Ah jakkesquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee sinds mijn moeder rupsen in de broccoli had ben ik er helemaal klaar mee
Hoe kan dat danquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze had ze niet gezien, waren echt groene rupsjes die verstopt zaten tussen de roosjes/stronkjes. Dus na het koken kwamen ze ineens allemaal tevoorschijn, allemaal gekookte rupsjesquote:
Bloemkool eet je wel nog gewoon?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze had ze niet gezien, waren echt groene rupsjes die verstopt zaten tussen de roosjes/stronkjes. Dus na het koken kwamen ze ineens allemaal tevoorschijn, allemaal gekookte rupsjes
Is dit een eufemisme?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
echt he, stelletje hippiesquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Je moet ook nooit biologisch kopen, tip
En daar heb je nu nog last van? Stel je aan zegquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze had ze niet gezien, waren echt groene rupsjes die verstopt zaten tussen de roosjes/stronkjes. Dus na het koken kwamen ze ineens allemaal tevoorschijn, allemaal gekookte rupsjes
Oh bah wat smerig, dan snap ik det je het niet meer lustquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hee rupsjequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daar heb je nu nog last van? Stel je aan zeg
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daar heb je nu nog last van? Stel je aan zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |