken van. In al zijn beperkingen doet Valverde het uitstekend; heeft met een vreemde selectieopbouw te maken. Maar je mag best wat aan te merken hebben op de amusementswaarde die eigenlijk alleen door Messi wekelijks wordt verzorgd. Maar dan wijzen de journalisten naar het feit dat Barça nog om drie prijzen meedoet. Zwaar- en zwaarvermoeiend daar waar ik van Barça als geheel dit seizoen één keer onder de indruk ben geweest en dat was tegen een zwak en misselijk Sevilla.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barca ook geen zin in, ik word ook enorm moe van die Barça-fanboys de laatste anderhalve week op Twitter die net doen alsof Barcelona ineens broeders zijn met Ajax. Terwijl die teringbende daar geen haar beter is dan Real Madrid.
Barça-City zou wel een genotsaffiche zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet druk om. Eerder die verschrikkelijke goednieuwsshow van journalisten over Barça, ik krijg er inmiddels veel vlekken van. In al zijn beperkingen doet Valverde het uitstekend; heeft met een vreemde selectieopbouw te maken. Maar je mag best wat aan te merken hebben op de amusementswaarde die eigenlijk alleen door Messi wekelijks wordt verzorgd. Maar dan wijzen de journalisten naar het feit dat Barça nog om drie prijzen meedoet. Zwaar- en zwaarvermoeiend daar waar ik van Barça als geheel dit seizoen één keer onder de indruk ben geweest en dat was tegen een zwak en misselijk Sevilla.
Meltdown (ik weet het). Daarom zie ik Juventus en City ze graag loten. Leg het vuur aan de schenen van Barça; laat Barça het maar zien waarom ze die titel zouden verdienen.
De presidentsverkiezingen in 2021 worden wel cruciaal wat dat betreft.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barça-City zou wel een genotsaffiche zijn![]()
Maar die gaan wel heel ver terugvallen daar wanneer Messi gestopt is, nog erger dan Real nu met het gemis van Ronaldo.
Met deze president wordt het niks nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De presidentsverkiezingen in 2021 worden wel cruciaal wat dat betreft.
Maar de opvolgers van Ronaldo en Messi lopen er ook niet zomaar rond, en er zijn nu meer rijkere clubs dus het is minder makkelijk voor ze om overal spelers weg te kopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:31 schreef Tjacka het volgende:
Zal wel meevallen denk ik allemaal die twee clubs hebben zo bizar veel geld. Die staan er na Ronaldo en Messi ook gewoon weer.
Hoezo? (Ik volg het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Barca twitter is echt he meest kutte wat er is.
Hoi, ben je nieuw?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:16 schreef uitstelgedrag het volgende:
Hoi.Eindelijk tijd om te relaxen.
Mbappe en Neymar gaan wel weg van de zomer ja. 500 miljoen interesseert die twee ook geen reet joh.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de opvolgers van Ronaldo en Messi lopen er ook niet zomaar rond, en er zijn nu meer rijkere clubs dus het is minder makkelijk voor ze om overal spelers weg te kopen.
Hoe duur moet zo'n Mbappé nu zijn? 500 miljoen?
Real Madrid gaat geen 500 miljoen neerleggen voor Mbappé. Die gaan gewoon voor Hazard, Eriksen en in die categorie. Gewoon betaalbaar en ze hebben meerdere problemen te adresseren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mbappe en Neymar gaan wel weg van de zomer ja. 500 miljoen interesseert die twee ook geen reet joh.
Dat is wel wat lastig uit te leggen als je niet zo op twitter zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? (Ik volg het niet)[..]
Hoi, ben je nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |