Ik hoor het al. Het Temple Bar District mag wel op gaan passenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ga niets zien van het openingsweekendKomend weekend naar Dublin voor een vrijgezellenfeest, toevallig met St. Patricksday
Als iedereen nou even @CrashO gaat mentionen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:18 schreef XL het volgende:
In de OP ontbreekt het handige overzicht van alle sessies met de juiste nederlandse starttijd!
Wie?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen nou even @:CrashO gaat mentionen...
Dat staat wel in de planning jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Het Temple Bar District mag wel op gaan passen
Veel leuke kroegjes daar en je moet niet verbaast op staan kijken dat je na het pissen en het handenwassen een handdoekje in je handen gedrukt krijgt. Toen ik er was gebeurde dat regelmatig. Zijn mensen die zo geld verdienen, puur door dat te doen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat staat wel in de planning ja![]()
Geen idee, maar ik vind helemaal mooiquote:
Tijdstippen van races interesseren me niet, ik sta er (zo goed als altijd) voor op als het moet. Maar vrouwlief wordt 40 en dat moet het hele weekend gevierd wordenquote:
De hamvraag is: ligt dat aan jou, of ligt dat aan de restquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Eens kijken hoe lang ik het volhoud.
Ligt aan de moderatie hierquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
De hamvraag is: ligt dat aan jou, of ligt dat aan de rest
Oh ja, dat was optie 3quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Eens kijken hoe lang ik het volhoud.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ze fileren als ze moblo weer wegjagen.
Het wordt doorbijten, maar ik ga mijn best doen.quote:
Vind je het mooi omdat meer vrouwen in de F1 topic zijn of omdat het moblo is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind helemaal mooi
Tevens je post gefixt, geen dank
Omdat moblo, wat kan mij die andere wijven nou schelen!quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vind je het mooi omdat meer vrouwen in de F1 topic zijn of omdat het moblo is.
Welcome back moblo
Nu nog @CrashO toejuichenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat moblo, wat kan mij die andere wijven nou schelen!
Nou, kijk. OP. Het nieuwe compacte klimaatneutrale 2019 eco friendly space saving certified panda model:quote:
Ik ben geen leuk wijfquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar moet je sowieso niet heen. Iets verder op Dame Lane moet je zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Het Temple Bar District mag wel op gaan passen
Godverquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nou, kijk. OP. Het nieuwe compacte klimaatneutrale 2019 eco friendly space saving certified panda model:![]()
[ afbeelding ]
Aaargh, mijn vriend is niet thuis vannacht dus zou gewoon met Ipad in bed kunnen kijken... Maar morgen werken enzo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:59 schreef F1gamer het volgende:
Vrije trainingen zijn ook op het gratis kanaal van ziggo te zien
Gewoon vrij nemen. Eerste GP weekend van het seizoenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Aaargh, mijn vriend is niet thuis vannacht dus zou gewoon met Ipad in bed kunnen kijken... Maar morgen werken enzo.![]()
Ik heb morgen een dag vrij genomenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gewoon vrij nemen. Eerste GP weekend van het seizoen
Beetje laat nuquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Één van de weinige races waarbij je het live topic fatsoenlijk kan volgenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:12 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ik heb morgen een dag vrij genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 20:13:42 ]
Ja aan de andere kant Yolo, tis toch vrijdag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ga en vannacht (in ieder geval de eerste training) kijken en morgen werken dus ben benieuwd hoe dat gaat
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ga en vannacht (in ieder geval de eerste training) kijken en morgen werken dus ben benieuwd hoe dat gaat
quote:
Zo bot weer!!quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
DTVKquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:40 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Komop!!! Nog 5 uur en 20 minuten!
Heb je die nou serieus frame per frame uit die gif lopen stitchen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 21:31:21 ]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heb je die nou serieus frame per frame uit die gif lopen stitchen?
Jezus
Voor de moeite dan maar:Neuh, elke 4 framesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eeuwig dank
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zo spannend is dat niet. Allemaal woningbouwtweetsquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:41 schreef Meike26 het volgende:
Moblo terug is![]()
Ik volg Motorbloempje ook al een tijdje op Twitter. Het is May en Rutte toch godtaffesverdomme geraden dat zij in haar nieuwe huisje/bierbrouwerij-tje kan blijven wonen![]()
[/Jaloersmodus]![]()
Laat iebie je gewoon alleenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Aaargh, mijn vriend is niet thuis vannacht dus zou gewoon met Ipad in bed kunnen kijken... Maar morgen werken enzo.![]()
Gezien onze totaal politieke verschillen is het een godswonder dat ik toch ergens stiekem nog een zwak voor je heb.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:02 schreef JayHovah het volgende:
De nieuwe helm van Ricciardo vind ik stiekem wel heel cool...Ik vind hem echt heel, heel, heel lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ja doei.
Tsss, niet automatisch in m'n MyAt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:00 schreef Nattekat het volgende:
F1 / [Live] Formula 1 Rolex Australian Grand Prix 2019 #1
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GV in dit toppaquote:
Klopt. Soms is het beter om met een schone volglijst te beginnenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tsss, niet automatisch in m'n MyAt.
Je weet tochquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gezien onze totaal politieke verschillen is het een godswonder dat ik toch ergens stiekem nog een zwak voor je heb.
Heb niet echt een voorkeur voor constructeur maar toch wel een beetje Ferrariquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:04 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
GV in dit toppa
Renault en Hamilton
Jij dan?
Wat moeten soberso al die andere wijven hier eigenlijk? Vroeger, toen F1 nog elitair en alleen voor mannen wasquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar kon je wel eens gelijk aan hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Soms is het beter om met een schone volglijst te beginnen
Iets met een Netflix documentaire om nieuwe kijkers te trekken. DIe ontdekken ook Fok! daardoor en komen hier buurtenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat moeten soberso al die andere wijven hier eigenlijk? Vroeger, toen F1 nog elitair en alleen voor mannen was![]()
Ik meen het niet hoor dames
Oei oei oei Ferrari...quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb niet echt een voorkeur voor constructeur maar toch wel een beetje Ferrarien qua coureurs ben ik voor Leclerc
Nou, dat viel eigenlijk best wel mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Oei oei oei Ferrari...
En Leclerc natuurlijk, heeft Ericsson vorig haar een treetje omlaag gezet!
Alfa Romeo heet dat tegenwoordigquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:09 schreef CrashO het volgende:
Ferrari![]()
Sauber is dit jaar mijn fanboy team
En toch zit hij bij Ferrari. Zou gaaf zijn als hij Vettel verslaat (niks tegen Vettel).quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, dat viel eigenlijk best wel mee.
En Ericsson werd toch wel unaniem gezien als de slechtste coureur van het veld. Dat maakt de prestatie van Leclerc wat minder episch.
Zolang formula1.com nog Sauber gebruikt als hoofdnaam, doe ik dat ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:11 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Alfa Romeo heet dat tegenwoordig
Is ook wat he!quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat moeten soberso al die andere wijven hier eigenlijk? Vroeger, toen F1 nog elitair en alleen voor mannen was![]()
Ik meen het niet hoor dames
Oquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zolang formula1.com nog Sauber gebruikt als hoofdnaam, doe ik dat ook
[ afbeelding ]
Ik snap het niet meer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zolang formula1.com nog Sauber gebruikt als hoofdnaam, doe ik dat ook
[ afbeelding ]
Half. F1 maakt het altijd zo makkelijk met dingenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:15 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Odacht dat Sauber volledig weg was
Zullen bedrijfsnaam wel hebben gehouden voor het financiële gebeuren. Maar ja iedereen begrijpt je. Blijf racing point waarschijnlijk ook force india noemenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Half. F1 maakt het altijd zo makkelijk met dingen
Van de officiële entry-sheet van de FIA.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:11 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Alfa Romeo Racing heet dat tegenwoordig
Sauber AG is nog steeds de naam van het bedrijf dat de entry heeft. Alleen is het team Alfa Romeo Racing genoemd, naar de titelsponsor Alfa Romeo.quote:
Sportpesa racing pointquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:19 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zullen bedrijfsnaam wel hebben gehouden voor het financiële gebeuren. Maar ja iedereen begrijpt je. Blijf racing point waarschijnlijk ook force india noemen
Alfa Romeo is GEEN eigenaar, alleen titelsponsor en naamgever van het team. Sauber is nog steeds de eigenaar (en in handen van Islero, waar Finn Rausing (de Zweedse eigenaar), Pascal Picci en Frederic Vasseur bestuursleden van zijn)quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:19 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zullen bedrijfsnaam wel hebben gehouden voor het financiële gebeuren. Maar ja iedereen begrijpt je. Blijf racing point waarschijnlijk ook force india noemen
De nieuwe helm van Ricciardo vind ik stiekem wel heel cool...Ik vind die kant met die 3 wel tof en de andere kan echt godvergeten lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Maar misschien gaat het wel goed, dan kan het ook weer slecht gaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb niet zo een vertrouwen in HONDA motoren
het kan goed gaan
maar als het niet goed gaat is er geen weg meer terug
dan blijft het slecht gaan
Ik buurt hier al wat langer. Tijdens de winter ga ik in F1 winterslaapquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Iets met een Netflix documentaire om nieuwe kijkers te trekken. DIe ontdekken ook Fok! daardoor en komen hier buurten
Je sais!quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:45 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik buurt hier al water langer. Tijdens de winter ga ik in F1 winterslaap
Het klonk ook net alsof er een FOK!-documentaire op Netflix staat.quote:
De nieuwe helm van Ricciardo vind ik stiekem wel heel cool...Ik mis een avocado erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Feyenoord!!! * Barça
Geuzennaamcontext goed, andere context slechtquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Mooi, alleen is Torpedo inmiddels een geuzennaam voor Kvyat, die ook op z'n helm staat/stond. Niet overdrijven hé.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |