SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ze hebben wel wat interessante nummers gemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik vond het nummer van Tool ook geen vervelend nummer hoor. Het viel genoeg op om eens te kijken wat het was.
Stinkfist, Schism!quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat interessante nummers gemaakt
Klopt ik heb ook Mixxx geïnstalleerd maar het komt er steeds maar niet vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helemaal echt draaien kan ook he, dat weet je
Ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Dit nummer van ELO vergeet ik altijd. En als ik het dan hoor ben ik steeds weer aangenaam verrast.
Laat jezelf dan een keertje inplannen voor of na een andere DJ, heb je meteen publiekquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook Mixxx geïnstalleerd maar het komt er steeds maar niet van
Rosetta Stoned, Third Eye, Pushit en de rest van wat ze gemaakt hebbenquote:
Ik hoop dat ik er binnenkort een keer tijd voor hebquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laat jezelf dan een keertje inplannen voor of na een andere DJ, heb je meteen publiek
Oh, Elton
Ik wist niet eens dat er een film over hem was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef trouwens niet naar de film over Elton, jij wel?
Ik denk dat ik er ook niet heen gaquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef trouwens niet naar de film over Elton, jij wel?
Ik ben groot fan, maar de zang door iemand anders trek ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een film over hem was.
Trekt me ook niet direct.
Vooral als de zanger zelf nog leeft, vind ik dat een raar idee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben groot fan, maar de zang door iemand anders trek ik niet
Die vond ik qua muziek geweldig en verder ook erg goed gedaan, maar ik zag geen Freddie en dat vond ik raar, maar heb wel genoten, de humor en de aankleding waren zo goed gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook niet heen ga
Ik vond Bohemian Rhapsody ook al matig
Het lijkt me sowieso wel ongemakkelijk om op de première van een film over jezelf te zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral als de zanger zelf nog leeft, vind ik dat een raar idee.
Ik dacht even dat jij deze ertussendoor gesneakt hadquote:
Ik heb hem nog steeds niet gezien en het trekt me op de een of andere manier ook niet. Denk dat ik me te veel ga ergeren aan de foutjes die er in zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die vond ik qua muziek geweldig en verder ook erg goed gedaan, maar ik zag geen Freddie en dat vond ik raar, maar heb wel genoten, de humor en de aankleding waren zo goed gedaan
Ja daar ergerde ik me ook aanquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet gezien en het trekt me op de een of andere manier ook niet. Denk dat ik me te veel ga ergeren aan de foutjes die er in zitten.
Is het geld van Dieter weer eens op? Ik dacht dat ze nu definitief nooit meer met elkaar op een podium wilden staan. Maar ach, dat hebben ze vaker geroepenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef ok01 het volgende:
Ik zag laatst dat Modern Talking weer optredens gaan geven dus vandaar deze
Volgens mij gaat ook alleen maar Dieter optreden en blijft Anders thuisquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het geld van Dieter weer eens op? Ik dacht dat ze nu definitief nooit meer met elkaar op een podium wilden staan. Maar ach, dat hebben ze vaker geroepen
Ik was ook wel even geshockeerd toen ik het hoordequote:Op woensdag 13 maart 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jee, nu gaan peaceman en madmaster weer huilen
Oh dat herken ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb mezelf gesaboteerd. Ik had echt honger toen ik thuis kwam van mijn werk en toen veel te veel gegeten
Maakt niet uit hoor, ik ben allang blij dat er naar m'n vetmesting van Gup geluisterd wordtquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er nog wel hoor, maar mijn tekst is een beetje op voor vandaag
Hoi Symph. Was het handbal weer leuk?quote:
Kloptquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
Dit nummer blijft toch iets magisch houden![]()
Het was echt een fantastische potquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Symph. Was het handbal weer leuk?
Blijft wel de leukste van Steviequote:Op woensdag 13 maart 2019 22:39 schreef livelink het volgende:
Jaaaa![]()
![]()
En ik krijg het maar niet die top2000 in gestemd. Zelfs niet in de Fok-lijst.
Truste alvast en bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:52 schreef livelink het volgende:
Tower. Daar zat ik nog op te wachten. Daarna ga ik ook richting bed.
Ik ben Gup aan het vetmestenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:57 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ok, heb jij gedraaid?!!
Shit, ik ben zo vaak te laat!!
Het heeft me wel soort van inspiratie gegeven om misschien een keer voor het echt te gaan draaienquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww, ja, is eigenlijk ook een soort van draaien
Ohhh, ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww, ja, is eigenlijk ook een soort van draaien
Dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het heeft me wel soort van inspiratie gegeven om misschien een keer voor het echt te gaan draaien
Goedemorgen Melting.quote:Op donderdag 14 maart 2019 05:40 schreef Melting het volgende:
Kortjakje
Altijd is Kortjakje ziek
Midden in de week
Maar zondag's niet
En zaterdag's dan?
Goedemorgenquote:Op donderdag 14 maart 2019 05:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Zaterdag is de kwakkeldag tussen ziek en beter in.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:23 schreef livelink het volgende:
Ik heb deze week mijn zoon 'geholpen' met natuurkunde omdat hij daar een toets voor had. Het helpen kwam er op neer dat ik er geen snars van begreep en hij mij moest uitleggen wat er nou stond en hoe het werkte. En vervolgens haalt hij een 9,6 voor de toets en is hij heel dankbaar voor mijn hulp![]()
En ik ben weer wat wijzer geworden op mijn oude dag.
Ja, dat is een noodgedwongen tactiek. Want met natuurkunde en scheikunde ontstijgt hij mijn niveau al lang.quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]Wat goed van hem.
Misschien moet je die tactiek vaker gebruiken.
Wie?quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:41 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)ng-66-overleden.html
Ja bizarquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:41 schreef Symphonic het volgende:
Ja, prima. Voor mijn doen eens op tijd naar bed gegaan. Dat is af en toe wel een aanrader.quote:
Geen idee wie die man is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik lag er om 01:00 opquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, prima. Voor mijn doen eens op tijd naar bed gegaan. Dat is af en toe wel een aanrader.
Dat staat in het artikelquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:57 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.[..]
Geen idee wie die man is.
Wat ben je weer lekker bijdehand zo vroeg op de morgen.quote:
Ik heb al 2 koffie opquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker bijdehand zo vroeg op de morgen.
Ik zal daar morgenochtend aan denkenquote:
ik ga straks singing in the rain boodschappen doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:36 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog spannende plannen voor vandaag?
Charliequote:Op donderdag 14 maart 2019 06:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben blij dat ik niet hoef, wat een naar weer deze weekquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga straks singing in the rain boodschappen doen
I'm singin' in the rainquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga straks singing in the rain boodschappen doen
Meetings, meetings en meetings.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:36 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog spannende plannen voor vandaag?
het is echt depri weer maar ik heb geen eten meer in huis en de zalf voor mijn handen is ook op en dat heb ik nu echt wel nodig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet hoef, wat een naar weer deze week
Hoi.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
het is echt depri weer maar ik heb geen eten meer in huis en de zalf voor mijn handen is ook op en dat heb ik nu echt wel nodig.
Vroegâh kon dat gewoon!quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe heb jij een spatie in je user name?
Ik was blij dat het gisteren met de auto kon.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
het is echt depri weer maar ik heb geen eten meer in huis en de zalf voor mijn handen is ook op en dat heb ik nu echt wel nodig.
Ik wil het er even niet over hebben, komt nog welquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik was blij dat het gisteren met de auto kon.
Ben je nog wat wijzer geworden gisteren (of wil je het er niet over hebben)?
Briljante strategie! Net doen of je er geen snars van begrijpt en het hem jou uit laten leggen, zodat hij het zélf beter begrijptquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:23 schreef livelink het volgende:
Ik heb deze week mijn zoon 'geholpen' met natuurkunde omdat hij daar een toets voor had. Het helpen kwam er op neer dat ik er geen snars van begreep en hij mij moest uitleggen wat er nou stond en hoe het werkte. En vervolgens haalt hij een 9,6 voor de toets en is hij heel dankbaar voor mijn hulp![]()
En ik ben weer wat wijzer geworden op mijn oude dag.
gewoon een spatie ingevoerd toen het nog konquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe heb jij een spatie in je user name?
Doen alsof ik aan het werk benquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Meetings, meetings en meetings.
En jij?
Foei!quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Doen alsof ik aan het werk ben...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Na vanmorgen doorgezaagd te zijn door een directie n.a.v. een door mij gehouden presentatie, waarbij ik overigens keurig staande ben gebleven, nu in afwachting van de tandartsboor.
Dan toch liever die kritische stropdassen types...
Succes met het onderhoud.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Na vanmorgen doorgezaagd te zijn door een directie n.a.v. een door mij gehouden presentatie, waarbij ik overigens keurig staande ben gebleven, nu in afwachting van de tandartsboor.
Doe de dames de groetenquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Leg je erbij neerquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Grote jongenquote:
Ja, prima.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, prima.
Twee injecties er in en daarna alles gevoelloos ondergaan.
De verdoving begint nu alleen wel uit te werken...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi! Net de aanslag voor de gemeentelijke belasting ontvangen in de vorm van een leeg PDF-document. Geen gemeentelijke belastingen dit jaar
Mooi! Net de aanslag voor de gemeentelijke belasting ontvangen in de vorm van een leeg PDF-document. Geen gemeentelijke belastingen dit jaar
Geen wonder dat je er niets van gevoeld hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, prima.
Twee injecties er in en daarna alles gevoelloos ondergaan.
De verdoving begint nu alleen wel uit te werken...
Welkom livelink.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:05 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Net thuis, snel gegeten en nu even ontspannen met een wijntje en een show.
Waarschijnlijk de enige van vanavond die ik ook wist. Maar nam net een slokje wijn, dus dat ging voor.quote:
Proostquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de enige van vanavond die ik ook wist. Maar nam net een slokje wijn, dus dat ging voor.
Terechte prioriteit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de enige van vanavond die ik ook wist. Maar nam net een slokje wijn, dus dat ging voor.
Als ze wijn door blijft drinken nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Terechte prioriteit.![]()
Straks ken je er ook nog wel 1 (of 2)
Hoi spijkerbroek. Ik begrijp dat ik naar jouw stad moet verhuizen als bezuinigingsmaatregel?quote:
Hoi allemaal. Wat leuk dat jullie vanavond ervoor kiezen in mijn leven te zijn.quote:
Hoi just me.quote:
Doe maar niet. Ik las net op de feesboek dat er een foutje gemaakt is en dat we niks hoeven te doen om toch nog de juiste aanslag te mogen ontvangen. Hoe lief.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi spijkerbroek. Ik begrijp dat ik naar jouw stad moet verhuizen als bezuinigingsmaatregel?
Ik heb gewoon gewacht tot het droog wasquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi just me.
Inmiddels al opgedroogd van de regen?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik las net op de feesboek dat er een foutje gemaakt is en dat we niks hoeven te doen om toch nog de juiste aanslag te mogen ontvangen. Hoe lief.
Nog beter.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewacht tot het droog was
Nee, niet Roy. Ik kreeg geen braakneigingen, dus kan hij het niet zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet Roy. Ik kreeg geen braakneigingen, dus kan hij het niet zijn.
Je had ongetwijfeld niet anders verwacht...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik las net op de feesboek dat er een foutje gemaakt is en dat we niks hoeven te doen om toch nog de juiste aanslag te mogen ontvangen. Hoe lief.
Ik ben wel zeiknat geworden. Een half uur gewacht in de regen op een bus. Was weer een gekkenhuis in het verkeer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewacht tot het droog was
Depressie met buien en onweer...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel zeiknat geworden. Een half uur gewacht in de regen op een bus. Was weer een gekkenhuis in het verkeer.
En ik ben echt heel dicht bij een weergerelateerde depressie.
Hoi Mad.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had ongetwijfeld niet anders verwacht...
Uiteraard. Zowel bij het falen van IT bij de overheid als het alsnog moeten betalen van de belastingquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had ongetwijfeld niet anders verwacht...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, geen 'fout van de bank in uw voordeel'-kaart dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pijn was het niet eens, maar je voelt op een gegeven moment dat ze aardig in je happertjes hebben lopen hakken. En het voelt anders dan voor de behandeling...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Mad.
Is de pijn inmiddels wat weggetrokken?
Nog maar een paar weken en de lente begintquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
als het maar beter voeltquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pijn was het niet eens, maar je voelt op een gegeven moment dat ze aardig in je happertjes hebben lopen hakken. En het voelt anders dan voor de behandeling...
Allebei zekerheidjes, as usual...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard. Zowel bij het falen van IT bij de overheid als het alsnog moeten betalen van de belasting
Niet pluis anders?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pijn was het niet eens, maar je voelt op een gegeven moment dat ze aardig in je happertjes hebben lopen hakken. En het voelt anders dan voor de behandeling...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei zekerheidjes, as usual...
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens geen idee, Melting. Of is hij al geraden?
quote:
Hij was al geraden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens geen idee, Melting. Of is hij al geraden?
Dat is vaak inderdaad.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet.
Er is een nieuwe vulling geplaatst en die lijkt hoger dan z'n voorganger...
Veel plezier.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht dat we nog wel even mee konden luisteren, maar gaat toch niet lukken. Zo meteen naar Di-rect.
Veel plezier daar, Di-aan...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht dat we nog wel even mee konden luisteren, maar gaat toch niet lukken. Zo meteen naar Di-rect.
Ja, ik bedoelde eigenlijk dat je soms bij 'anders' het gevoel hebt dat het niet pluis is en dat je weer terug moet. Ik begrijp nu dat de vulling hoger is. Dat heb ik ook wel eens gehad. Rotgevoel. Je went er wel aan.quote:
Ah, veel plezier dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
O, op die manier, ik gebruik die uitdrukking nooit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde eigenlijk dat je soms bij 'anders' het gevoel hebt dat het niet pluis is en dat je weer terug moet. Ik begrijp nu dat de vulling hoger is. Dat heb ik ook wel eens gehad. Rotgevoel. Je went er wel aan.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als Geddy Lee van Rush, maar ik ken het nummer niet
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Wut?
N.a.v. de weerpraatjes hier ben ik even gaan kijken hoe het weer in Wenen wordt als ik er zondag rondbanjer: 19 graden met zon
Zeer markante stem, deze Canadees. Goed bandje wel.quote:
In 1 week tijd naar Brussel en naar Wenen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Wut?
N.a.v. de weerpraatjes hier ben ik even gaan kijken hoe het weer in Wenen wordt als ik er zondag rondbanjer: 19 graden met zon
Ik gun het je wel, maar toch....quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Wut?
Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
In 1 week tijd naar Brussel en naar Wenen?
Toe maar.....
Dank. Ik zal het weer proberen mee te nemenquote:
Deels wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:24 schreef livelink het volgende:
Is dit nou de muziek waar echt je hart ligt, Melting?
Alles voor de luisteraarsquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Deels wel.
Alleen zeker niet alle bands die ik draai. Doe ik meer zodat er afwisseling in zit hè?
En daar heb jij moeite mee?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat is een nogal suggestieve houding die deze dame aanneemt.
Ik zie haar nergens in mijn huis, dus ja!quote:
Ik mis het halve plaatje, lijkt het.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat is een nogal suggestieve houding die deze dame aanneemt.
Die geef ik je dan cadeau.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:28 schreef brother52 het volgende:
Pink Floyd, titel komt alleen nog niet boven drijven.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Melting geeft brother brain damage cadeau?
quote:
Heb je gezien in wat voor varkenskotten hij moet slapen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
In 1 week tijd naar Brussel en naar Wenen?
Toe maar.....
Ja, dat scheelt wel natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gezien in wat voor varkenskotten hij moet slapen?
Was het niet Any Colour you like?quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het origineel van Bonnie St. Claire beter.
Hoi Driepink.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:34 schreef Driepink het volgende:
Schakel precies op het goede moment in
Ik ook in de koelkastquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt de Postcodeloterij wel, nog 300.000 anderen hebben dat ook...
Ik doe daar niet aan meequote:Op donderdag 14 maart 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt de Postcodeloterij wel, nog 300.000 anderen hebben dat ook...
nee hoor, ik hou het nog even opquote:
Is volgens mij ook niet zo'n heel bekende plaat. Toch?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:38 schreef brother52 het volgende:
Lang geleden dat ik deze gehoord heb.
Typ je met je neus dan?quote:
Bij mij is ie heel erg niet bekend.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Is volgens mij ook niet zo'n heel bekende plaat. Toch?
Ik dacht dat "op" het laatste deel van je zin was en dacht "waarom gaat ze niet gewoon naar de wc?quote:
Is hier volgens mij nooit uitgebracht als single.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Is volgens mij ook niet zo'n heel bekende plaat. Toch?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat "op" het laatste deel van je zin was en dacht "waarom gaat ze niet gewoon naar de wc?"
Dus kwalitatief toch niet zo'n goede hoofdtelefoon?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren heb ik overigens tijdens het draaien mijn AKG Studio hoofdtelefoon op weten te blazen.
Bij zware bassen klinkt er alleen nog maar gekraak uit de rechter capsule...
Ik heb deze al wat jaartjes, jij doelt op de recent aangeschafte Denon die ik nu op mijn oren heb, denk ik...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus kwalitatief toch niet zo'n goede hoofdtelefoon?
Ah.... inderdaad. Excuses.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze al wat jaartjes, jij doelt op de recent aangeschafte Denon die ik nu op mijn oren heb, denk ik...
Dat lijkt hier helemaal niet opquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:42 schreef Driepink het volgende:
Moet elke keer denken aan Iron Man door dit nummer
in Iron Man 2 zit dit nummer als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat lijkt hier helemaal niet op![]()
Ik zou dan qua intro eerder aan Wasted Years van Iron Maiden denken.
Zo erg is die vergissing nou ook weer niet.quote:
Ah, de film, ik dacht aan het liedjequote:Op donderdag 14 maart 2019 19:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
in Iron Man 2 zit dit nummer als ik mij niet vergis
En wat is goedkoper?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg is die vergissing nou ook weer niet.
Morgen haal ik wel weer een nieuw exemplaar van de AKG, ze zijn inmiddels een stuk goedkoper...
Ruim 100 euro goedkoper dan wat ik eerst voor betaald heb...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat is goedkoper?
Ik zag laatst een AKG die nog ¤ 200,- kostte.
Dan ben ik bang dat het nog een hoofdtelefoon wordt van ¤ 200,- of meer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim 100 euro goedkoper dan wat ik eerst voor betaald heb...
Nee, net geen 100 kost mijn versie.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat het nog een hoofdtelefoon wordt van ¤ 200,- of meer.
Echt ja?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
in Iron Man 2 zit dit nummer als ik mij niet vergis
Je moet nog ruim een uur hoorquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, bedankt voor het draaien, Melting!
Dit is bijna het eind van het eerste uur.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Elke keer als ik the Doors hoor, moet ik denken aan die kerel die bij het graf van Jim Morrison tegen Jim stond te brabbelen alsof hij er gewoon naast stond.
Kan sas of zo zijn...quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Carry on my wayward son, maar geen idee van wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |