Mwoah.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: De uitgoals tellen dubbel regel moet worden afgeschaft.
vooral geen zin in loeiveel verlengingenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Thuisvoordeel is reëel. Dit compenseert.
Ja, leuk. De UEFA heeft dinsdag zijn jaarlijkse klankbijeenkomst in het Zwitserse Nyon georganiseerd en net als in voorgaande jaren kregen ook nu weer een aantal topcoaches de kans gegeven om op- en aanmerkingen op het gebied van spelregels en andere ontwikkelingen in de voetballerij te plaatsen. Een van de zaken die ditmaal werd besproken betreft het ‘dubbel tellen’ van uitdoelpunten in bekertoernooien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Illegaal vuurwerk moeten ze ook verbieden
Verlengingen afschaffen, zuivere speeltijd, daarna penalties.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
vooral geen zin in loeiveel verlengingen
en de clubs ook niet
Shoot outs.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verlengingen afschaffen, zuivere speeltijd, daarna penalties.
Dat zou wel een goede zijn ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat de regel alleen moet worden afgeschaft bij twee gelijke spelen
dan wel eens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verlengingen afschaffen, zuivere speeltijd, daarna penalties.
Eigenlijk wel eens ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
maak het anders nog raarderquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
Moeten ze maar aanvallen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
vooral geen zin in loeiveel verlengingen
en de clubs ook niet
Hij laat hier iets moois zien. Een grote kans missen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Bolasie het volgende:
Lewandowski mag ook wel eens wat laten zien.
Dat is echt pure aids.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef T3hTommay het volgende:
Had de Eredivisie in de begindagen van de huidige playoffs niet een systeem waarbij:
Ploeg A 1 - 0 Ploeg B
Ploeg B 6 - 0 Ploeg A
dit een derde wedstrijd zou krijgen?
Weet je wie dit boeit?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:19 schreef Anneloos het volgende:
Shit.. ouders van oppaskids terug! Wedstrijd onderbrokenhou me op de hoogte
Geen voorstander van, laatst zelf ook meegemaakt en het was nogal verwarrend. Voegt weinig toe in mijn ogen.quote:
Zet anders even een cd van Michael Jackson opquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:19 schreef Anneloos het volgende:
Shit.. ouders van oppaskids terug! Wedstrijd onderbrokenhou me op de hoogte
Ik snapte er de eerste keer ook geen kanjer vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen voorstander van, laatst zelf ook meegemaakt en het was nogal verwarrend. Voegt weinig toe in mijn ogen.
Bij ons snapte vooral de scheids het niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snapte er de eerste keer ook geen kanjer van
Maar was toen wel aardig bezopen
Eagle is prachtig.quote:
Ik vind de verzie van AronChupa nog veel leuker.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Albatross van Fleetwood Mac vind ik leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |