Matige ops van Elvi zijn ook niet liefquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Kapen en je vragen schrappen klinkt niet echt als 'Gedraag je' MCH
Dan kan je toch lief vragen aan diegene die de OP heeft om dat aan te passen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Matige ops van Elvi zijn ook niet lief
Je hebt t tegen MCH he, die doet daar niet aanquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan je toch lief vragen aan diegene die de OP heeft om dat aan te passen?
Ik ben nou eenmaal een kaaphoerquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt t tegen MCH he, die doet daar niet aan
Ik heb Elvi hier amper gezien de laatste tijd, dus wat nuil je nou.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Matige ops van Elvi zijn ook niet lief
Nuilen, die heb ik lang niet meer gehoord.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Elvi hier amper gezien de laatste tijd, dus wat nuil je nou.
De vorige hep zij geopendquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Elvi hier amper gezien de laatste tijd, dus wat nuil je nou.
Ik word soms echt aggressief van jouw posts.quote:
*agressief.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word soms echt aggressief van jouw posts.
Goeie nickname, thanks!quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Juist dan is het noodzakelijk correct te blijven spellen, Debby Dildo.
Dat heb ik soms ook hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word soms echt agressief van jouw posts.
rustig maar. he's not worth itquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet precies waardoor het komt. Het is denk ik een combinatie van het selectief reageren i.c.m. kinderachtig zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]Kan ik me niks bij voorstellen.
Stel je aan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet precies waardoor het komt. Het is denk ik een combinatie van het selectief reageren i.c.m. kinderachtig zijn.
Kleuters hebben ook recht op speeltijd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet precies waardoor het komt. Het is denk ik een combinatie van het selectief reageren i.c.m. kinderachtig zijn.
Dat zeg ik ook niet. Jij bent echter ook een kaaphoer soms. Alleen dat is precies het ding. SOMS. Kinderen mogen ook niet altijd spelen en moeten soms ook luisteren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kleuters hebben ook recht op speeltijd.
De enige topuser op dit subforum is Yasmin23.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Jij vindt hem een top-user zeker?
Soms iddquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Jij bent echter ook een kaaphoer soms. Alleen dat is precies het ding. SOMS. Kinderen mogen ook niet altijd spelen en moeten soms ook luisteren.
Oeh dit is wel leuke informatie. Heb je een crush of vind je haar posts gewoon leuk?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De enige topuser op dit subforum is Yasmin23.
Wow wow wowquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De enige topuser op dit subforum is Yasmin23.
DM's mogen niet worden geopenbaard.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh dit is wel leuke informatie. Heb je een crush of vind je haar posts gewoon leuk?
ik krijg nooit dm's van Yasminquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, je vindt haar DM's leuk. Dan weten we genoeg
quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
nee, ik ken haar nauwelijksquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toch vind je haar ook de beste user op Fok!?
Dan is het niet raar dat ze je niet DM't.quote:
zou kunnen, maar ik voel die behoefte niet zoquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan is het niet raar dat ze je niet DM't.
Al kan je natuurlijk altijd zelf het eerste berichtje sturen
Blommen? Als in jonge blommen? Zou een beetje pooierachtig zijn als je dat zou krijgen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef O_o_ het volgende:
Zie je hoe simpel ik de aandacht verleg naar een andere user, @:MCH?
Een bosje blommen zou het minste zijn.
Crackers hummus ras el hanout straksquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef Allures het volgende:
Jurk wordt mooi
Zo thuis nog even aan verder werken en meteen wat nieuwe projecten starten
In de regen kun je toch niks
Wat hebben jullie voor lunch? Ik wil iets lekkers maar gezonds
En ik heb zin om uitgebreid te koken maar heb al boodschappen in huis eigenlijk
En het is ook niet echt weer om een keer extra naar de winkel te gaan
Vier je je verjaardag nog eigenlijk?quote:
?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Blommen? Als in jonge blommen? Zou een beetje pooierachtig zijn als je dat zou krijgen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef O_o_ het volgende:
Zie je hoe simpel ik de aandacht verleg naar een andere user, @:MCH?
Een bosje blommen zou het minste zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |