ik ga ook niet meer elke week nee, maar genoeg nachten dat ik het weer licht zie worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je eenmaal gaat werken, gaat het snel bergafwaarts qua uitgaan (in mijn geval iig).
Ja dat is wel het keerpunt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je eenmaal gaat werken, gaat het snel bergafwaarts qua uitgaan (in mijn geval iig).
Jij kan ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer elke week nee, maar genoeg nachten dat ik het weer licht zie worden.
Zoveel acts hierquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Uitgaanhef dan meteen je FOK! account op
Moeten de uitgaansgelegenheden wel tot die tijd open zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Anneloos het volgende:
1x stappen tot 5 en ik ben zondag niet op gang te brengen.. deze week weer?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat gebeurt mij zelden meer. Uurtje of 2/3 max vaak. Jammer wel. Paar jaar terug was het schering en inslag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer elke week nee, maar genoeg nachten dat ik het weer licht zie worden.
Vrije dagen waarin je je fit voelt worden ook steeds belangrijker. Oh man, ik haat brak zijn. Kutgevoel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ik vind uitgaan om eerlijk te zijn niet leuk genoeg om me daarna weer een dag kut te voelen. Als je de hele week geen flikker uitvoert is dat toch makkelijker
Pfft we kunnen niet allemaal fokzolderautistjes zijn. Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ik vind uitgaan om eerlijk te zijn niet leuk genoeg om me daarna weer een dag kut te voelen. Als je de hele week geen flikker uitvoert is dat toch makkelijker
Coke is cheaten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een mietjes in dit topic. @:Caland
Ik gebruik zelden tot nooit maar je kan als je rond de 30 bent toch wel een avondje stappen na een werkweek.quote:
Dat ontkent toch niemand?quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden tot nooit maar je kan als je rond de 30 bent toch wel een avondje stappen na een werkweek.
Amateurs vooralquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een mietjes in dit topic. @:Caland
Tis toch niet echt mijn muziek, en dat is wel het hoofddoelquote:
Terecht. Sneu om die gasten te zien die in hun jeugd alleen nog maar aan het werk zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |