SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ze hebben wel wat interessante nummers gemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik vond het nummer van Tool ook geen vervelend nummer hoor. Het viel genoeg op om eens te kijken wat het was.
Stinkfist, Schism!quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat interessante nummers gemaakt
Klopt ik heb ook Mixxx geïnstalleerd maar het komt er steeds maar niet vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helemaal echt draaien kan ook he, dat weet je
Ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Dit nummer van ELO vergeet ik altijd. En als ik het dan hoor ben ik steeds weer aangenaam verrast.
Laat jezelf dan een keertje inplannen voor of na een andere DJ, heb je meteen publiekquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook Mixxx geïnstalleerd maar het komt er steeds maar niet van
Rosetta Stoned, Third Eye, Pushit en de rest van wat ze gemaakt hebbenquote:
Ik hoop dat ik er binnenkort een keer tijd voor hebquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laat jezelf dan een keertje inplannen voor of na een andere DJ, heb je meteen publiek
Oh, Elton
Ik wist niet eens dat er een film over hem was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef trouwens niet naar de film over Elton, jij wel?
Ik denk dat ik er ook niet heen gaquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef trouwens niet naar de film over Elton, jij wel?
Ik ben groot fan, maar de zang door iemand anders trek ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een film over hem was.
Trekt me ook niet direct.
Vooral als de zanger zelf nog leeft, vind ik dat een raar idee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben groot fan, maar de zang door iemand anders trek ik niet
Die vond ik qua muziek geweldig en verder ook erg goed gedaan, maar ik zag geen Freddie en dat vond ik raar, maar heb wel genoten, de humor en de aankleding waren zo goed gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook niet heen ga
Ik vond Bohemian Rhapsody ook al matig
Het lijkt me sowieso wel ongemakkelijk om op de première van een film over jezelf te zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral als de zanger zelf nog leeft, vind ik dat een raar idee.
Ik dacht even dat jij deze ertussendoor gesneakt hadquote:
Ik heb hem nog steeds niet gezien en het trekt me op de een of andere manier ook niet. Denk dat ik me te veel ga ergeren aan de foutjes die er in zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die vond ik qua muziek geweldig en verder ook erg goed gedaan, maar ik zag geen Freddie en dat vond ik raar, maar heb wel genoten, de humor en de aankleding waren zo goed gedaan
Ja daar ergerde ik me ook aanquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet gezien en het trekt me op de een of andere manier ook niet. Denk dat ik me te veel ga ergeren aan de foutjes die er in zitten.
Is het geld van Dieter weer eens op? Ik dacht dat ze nu definitief nooit meer met elkaar op een podium wilden staan. Maar ach, dat hebben ze vaker geroepenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:36 schreef ok01 het volgende:
Ik zag laatst dat Modern Talking weer optredens gaan geven dus vandaar deze
Volgens mij gaat ook alleen maar Dieter optreden en blijft Anders thuisquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het geld van Dieter weer eens op? Ik dacht dat ze nu definitief nooit meer met elkaar op een podium wilden staan. Maar ach, dat hebben ze vaker geroepen
Ik was ook wel even geshockeerd toen ik het hoordequote:Op woensdag 13 maart 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jee, nu gaan peaceman en madmaster weer huilen
Oh dat herken ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb mezelf gesaboteerd. Ik had echt honger toen ik thuis kwam van mijn werk en toen veel te veel gegeten
Maakt niet uit hoor, ik ben allang blij dat er naar m'n vetmesting van Gup geluisterd wordtquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er nog wel hoor, maar mijn tekst is een beetje op voor vandaag
Hoi Symph. Was het handbal weer leuk?quote:
Kloptquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
Dit nummer blijft toch iets magisch houden![]()
Het was echt een fantastische potquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Symph. Was het handbal weer leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |