Ik hoor het al. Het Temple Bar District mag wel op gaan passenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ga niets zien van het openingsweekendKomend weekend naar Dublin voor een vrijgezellenfeest, toevallig met St. Patricksday
Als iedereen nou even @CrashO gaat mentionen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:18 schreef XL het volgende:
In de OP ontbreekt het handige overzicht van alle sessies met de juiste nederlandse starttijd!
Wie?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen nou even @:CrashO gaat mentionen...
Dat staat wel in de planning jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Het Temple Bar District mag wel op gaan passen
Veel leuke kroegjes daar en je moet niet verbaast op staan kijken dat je na het pissen en het handenwassen een handdoekje in je handen gedrukt krijgt. Toen ik er was gebeurde dat regelmatig. Zijn mensen die zo geld verdienen, puur door dat te doen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat staat wel in de planning ja![]()
Geen idee, maar ik vind helemaal mooiquote:
Tijdstippen van races interesseren me niet, ik sta er (zo goed als altijd) voor op als het moet. Maar vrouwlief wordt 40 en dat moet het hele weekend gevierd wordenquote:
De hamvraag is: ligt dat aan jou, of ligt dat aan de restquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Eens kijken hoe lang ik het volhoud.
Ligt aan de moderatie hierquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
De hamvraag is: ligt dat aan jou, of ligt dat aan de rest
Oh ja, dat was optie 3quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Eens kijken hoe lang ik het volhoud.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ze fileren als ze moblo weer wegjagen.
Het wordt doorbijten, maar ik ga mijn best doen.quote:
Vind je het mooi omdat meer vrouwen in de F1 topic zijn of omdat het moblo is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind helemaal mooi
Tevens je post gefixt, geen dank
Omdat moblo, wat kan mij die andere wijven nou schelen!quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vind je het mooi omdat meer vrouwen in de F1 topic zijn of omdat het moblo is.
Welcome back moblo
Nu nog @CrashO toejuichenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat moblo, wat kan mij die andere wijven nou schelen!
Nou, kijk. OP. Het nieuwe compacte klimaatneutrale 2019 eco friendly space saving certified panda model:quote:
Ik ben geen leuk wijfquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat moblo, wat kan mij die andere wijven nou schelen!
Daar moet je sowieso niet heen. Iets verder op Dame Lane moet je zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Het Temple Bar District mag wel op gaan passen
Godverquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nou, kijk. OP. Het nieuwe compacte klimaatneutrale 2019 eco friendly space saving certified panda model:![]()
[ afbeelding ]
Aaargh, mijn vriend is niet thuis vannacht dus zou gewoon met Ipad in bed kunnen kijken... Maar morgen werken enzo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:59 schreef F1gamer het volgende:
Vrije trainingen zijn ook op het gratis kanaal van ziggo te zien
Gewoon vrij nemen. Eerste GP weekend van het seizoenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Aaargh, mijn vriend is niet thuis vannacht dus zou gewoon met Ipad in bed kunnen kijken... Maar morgen werken enzo.![]()
Ik heb morgen een dag vrij genomenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gewoon vrij nemen. Eerste GP weekend van het seizoen
Beetje laat nuquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Één van de weinige races waarbij je het live topic fatsoenlijk kan volgenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:12 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ik heb morgen een dag vrij genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 20:13:42 ]
Ja aan de andere kant Yolo, tis toch vrijdag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ga en vannacht (in ieder geval de eerste training) kijken en morgen werken dus ben benieuwd hoe dat gaat
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ga en vannacht (in ieder geval de eerste training) kijken en morgen werken dus ben benieuwd hoe dat gaat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |