Kan ook wel maar het is geen wekelijks ding voor velen, denk ik zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden tot nooit maar je kan als je rond de 30 bent toch wel een avondje stappen na een werkweek.
Wordt er gevoetbald ja?quote:
In mijn omgeving wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook wel maar het is geen wekelijks ding voor velen, denk ik zo.
nee, ik ga niet meer uit want ik heb doordeweeks al gewerktquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt behoorlijk moeilijk over gedaan anders.
Ik vind mezelf juist kansloos als ik op vrijdagavond of zaterdagavond niks ga doen. Vind ik juist zonde van die avonden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ik vind uitgaan om eerlijk te zijn niet leuk genoeg om me daarna weer een dag kut te voelen. Als je de hele week geen flikker uitvoert is dat toch makkelijker
Ja natuurlijk. Doe ik ook. Alleen tot 6u gebeurt mij zelden meer. Meestal ben ik rond 2/3 wel klaar. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden tot nooit maar je kan als je rond de 30 bent toch wel een avondje stappen na een werkweek.
De meute luistert dan ook naar ooraidsquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis toch niet echt mijn muziek, en dat is wel het hoofddoel
Haal je elk weekend avond door tot 6?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind mezelf juist kansloos als ik op vrijdagavond of zaterdagavond niks ga doen. Vind ik juist zonde van die avonden.
Kan jou het die zondagochtend schelen
De kunst is om dan op zondag net genoeg te zuipen zodat je maandag niet verrot bent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind mezelf juist kansloos als ik op vrijdagavond of zaterdagavond niks ga doen. Vind ik juist zonde van die avonden.
Kan jou het die zondagochtend schelen
Want wat zouden ze anders moeten doen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht. Sneu om die gasten te zien die in hun jeugd alleen nog maar aan het werk zijn.
meh, neequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: De uitgoals tellen dubbel regel moet worden afgeschaft.
Eensch.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
oneens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Raar om een onbestaande regel af te schaffenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Illegaal vuurwerk moeten ze ook verbiedenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Scherpquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar om een onbestaande regel af te schaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |