Ratatouillesoep met geroosterde aubergine en knoflookbroodquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog steeds nergens zin in met eten, halp
Heb al eten voor vanavondquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ratatouillesoep met geroosterde aubergine en knoflookbrood
wat voor soep is dat? heb die film nooit gezienquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ratatouillesoep met geroosterde aubergine en knoflookbrood
met muizenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat voor soep is dat? heb die film nooit gezien
Ratten toch?quote:
kom langs, gaan we film kijken en niet met elkaar praten, zijn we toch sociaal maar ook nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Zin om sociaal te doen maar geen zin in mensen LASTIG
Is er ook wijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom langs, gaan we film kijken en niet met elkaar praten, zijn we toch sociaal maar ook niet
terechtquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:33 schreef SideEffect het volgende:
Groentesoep en worstenbroodjes on the menu
Welkom op fokquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Zin om sociaal te doen maar geen zin in mensen LASTIG
Nou er zou sushi met mij gegeten worden maar hij kan niet meer omdat hij zich ziekjes voelt. Boeit mij nou die mannengriepquote:
dunne mensen ook niet hoor, afblijvenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Okurr het volgende:
met dikke mensen hun eten moet je niet fucken ;s
Oh ik nam maar een gokjequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef Okurr het volgende:
[..]
Nou er zou sushi met mij gegeten worden maar hij kan niet meer omdat hij zich ziekjes voelt. Boeit mij nou die mannengriep
Ik had er ook echt zin in, had vandaag meer zin in sushi dan in die klojo ;s. Ik stel me sws aan but stillquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dunne mensen ook niet hoor, afblijven
Ga zelf sushi eten dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Okurr het volgende:
[..]
Ik had er ook echt zin in, had vandaag meer zin in sushi dan in die klojo ;s. Ik stel me sws aan but still
Drink er eigenlijk maar één per dag. Daarna alleen gekoeld water maar dan iets afgekoeld.quote:
Eentje maar ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Drink er eigenlijk maar één per dag. Daarna alleen gekoeld water maar dan iets afgekoeld.
Wat is geskot zijnquote:
is ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef Okurr het volgende:
[..]
Ja misschien morgen ofzo, samen vind ik wel altijd gezelliger.
Ja vind ik wel genoeg. Jij dan?quote:
Ik hou het niet eens bijquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja vind ik wel genoeg. Jij dan?
Doe eens een schattingquote:
Oh ja dan ken ik het wel HAHAHAquote:
Ik heb net een compleet chocolade paashaas van 30 cm opgegeten.quote:
Dat is de vraag nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb net een compleet chocolade paashaas van 30 cm opgegeten.
Lekker tochquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb er ook geen tijd voor. Veel te druk in het magazijnquote:
Bij het opstaan en ontbijt 3quote:
Wit melk of puur?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja alleen vet kut kauwen met een half verdoofde bek.quote:
Melk met een pure neus, binnenkant oren puur en zijn wandelstok was puur.quote:
Helemaal melk was beter maar lekker hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Melk met een pure neus, binnenkant oren puur en zijn wandelstok was puur.
Zou je anders wel meer koffie drinken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er ook geen tijd voor. Veel te druk in het magazijn
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Zou je anders wel meer koffie drinken?
Ah jakkesquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee sinds mijn moeder rupsen in de broccoli had ben ik er helemaal klaar mee
Hoe kan dat danquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze had ze niet gezien, waren echt groene rupsjes die verstopt zaten tussen de roosjes/stronkjes. Dus na het koken kwamen ze ineens allemaal tevoorschijn, allemaal gekookte rupsjesquote:
Bloemkool eet je wel nog gewoon?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze had ze niet gezien, waren echt groene rupsjes die verstopt zaten tussen de roosjes/stronkjes. Dus na het koken kwamen ze ineens allemaal tevoorschijn, allemaal gekookte rupsjes
Is dit een eufemisme?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
echt he, stelletje hippiesquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Je moet ook nooit biologisch kopen, tip
En daar heb je nu nog last van? Stel je aan zegquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze had ze niet gezien, waren echt groene rupsjes die verstopt zaten tussen de roosjes/stronkjes. Dus na het koken kwamen ze ineens allemaal tevoorschijn, allemaal gekookte rupsjes
Oh bah wat smerig, dan snap ik det je het niet meer lustquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |