Oh dat doet me denken aan een oom van mijn vader die altijd "Tante x" werd genoemd omdat zijn vrouw hem betrapte in haar lingerie. Als kind nooit bij stil gestaan dat het misschien raar was, of dat het misschien onprettig voor hem wasquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en er mee rondloopt als je er zelf niet bent
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan een oom van mijn vader die altijd "Tante x" werd genoemd omdat zijn vrouw hem betrapte in haar lingerie. Als kind nooit bij stil gestaan dat het misschien raar was, of dat het misschien onprettig voor hem washij was gewoon "tante x"
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eeeeyyy eindelijk!
Ik zit de hele dag al te lachen om "openen de deuren in uw richting"
Ben echt al te vaak in de Efteling geweest. Maar het blijft zo leukquote:
Niet zo gek, tijden zijn echt veranderd. Wat waren we onwetend toen over transgenders, travestieten en genderidentiteit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan een oom van mijn vader die altijd "Tante x" werd genoemd omdat zijn vrouw hem betrapte in haar lingerie. Als kind nooit bij stil gestaan dat het misschien raar was, of dat het misschien onprettig voor hem washij was gewoon "tante x"
Zijn we nog steeds hoor, daar helpen al die programma's van de EO niet tegenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet zo gek, tijden zijn echt veranderd. Wat waren we onwetend toen over transgenders, travestieten en genderidentiteit.
Laten we het er op houden dat het bij sommige mensen iets meer is dan bij anderenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn we nog steeds hoor, daar helpen al die programma's van de EO niet tegen
Kijk naar Pose op netflix.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn we nog steeds hoor, daar helpen al die programma's van de EO niet tegen
What's up?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al een paar dagen zin om gewoon in de auto te stappen en weg te rijden en dan een week weg te blijven.
Maar ja, verantwoordelijkheden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |