abonnement Unibet Coolblue
pi_185589940
Niet mijn OP

quote:
De woede van een grote groep Urkers was maandagavond gericht op een persoon: de 18-jarige Soufyan Boukhizzou. Tientallen jongeren drongen het huis van zijn familie binnen. Zijn moeder werd tegen de grond gewerkt, zelf liep hij klappen op. ,,We zijn doodsbang’’.

Het liep maandag finaal uit de hand op Urk. Aan het begin van de avond drong een grote groep jongeren - schattingen lopen uiteen van 70 tot ver in de 100 - het huis van de familie Boukhizzou aan de Noorderpalen binnen. Op zoek naar Soufyan. Zijn moeder probeerde haar gezin te beschermen, maar werd tegen de grond gewerkt en raakte gewond. Soufyan kreeg klappen, zijn zus ook. De jongeren riepen ‘Geertje Wilders’, gooiden met vuurwerk en stenen. De politie op Urk riep de hulp in van collega’s uit andere gemeenten om de meute te verdrijven. Dat ging gepaard met de wapenstok.

Hij is twee jaar geleden in elkaar geslagen door een plaatsgenoot en heeft daarop aangifte gedaan met zijn moeder. ,,Nu denken mensen dat we een schadevergoeding hebben gekregen omdat mijn vader een poosje geleden een Mercedes heeft gekocht.’’ Een misvatting, zegt zijn vader Saïd. ,,Ik heb hard gewerkt voor die auto! We hebben nooit meer iets gehoord van de politie na die aangifte’’.

Soufyan kreeg maandag overdag al appjes die hem waarschuwden voor het naderend onheil. Ook werd hij naar eigen zeggen achtervolgd. Op weg naar de scooterwinkel besloot hij te ‘schuilen’ bij snackbar Willem de Boer. ,,Ik zag een agent rijden en die heeft me thuisgebracht.’’ Niet veel later stond een grote groep woedende jongeren voor de deur. ,,Dat doe je toch niet?’’ zegt zijn zus Ilham, die net als de rest van het gezin dinsdag thuis blijft, op advies van de politie. ,,We zijn niet veilig. We zijn doodsbang.’’

De politie onderzoekt de zaak. Voor zover bekend, zijn er nog geen aanhoudingen verricht. Soufyan en zijn familie gaan aangifte doen.
Extra aanvulling:
quote:
Hoe een bijgelegde ruzie tussen Jan Willem (17) en Soufyan (18) uitmondt in een ‘oorlog’ op Urk

De ruzie tussen Jan Willem (17) en Soufyan (18) was al lang bijgelegd, toch liep het maandagavond uit op een vechtpartij bij het huis van Soufyan. Zelf heeft Jan Willem nog nergens zijn verhaal gedaan, maar nu vertelt hij het wel. Op Urk zijn ze niet blij met de framing die ontstaat op social media. Alsof het ging om PVV-jongeren en Urk racistisch is. ,,Nu is het uitgelopen op een soort oorlog.”

Een simpele ruzie in een Urker whatsappgroep, die de ruziemakers Jan Willem en Soufyan al hadden bijgelegd, liep maandagavond alsnog uit op een vechtpartij bij het huis van Soufyan Boukhizzou (18). Een groep van rond de honderd jongeren stond voor het huis en een aantal drong het huis ook binnen.

Excuses
,,Ik heb niks gedaan’’, zegt de 17-jarige Jan Willem. Met de politie is hij niet in aanraking geweest. Hij kent Soufyan niet eens echt goed, ze zitten niet bij elkaar op school. ,,Maar we zitten wel met zijn allen in een appgroep met 125 Urkers. Op een gegeven moment zei Souff in die groep allemaal vervelende dingen over mijn moeder en mijn vriendin. Hij kent mijn vriendin geeneens. Daar werd ik boos over. Later bood hij zijn excuses aan, dat het niet zo bedoeld was. Hij zei dat hij die dingen moest zeggen van iemand anders. We hadden het opgelost en ik was er toen wel klaar mee. Maar even later roept hij in diezelfde groep, waar dus honderd man in zit, dat hij wil vechten bij de snackbar. Dan moet je niet verbaasd zijn dat die groep komt om inderdaad te vechten.”

Er wordt afgesproken bij snackbar Snack-Plaza Willem de Boer om de ruzie uit te vechten. Soufyan vlucht echter de snackbar in als blijkt dat vijftien tot twintig jongeren zich tegen hem keren. De politie komt ter plaatse om Soufyan weg te halen uit de snackbar. Dat de politie erbij werd gehaald, is niet handig, meent Jan Willem. Want toen zochten de jongeren Soufyan alsnog bij zijn huis op. Dat deze kleine ruzie, die niet eens een echte ruzie tussen hem en Soufyan was, uitmondt in een landelijk issue, en dat ook Geert Wilders erbij wordt gehaald, dat boeit hem niet zo. ,,Er wordt hier op Urk zo vaak iemand op zijn bek geslagen, daar hoor je niemand over. Maar nu het een Marokkaan is, is het ineens landelijk nieuws. Het heeft niets met zijn Marokkaanse afkomst te maken. Hier op Urk wonen meer Marokkanen en Turken, daar hebben we helemaal geen problemen mee. Iedereen gaat met elkaar om, dat gaat gewoon goed.”

Even later roept hij in diezelfde groep, waar dus honderd man in zit, dat hij wil vechten bij de snackbar. Dan moet je niet verbaasd zijn dat die groep komt om inderdaad te vechten

Ondertussen heeft Jan Willem geen enkele behoefte aan een ‘goedmaakhand’ met Soufyan. ,,Nee, geen zin in. Hij heeft dit veroorzaakt, hij mag het ook zelf gaan oplossen.” Maar dat een landelijke groep jongens voornamelijk uit de Marokkaanse gemeenschap heeft aangekondigd richting Urk te gaan vrijdag om te komen vechten, doet hem dat niks? ,,Laat ze maar komen. Ik ben er niet bang voor. Natuurlijk heb ik nog contact met jongens uit de appgroep, maar dat zijn heus niet allemaal vrienden van mij. Dat zij zijn gaan vechten bij de ouders van Souf, dat vind ik ook te ver gaan. Dat is wel uit de hand gelopen. Ik was daar heel even bij, maar ben weggegaan.” En Soufyan, zit hij nog in de appgroep? ,,Nee, die is eruit.”
Link: https://www.destentor.nl/(...)je-wilders~a5128f15/

Holy shit man. Dit lijkt net alsof we in het zuiden van de VS zijn in de jaren vijftig. "Boy, don't you touch that white lady!".

Nou is Urk niet de meest progressieve plek in Nederland natuurlijk maar dit is onacceptabel. :-(

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 14-03-2019 12:42:17 ]
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:43:28 #2
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_185589990
Maar dit gebeurd zomaar uit het niets ?
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:44:02 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185589998
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende: Ik stoa noe mit mien trekker verschranst vlakbie Urk soamen mit Vadsige Henkie van de Schapenstronterweg, moar de pliesie het us nog nait zain. Moi van Tinus
_O_
pi_185590012
Printscreen van de chat in de originele bron.
quote:
Hoe een bijgelegde ruzie tussen Jan Willem (17) en Soufyan (18) uitmondt in een ‘oorlog’ op Urk

De ruzie tussen Jan Willem (17) en Soufyan (18) was al lang bijgelegd, toch liep het maandagavond uit op een vechtpartij bij het huis van Soufyan. Zelf heeft Jan Willem nog nergens zijn verhaal gedaan, maar nu vertelt hij het wel. Op Urk zijn ze niet blij met de framing die ontstaat op social media. Alsof het ging om PVV-jongeren en Urk racistisch is. ,,Nu is het uitgelopen op een soort oorlog.”

Een simpele ruzie in een Urker whatsappgroep, die de ruziemakers Jan Willem en Soufyan al hadden bijgelegd, liep maandagavond alsnog uit op een vechtpartij bij het huis van Soufyan Boukhizzou (18). Een groep van rond de honderd jongeren stond voor het huis en een aantal drong het huis ook binnen.

Excuses
,,Ik heb niks gedaan’’, zegt de 17-jarige Jan Willem. Met de politie is hij niet in aanraking geweest. Hij kent Soufyan niet eens echt goed, ze zitten niet bij elkaar op school. ,,Maar we zitten wel met zijn allen in een appgroep met 125 Urkers. Op een gegeven moment zei Souff in die groep allemaal vervelende dingen over mijn moeder en mijn vriendin. Hij kent mijn vriendin geeneens. Daar werd ik boos over. Later bood hij zijn excuses aan, dat het niet zo bedoeld was. Hij zei dat hij die dingen moest zeggen van iemand anders. We hadden het opgelost en ik was er toen wel klaar mee. Maar even later roept hij in diezelfde groep, waar dus honderd man in zit, dat hij wil vechten bij de snackbar. Dan moet je niet verbaasd zijn dat die groep komt om inderdaad te vechten.”

Er wordt afgesproken bij snackbar Snack-Plaza Willem de Boer om de ruzie uit te vechten. Soufyan vlucht echter de snackbar in als blijkt dat 15 tot 20 jongeren zich tegen hem keren. De politie komt ter plaatse om Soufyan weg te halen uit de snackbar. Dat de politie erbij werd gehaald, is niet handig, meent Jan Willem. Want toen zochten de jongeren Soufyan alsnog bij zijn huis op.

Dat deze kleine ruzie, die niet eens een echte ruzie tussen hem en Soufyan was, uitmondt in een landelijk issue, en dat ook Geert Wilders erbij wordt gehaald, dat boeit hem niet zo. ,,Er wordt hier op Urk zo vaak iemand op zijn bek geslagen, daar hoor je niemand over. Maar nu het een Marokkaan is, is het ineens landelijk nieuws. Het heeft niets met zijn Marokkaanse afkomst te maken. Hier op Urk wonen meer Marokkanen en Turken, daar hebben we helemaal geen problemen mee. Iedereen gaat met elkaar om, dat gaat gewoon goed.”

Vervelende jongen
De 25-jarige Jelle woont vlak bij het gezin Boukhizzou. Hij was niet bij de vechtpartij, maar kent het gezin wel. Soufyan is volgens hem een jongen die bekend staat als vervelend mannetje, dat nu dus een plaatsgenoot heeft uit zitten dagen. ,,Inmiddels is het uitgelopen op een soort oorlog, door foute berichtgeving dat het om zijn Marokkaanse afkomst zou gaan en de reactie van Denk daar weer op. Dat is echt onzin. Er wonen hier veel meer Marokkaanse gezinnen, en ook Turkse, en vluchtelingen, wat allemaal nooit een probleem is geweest. Dit was echt een onderling gebeuren tussen een paar jongeren. Soufyan had ook paars of blauw kunnen zijn.” Ja, er zijn ook mensen van de oude stempel in Urk, dat klopt, zegt Jelle. ,,Die zeggen: ,,Doe normaal en hou je aan de Nederlandse normen en waarden, anders wordt de acceptatie minder. Maar dat zijn niet meteen hele bevolkingsgroepen.”

Tijdens de ruzie in het huis van Soufyan, sprong de moeder van de jongen ertussen. Zij ving een tik, wat volgens Jelle de oorzaak is dat de grote groep Marokkanen vrijdag richting Urk wil komen om te vechten. ,,Ze denken dat er geslagen is omdat mensen hier tegen de Islam zijn, maar dat is gewoon niet zo.”

Ook een andere Urker, die anoniem wil blijven, baalt van de framing rond Urk. ,,In de media wordt gemeld dat het een racistische aanval zou zijn, maar het getroffen gezin woont al jaren op Urk, ze zijn netjes en gewoon Urkers. De vader is visserman en de zoon wil dat zelf ook worden. Wat er maandagavond gebeurde, dat waren raddraaiers op zoek naar sensatie. Van de 100 man die daar stond te roepen en te schreeuwen waren er maar een stuk of vijf echt op zoek naar ruzie. Marokkaanse mensen wonen hier in alle rust met respect naar beide kanten, zoals ik het zelf zie. Dit is een verdrietige gebeurtenis, waar wij allen niet op zitten te wachten.”

‘Goedmaakhand’
Ondertussen heeft Jan Willem geen enkele behoefte aan een ‘goedmaakhand’ met Soufyan. ,,Nee, geen zin in. Hij heeft dit veroorzaakt, hij mag het ook zelf gaan oplossen.” Maar dat een landelijke groep jongens voornamelijk uit de Marokkaanse gemeenschap heeft aangekondigd richting Urk te gaan vrijdag om te komen vechten, doet hem dat niks? ,,Laat ze maar komen. Ik ben er niet bang voor. Natuurlijk heb ik nog contact met jongens uit de appgroep, maar dat zijn heus niet allemaal vrienden van mij. Dat zij zijn gaan vechten bij de ouders van Souf, dat vind ik ook te ver gaan. Dat is wel uit de hand gelopen. Ik was daar heel even bij, maar ben weggegaan.” En Soufyan, zit hij nog in de appgroep? ,,Nee, die is eruit.”
Oftewel gewoon weer de standaard Marokkaan met de grote bek die meteen de racisme kaart trekt zodra hij zijn grote mond niet kan waarmaken, en daarbij de media die handig inspeelt op het verhaal door oude archiefbeelden te monteren bij het nieuwsbericht zodat het een racistische aanval lijkt.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 17:50:03 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185590123
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185590132
Over 5 jaar kunnen wij zeggen, Het begon in Urk en het land ligt in puin.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_185590145
quote:
Wat is de fakenews?
pi_185590165
quote:
Heeft het AD toch weer mooi voor elkaar dit.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 17:53:28 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185590166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Wat is de fakenews?
Alleen de kop al. Is fakenews de wereld in gestuurd door het AD. Komt uit een filmpje van een paar jaar geleden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185590177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Wat is de fakenews?
Het "Geert Wilders" roepen heeft niet plaatsgevonden, dat beweert de agressieve Mocro die zag dat hij de ruzie niet kon winnen en de media die dan oude archiefbeelden erbij plakt van 5 jaar geleden.
pi_185590178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Wat is de fakenews?
Geert Wilders roepen. Is door het AD zelf er in geknutseld hoewel ze dat ontkennen nu natuurlijk.
pi_185590184
Ok, dus alleen het Geert Wilders roepen is fake news.
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:54:57 #13
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_185590190
Ach gevalletje eigen schuld dikke bult dit
pi_185590204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef theunderdog het volgende:
Ok, dus alleen het Geert Wilders roepen is fake news.
En daarmee de bewering dat het een racistische aanval betrof, waardoor hordes Marokkanen in dit land weer hun korte lontje hebben zien ontbranden.
pi_185590220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

En daarmee de bewering dat het een racistische aanval betrof, waardoor hordes Marokkanen in dit land weer hun korte lontje hebben zien ontbranden.
Welnee. Die chat was er ook gekomen zonder dat Geert wilders gedoe.

Mocro's nemen het nu eenmaal voor mocro's op. Broederschap. Tribaal
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 17:56:14 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_185590222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef theunderdog het volgende:
Ok, dus alleen het Geert Wilders roepen is fake news.
alleen het filmpje ervan is fake/oud nws
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 17:56:15 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185590224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef theunderdog het volgende:
Ok, dus alleen het Geert Wilders roepen is fake news.
Maar wel met groot effect. Dankzij deze manipulatie is het een racistisch iets geworden en haalt deze simpele ruzie tussen 2 pubers de 2e kamer. Ook hierdoor worden er relschoppers in het hele land gemobiliseerd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185590238
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Maar wel met groot effect. Dankzij deze manipulatie is het een racistisch iets geworden en haalt deze simpele ruzie tussen 2 pubers de 2e kamer.
Simpele ruzie tussen 2 pubers....

Er is een gezin de tyfus in gemept door een grote groep holbewoners..
pi_185590254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

En daarmee de bewering dat het een racistische aanval betrof, waardoor hordes Marokkanen in dit land weer hun korte lontje hebben zien ontbranden.
En waar DENK weer dankbaar gebruik van maakte.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 17:57:59 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185590255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Simpele ruzie tussen 2 pubers....

Er is een gezin de tyfus in gemept door een grote groep holbewoners..
Prima toch. Laat die gasten maar voor het gerecht komen. Olie op het vuur gooien door dit soort manipulatie is gewoon gevaarlijk. Media moet gewoon objectief zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185590263
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Prima toch. Laat die gasten maar voor het gerecht komen. Olie op het vuur gooien door dit soort manipulatie is gewoon gevaarlijk.
Ja, eens. Maar doen alsof het slechts een ruzie is tussen twee pubers is net zo goed 'fake news'.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 17:59:07 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185590276
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Ja, eens. Maar doen alsof het slechts een ruzie is tussen twee pubers is net zo goed 'fake news'.
Zo was het wel begonnen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185590295
Mensen onderschatten het psychologische effect echt. Stel je voor: je bent met je gezinnetje thuis, en plots komt er een horde wilde je huis binnen dringen om je zoon in elkaar te meppen. Jij als moeder (of vader) probeert je zoon te beschermen, maar dat lukt uiteraard niet omdat ze met veel te veel waren.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:00:16 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590298
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Printscreen van de chat in de originele bron.[..]

Oftewel gewoon weer de standaard Marokkaan met de grote bek die meteen de racisme kaart trekt zodra hij zijn grote mond niet kan waarmaken, en daarbij de media die handig inspeelt op het verhaal door oude archiefbeelden te monteren bij het nieuwsbericht zodat het een racistische aanval lijkt.
Wat een schijnheil, was daar even, maar is weer weggegaan?

Jarvis, dit is niet jouw jeugdplek, de rollen zijn hier heel erg stevig omgedraait.
Jij hebt zeker en vast het verhaaltje van goede jongen die echt 'zomaar' uitgedaagd werd en helemaal niet zoveel ermee te maken had al 1000 keer gehoord.
In deze mag je die situatie omdraaien.

Dit ventje dat zijn handen in onschuld wast is niet zo onschuldig. Stond wel met een enorm grote groep bij/in iemands huis. En stond al eerder bij die snackbar met een onevenredig grote groep. De politie heeft die marokkaanse jongen niet voor niets thuis gebracht.

Niks 'standaard' marokkaan. Ik benadruk het nogmaals, die 'standaard' waar jij het over hebt houdt het hier nog geen 3 maanden vol. En op Urk al helemaal niet, daar zou jij ook uitgekotst worden als stads ventje.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590300
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Zo was het wel begonnen.
Je bent knettergek.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:00:21 #26
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_185590302
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Ja, eens. Maar doen alsof het slechts een ruzie is tussen twee pubers is net zo goed 'fake news'.
Dat was het ook en dat gingen ze toch uitvechten bij de snackbar.
pi_185590323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:00 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]

Dat was het ook en dat gingen ze toch uitvechten bij de snackbar.
Nee, het is hoogstens begonnen bij een ruzie tussen twee. Maar het is uitgemond in hordes tuig die een gezin ging aframmelen. En dat is niet de schuld van de media.
pi_185590325
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Er is hier idd niets landelijks aan en die over de brug gasten moeten gewoon opbokken. Domme Randstad luitjes die zich bemoeien met wat ze niet aangaat.

Maar dat filmpje is en heel stuk minder fout dan jij het voor wil doen.
Het filmpje werd voorgesteld als van de betreffende gebeurtenis en was het niet. Het was een filmpje van 5 jaar eerder van een andere locatie. Fouter kan niet, temeer daar nou juist net dat filmpje het van een typisch Urkse kwestie tot een kwestie met landelijke 'betekenis maakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 18:01:15 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185590330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Je bent knettergek.
Knettergek? Waarom? Hoe is dit dan begonnen volgens jou?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185590338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Simpele ruzie tussen 2 pubers....

Er is een gezin de tyfus in gemept door een grote groep holbewoners..
De tyfus in gemept? Ik las al lynchpartij in het vorige topic? De tyfus in gemept is dat omatje in Eindhoven, of één van de vele bejaarde echtparen in Nederland. Of het meisje in Amsterdam wat een gebroken kaak overhield omdat ze het waagde een agressieve Marokkaan te filmen, en laten we niet vergeten die 2 homo's die door 4 betonschaar mocro's in elkaar zijn gebeukt. Ik kan er honderden topics mee vullen. Wat gebeurd is dat is niet goed, maar ze zijn niet de tyfus in gemept, alleen die moeder was licht gewond omdat ze ertussen sprong. Niemand ligt in het ziekenhuis, dus het wordt weer schromelijk overdreven, en als ik zie dat de persoon die het gevecht heeft uitgelokt meteen weer de slachtofferkaart trekt, daarbij beweringen doet over Wilders zou het mij niet verbazen als ze die "mishandeling" ook flink overdrijven.

Op Geenstijl staat een filmpje die het slachtoffer had opgenomen na zijn zogenaamde mishandeling, hij had een rode hand, drie maal raden hoe hij daaraan komt.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:02:29 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Het "Geert Wilders" roepen heeft niet plaatsgevonden, dat beweert de agressieve Mocro die zag dat hij de ruzie niet kon winnen en de media die dan oude archiefbeelden erbij plakt van 5 jaar geleden.
Zelfs Urkers zeggen dat dat wel is gedaan. Samen met andere schandalige dingen om naar te raken.

Wilders zelf heeft daar niets mee te maken, de pvv ook niet. Maar toe nou gast, denk je werkelijk dat een groep van 50/100 jongeren potjandorie dit vinden we niet fijn hebben gescandeerd?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:02:41 #32
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_185590351
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Nee, het is hoogstens begonnen bij een ruzie tussen twee. Maar het is uitgemond in hordes tuig die een gezin ging aframmelen. En dat is niet de schuld van de media.
Dan is dat dus geen fakenews.
pi_185590352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

De tyfus in gemept? Ik las al lynchpartij in het vorige topic? De tyfus in gemept is dat omatje in Eindhoven, of één van de vele bejaarde echtparen in Nederland. Of het meisje in Amsterdam wat een gebroken kaak overhield omdat ze het waagde een agressieve Marokkaan te filmen, en laten we niet vergeten die 2 homo's die door 4 betonschaar mocro's in elkaar zijn gebeukt. Ik kan er honderden topics mee vullen. Wat gebeurd is dat is niet goed, maar ze zijn niet de tyfus in gemept, alleen die moeder was licht gewond omdat ze ertussen sprong. Niemand ligt in het ziekenhuis, dus het wordt weer schromelijk overdreven, en als ik zie dat de persoon die het gevecht heeft uitgelokt meteen weer de slachtofferkaart trekt, daarbij beweringen doet over Wilders zou het mij niet verbazen als ze die "mishandeling" ook flink overdrijven.

Op Geenstijl staat een filmpje die het slachtoffer had opgenomen na zijn zogenaamde mishandeling, hij had een rode hand, drie maal raden hoe hij daaraan komt.
Biertjuhh?
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:03:30 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185590363
Hadden de daders allemaal mnga petjes op en een fles bleek en een strop bij zich toevallig?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:03:51 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590369
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Maar wel met groot effect. Dankzij deze manipulatie is het een racistisch iets geworden en haalt deze simpele ruzie tussen 2 pubers de 2e kamer. Ook hierdoor worden er relschoppers in het hele land gemobiliseerd
2 pubers?

Een groep van 50/100 jongeren die en huis binnen dringen noem jij een ruzie tusen 2 pubers?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

2 pubers?

Een groep van 50/100 jongeren die en huis binnen dringen noem jij een ruzie tusen 2 pubers?
Het was een Marokkaans gezin. Die mag je in elkaar slaan volgens de proleten.
pi_185590408
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

De tyfus in gemept? Ik las al lynchpartij in het vorige topic? De tyfus in gemept is dat omatje in Eindhoven, of één van de vele bejaarde echtparen in Nederland. Of het meisje in Amsterdam wat een gebroken kaak overhield omdat ze het waagde een agressieve Marokkaan te filmen, en laten we niet vergeten die 2 homo's die door 4 betonschaar mocro's in elkaar zijn gebeukt. Ik kan er honderden topics mee vullen. Wat gebeurd is dat is niet goed, maar ze zijn niet de tyfus in gemept, alleen die moeder was licht gewond omdat ze ertussen sprong. Niemand ligt in het ziekenhuis, dus het wordt weer schromelijk overdreven, en als ik zie dat de persoon die het gevecht heeft uitgelokt meteen weer de slachtofferkaart trekt, daarbij beweringen doet over Wilders zou het mij niet verbazen als ze die "mishandeling" ook flink overdrijven.

Op Geenstijl staat een filmpje die het slachtoffer had opgenomen na zijn zogenaamde mishandeling, hij had een rode hand, drie maal raden hoe hij daaraan komt.
Dit. En dan is de media en DENK stil. Nu is het een keertje andersom en iedereen spint er garen bij.
  Eindredactie Games woensdag 13 maart 2019 @ 18:07:33 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185590423
Zelfs het nieuws zegt "Op Urk" :r
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:07:41 #39
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590425
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Het filmpje werd voorgesteld als van de betreffende gebeurtenis en was het niet. Het was een filmpje van 5 jaar eerder van een andere locatie. Fouter kan niet, temeer daar nou juist net dat filmpje het van een typisch Urkse kwestie tot een kwestie met landelijke 'betekenis maakt.
Nogmaals, dat soort zaken is wel degelijk geroepen. Dat ze op Urk veel algehele xenofobie kennen doet daar weinig aan af.

Het is echt veel minder 'nep' dan jij het voor wil doen. Niet van de feitelijke situatie. Maar wel degelijk een redelijke beschrijving.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Nogmaals, dat soort zaken is wel degelijk geroepen. Dat ze op Urk veel algehele xenofobie kennen doet daar weinig aan af.

Het is echt veel minder 'nep' dan jij het voor wil doen. Niet van de feitelijke situatie. Maar wel degelijk een redelijke beschrijving.
Als er een filmpje van een ander kwestie in wordt gepropt alszijnde het tijdens dit voorval is gebeurd is niets anders dan fake news.

Daarnaast wat is je bron voor dat dit weldegelijk geroepen is?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:10:44 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

De tyfus in gemept? Ik las al lynchpartij in het vorige topic? De tyfus in gemept is dat omatje in Eindhoven, of één van de vele bejaarde echtparen in Nederland. Of het meisje in Amsterdam wat een gebroken kaak overhield omdat ze het waagde een agressieve Marokkaan te filmen, en laten we niet vergeten die 2 homo's die door 4 betonschaar mocro's in elkaar zijn gebeukt. Ik kan er honderden topics mee vullen. Wat gebeurd is dat is niet goed, maar ze zijn niet de tyfus in gemept, alleen die moeder was licht gewond omdat ze ertussen sprong. Niemand ligt in het ziekenhuis, dus het wordt weer schromelijk overdreven, en als ik zie dat de persoon die het gevecht heeft uitgelokt meteen weer de slachtofferkaart trekt, daarbij beweringen doet over Wilders zou het mij niet verbazen als ze die "mishandeling" ook flink overdrijven.

Op Geenstijl staat een filmpje die het slachtoffer had opgenomen na zijn zogenaamde mishandeling, hij had een rode hand, drie maal raden hoe hij daaraan komt.
Uitgelokt? Hmmzzzzz.

Je weet niets, naar wijst des te grager.

Ook op social media viel 'iedereen' nogal stevig over die jongen heen. Hij reageerde (niet best), maar begon niet.

Nogmaals pop, dit is niet jouw stadse en vergalde volkswijkje. De rollen zijn hier omgedraait.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Zelfs Urkers zeggen dat dat wel is gedaan. Samen met andere schandalige dingen om naar te raken.

Wilders zelf heeft daar niets mee te maken, de pvv ook niet. Maar toe nou gast, denk je werkelijk dat een groep van 50/100 jongeren potjandorie dit vinden we niet fijn hebben gescandeerd?
Stel ze hebben "Geertje Wilders" geroepen, de media pakt dit meteen op als een racistische aanval. De PVV wordt weer op alle fronten zwart gemaakt, Geert moet afstand nemen en ondertussen gaat de hetze door. Wat betekend het dan als moslims Alluh Akbar roepen? Waarom wordt dat nooit automatisch bij terrorisme geschaard?

Er zijn nu meerdere versies van het verhaal bekend, maar één kant wordt breed uitgemeten in de media aan de hand van oude archiefbeelden om het verhaal te bevestigen. Dat bleek niet te kloppen, maar dan zal de rest wel kloppen? Het blijkt nu zelfs dat die Marokkaan die hele ruzie heeft uitgelokt, printscreen van die chat staat in deze bron maar toch ondanks die vele leugens blijven mensen die jongen geloven. En dan hebben we het nog niet eens over het feitje gehad wat natuurlijk weer als racisme wordt opgevat, maar we moeten onze ogen niet sluiten dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in de slachtofferrol en het alsmaar blijven afliegen.

Ik ga niet goedpraten dat ze met een groep thuis verhaal zijn gaan halen, ik ga niet goedpraten dat die moeder ook belaagd is geworden. Dat is gewoon niet goed te praten, en die gasten die daar verantwoordelijk voor zijn moeten hard gestraft worden. Maar we moeten nu ook niet doen dat deze jongen zo'n lief gastje is wat zwaar onderdrukt wordt en last heeft van de racistische Nederlander om daarop weer door te blijven borduren zodat enkelen weer met hun vingertje kunnen wijzen. Want dat is wat er nu toch echt gebeurd. Blijkbaar nog niets geleerd van de recente verhalen in de media over die Trump scholieren vs een indiaan of het Jussie Smollet verhaal.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:13:20 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Het was een Marokkaans gezin. Die mag je in elkaar slaan volgens de proleten.
Zoiets ja, schrijnend is het.

Alsof het niets voorstelt als een groep van 50/100 man even je ruiten in komt meppen, je huis binnendringt en moeder en zus aanvalt om bij die gozer te komen.

Dat is echt extreem bedreigend. Is geen kattenpis.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590521
Die urker jongeren zijn de toekomst van Nederland: LAAGOPGELEIDE KUT TOKKIES :r 8)7

Nergens is het drugsgebruik dan ook zo groot als in dat soort dorpjes ala volendam en urk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:13:59 #45
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590523
quote:
4s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:07 schreef Oscar. het volgende:
Zelfs het nieuws zegt "Op Urk" :r
Dat is dan ook juist. Hoe wilde je het anders noemen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Nogmaals, dat soort zaken is wel degelijk geroepen. Dat ze op Urk veel algehele xenofobie kennen doet daar weinig aan af.

Het is echt veel minder 'nep' dan jij het voor wil doen. Niet van de feitelijke situatie. Maar wel degelijk een redelijke beschrijving.
Het is geen beschrijving, het is een filmpje. Ik was er niet bij en jij was er niet bij, maar een filmpje laat ons zien wat er gebeurde zodat we zelf kunnen oordelen.

Maar dat oordeel had dus een beetje hulp nodig, middels een vals filmpje. Dat vind ik een stuk interessanter dan wat er precies wel geroepen is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:15:42 #47
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590562
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Als er een filmpje van een ander kwestie in wordt gepropt alszijnde het tijdens dit voorval is gebeurd is niets anders dan fake news.

Daarnaast wat is je bron voor dat dit weldegelijk geroepen is?
Urkers zelf. En daar bleef het niet bij.

We hebben het potjandorie over 50/100 mensen die dat huis hebben belaagd. Kan je je dat voorstellen? Dat je thuis bent en een massa het op jou voorzien heeft?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Urkers zelf. En daar bleef het niet bij.

We hebben het potjandorie over 50/100 mensen die dat huis hebben belaagd. Kan je je dat voorstellen? Dat je thuis bent en een massa het op jou voorzien heeft?
Je ziet mij het nergens goed praten hoor, en ik ze als voor inteeltvolk uitgemaakt.

Echter, het riekt sterk naar fake news, eerst een filmpje wat niet van daar was en nu een ontbrekende bron.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:20:05 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590666
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Stel ze hebben "Geertje Wilders" geroepen, de media pakt dit meteen op als een racistische aanval. De PVV wordt weer op alle fronten zwart gemaakt, Geert moet afstand nemen en ondertussen gaat de hetze door. Wat betekend het dan als moslims Alluh Akbar roepen? Waarom wordt dat nooit automatisch bij terrorisme geschaard?

Er zijn nu meerdere versies van het verhaal bekend, maar één kant wordt breed uitgemeten in de media aan de hand van oude archiefbeelden om het verhaal te bevestigen. Dat bleek niet te kloppen, maar dan zal de rest wel kloppen? Het blijkt nu zelfs dat die Marokkaan die hele ruzie heeft uitgelokt, printscreen van die chat staat in deze bron maar toch ondanks die vele leugens blijven mensen die jongen geloven. En dan hebben we het nog niet eens over het feitje gehad wat natuurlijk weer als racisme wordt opgevat, maar we moeten onze ogen niet sluiten dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in de slachtofferrol en het alsmaar blijven afliegen.

Ik ga niet goedpraten dat ze met een groep thuis verhaal zijn gaan halen, ik ga niet goedpraten dat die moeder ook belaagd is geworden. Dat is gewoon niet goed te praten, en die gasten die daar verantwoordelijk voor zijn moeten hard gestraft worden. Maar we moeten nu ook niet doen dat deze jongen zo'n lief gastje is wat zwaar onderdrukt wordt en last heeft van de racistische Nederlander om daarop weer door te blijven borduren zodat enkelen weer met hun vingertje kunnen wijzen. Want dat is wat er nu toch echt gebeurd. Blijkbaar nog niets geleerd van de recente verhalen in de media over die Trump scholieren vs een indiaan of het Jussie Smollet verhaal.
Wilders en de pvv hebben hier niets mee te maken. Maar dit is zeer zeker geen jussie smollet verhaal. Dit is wel degelijk gebeurd.

Die groep heeft zich vies misdragen. Hebben gewld gepleegd, vanalles geroepen en stuk gemaakt.

Het ventje dat nu zegt ik ben weggegaan was er wel degelijk bij en heeft zijn vrindjes en meer erbij gehaald.

Nog 1 keer. Hou op met dit bezien door jouw bril. Die gaat hier niet op. Hier en zeker op Urk, zijn de rollen omgedraait.

Als je de urkers cultuur niet Kent wees dan wat voorzichtig in wat je zegt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Eindredactie Games woensdag 13 maart 2019 @ 18:20:13 #50
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185590670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Dat is dan ook juist. Hoe wilde je het anders noemen?
Op Amsterdam, op Groningen, op je bolle ogen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_185590684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Urkers zelf. En daar bleef het niet bij.

We hebben het potjandorie over 50/100 mensen die dat huis hebben belaagd. Kan je je dat voorstellen? Dat je thuis bent en een massa het op jou voorzien heeft?
Maar wat is het alternatief ? Als je een Marokkaan in je eentje aanspreekt op zijn gedrag staan er een uur later 20 man voor je deur.
pi_185590701
quote:
4s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]

Op Amsterdam, op Groningen, op je bolle ogen.
Zijn dat eilanden :P ?
Je ogen zijn wellicht wel poelen om in te verdrinken.
  Eindredactie Games woensdag 13 maart 2019 @ 18:22:19 #53
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185590725
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:21 schreef Kassamiep het volgende:
[..]

Zijn dat eilanden :P ?
Je ogen zijn wellicht wel poelen om in te verdrinken.
is Urk een eiland dan :P

Want dan is het ook op Almere, Lelystad en Emmelord
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:22:48 #54
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590737
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Je ziet mij het nergens goed praten hoor, en ik ze als voor inteeltvolk uitgemaakt.

Echter, het riekt sterk naar fake news, eerst een filmpje wat niet van daar was en nu een ontbrekende bron.
Het is toch echt gebeurd en zelfs de meeste Urkers spreken er schande van. En dat is best wel opvallend aangezien Urkers andere Urkers maar weinig afvallen.

50/100 mensen die een gezin belagen, ruiten intikken, geweld gebruiken, verbaal zich laten horen. Wtf denk jij dat ze gedaan hebben? Een potje Monopoly voorstellen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590763
quote:
Fakenews of niet de troepen zijn gemobiliseerd.



Onderweg naar Urk.

  woensdag 13 maart 2019 @ 18:24:50 #56
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590785
quote:
4s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]

Op Amsterdam, op Groningen, op je bolle ogen.
Op Urk omdat het tot 1940(?) een eiland is geweest en nu nog een eiland cultuur heeft.

Groningen, geen eiland, Amsterdam, geen eiland. Daar zeg je in ipv op.
Urk, Schokland e.d., waren eilanden en dan spreek je van op.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:26:31 #57
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590810
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]

Maar wat is het alternatief ? Als je een Marokkaan in je eentje aanspreekt op zijn gedrag staan er een uur later 20 man voor je deur.
Niet aan de orde op Urk. Niet aan de orde in de omgeving daar.

Dit is de Randstad niet.

Op Urk zijn bar weinig marokkanen. Degene die er zijn zal jij met je stadse blik verdomd geintergreerd noemen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:27:09 #58
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590822
quote:
4s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]

is Urk een eiland dan :P

Want dan is het ook op Almere, Lelystad en Emmelord
Nope, die zijn pas ontstaan met de inpoldering. Nooit eilanden geweest.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590849
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Het is toch echt gebeurd en zelfs de meeste Urkers spreken er schande van. En dat is best wel opvallend aangezien Urkers andere Urkers maar weinig afvallen.

50/100 mensen die een gezin belagen, ruiten intikken, geweld gebruiken, verbaal zich laten horen. Wtf denk jij dat ze gedaan hebben? Een potje Monopoly voorstellen?
Zeg ben jij wel helemaal goed, als je die taal gaat bezigen vind ik het wel weer mooi geweest mayhem; geen idee waar die frustratie altijd vandaan komt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eindredactie Games woensdag 13 maart 2019 @ 18:31:03 #60
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185590880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Nope, die zijn pas ontstaan met de inpoldering. Nooit eilanden geweest.
ja, en nu is het meer eiland dan Urk.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:31:40 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590894
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Zeg ben jij wel helemaal goed, als je die taal gaat bezigen vind ik het wel weer mooi geweest mayhem; geen idee waar die frustratie altijd vandaan komt.
Welke taal????
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Welke taal????
Mi gado, deze dus. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185590910
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Wilders en de pvv hebben hier niets mee te maken. Maar dit is zeer zeker geen jussie smollet verhaal. Dit is wel degelijk gebeurd.

Die groep heeft zich vies misdragen. Hebben gewld gepleegd, vanalles geroepen en stuk gemaakt.

Het ventje dat nu zegt ik ben weggegaan was er wel degelijk bij en heeft zijn vrindjes en meer erbij gehaald.

Nog 1 keer. Hou op met dit bezien door jouw bril. Die gaat hier niet op. Hier en zeker op Urk, zijn de rollen omgedraait.

Als je de urkers cultuur niet Kent wees dan wat voorzichtig in wat je zegt.
Dus ik mag niks zeggen omdat ik de Urkse cultuur niet ken, want dat gaat niet op zeker niet in Urk. Doe je nou niet generaliseren? Mijn reactie is daarom heel simpel, ik ken de Marokkaanse cultuur, en op basis van die cultuur is duidelijk wie de oorspronkelijke agressor was, wie meteen weer het slachtoffer speelt en wie er liegt.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:34:30 #64
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590948
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Mi gado, deze dus. :D
Woon al ruim 20 jaar niet meer in de Randstad. Wat bedoel je met mi gado?

Iig was het niet mijn bedoeling naar te doen tegen je.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185590987
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Woon al ruim 20 jaar niet meer in de Randstad. Wat bedoel je met mi gado?

Iig was het niet mijn bedoeling naar te doen tegen je.
Mijn god. :@


Anyhow, dat dit voorval louter voor verwerpelijk door kan gaan is menig persoon het over eens; echter het koppelen aan een politieke partij, op basis van valse video's en vage bronnen vind ik kwalijk polariserend. Amerikaanse praktijken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:38:28 #66
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185590997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Dus ik mag niks zeggen omdat ik de Urkse cultuur niet ken, want dat gaat niet op zeker niet op Urk. Doe je nou niet generaliseren? Mijn reactie is daarom heel simpel, ik ken de Marokkaanse cultuur, en op basis van die cultuur is duidelijk wie de oorspronkelijke agressor was, wie meteen weer het slachtoffer speelt en wie er liegt.
Zonder die te kennen mag je idd voorzichtig zijn. Er is namelijk geen marokkaanse 'straatcultuur' op Urk.
We hebben het over een handjevol marokkanen die jij als 'uitzondering' zou zien.

Jouw idee van 'marokkanen' gaat helemaal niet op daar. De rollen zijn daar werkelijk nogal omgedraait.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:40:48 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185591039
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Mijn god. :@


Anyhow, dat dit voorval louter voor verwerpelijk door kan gaan is menig persoon het over eens; echter het koppelen aan een politieke partij, op basis van valse video's en vage bronnen vind ik kwalijk polariserend. Amerikaanse praktijken.
Wat nou mijn god? Ik ben Nederlands, we zijn hier in nederland, lul dan ook Nederlands. Ik ben bijkans een oma, woon in de provincie, ik ken die taal niet. Je zou het ook gewoon uit kunnen leggen ipv zo te doen.

En nogmaals, dat en meer is wel degelijk gezegd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185591040
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Gewoon bij het leven denk ik.

Mocro's organiseren een wraakactie, palingslikkers organiseerden de eerste haathetze.

Ik kan me nog een lynchgroep herinneren bij een of andere pedo waar blanke boeven en bruine boosmensen schouder aan schouder dit soort flauwekul begingen.

Hoe lang is het geleden dat Janmaats vrouw invalide gemaakt werd?
Je vergelijkt appels met peren naar mijn mening.

Zouden de Rotterdamse Turkenrellen van 2017 plaats hebben gevonden zonder Turken in Nederland?

Zou er discussie zijn over het uiterlijk van Zwarte Piet en de bijkomende rellen zonder zwarten in Nederland?

Zou de situatie in Urk zo uit de hand zijn gelopen zonder Marokkanen die blijkbaar van heinde en verre opgeroepen worden om Urk te bestormen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:13 schreef Logic91 het volgende:
[..]

Nah, dit soort tribale geweldsacties tonen eerder een diepere kijk in de psyche van de mens als biologisch soort dan dat het per se zou horen bij een moderne multiculturele samenleving. Ondanks de vooruitgang op technologische vlak en de opgedane collectieve kennis van de natuurlijke realiteit blijft de mens vooral een irrationeel en emotionele wezen. Je haalt het tribalisme niet uit de mens vrees ik.

Kortom, de mens is een enge en domme primaat. Vooral in groepsverband kan de mens gevaarlijk zijn. :')
Eens, maar als tribalisme niet uit de mens gehaald kan worden en verbonden kan worden aan biologie zoals jij dat zegt, dan onderschrijft dat mijn bedenkingen over de multiculturele maatschappij alleen maar.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185591073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Wat nou mijn god? Ik ben Nederlands, we zijn hier in nederland, lul dan ook Nederlands. Ik ben bijkans een oma, woon in de provincie, ik ken die taal niet. Je zou het ook gewoon uit kunnen leggen ipv zo te doen.

En nogmaals, dat en meer is wel degelijk gezegd.
Je bent eerder een hysterische knol dan een oma. :D

Nogmaals wat is je bron.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185591084
Janmaat zijn vrouw invalide gemaakt?
pi_185591372
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Dus ik mag niks zeggen omdat ik de Urkse cultuur niet ken, want dat gaat niet op zeker niet in Urk. Doe je nou niet generaliseren? Mijn reactie is daarom heel simpel, ik ken de Marokkaanse cultuur, en op basis van die cultuur is duidelijk wie de oorspronkelijke agressor was, wie meteen weer het slachtoffer speelt en wie er liegt.
Nee, die ken je niet.

Morocco is a country with a rich culture and civilisation. Through Moroccan history, it has hosted many people coming from East (Phoenicians, Jews and Arabs), South (Sub-Saharan Africans) and North (Romans, Vandals, West Gothics, French, Andalusians). All those civilisations have affected the social structure of Morocco.
pi_185591419
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef theunderdog het volgende:
Ok, dus alleen het Geert Wilders roepen is fake news.
Nou, ook dat die gast door 100 man mishandeld is is nogal fake news, er waren een stuk of 5 agressors en een hele meute ramptoeristen die op afstand stonden te kijken. Het bericht in de eerste link beweert dat er 100 man liepen te meppen en dat is dus gewoon onzin.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185591470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:59 schreef p078 het volgende:
[..]

Nee, die ken je niet.

Morocco is a country with a rich culture and civilisation. Through Moroccan history, it has hosted many people coming from East (Phoenicians, Jews and Arabs), South (Sub-Saharan Africans) and North (Romans, Vandals, West Gothics, French, Andalusians). All those civilisations have affected the social structure of Morocco.
Gastvrij land dus. Vriendelijke mensen en erg multicultureel. Waarom zien we dat dan niet terug in Europa? Of hebben wij al het uitschot gekregen? Wat Engeland deed met Australië.
pi_185591606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Gastvrij land dus. Vriendelijke mensen en erg multicultureel. Waarom zien we dat dan niet terug in Europa? Of hebben wij al het uitschot gekregen? Wat Engeland deed met Australië.
Ik ben bang dat een zinnig antwoord hierop zal uitblijven.

Maar ik blijf duimen...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185591618
Azarkan had ook een mening zag ik. Denk :'). Glashard beweren voor verbinding te zijn en ondertussen alles er aan doen om te polariseren. Filmpjes waarin alle 2e kamerleden met een niet westerse achtergrond te kakken worden gezet, die poster-affaire, noem maar op.

Te doorzichtig gewoon. Zelfde vandaag weer.
pi_185591645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Gastvrij land dus. Vriendelijke mensen en erg multicultureel. Waarom zien we dat dan niet terug in Europa? Of hebben wij al het uitschot gekregen? Wat Engeland deed met Australië.
Of nee, ja, het is natuurlijk dat Marokkanen hier gediscrimineerd worden enz. En geen buurthuis enz.

Want Nederland is een intolerant land, wat geen andersdenkende/gelovende duld.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185591951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:11 schreef havanagila het volgende:
Azarkan had ook een mening zag ik. Denk :'). Glashard beweren voor verbinding te zijn en ondertussen alles er aan doen om te polariseren. Filmpjes waarin alle 2e kamerleden met een niet westerse achtergrond te kakken worden gezet, die poster-affaire, noem maar op.

Te doorzichtig gewoon. Zelfde vandaag weer.
Denk is inderdaad behoorlijk doorzichtig, eigenlijk totaal ongeschikt voor de politiek. Het zijn gewoon een stelletje doodordinaire trollen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185591997
echt he, ik verbaas me erover hoeveel mensen toch van mening zijn dat die gast van Marokkaanse afkomst dit over zichzelf afgeroepen heeft. wtf 8)7 die moeder zeker ook ofzo? want hey: je doet wat stoer in een wa bericht en dan verwacht je een woedende menigte van 100 man rond en in je huis?

maak je borst maar nat dan jongens :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_185592000
Ik dacht dat ze in Urk zo Chriselijk waren (opgevoed) :')

Die knulletjes in Urk moeten de Bijbel eens beter lezen, want dit is niet echt goed sociaal gedrag.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_185592144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Dus ik mag niks zeggen omdat ik de Urkse cultuur niet ken, want dat gaat niet op zeker niet in Urk. Doe je nou niet generaliseren? Mijn reactie is daarom heel simpel, ik ken de Marokkaanse cultuur, en op basis van die cultuur is duidelijk wie de oorspronkelijke agressor was, wie meteen weer het slachtoffer speelt en wie er liegt.
dat zegt meer over jou dan over de marrokaanse cultuur in heel nederland.

klein puntje nog: nederland is groter dan alleen de randstad ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:36:39 #81
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_185592235
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Gastvrij land dus. Vriendelijke mensen en erg multicultureel. Waarom zien we dat dan niet terug in Europa? Of hebben wij al het uitschot gekregen?
:Y Dat is precies wat er gebeurd is in de tijd van de gastarbeiders. En nu gaan de fatsoenlijke mensen vaak terug naar hun vaderland omdat ze het erg onprettig vinden dat Marokkanen hier ( vaak terecht ) zo'n slechte naam hebben.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:38:21 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185592282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:11 schreef havanagila het volgende:
Azarkan had ook een mening zag ik. Denk :'). Glashard beweren voor verbinding te zijn en ondertussen alles er aan doen om te polariseren. Filmpjes waarin alle 2e kamerleden met een niet westerse achtergrond te kakken worden gezet, die poster-affaire, noem maar op.

Te doorzichtig gewoon. Zelfde vandaag weer.
Zo ontzettend triest dat clubje. Maar das de enige manier voor ze om stemmen te winnen. Op inhoud hebben ze niks te melden.
pi_185592344
Ik snap eigenlijk niet dat als er een paar ( of veel) boze Urkers op je huis af komen, dat je dan uberhaupt de deur open doet.

Maar jah.

Ik ou het extra slot erop doen.

...en die schuifjes.

heel veel, in ieder geval.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:42:27 #84
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185592394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:25 schreef Hathor het volgende:
[..]

Denk is inderdaad behoorlijk doorzichtig, eigenlijk totaal ongeschikt voor de politiek. Het zijn gewoon een stelletje doodordinaire trollen.
Het is behoorlijk schandalig hoe zij identity politics voeren langs etnische lijnen en gewoon collega's openlijk te kakken zetten met brugklas-niveau photoshops en filmpjes. In een gewoon bedrijf of organisatie was je al lang en breed de laan uitgetrapt als je dit soort geintjes flikt, maar kennelijk is dit normaal in de politiek anno nu...

Zag laatst ergens een verhaal voorbij komen met een Nederlandse Turk die zich kapot schaamt voor Denk. Zijn opa was als gastarbeider naar Nederland gekomen, maar 'Denk maakt alles kapot waar hij keihard voor heeft gewerkt en wat hij met veel moeite heeft opgebouwd'.

Treurig.
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:51:32 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185592596
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Hathor het volgende:
[..]

Nou, ook dat die gast door 100 man mishandeld is is nogal fake news, er waren een stuk of 5 agressors en een hele meute ramptoeristen die op afstand stonden te kijken. Het bericht in de eerste link beweert dat er 100 man liepen te meppen en dat is dus gewoon onzin.
Nou ja grote onzin... Als ik hier 100 man voor mijn deur heb, is het nogal logisch dat er maar 5 tot maximaal 8 het daadwerkelijke werk doen. Al is het alleen maar om het feit dat het lastig is om daadwerkelijk fysiek met 100 man iemand (zijn moeder die nergens iets mee te maken heeft) te slaan en trappen. Het groepje wat er omheen staat, joelend en aanmoedigend is wat mij betreft toch echt even schuldig als de acht die daadwerkelijk vooraan staan en de kans krijgen iets te doen
Laffe huichelaar
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:53:56 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185592665
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Je bent eerder een hysterische knol dan een oma. :D

Nogmaals wat is je bron.
Nogmaals, Urkers zelf.

Ik woon echt vlakbij Urk, werk er nog dichterbij. Dit is wat mensen van daar self zeggen.
Ook zeg ik geen hele andere dingen dan wat de berichtgeving verteld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185592817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Nogmaals, Urkers zelf.

Ik woon echt vlakbij Urk, werk er nog dichterbij. Dit is wat mensen van daar self zeggen.
Ook zeg ik geen hele andere dingen dan wat de berichtgeving verteld.
Ik woon in de straat van die Marokkaanse jongen en het zat helemaal andersom.
  woensdag 13 maart 2019 @ 19:59:57 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185592840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Dus ik mag niks zeggen omdat ik de Urkse cultuur niet ken, want dat gaat niet op zeker niet in Urk. Doe je nou niet generaliseren? Mijn reactie is daarom heel simpel, ik ken de Marokkaanse cultuur, en op basis van die cultuur is duidelijk wie de oorspronkelijke agressor was, wie meteen weer het slachtoffer speelt en wie er liegt.
De agressor is vrij duidelijk, zelfs het verhaal van de agressor zaait hierover geen twijfel.

De mocro heeft onaardige dingen gezegd over de moeder van de agressor en was wat aan het provoceren, had wel zin in een vechtpartijtje, de agressor, die dat vermoedelijk niet alleen aandurfde, heeft daarna een groep opgetrommeld om de mocro in elkaar te timmeren. Die voelde nattigheid en had geen zin met een hele groep te knokken dus koos het hazenpad.

Toen de politie kwam en de mocro onder beveiliging weer naar huis bracht dacht de groep nee nee nee meneertje, je hebt iets onaardigs gezegd dus we gaan jou pakken en heeft hem thuis opgezocht met nog veel meer vrienden.

Wat hier exact is voorgevallen heeft de agressor niet vermeld.

Ik snap niet waarom het voor mensen zo makkelijk is om dergelijk agressief hyenagedrag bij groepen mocro's als agressors af te keuren maar hier stellen dat de mocro het heeft uitgelokt om door een hele groep mensen aangevallen te worden. Dan maak je je er wel heel makkelijk vanaf. Het is duidelijk dat degene die zo laf is er met 10 man op af te gaan om iemand in elkaar te trappen de agressor is en fout is. Of Mocro nu heeft gezegd dat zijn moeder een hoer is of niet.
Laffe huichelaar
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:01:45 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185592896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Hathor het volgende:
[..]

Nou, ook dat die gast door 100 man mishandeld is is nogal fake news, er waren een stuk of 5 agressors en een hele meute ramptoeristen die op afstand stonden te kijken. Het bericht in de eerste link beweert dat er 100 man liepen te meppen en dat is dus gewoon onzin.
Belaagd.
En dat klopt wel degelijk. Tussen de 50 en 100 man stond er bij dat huis. Er zijn ramen gesneuveld en een deel van die groep is naar binnen gestormd. Er is vanalles gescandeerd en er is fysiek geweld gepleegd.

Wil je nu werkelijk beweren dat dat wel meevalt? Niet zeer bedreigend is?
Sorry, maar dat is echt best wel ernstig te noemen.

Intern ligt de fout echt bij die Urker groep.
Nu geld dat die gasten van buitenaf zich ermee willen bemoeien en dat is net zo fout. Die moeten opbokken of een ME knuppel in hun nek krijgen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185592899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]

De agressor is vrij duidelijk, zelfs het verhaal van de agressor zaait hierover geen twijfel.

De mocro heeft onaardige dingen gezegd over de moeder van de agressor en was wat aan het provoceren, had wel zin in een vechtpartijtje, de agressor, die dat vermoedelijk niet alleen aandurfde, heeft daarna een groep opgetrommeld om de mocro in elkaar te timmeren. Die voelde nattigheid en had geen zin met een hele groep te knokken dus koos het hazenpad.

Toen de politie kwam en de mocro onder beveiliging weer naar huis bracht dacht de groep nee nee nee meneertje, je hebt iets onaardigs gezegd dus we gaan jou pakken en heeft hem thuis opgezocht met nog veel meer vrienden.

Wat hier exact is voorgevallen heeft de agressor niet vermeld.

Ik snap niet waarom het voor mensen zo makkelijk is om dergelijk agressief hyenagedrag bij groepen mocro's als agressors af te keuren maar hier stellen dat de mocro het heeft uitgelokt om door een hele groep mensen aangevallen te worden. Dan maak je je er wel heel makkelijk vanaf. Het is duidelijk dat degene die zo laf is er met 10 man op af te gaan om iemand in elkaar te trappen de agressor is en fout is. Of Mocro nu heeft gezegd dat zijn moeder een hoer is of niet.
Ligt eraan wat je onder agressor verstaat de jongen die initieel de ruzie uitlokt, ergo vraagt of iemand bij de snackbar komt zodat hij hem op z'n bek kan timmeren. Of de personen die uiteindelijk op zijn uitnodiging in gaan. Het lijken mij beiden agressors eerlijk gezegd. Allemaal het gevang in dus.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:07:49 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185593084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:59 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Ik woon in de straat van die Marokkaanse jongen en het zat helemaal andersom.
Ja? Er stond een groep van 50/100 marokkanen voor de deur van die urkse jongen?
Ze hebben zelfs de oude omaatjes opgetrommeld om aan de 50 te komen (als ze dat al halen)? Die stonden met hun slof in hun bibberende oude oma handje klaar om aan te vallen?

Op social media zijn beide dom geweest. Het was een domme puber ruzie die afschuwelijk uit de hand is gelopen.
Dat is wat er gebeurd is. 50/100 jongeren rond en in een huis. Zoals ik al zei zijn de meeste Urkers daar ook niet zo blij mee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185593086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Belaagd.
En dat klopt wel degelijk. Tussen de 50 en 100 man stond er bij dat huis. Er zijn ramen gesneuveld en een deel van die groep is naar binnen gestormd. Er is vanalles gescandeerd en er is fysiek geweld gepleegd.

Wil je nu werkelijk beweren dat dat wel meevalt? Niet zeer bedreigend is?
Sorry, maar dat is echt best wel ernstig te noemen.

Intern ligt de fout echt bij die Urker groep.
Nu geld dat die gasten van buitenaf zich ermee willen bemoeien en dat is net zo fout. Die moeten opbokken of een ME knuppel in hun nek krijgen.
Is zeer bedreigend, wat mij betreft gaat die hele groep een tijd papier prikken en worden de jongens die daadwerkelijk binnen zijn geweest achter slot en grendel gegooid.

Je wilt echter dat wij jouw lezing van het verhaal blind voor waarheid aannemen. Dat doe ik om twee redenen niet meteen, de eerste dat jij het zelf gewoon uit je duim zou kunnen zuigen, ga ik niet vanuit maar toch.

De tweede dat jij wel allerlei info krijgt, maar dat allemaal tweedehands info is. We hebben hier een grote weg door het dorp, als daar iemand aan het begin van de weg z'n teen stoot is hij aan het eind van de weg al doodverklaard. Ga je de wijken in krijg je een tal van andere verhalen.

Ik denk dat ik de politie deze lekker uit laat zoeken en de mensen die aan 't vechten zijn geweest achter slot en grendel laat gooien. Over de ware toedracht, tsja.
pi_185593151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:07 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Is zeer bedreigend, wat mij betreft gaat die hele groep een tijd papier prikken en worden de jongens die daadwerkelijk binnen zijn geweest achter slot en grendel gegooid.

Je wilt echter dat wij jouw lezing van het verhaal blind voor waarheid aannemen. Dat doe ik om twee redenen niet meteen, de eerste dat jij het zelf gewoon uit je duim zou kunnen zuigen, ga ik niet vanuit maar toch.

De tweede dat jij wel allerlei info krijgt, maar dat allemaal tweedehands info is. We hebben hier een grote weg door het dorp, als daar iemand aan het begin van de weg z'n teen stoot is hij aan het eind van de weg al doodverklaard. Ga je de wijken in krijg je een tal van andere verhalen.

Ik denk dat ik de politie deze lekker uit laat zoeken en de mensen die aan 't vechten zijn geweest achter slot en grendel laat gooien. Over de ware toedracht, tsja.
Taakstraf omdat je bent wezen kijken :') Goeie grap, als je iemand doodrijd in Nederland krijg je een taakstraf.
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 20:11:28 #94
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185593191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]

Taakstraf omdat je bent wezen kijken :') Goeie grap, als je iemand doodrijd in Nederland krijg je een taakstraf.
10uur schoffelen en weer mogen rijdden na een cursus *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:12:05 #95
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185593216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:01 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Ligt eraan wat je onder agressor verstaat de jongen die initieel de ruzie uitlokt, ergo vraagt of iemand bij de snackbar komt zodat hij hem op z'n bek kan timmeren. Of de personen die uiteindelijk op zijn uitnodiging in gaan. Het lijken mij beiden agressors eerlijk gezegd. Allemaal het gevang in dus.
Een 1 op 1 ruzie die uitloopt in een horde die 1 belaagd. Dan is wie de foute is wel duidelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185593329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:59 schreef timmmmm het volgende:

Ik snap niet waarom het voor mensen zo makkelijk is om dergelijk agressief hyenagedrag bij groepen mocro's als agressors af te keuren maar hier stellen dat de mocro het heeft uitgelokt om door een hele groep mensen aangevallen te worden.
Volgens mij doet niemand hier dat en vindt iedereen de reactie van de Urkers fout. Het wekt echter wel ergernis dat de mensen die incidenten met mocrohyenas doodzwijgen of goedpraten nu plotseling vooraan staan om hier schande over te bleren (hallo DENK) of zich compleet focussen op de aantallen en net doen alsof 100 man veel erger is dan 20 man.
Hand in eigen boezem: ik werd daar zelf wat sarcastisch van en begon flauw over "autochtonen moesten zich toch aanpassen aan de cultuur van allochtenen?"

Maar de actie blijft fout.
pi_185593335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Een 1 op 1 ruzie die uitloopt in een horde die 1 belaagd. Dan is wie de foute is wel duidelijk.
Er was helemaal geen ruzie totdat die jongen zo graag bij de snackbar wou vechten. Ze lijken me dus beiden fout. Al is het groepje dat daadwerkelijk een huis binnendringt een stuk fouter.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:15:51 #98
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_185593339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Dus ik mag niks zeggen omdat ik de Urkse cultuur niet ken, want dat gaat niet op zeker niet in Urk. Doe je nou niet generaliseren? Mijn reactie is daarom heel simpel, ik ken de Marokkaanse cultuur, en op basis van die cultuur is duidelijk wie de oorspronkelijke agressor was, wie meteen weer het slachtoffer speelt en wie er liegt.
Want dat wat jij aan kennis van de Marokkaanse cultuur denkt te hebben, maakt dat jij zonder verdere kennis van zaken elke Marokkaan kent en weet wat deze wel of niet fout heeft gedaan? :?
Krekker is de bom!
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:16:21 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185593356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:01 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Ligt eraan wat je onder agressor verstaat de jongen die initieel de ruzie uitlokt, ergo vraagt of iemand bij de snackbar komt zodat hij hem op z'n bek kan timmeren. Of de personen die uiteindelijk op zijn uitnodiging in gaan. Het lijken mij beiden agressors eerlijk gezegd. Allemaal het gevang in dus.
Een grote bek hebben is wat anders dan met een groep iemand mishandelen. Kan aan mij liggen hoor
Laffe huichelaar
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:19:35 #100
117098 Hathor
Effe niet
pi_185593490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Belaagd.
En dat klopt wel degelijk. Tussen de 50 en 100 man stond er bij dat huis. Er zijn ramen gesneuveld en een deel van die groep is naar binnen gestormd. Er is vanalles gescandeerd en er is fysiek geweld gepleegd.

Wil je nu werkelijk beweren dat dat wel meevalt? Niet zeer bedreigend is?
Sorry, maar dat is echt best wel ernstig te noemen.

Intern ligt de fout echt bij die Urker groep.
Nu geld dat die gasten van buitenaf zich ermee willen bemoeien en dat is net zo fout. Die moeten opbokken of een ME knuppel in hun nek krijgen.
Ik zeg nergens dat het wel meevalt, die gasten mogen wat mij betreft allemaal een flink poosje achter de tralies, ik zeg alleen dat de pers het voorval enorm opklopt zonder enige kennis van zaken te hebben, ze kopieeren elkaar gewoon. Het AD heeft hier een hele dubieuze rol in gespeeld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:20:08 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185593514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]

Volgens mij doet niemand hier dat en vindt iedereen de reactie van de Urkers fout. Het wekt echter wel ergernis dat de mensen die incidenten met mocrohyenas doodzwijgen of goedpraten nu plotseling vooraan staan om hier schande over te bleren (hallo DENK) of zich compleet focussen op de aantallen en net doen alsof 100 man veel erger is dan 20 man.
Hand in eigen boezem: ik werd daar zelf wat sarcastisch van en begon flauw over "autochtonen moesten zich toch aanpassen aan de cultuur van allochtenen?"

Maar de actie blijft fout.
De reactie die ik quote zegt vrij letterlijk dat de mocro dit zelf heeft uitgelokt. Hij is de agressor volgens die poster. Dus hoe kom je erbij dat mienad dat hier in dit topic zegt?
Laffe huichelaar
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:21:31 #102
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185593563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:07 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Is zeer bedreigend, wat mij betreft gaat die hele groep een tijd papier prikken en worden de jongens die daadwerkelijk binnen zijn geweest achter slot en grendel gegooid.

Je wilt echter dat wij jouw lezing van het verhaal blind voor waarheid aannemen. Dat doe ik om twee redenen niet meteen, de eerste dat jij het zelf gewoon uit je duim zou kunnen zuigen, ga ik niet vanuit maar toch.

De tweede dat jij wel allerlei info krijgt, maar dat allemaal tweedehands info is. We hebben hier een grote weg door het dorp, als daar iemand aan het begin van de weg z'n teen stoot is hij aan het eind van de weg al doodverklaard. Ga je de wijken in krijg je een tal van andere verhalen.

Ik denk dat ik de politie deze lekker uit laat zoeken en de mensen die aan 't vechten zijn geweest achter slot en grendel laat gooien. Over de ware toedracht, tsja.
Dat er een hele fikse groep dat gezin belaagd heeft bij en in hun huis is niet 'mijn' lezing. Dat is gewoon een feit.

De reden daartoe is gezeik met een meid, waarop vriendje van die meid en mocro ruzie kregen en domme dingen naar elkaar geroepen hebben. Grof, naar, vervelend van beide kanten.
Een 1 op 1 knokpartij had geen haan over gekraaid.

Maar dit ging niet over een 1 op 1 knokpartij, maar over een meute die verhaal kwam halen en elkaar opfokte. Die een gezin belaagd hebben, ruiten ingetikt hebben, moeder op z'n minst grof overlopen hebben, zus overlopen/geslagen hebben, jongen in elkaar hebben geslagen. In hun huis.
50/100 gasten rond en in je huis, in agressieve staat. Dat is echt geen kattenpis.

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik vind dit een interne zaak. De Urker gemeenschap had dit zelf opgelost. Grote kans dat de voorlopers van die groep aan hun oor waren meegenomen om excuus aan te bieden.
Maar dat neemt niet weg dat deze groep gewoonweg fout zat.

De 'invasie' van buitenstaanders staat hier los van. Hun bemoeienis wordt door niemand gewaardeerd. Ik heb daar geen goed woord voor over.
ME knuppel in hun nek, oppakken en afvoeren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185593658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]

De reactie die ik quote zegt vrij letterlijk dat de mocro dit zelf heeft uitgelokt. Hij is de agressor volgens die poster. Dus hoe kom je erbij dat mienad dat hier in dit topic zegt?
Ik zeg niet dat de jongen en zijn moeder het verdiend hebben, maar er had waarschijnlijk niemand voor zijn huis gestaan als hij niet eerst hard zijn best had gedaan om een knokafspraak te maken. Tenzij ik verouderde info heb is dit niet bepaald hetzelfde als een random huis opeens aanvallen. Die jongen had zeker wel invloed op hoe die avond gelopen is.
pi_185593683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Een grote bek hebben is wat anders dan met een groep iemand mishandelen. Kan aan mij liggen hoor
En ik beweer ook niet dat dat niet zo is. Iemand uitnodigen om hem lekker voor z'n kanis te kunnen slaan is echter een agressieve daad, ergo agressor. Iemand dan vervolgens in z'n huis in elkaar stampen is een nog veel agressievere daad, maar ook agressor.

Als ik jou uitnodig om eens lekker ergens af te spreken zodat ik je een paar petsen kan verkopen maakt dat mij fout. Als jij vervolgens met een stel van je maten hier de voordeur intrapt en me samen in mekaar stampt maakt jou dat fouter. Het is echter beiden fout.
pi_185593695
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]

Want dat wat jij aan kennis van de Marokkaanse cultuur denkt te hebben, maakt dat jij zonder verdere kennis van zaken elke Marokkaan kent en weet wat deze wel of niet fout heeft gedaan? :?
Als je even oplet maak ik exact dezelfde opmerking als de opmerking over de inwoners van Urk. Toevallig een generalisatie wat niet op kritiek kan rekenen.
pi_185593711
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:40 schreef tesssssssss het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat als er een paar ( of veel) boze Urkers op je huis af komen, dat je dan uberhaupt de deur open doet.

Maar jah.

Ik ou het extra slot erop doen.

...en die schuifjes.

heel veel, in ieder geval.
Ach wat heerlijk zulke mensen.

Als mensen echt naar binnen willen komen ze dat vrij makkelijk hoor. Tenzij je in een of ander fort woont.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:26:06 #107
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185593735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:15 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Er was helemaal geen ruzie totdat die jongen zo graag bij de snackbar wou vechten. Ze lijken me dus beiden fout. Al is het groepje dat daadwerkelijk een huis binnendringt een stuk fouter.
Er was wel degelijk ruzie, Inc een hoop wederzijds schelden. Heb de WA zelf gezien.

In die 1 op 1 ruzie waren idd beide fout. Maar daar gaat dit nu eenmaal niet over. Pubers die dom ruzie maken is niet het probleem.
Met 50/100 man een huis belagen, dingen slopen en fysieke en verbale agressie vertonen wel.

3 tegen 50/100, waarbij 2 van die drie er geen ene reet mee te maken hadden. Enkel in hun eigen huis waren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185593748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]

Ach wat heerlijk zulke mensen.

Als mensen echt naar binnen willen komen ze dat vrij makkelijk hoor. Tenzij je in een of ander fort woont.
Als ik de loopbrug ophaal wil ik ze dat wel eens zien proberen
pi_185593760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef simmu het volgende:
[..]

dat zegt meer over jou dan over de marrokaanse cultuur in heel nederland.

klein puntje nog: nederland is groter dan alleen de randstad ;(
En het zegt heel wat over jou dat je niet valt over exact dezelfde opmerking over de inwoners van Urk. Het is niet generaliseren zodra het geen minderheidsgroep is? Of zit er een andere reden aan dat bepaalde types weer alleen vallen over één opmerking zodra die over Marokkanen gaat?
pi_185593781
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Er was wel degelijk ruzie, Inc een hoop wederzijds schelden. Heb de WA zelf gezien.

In die 1 op 1 ruzie waren idd beide fout. Maar daar gaat dit nu eenmaal niet over. Pubers die dom ruzie maken is niet het probleem.
Met 40/100 man een huis belagen, dingen slopen en fysieke en verbale agressie vertonen wel.

3 tegen 50/100, waarbij 2 van die drie er geen ene reet mee te maken hadden. Enkel in hun eigen huis waren.
Ok, wist niet dat jij bepaalde wat hier relevant was om te bespreken. Maar als dat zo is, bij deze mijn excuses.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:27:26 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185593783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:24 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

En ik beweer ook niet dat dat niet zo is. Iemand uitnodigen om hem lekker voor z'n kanis te kunnen slaan is echter een agressieve daad, ergo agressor. Iemand dan vervolgens in z'n huis in elkaar stampen is een nog veel agressievere daad, maar ook agressor.

Als ik jou uitnodig om eens lekker ergens af te spreken zodat ik je een paar petsen kan verkopen maakt dat mij fout. Als jij vervolgens met een stel van je maten hier de voordeur intrapt en me samen in mekaar stampt maakt jou dat fouter. Het is echter beiden fout.
Dus in de initiële ruzie waren beiden fout en beiden de agressor.

In de zaak waar we het hier over hebben, waar bij de jongen thuis binnengedrongen wordt en een onschuldige vrouw mishandeld wordt is er slechts één agressor
Laffe huichelaar
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:27:37 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185593789
Nou ja, een groep dan
Laffe huichelaar
pi_185593819
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

En het zegt heel wat over jou dat je niet valt over exact dezelfde opmerking over de inwoners van Urk. Het is niet generaliseren zodra het geen minderheidsgroep is? Of zit er een andere reden aan dat bepaalde types weer alleen vallen over één opmerking zodra die over Marokkanen gaat?
Urkers zijn in Nederland gelukkig ook gewoon een minderheidsgroepering. Moest je nagaan dat heel Nederland zoals Urk was, pfiee.
pi_185593856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Dus in de initiële ruzie waren beiden fout en beiden de agressor.

In de zaak waar we het hier over hebben, waar bij de jongen thuis binnengedrongen wordt en een onschuldige vrouw mishandeld wordt is er slechts één agressor
Correct (met je groepcorrectie).
Als Edwin pruimen steelt van Mohammed en zijn moeder een hufter noemt is Edwin fout.
Als Mohammed daar op reageert door met een machinegeweer Edwin neer te maaien is Mohammed fouter.
pi_185593899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]

Correct (met je groepcorrectie).
Als Edwin pruimen steelt van Mohammed en zijn moeder een hufter noemt is Edwin fout.
Als Mohammed daar op reageert door met een machinegeweer Edwin neer te maaien is Mohammed fouter.
Ik vind degene die Mohammed dat machinegeweer verkocht heeft trouwens ook vrij fout.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:32:52 #116
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185593967
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:27 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Ok, wist niet dat jij bepaalde wat hier relevant was om te bespreken. Maar als dat zo is, bij deze mijn excuses.
Dude...

Ik bepaal dat niet, het is het onderwerp.

Het gaat niet om een domme puber ruzie, maar over het vies uit de hand lopen daarvan. Wat geleid heeft tot een meute die een gezin belaagd heeft in hun eigen huis.

Als die urkse jongen en die urkse mocro een knokpartij hadden gehad was dit geen nieuws geweest. Had er echt geen haan naar gekraaid.
Het gaat over het buitensporige gevolg.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:33:06 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185593977
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]

Correct (met je groepcorrectie).
Als Edwin pruimen steelt van Mohammed en zijn moeder een hufter noemt is Edwin fout.
Als Mohammed daar op reageert door met een machinegeweer Edwin neer te maaien is Mohammed fouter.
Daaraan toevoegend dat er niks is wat ik kan bedenken dat het binnendringen en mishandelen van je moeder rechtvaardigt en ik genoeg dingen kan bedenken wat een 1 op 1 vechtpartij rechtvaardigt.
Laffe huichelaar
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:33:33 #118
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_185593992
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Als je even oplet maak ik exact dezelfde opmerking als de opmerking over de inwoners van Urk. Toevallig een generalisatie wat niet op kritiek kan rekenen.
Die post serieus niet gezien, maar zal het topic nog even wat beter doorlezen (of als je me wil helpen, quote hem ff hoef ik niet te zoeken :P)
Krekker is de bom!
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:35:44 #119
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185594050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Dude...

Ik bepaal dat niet, het is het onderwerp.

Het gaat niet om een domme puber ruzie, maar over het vies uit de hand lopen daarvan. Wat geleid heeft tot een meute die een gezin belaagd heeft in hun eigen huis.

Als die urkse jongen en die urkse mocro een knokpartij hadden gehad was dit geen nieuws geweest. Had er echt geen haan naar gekraaid.
Het gaat over het buitensporige gevolg.
Eens.
pi_185594300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Dude...

Ik bepaal dat niet, het is het onderwerp.

Het gaat niet om een domme puber ruzie, maar over het vies uit de hand lopen daarvan. Wat geleid heeft tot een meute die een gezin belaagd heeft in hun eigen huis.

Als die urkse jongen en die urkse mocro een knokpartij hadden gehad was dit geen nieuws geweest. Had er echt geen haan naar gekraaid.
Het gaat over het buitensporige gevolg.
En hoe die ruzie tot stand komt is geen deel van het onderwerp. Ok.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:49:04 #121
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185594454
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:44 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

En hoe die ruzie tot stand komt is geen deel van het onderwerp. Ok.
Niet echt nee. Domme puber ruzie met wederzijds dom gebrul.
Geen enkele reden voor een meute die ruiten intikt en rond en in een huis komt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185594576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Niet echt nee. Domme puber ruzie met wederzijds dom gebrul.
Geen enkele reden voor een meute die ruiten intikt en rond en in een huis komt.
Dan zijn we het daar oneens, ik wil altijd wel weten hoe zulke dingen ontstaan. Van de Urkse groepsmentaliteit waar jij het zo graag over hebt tot de lont in het ogenschijnlijke kruidvat dat Urk is.
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:04:50 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_185594850
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:26 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Als ik de loopbrug ophaal wil ik ze dat wel eens zien proberen
Dan vullen we de slotgracht gewoon met zand, ik heb Stronghold 1 en 2 gespeeld, mij maak je niet gek. :P
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:04:55 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185594852
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Niet echt nee. Domme puber ruzie met wederzijds dom gebrul.
Geen enkele reden voor een meute die ruiten intikt en rond en in een huis komt.
Het 'wij-zij' is nogal sterk in dat soort gemeenschappen. Combineer dat met een boel niet al te snuggere figuren en je krijgt dit.
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:18:36 #125
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185595221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:54 schreef Solstice1 het volgende:
[..]

Dan zijn we het daar oneens, ik wil altijd wel weten hoe zulke dingen ontstaan. Van de Urkse groepsmentaliteit waar jij het zo graag over hebt tot de lont in het ogenschijnlijke kruidvat dat Urk is.
Ho ho ho. Ik zeg erg duidelijk dat het gros van de urkers dit ook niet ok vind.
Dat als buitenstaanders zich hier niet mee bemoeien de voorlopers van deze groep aan het oor waren meegenomen om excuus te maken.

Dat ondanks de subcultuur die Urk heeft en die vrij gesloten is. Urkers die voor Urkers opkomen is vrij normaal. Dit gebeuren is buitensporig, ook voor Urk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185596204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Hathor het volgende:
[..]

Nou, ook dat die gast door 100 man mishandeld is is nogal fake news, er waren een stuk of 5 agressors en een hele meute ramptoeristen die op afstand stonden te kijken. Het bericht in de eerste link beweert dat er 100 man liepen te meppen en dat is dus gewoon onzin.
Je kan ook niet letterlijk met honderd man een iemand meppen he. Wel zie je dat op zijn minst een hele groep mensen op dat huis afrent.
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:53:12 #127
194233 Friday12
Originele kloon
pi_185596333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]

De agressor is vrij duidelijk, zelfs het verhaal van de agressor zaait hierover geen twijfel.

De mocro heeft onaardige dingen gezegd over de moeder van de agressor en was wat aan het provoceren, had wel zin in een vechtpartijtje, de agressor, die dat vermoedelijk niet alleen aandurfde, heeft daarna een groep opgetrommeld om de mocro in elkaar te timmeren. Die voelde nattigheid en had geen zin met een hele groep te knokken dus koos het hazenpad.

Toen de politie kwam en de mocro onder beveiliging weer naar huis bracht dacht de groep nee nee nee meneertje, je hebt iets onaardigs gezegd dus we gaan jou pakken en heeft hem thuis opgezocht met nog veel meer vrienden.

Wat hier exact is voorgevallen heeft de agressor niet vermeld.

Ik snap niet waarom het voor mensen zo makkelijk is om dergelijk agressief hyenagedrag bij groepen mocro's als agressors af te keuren maar hier stellen dat de mocro het heeft uitgelokt om door een hele groep mensen aangevallen te worden. Dan maak je je er wel heel makkelijk vanaf. Het is duidelijk dat degene die zo laf is er met 10 man op af te gaan om iemand in elkaar te trappen de agressor is en fout is. Of Mocro nu heeft gezegd dat zijn moeder een hoer is of niet.
Ik keur dit ook helemaal niet goed.. ik vergelijk het alleen met de zoveel situatie's waar marokkanen de agressors waren en dat word dan weer weggewuifd

[ Bericht 0% gewijzigd door Friday12 op 13-03-2019 22:32:31 ]
pi_185597786
Wat ook de oorzaak moge zijn, die lui die iemands moeder slaan na het binnenstormen van een huis om een ordinaire ruzie mogen van mij hard aangepakt worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185598098
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ook de oorzaak moge zijn, die lui die iemands moeder slaan na het binnenstormen van een huis om een ordinaire ruzie mogen van mij hard aangepakt worden.
Ja en nu komt die: was ze geslagen of zegt ze het maar?
pi_185598160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Hathor het volgende:
[..]

Nou, ook dat die gast door 100 man mishandeld is is nogal fake news, er waren een stuk of 5 agressors en een hele meute ramptoeristen die op afstand stonden te kijken. Het bericht in de eerste link beweert dat er 100 man liepen te meppen en dat is dus gewoon onzin.
pubers met puisten zonder baardgroei op zoek naar sensatie. Wel met een gouden schip in de oren. Maar wtf?

1 politie bellen
2 gordijnen sluiten
3 via de achterdeur bij buren de tijd uitzitten

Klaar, maar zo roeien we hier in R ‘dam.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 23:04:23 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185598259
Ik heb nog geen reactie gehad van de vrienden van RT ;( Ik denk niet dat ze tijd hebben om hier te komen livestreamen as vrijdag :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185598272
Hier 10 van die capuchon-dragers voor de deur, schoten weg toen ik de deur open deed. Grote bek en gedoe, prima. Frituurpan aan en politie bellen, nogmaals grote bek=bak heet vet in je nek.

Daar hebben wij geen social media voor nodig.

We zijn hele nette mensen maar laten de SUV niet zomaar jatten.
pi_185598445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier 10 van die capuchon-dragers voor de deur, schoten weg toen ik de deur open deed. Grote bek en gedoe, prima. Frituurpan aan en politie bellen, nogmaals grote bek=bak heet vet in je nek.

Daar hebben wij geen social media voor nodig.

We zijn hele nette mensen maar laten de SUV niet zomaar jatten.
Jouw frituurpan is een snelkook pan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2019 23:15:31 ]
pi_185598494
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:14 schreef john2406 het volgende:
[..]

Jouw frituurpan is een snelkook pan?
Jazeker en effectiever dan een bak bami.

pi_185598504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

Ja en nu komt die: was ze geslagen of zegt ze het maar?
Dat heb je bij vrijwel ieder nieuws artikel... Oké voeg dan de annotatie: "mocht dit daadwerkelijk voorgevallen zijn" dan maar toe aan mijn reactie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185598508
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

Jazeker en effectiever dan een bak bami.
Enig idee hoeveel secondes men nodig heeft om een auto weg te nemen?
pi_185598564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:17 schreef john2406 het volgende:
[..]

Enig idee hoeveel secondes men nodig heeft om een auto weg te nemen?
Nou vooruit nog een keer:
pi_185598630
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

Nou vooruit nog een keer:
Offtopic:

Geen wonder dat die capuchons weg gaan woont daar alleen maar laf volk?
pi_185598664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:23 schreef john2406 het volgende:
[..]

Offtopic:

Geen wonder dat die capuchons weg gaan woont daar alleen maar laf volk?
mooi he hier nog een keer

pi_185598676
Joh, gebeurt helemaal niets daar in Urk.

Slotje
pi_185598692
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Joh, gebeurt helemaal niets daar in Urk.

Slotje
Wss niet. Maar eerst vrijdag ff afwachten en daarna t topic weg laten zakken :)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_185598712
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Gastvrij land dus. Vriendelijke mensen en erg multicultureel. Waarom zien we dat dan niet terug in Europa? Of hebben wij al het uitschot gekregen? Wat Engeland deed met Australië.
quote:
4s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]

Ik ben bang dat een zinnig antwoord hierop zal uitblijven.

Maar ik blijf duimen...
Dit is Tanger:


Dit is Rabat:


en dit is Casablanca:




Dit is een Marokkaan in Casablanca. Auto is niet gestolen, maar gekocht bij de Lamborghini dealer.



En dit is een willekeurige dorp in Marokko:



Is dit een antwoord op je vraag.

[ Bericht 5% gewijzigd door p078 op 13-03-2019 23:46:15 ]
pi_185598743
Verschil tussen arm en rijk is daar grandioos.
pi_185598850
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:17 schreef john2406 het volgende:
[..]

Enig idee hoeveel secondes men nodig heeft om een auto weg te nemen?
Jazeker, hier auto van de buren gejat maar we hebben hem weer teruggejat 👍😎 Stond af te koelen een wijk verder op, we hadden ze al zien posten dus gps erin verstopt.

Kunnen hier niet 1,2,3 de snelweg op, nieuwe kentekenplaten lagen er al in.
pi_185599243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:28 schreef p078 het volgende:

Is dit een antwoord op je vraag.
Fijn dat je even reageert, dat waardeer ik ten zeerste.

Als antwoord op de gestelde vraag; nee.

Op geen enkele manier. Jouw antwoord verklaart op géén enkele manier waarom de Marokkaanse bevolking, naast andere islam volkeren, oververtegenwoordigd is als het gaat om (het veroorzaken van) problemen in onze multi-culti samenleving hier.

En Aït-Ben-Haddou is een ''willekeurig dorp'' in Marokko ja? Dit geloof je zelf? Of geloof je echt dat je dit mij, of anderen hier, wijs kan maken?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185599331
En nog zijn er figuren die er alles aan doen om weer de vinger richting Marokkanen te wijzen. Walgelijk.
pi_185599356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:05 schreef Xa1pt het volgende:
En nog zijn er figuren die er alles aan doen om weer de vinger richting Marokkanen te wijzen. Walgelijk.
Moet ik mij aangesproken voelen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185599432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:05 schreef Xa1pt het volgende:
En nog zijn er figuren die er alles aan doen om weer de vinger richting Marokkanen te wijzen. Walgelijk.
En zoals altijd zijn er ook weer figuren als Xa1pt die er alles aan doen om wat Marokkanen doen goed te praten. Walgelijk.
pi_185599761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:12 schreef Moustachio het volgende:
[..]

En zoals altijd zijn er ook weer figuren als Xa1pt die er alles aan doen om wat Marokkanen doen goed te praten. Walgelijk.
Een huis binnenvallen is natuurlijk wel van een andere orde dan 2 groepen die elkaar lopen op te stoken met bedreigingen.
pi_185599777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:05 schreef Xa1pt het volgende:
En nog zijn er figuren die er alles aan doen om weer de vinger richting Marokkanen te wijzen. Walgelijk.
quote:
4s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:07 schreef SpaceOddity het volgende:
Moet ik mij aangesproken voelen?
Niet nee?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185599783
quote:
4s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:46 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]

[..]

Niet nee?
Geen idee, heb niet alle posts doorgelezen. Een aantal vielen behoorlijk op.
  donderdag 14 maart 2019 @ 00:55:25 #152
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_185599840
Ze hadden die kut Turk gewoon terug naar Marokko moeten meppen. Nederland weer voor de Nederlanders. Stem PVV mensen!!
pi_185599867
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:55 schreef damsco het volgende:
Ze hadden die kut Turk gewoon terug naar Marokko moeten meppen. Nederland weer voor de Nederlanders. Stem PVV mensen!!
Nog een keer, maar dan graag zonder dom aso gelul. Bvd,
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185599875
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]

Een huis binnenvallen is natuurlijk wel van een andere orde dan 2 groepen die elkaar lopen op te stoken met bedreigingen.
Het is hier in dit topic al veelvuldig besproken dat dit bijna wekelijks door Marokkanen zelf ook wordt gedaan. Waarbij (vaak bejaarden) helemaal de tyfus in worden geslagen en sterven. Nu is het een keer andersom en heeft moeder des huizes een duw gekregen en staat heel Nederland op zijn kop.

Als het de volgende keer weer andersom is kom je hier dan ook posten? Dan zie ik je namelijk nooit.
pi_185599892
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:28 schreef p078 het volgende:
[..]

[..]

Dit is Tanger:
[ afbeelding ]

Dit is Rabat:
[ afbeelding ]

en dit is Casablanca:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit is een Marokkaan in Casablanca. Auto is niet gestolen, maar gekocht bij de Lamborghini dealer.

[ afbeelding ]

En dit is een willekeurige dorp in Marokko:

[ afbeelding ]

Is dit een antwoord op je vraag.
Ik ben ook wel eens in Rabat geweest, en heb daar een heel ander deel van de stad gezien, eentje waar je liever geen foto's van ziet. Verder slaat het natuurlijk nergens op om van al die steden een willekeurig plaatje te tonen om daarmee de indruk te wekken dat het allemaal pracht en praal is daar, dat is het namelijk niet, en dat weet jij net zo goed als ik. Het is nog steeds gewoon een derde wereld land.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185599911
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:02 schreef Hathor het volgende:
[..]

Ik ben ook wel eens in Rabat geweest, en heb daar een heel ander deel van de stad gezien, eentje waar je liever geen foto's van ziet. Verder slaat het natuurlijk nergens op om van al die steden een willekeurig plaatje te tonen om daarmee de indruk te wekken dat het allemaal pracht en praal is daar, dat is het namelijk niet, en dat weet jij net zo goed als ik. Het is nog steeds gewoon een derde wereld land.
Inderdaad. Ze schijten daar nog gewoon op straat ook in de grote steden. Weinig beschaving te ontdekken. Soort India. Ze hebben rijkere gebieden met mooie gebouwen en architectuur wat slechts camoufleert naar de buitenwereld.
pi_185599929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:59 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Het is hier in dit topic al veelvuldig besproken dat dit bijna wekelijks door Marokkanen wordt gedaan.
Je vindt deze redenatie niet ietwat absurd? Niet eens een heel klein beetje?
  donderdag 14 maart 2019 @ 01:08:32 #158
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185599932
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Inderdaad. Ze schijten daar nog gewoon op straat ook in de grote steden. Weinig beschaving te ontdekken. Soort India. Ze hebben rijkere gebieden met mooie gebouwen en architectuur wat slechts camoufleert naar de buitenwereld.
Zoals de USA
pi_185599947
quote:
4s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:58 schreef SpaceOddity het volgende:
Op geen enkele manier. Jouw antwoord verklaart op géén enkele manier waarom de Marokkaanse bevolking, naast andere islam volkeren, oververtegenwoordigd is als het gaat om (het veroorzaken van) problemen in onze multi-culti samenleving hier.
Mijn antwoord was niet naar jou gericht. Ik ben al 30 keer in Marokko geweest, dus kom mij niks vertellen over Marokko. In Tanger produceren ze meer dan 400.000 auto's per jaar,vervoeren ze meer dan 9 miljoen containers en in Casablanca bouwen ze meer dan 30 wolkenkrabbers van minimaal 125 meter. Wat denk je dat ze in een willekeurig dorp zoals Ait Ben-Haddouin doen? En welke mensen hebben wij gevraagd om goedkoop arbeid te verlenen in Nederland?

Islam volkeren??? Marokkanen zijn een multiraciaal volk. Een Marokkaan uit Tanger/Fez/Casablanca (vaak rood of blond haar) ziet er anders uit dan een Marokkaan uit Ait Ben-Haddou(roet zwart) of ander dorp. Hell, ik ken zelf Marokkanen met spleetogen. Per stad of dorp heerst een totaal andere mentaliteit.

Marokkanen hebben niks te maken met andere (islamitische) volkeren. Marokkanen hebben bijvoorbeeld een bloedhekel aan Algerijnen(5x oorlog) en Iran(geen banden vanwege steun terroristen in de Sahara). Totaal andere volk, mentaliteit, taal en cultuur.

[ Bericht 2% gewijzigd door p078 op 14-03-2019 01:52:17 ]
pi_185599949
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]

Je vindt deze redenatie niet ietwat absurd? Niet eens een heel klein beetje?
Nee want actie reactie. Ik verbaas me er eigenlijk over dat het nog niet veel eerder is gebeurd. Dit zat er gewoon een keer aan te komen.
pi_185599966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:11 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Nee want actie reactie.
Het zijn mensen die elkaar nooit hebben gezien, noch gesproken. Toch is geweld ineens oké omdat ze toevallig (over)grootouders hebben die in hetzelfde land geboren zijn.

Dan spoor je niet.
pi_185600019
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:02 schreef Hathor het volgende:
[..]

Ik ben ook wel eens in Rabat geweest, en heb daar een heel ander deel van de stad gezien, eentje waar je liever geen foto's van ziet. Verder slaat het natuurlijk nergens op om van al die steden een willekeurig plaatje te tonen om daarmee de indruk te wekken dat het allemaal pracht en praal is daar, dat is het namelijk niet, en dat weet jij net zo goed als ik. Het is nog steeds gewoon een derde wereld land.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Inderdaad. Ze schijten daar nog gewoon op straat ook in de grote steden. Weinig beschaving te ontdekken. Soort India. Ze hebben rijkere gebieden met mooie gebouwen en architectuur wat slechts camoufleert naar de buitenwereld.
Waar heb ik beweerd dat Marokko een ontwikkeld land was en dat het alleen pracht en praal is? Trouwens wat moet je met een beschaving als je over 60 jaar dood bent, net zoals iedereen in NL en op deze planeet.

De koning van Marokko is gek op wolkenkrabbers, winkelcentrums,infrastructuur, havens en snelle auto's. Hoe meer hoe beter. Dus heeft hij samen met de Marokkanen een slimme oplossing om dit te bouwen en dat is groene energie:


Money Machine (1 van 20).

Dit moet leiden tot de bouw van 4 nieuwe moderne steden: Zenata, MTC, Casablanca Finance City, Tamesna. Deze steden zien er als volgt uit en de bouw is reeds begonnen:





Dit heeft ook tot gevolg dat Rabat,Tanger,Casablanca veranderen met de dag:



De koning van Marokko laat er geen gras over groeien en is begonnen met de bouw van een wolkenkrabber van 260 meter in Rabat. In Casablanca zijn ze gek en gaan ze meteen voor de 540 meter.

[ Bericht 2% gewijzigd door p078 op 14-03-2019 01:59:33 ]
pi_185600657
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:11 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Nee want actie reactie. Ik verbaas me er eigenlijk over dat het nog niet veel eerder is gebeurd. Dit zat er gewoon een keer aan te komen.
Waarom. In mijn woonplaats zijn de minderheden behoorlijk goed geïntegreerd. Sinds de moord op Theo van Gogh (2004, bijna 15 jaar geleden) piept heel rechts Nederland dat er elk moment een aanslag kan komen. De enige prooi is tot nu toe het meten van bloedsuikerspiegels bij ongelukkige verkeersmanoevres.
Sindsdien zijn er talloze aanslagen gepleegd door Witte/Blanke/Niet-islamitische Nederlanders. Kart Tates, Arjan van der Vlies etc.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_185600666


Nog een Urker eigenaardigheid...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_185600708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 05:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]

Waarom. In mijn woonplaats zijn de minderheden behoorlijk goed geïntegreerd.
Waarom is de PVV bij jou dan toch zo populair en hangen er overal voorpost stickers ?
pi_185600720
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]

Het zijn mensen die elkaar nooit hebben gezien, noch gesproken. Toch is geweld ineens oké omdat ze toevallig (over)grootouders hebben die in hetzelfde land geboren zijn.

Dan spoor je niet.
Heb je het nu over de actie van de Urkers of over de oproep om vrijdag met duizenden Marokkanen Urk binnen te vallen ?
  donderdag 14 maart 2019 @ 06:38:25 #167
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_185600891
Ik blijf het een rare zaak vinden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_185600912
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 05:53 schreef Kassamiep het volgende:
[..]

Waarom is de PVV bij jou dan toch zo populair en hangen er overal voorpost stickers ?
Niet omdat ze dingen willen veranderen, maar ze willen dingen het zelfde houden, conservatief.

Ze zien de ellende in andere plaatsen, en willen dat niet.

Ze willen hun eigen versie van de Braboneger, ze vinden dat de Turkse bakker lekker brood heeft, Fatima met haar hoofddoek doet haar werk goed, en Ahmed (zonder de harde 'g') is topscorer in de f-jes.

Ze willen geen wollah tuig wat irritant aanwezig is, ze willen geen mensen die niet weten hoe ze met afval om moeten gaan en de vuilniszakken weken in de achtertuin laten staan.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_185600927
Die Urkse jongeren vertonen wel heel erg Marokkaans gedrag.
Conscience do cost.
  donderdag 14 maart 2019 @ 06:53:27 #170
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_185600940
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 05:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]

Heb je het nu over de actie van de Urkers of over de oproep om vrijdag met duizenden Marokkanen Urk binnen te vallen ?
_O_
  donderdag 14 maart 2019 @ 06:56:42 #171
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_185600954
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 05:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]

Waarom. In mijn woonplaats zijn de minderheden behoorlijk goed geïntegreerd. Sinds de moord op Theo van Gogh (2004, bijna 15 jaar geleden) piept heel rechts Nederland dat er elk moment een aanslag kan komen. De enige prooi is tot nu toe het meten van bloedsuikerspiegels bij ongelukkige verkeersmanoevres.
Sindsdien zijn er talloze aanslagen gepleegd door Witte/Blanke/Niet-islamitische Nederlanders. Kart Tates, Arjan van der Vlies etc.
Wie is Arjan van der Vlies?
pi_185601025
Allemaal de schuld van John de Mol
https://www.destentor.nl/(...)ven-op-urk~a6373f32/
pi_185601069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 05:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]

Waarom. In mijn woonplaats zijn de minderheden behoorlijk goed geïntegreerd. Sinds de moord op Theo van Gogh (2004, bijna 15 jaar geleden) piept heel rechts Nederland dat er elk moment een aanslag kan komen. De enige prooi is tot nu toe het meten van bloedsuikerspiegels bij ongelukkige verkeersmanoevres.
Sindsdien zijn er talloze aanslagen gepleegd door Witte/Blanke/Niet-islamitische Nederlanders. Kart Tates, Arjan van der Vlies etc.
Nou das dan erg fijn voor jou. Maar je moet eens mijn woonplaats inrijden... Dat is een grote teringbende geworden van shoarmawinkels, telefoonwinkels, moskeeëen enzovoort. Je ziet geen enkele Nederlander meer in sommige wijken. Je kunt daar 's nachts beter niet doorheen wandelen. Laatst nog iemand in elkaar geslagen en beroofd. Ze hebben er sowieso een hekel aan Nederlanders. Je word agressief aangekeken als je er overdag loopt. Vreemdeling in de stad waar je bent opgegroeid. Fijn dat in jouw woonplaats het goed gaat maar genoeg andere steden in Nederland zijn volledig overgenomen.
pi_185601091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 01:11 schreef p078 het volgende:

Marokkanen hebben niks te maken met andere (islamitische) volkeren. Marokkanen hebben bijvoorbeeld een bloedhekel aan Algerijnen(5x oorlog) en Iran(geen banden vanwege steun terroristen in de Sahara). Totaal andere volk, mentaliteit, taal en cultuur.
vind je het niet bizar dat een volk een hekel heeft aan een ander volk in iran wat hemelsbreed tig landen van elkaar ligt. Die hekel komt er alleen door het ophitsen met verhalen over terrorisme steunen en waarschijnlijk zal het nog meer komen omdat Iran een van de weinige sjiitische moslim landen is.
pi_185601131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 07:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]

vind je het niet bizar dat een volk een hekel heeft aan een ander volk in iran wat hemelsbreed tig landen van elkaar ligt. Die hekel komt er alleen door het ophitsen met verhalen over terrorisme steunen en waarschijnlijk zal het nog meer komen omdat Iran een van de weinige sjiitische moslim landen is.
Geloof kweekt haat. Daar komt het op neer.
Conscience do cost.
pi_185601430
quote:
Hoe een bijgelegde ruzie tussen Jan Willem (17) en Soufyan (18) uitmondt in een ‘oorlog’ op Urk

De ruzie tussen Jan Willem (17) en Soufyan (18) was al lang bijgelegd, toch liep het maandagavond uit op een vechtpartij bij het huis van Soufyan. Zelf heeft Jan Willem nog nergens zijn verhaal gedaan, maar nu vertelt hij het wel. Op Urk zijn ze niet blij met de framing die ontstaat op social media. Alsof het ging om PVV-jongeren en Urk racistisch is. ,,Nu is het uitgelopen op een soort oorlog.”

Een simpele ruzie in een Urker whatsappgroep, die de ruziemakers Jan Willem en Soufyan al hadden bijgelegd, liep maandagavond alsnog uit op een vechtpartij bij het huis van Soufyan Boukhizzou (18). Een groep van rond de honderd jongeren stond voor het huis en een aantal drong het huis ook binnen.

Excuses
,,Ik heb niks gedaan’’, zegt de 17-jarige Jan Willem. Met de politie is hij niet in aanraking geweest. Hij kent Soufyan niet eens echt goed, ze zitten niet bij elkaar op school. ,,Maar we zitten wel met zijn allen in een appgroep met 125 Urkers. Op een gegeven moment zei Souff in die groep allemaal vervelende dingen over mijn moeder en mijn vriendin. Hij kent mijn vriendin geeneens. Daar werd ik boos over. Later bood hij zijn excuses aan, dat het niet zo bedoeld was. Hij zei dat hij die dingen moest zeggen van iemand anders. We hadden het opgelost en ik was er toen wel klaar mee. Maar even later roept hij in diezelfde groep, waar dus honderd man in zit, dat hij wil vechten bij de snackbar. Dan moet je niet verbaasd zijn dat die groep komt om inderdaad te vechten.”

Uitvechten
Er wordt afgesproken bij snackbar Snack-Plaza Willem de Boer om de ruzie uit te vechten. Soufyan vlucht echter de snackbar in als blijkt dat vijftien tot twintig jongeren zich tegen hem keren. De politie komt ter plaatse om Soufyan weg te halen uit de snackbar. Dat de politie erbij werd gehaald, is niet handig, meent Jan Willem. Want toen zochten de jongeren Soufyan alsnog bij zijn huis op. Dat deze kleine ruzie, die niet eens een echte ruzie tussen hem en Soufyan was, uitmondt in een landelijk issue, en dat ook Geert Wilders erbij wordt gehaald, dat boeit hem niet zo. ,,Er wordt hier op Urk zo vaak iemand op zijn bek geslagen, daar hoor je niemand over. Maar nu het een Marokkaan is, is het ineens landelijk nieuws. Het heeft niets met zijn Marokkaanse afkomst te maken. Hier op Urk wonen meer Marokkanen en Turken, daar hebben we helemaal geen problemen mee. Iedereen gaat met elkaar om, dat gaat gewoon goed.”

‘Goedmaakhand’
Ondertussen heeft Jan Willem geen enkele behoefte aan een ‘goedmaakhand’ met Soufyan. ,,Nee, geen zin in. Hij heeft dit veroorzaakt, hij mag het ook zelf gaan oplossen.” Maar dat een landelijke groep jongens voornamelijk uit de Marokkaanse gemeenschap heeft aangekondigd richting Urk te gaan vrijdag om te komen vechten, doet hem dat niks? ,,Laat ze maar komen. Ik ben er niet bang voor. Natuurlijk heb ik nog contact met jongens uit de appgroep, maar dat zijn heus niet allemaal vrienden van mij. Dat zij zijn gaan vechten bij de ouders van Souf, dat vind ik ook te ver gaan. Dat is wel uit de hand gelopen. Ik was daar heel even bij, maar ben weggegaan.” En Soufyan, zit hij nog in de appgroep? ,,Nee, die is eruit.”
https://www.destentor.nl/(...)log-op-urk~a0dba081/

Een hoofdrolspeler aan het woord. Zo kun je lezen hoe opgeblazen het allemaal is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_185601997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 08:07 schreef dimmak het volgende:
[..]

https://www.destentor.nl/(...)log-op-urk~a0dba081/

Een hoofdrolspeler aan het woord. Zo kun je lezen hoe opgeblazen het allemaal is.
Door al die bemoeienis van buitenaf gaat dei "goedmaakhand" er waarschijnlijk ook nooit meer komen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_185603218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 05:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]

Waarom. In mijn woonplaats zijn de minderheden behoorlijk goed geïntegreerd. Sinds de moord op Theo van Gogh (2004, bijna 15 jaar geleden) piept heel rechts Nederland dat er elk moment een aanslag kan komen. De enige prooi is tot nu toe het meten van bloedsuikerspiegels bij ongelukkige verkeersmanoevres.
Sindsdien zijn er talloze aanslagen gepleegd door Witte/Blanke/Niet-islamitische Nederlanders. Kart Tates, Arjan van der Vlies etc.
Ben benieuwd waar in Twente je woont dan. Ik woon zelf in een klein dorp in de regio Almelo, de minderheden zijn hier ook goed geïntegreerd min of meer vanuit noodzaak. Hebben trouwens vooral de christelijke variant van Midden-Oosters. In Nijverdal en Rijssen heb je Marokkanen waar altijd gedonder mee is, de Marokkaanse club in Rijssen is ook continu op een verkeerde manier in het nieuws.

Dan heb je Almelo waar de Turk redelijk Nederlands praat en er ook nog wel een behoorlijk aandeel werkt, maar ze verder voor enorm veel overlast zorgen. Als je met 1 Turk te maken hebt gaat dat best, krijg je met groepjes te maken dan is er een continue sfeer van intimidatie, uitlokken en uiteindelijk geweld. Als groep op de werkvloer integreren ze ook slecht, veelal in Turks blijven praten, geregeld gezag niet accepteren.

Hengelo en Enschede hebben soortgelijke problematiek. In de meeste dorpjes valt het hartstikke mee, maar als jij de enige Turk in het dorp bent is het ook gewoon aanpassen of zelf een verschrikkelijke tijd hebben.
  donderdag 14 maart 2019 @ 10:57:57 #179
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_185603569
Samenvatting van de afgelopen dagen:

* urkers gedragen zich als marokkanen.
* mensen die je normaliter niet hoort als marokkanen wat doen zijn boos op urkers
* mocro's zelf boos, immers sla je geen (oude) vrouwen (hahaha eigen gedrag afkeuren)
* denk ziet weer een schreeuwcampagne die ze kunnen gebruiken
* Xa1pt neemt het op voor de marokkanen

Niets nieuws onder de zon, we kunnen weer door met ons leven.
  donderdag 14 maart 2019 @ 11:30:00 #180
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_185604137
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 10:57 schreef mossad_agent het volgende:
Samenvatting van de afgelopen dagen:

* urkers gedragen zich als marokkanen.
* mensen die je normaliter niet hoort als marokkanen wat doen zijn boos op urkers
* mocro's zelf boos, immers sla je geen (oude) vrouwen (hahaha eigen gedrag afkeuren)
* denk ziet weer een schreeuwcampagne die ze kunnen gebruiken
* Xa1pt neemt het op voor de marokkanen

Niets nieuws onder de zon, we kunnen weer door met ons leven.
Je vergeet het nepnieuws van de filmpjes waarbij ze stemmen hebben gemonteerd:

https://www.geenstijl.nl/(...)tje-wilders-rel-urk/
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2019 @ 12:05:51 #182
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_185604773
Ach, de hele kwestie is te kinderachtig en dom voor woorden, maar ja, Urkers en Mocro's (ik bedoel de groep die naar Urk wil reizen om te rellen dus, het getroffen gezin heeft vooralsnog mijn sympathie) , qua mentaliteit blijkbaar één pot nat. :')

Laten we er landelijk nieuws van maken en weer een kapitaal aan politie inzet verkwanselen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  donderdag 14 maart 2019 @ 12:08:05 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185604807
quote:
Lichtpuntje: dhr Ouaali gebruikt het woord ‘flikker’ in zijn tekst. Toch tikkie geïntegreerd.
pi_185604920
https://www.nrc.nl/nieuws(...)m-in-de-pan-a3953228

Het NRC heeft er ook een prima stuk over geschreven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_185605112
https://www.destentor.nl/(...)ede-mensen~aabc8b06/

De familie Boukhizzou neemt het ook op voor Urkers.
Uitvinder van de biersmiley.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 14 maart 2019 @ 12:39:30 #186
78918 SeLang
Black swans matter
pi_185605371
quote:
Er komt een gevaarlijke pedofiel naar Urk! :o
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_185605456
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 07:16 schreef Moustachio het volgende:
[..]

Nou das dan erg fijn voor jou. Maar je moet eens mijn woonplaats inrijden... Dat is een grote teringbende geworden van shoarmawinkels, telefoonwinkels, moskeeëen enzovoort. Je ziet geen enkele Nederlander meer in sommige wijken. Je kunt daar 's nachts beter niet doorheen wandelen. Laatst nog iemand in elkaar geslagen en beroofd. Ze hebben er sowieso een hekel aan Nederlanders. Je word agressief aangekeken als je er overdag loopt. Vreemdeling in de stad waar je bent opgegroeid. Fijn dat in jouw woonplaats het goed gaat maar genoeg andere steden in Nederland zijn volledig overgenomen.
Wat heeft het te maken met dit incident? Geweld is nooit goed te praten.
pi_185605477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 12:24 schreef dimmak het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)ede-mensen~aabc8b06/

De familie Boukhizzou neemt het ook op voor Urkers.
Ondertussen heeft joop het nepnieuws nog steeds niet aangepakt.

Maar goed er was niks aan de hand tot een boef imitatie en een app-fittie.

" doe maar gewoon mentaliteit" is trouwens eerder "plattelands" dan urks. En met rapper boef hoef je hier ook niet aan te komen. (is trouwens wel gebeurd maar na een gigantische regendouche was optreden direct afgelopen)
pi_185605609
Toch ergens wel respect voor die lui uit Urk. Waar heel Nederland zich laten terroriseren door dit soort gasten zijn de Urkers voor de duuvel niet bang. Zou mooi zijn als dit signaal ook elders zou worden gegeven.
  donderdag 14 maart 2019 @ 12:54:26 #190
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_185605649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 12:45 schreef tupper het volgende:
[..]

Ondertussen heeft joop het nepnieuws nog steeds niet aangepakt.

Maar goed er was niks aan de hand tot een boef imitatie en een app-fittie.

" doe maar gewoon mentaliteit" is trouwens eerder "plattelands" dan urks. En met rapper boef hoef je hier ook niet aan te komen. (is trouwens wel gebeurd maar na een gigantische regendouche was optreden direct afgelopen)
JOOP en mea culpa, is als Rinus en het Concertgebouw. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_185605861
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 12:45 schreef tupper het volgende:
[..]

Ondertussen heeft joop het nepnieuws nog steeds niet aangepakt.

Maar goed er was niks aan de hand tot een boef imitatie en een app-fittie.

" doe maar gewoon mentaliteit" is trouwens eerder "plattelands" dan urks. En met rapper boef hoef je hier ook niet aan te komen. (is trouwens wel gebeurd maar na een gigantische regendouche was optreden direct afgelopen)
Joop.nl heeft ook nooit het nepnieuws over die Trump scholieren vs de Indiaan of de leugens van Jussie Smollet aangepast. Ze posten meteen zo'n onderbuik verhaal, waar hun userbase op de onderbuik losgaat over alle PVV'ers of blanke mannen. Zelf nog niet eens doorhebben dat ze tot het geestelijke gestoorde toe hypocriet zijn maar een rectificatie zie of lees je nooit bij deze met onze belastingcenten gesubsidieerde linkse haatsite.

Ze menen daar de waarheid in pacht te hebben en zijn te dom en te verblind door hun haat dat ze niet zien dat ze zelf keer op keer zeer fout zitten.
pi_185605896
Tja, en ze krijgen ook nog eens subsidie...en er word niks gedaan aan het verspreiden van nepnieuws door hun.

Trouwens als die vader ook een nuchtere visser is en nu ziet dat zijn zoontje hier mede debet aan is (inclusief fan van boef) dan kan die nog wel eens wat klappen verwachten :')
pi_185606400
quote:
_O- De meest fantastische reactie is nog: "hij schrijft wel sowieso goed".
Dat is inderdaad opmerkelijk. Soberso.
pi_185606812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:08 schreef tupper het volgende:
Tja, en ze krijgen ook nog eens subsidie...en er word niks gedaan aan het verspreiden van nepnieuws door hun.

Trouwens als die vader ook een nuchtere visser is en nu ziet dat zijn zoontje hier mede debet aan is (inclusief fan van boef) dan kan die nog wel eens wat klappen verwachten :')
Daarom zit Souf waarschijnlijk al dagen opgesloten op zijn kamer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_185607300
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 14 maart 2019 @ 14:43:13 #196
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185607382
quote:
Man man man man :')
pi_185607410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 12:24 schreef dimmak het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)ede-mensen~aabc8b06/

De familie Boukhizzou neemt het ook op voor Urkers.
Gelukkig, toch nog wat moois in tussen al die debiliteit; hopelijk houdt moeders er niks aan over.


Jammer dat er weer zo veel Marokkanen reageren zoals we gewend zijn van ze.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185607470
quote:
Natuurlijk niets erover in de grote media. Vraag mij af hoe ze het weer gaan framen zou het losgaan morgen. Natuurlijk weer oude archiefbeelden gebruiken, wijzen naar Wilders en geen woord over die geïmporteerde groep die zich afzet tegen de Nederlandse samenleving en op oorlog uit is.
pi_185607511
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 14:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Natuurlijk niets erover in de grote media. Vraag mij af hoe ze het weer gaan framen zou het losgaan morgen. Natuurlijk weer oude archiefbeelden gebruiken, wijzen naar Wilders en geen woord over die geïmporteerde groep die zich afzet tegen de Nederlandse samenleving en op oorlog uit is.
Yup.

Nog een veelzeggende reactie onder die video op youtube;
quote:
Multiculturele samenleving is mislukt door de FACISTEN hier in Nederland weet niet of jullie het door hebben na de 4e en 5e generaties denken jullie dat wij uit Marokko komen dit is ons land wij eisen onze land op komen voor onze land op!!! Nederlands kanker op naar Zweden of de Noordpool. Dit is niet langer jullie land dit is ons land hebben jullie dat niet door dan door jullie mislukt door ons beschermd wij zijn niet zo laf om .et ze 100e en moeder en haar dochter in mekaar te gaan slaan na dit zelf zijn jullie en trots op kanker FACISTEN dus vergeet die droom van allochtonen weg het is eerder anders om kanker op naar waar jullie willen europa is van ons dusss noordpool
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185607548
Wat een mongolen. Wat betekent shab?
pi_185607589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 14:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Natuurlijk niets erover in de grote media. Vraag mij af hoe ze het weer gaan framen zou het losgaan morgen. Natuurlijk weer oude archiefbeelden gebruiken, wijzen naar Wilders en geen woord over die geïmporteerde groep die zich afzet tegen de Nederlandse samenleving en op oorlog uit is.
2000 keer bekeken. 20 keer geliked. En meer dan 60 keer ge-unliked.
Erg bedreigend hoor.
pi_185607686
quote:
4s.gif Op donderdag 14 maart 2019 14:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]

Yup.

Nog een veelzeggende reactie onder die video op youtube;[..]

Ah de bekende reacties, je hoort en leest ze dagelijks al de laatste 30 jaar. Haat spuien, roepen dat het land van "hun" is, dreigementen als ze dadelijk de meerderheid hebben dat wij onderdrukt gaan worden. Maar toch keer op keer doodstil in de media hierover, links blijft ook maar wegkijken. Maar probeer eens een dom grapje op Facebook te zetten over bijvoorbeeld Sylvana en je mag voor het hekje verschijnen.

Er is heel wat aan de hand in dit land, er broeit iets. Maar de problemen kunnen niet aangepakt worden dankzij de tactiek vanuit het linkse kamp. Vooral blijven afgeven op de mensen die dit aan de kaak stellen en de groep die juist radicale gedachten heeft maar blijven beschermen. Hopelijk worden de verantwoordelijken hiervoor ook ooit gestraft. Helaas kunnen we de problemen nog niet benoemen en aanpakken omdat iedereen te druk bezig is nuance aan te brengen en anderen te overtuigen dat ze geen racisten zijn omdat je politiek correct gegijzeld wordt in dit land, en in de linkse maat lopen zullen we anders worden we verketterd en gedemoniseerd.

Zodra de puinhoop uitbreekt weet ik wel wie we als eerste moeten sturen om de zooi op te lossen. Kijken of de "welkom in mijn land" liedjes of de knuffelacties dan ook helpen.
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:01:43 #203
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_185607730
quote:
4s.gif Op donderdag 14 maart 2019 14:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]

Yup.

Nog een veelzeggende reactie onder die video op youtube;[..]

Het schijnt dat het afsnijden van stukken van je snikkel veel frustratie oplevert. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_185607752
Als men hem toch alleen nog maar heeft om te pissen?
pi_185607761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 14:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]

2000 keer bekeken. 20 keer geliked. En meer dan 60 keer ge-unliked.
Erg bedreigend hoor.


Zo zo, 213 keer geliked. Hoeveel rechts-extremisten waarvoor zoveel angst bestaat volgens de media en linkse politici liepen er ook alweer rond in Nederland? Een stuk of 15? 3 mensen die iets negatiefs zetten bij een foto van onze donkere Nederlands elftal spelers worden massaal aan de schandpaal genageld, ik kan nog de discussie herinneren dat mensen aangaven dat er zo'n 5 mensen de post geliked hadden want dat zou betekenen dat vele Nederlanders zo dachten. Maar nu is het aantal likes natuurlijk wel een reden om het te downplayen. Er speelt meer dan alleen dat filmpje, groeps chats waarin wordt opgeroepen tot aanslagen en verkrachting, doodsbedreigingen etc. En totale stilte in het nieuws, maar kijk een hoofddoekmeisje verkeerd aan in de bus en de media gaat weer los.
pi_185607790
Ik weet wel dat Urkers het niet gaan winnen van Marokkanen.

ik woon in Den Haag en in de Schilderswijk hebben we meerdere rellen gehad met voornamelijk Marokkaanse gasten.

Het verschil, in Urk was het een groep pubers die meeliepen naar dat huis voor sensatie.
Diegene die daadwerkelijk geweld hadden gebruikt was op 1 hand te tellen.

Marokkanen hebben een enorm eer gevoel, en zeker als een ´´broeder´´ (in de islam) wordt aangevallen. dan is vechten (zelfs tot je dood aan toe) gerechtvaardig.

Want heb je gevochten tegen diegene die een moslim vijandig bejegend, en je sterft, dan krijg je extra beloning in het paradijs. Dus hun zijn niet bang om dood te gaan, of grof geweld te gebruiken.

Je ziet het al bij zware geweldincidenten in Nederland en vooral Frankrijk, geldtransport, wordt aangevallen, ontvoeringen, overvallen, aanslagen.. Noord Afrikanen moet je niet onderschatten, Urkers zijn gewoon harde werklui, die kunnen een celstraf ook niet riskeren omdat ze veel te verliezen hebben.
pi_185607840
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

Zo zo, 213 keer geliked. Hoeveel rechts-extremisten waarvoor zoveel angst bestaat volgens de media en linkse politici liepen er ook alweer rond in Nederland? Een stuk of 15? 3 mensen die iets negatiefs zetten bij een foto van onze donkere Nederlands elftal spelers worden massaal aan de schandpaal genageld, ik kan nog de discussie herinneren dat mensen aangaven dat er zo'n 5 mensen de post geliked hadden want dat zou betekenen dat vele Nederlanders zo dachten. Maar nu is het aantal likes natuurlijk wel een reden om het te downplayen. Er speelt meer dan alleen dat filmpje, groeps chats waarin wordt opgeroepen tot aanslagen en verkrachting, doodsbedreigingen etc. En totale stilte in het nieuws, maar kijk een hoofddoekmeisje verkeerd aan in de bus en de media gaat weer los.

Dit is in mijn ogen een ander uiterste van dezelfde extremiteit die een Wilders hanteert.
Die lullo op Facebook en gelijkgezinden doen net zo erg aan rassenprofilatie als waarvan bijv. Pegida beschuldigd wordt.
Op een gegeven moment zit je met elkaar in die molen... Zolang als het allemaal bij loze taal blijft is t grappig maar dit soort etnische profileringen slaan vaak door.
In t geval van een Nederlander, een Turk, een Marrokaan, een Afrikaan of wat dan ook.
Het slaat allemaal helemaal nergens op.
pi_185607867
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:05 schreef Guccipet1993 het volgende:
Want heb je gevochten tegen diegene die een moslim vijandig bejegend, en je sterft, dan krijg je extra beloning in het paradijs. Dus hun zijn niet bang om dood te gaan, of grof geweld te gebruiken.

Is er al eens iemand terug gekomen welke dat bevestigd heeft van die beloning?
pi_185607885
Verder gaat er denk ik helemaal niets gebeuren aanstaande vrijdag in Urk wat betreft een Marrokanen vs Urkers oorlog.
Kleine kinderen die t leuk vinden om oorlogje te spelen moet je gewoon naar huis sturen of even vastzetten in t gevang.
pi_185607907
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:05 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik weet wel dat Urkers het niet gaan winnen van Marokkanen.

ik woon in Den Haag en in de Schilderswijk hebben we meerdere rellen gehad met voornamelijk Marokkaanse gasten.

Het verschil, in Urk was het een groep pubers die meeliepen naar dat huis voor sensatie.
Diegene die daadwerkelijk geweld hadden gebruikt was op 1 hand te tellen.

Marokkanen hebben een enorm eer gevoel, en zeker als een ´´broeder´´ (in de islam) wordt aangevallen. dan is vechten (zelfs tot je dood aan toe) gerechtvaardig.

Want heb je gevochten tegen diegene die een moslim vijandig bejegend, en je sterft, dan krijg je extra beloning in het paradijs. Dus hun zijn niet bang om dood te gaan, of grof geweld te gebruiken.

Je ziet het al bij zware geweldincidenten in Nederland en vooral Frankrijk, geldtransport, wordt aangevallen, ontvoeringen, overvallen, aanslagen.. Noord Afrikanen moet je niet onderschatten, Urkers zijn gewoon harde werklui, die kunnen een celstraf ook niet riskeren omdat ze veel te verliezen hebben.
Dit slaat wel de spijker op de kop. Gelukkig woon ik niet in de randstad maar het kleine beetje importvolk wat hier loopt is al overlastgevend. Laat staan ze zowat de meerderheid zijn. Sterkte in de randstad.
pi_185607917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:05 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik weet wel dat Urkers het niet gaan winnen van Marokkanen.

ik woon in Den Haag en in de Schilderswijk hebben we meerdere rellen gehad met voornamelijk Marokkaanse gasten.

Het verschil, in Urk was het een groep pubers die meeliepen naar dat huis voor sensatie.
Diegene die daadwerkelijk geweld hadden gebruikt was op 1 hand te tellen.

Marokkanen hebben een enorm eer gevoel, en zeker als een ´´broeder´´ (in de islam) wordt aangevallen. dan is vechten (zelfs tot je dood aan toe) gerechtvaardig.

Want heb je gevochten tegen diegene die een moslim vijandig bejegend, en je sterft, dan krijg je extra beloning in het paradijs. Dus hun zijn niet bang om dood te gaan, of grof geweld te gebruiken.

Je ziet het al bij zware geweldincidenten in Nederland en vooral Frankrijk, geldtransport, wordt aangevallen, ontvoeringen, overvallen, aanslagen.. Noord Afrikanen moet je niet onderschatten, Urkers zijn gewoon harde werklui, die kunnen een celstraf ook niet riskeren omdat ze veel te verliezen hebben.
onderschat niet dat mensen het een keer "beu" zijn en daar zijn wij niet ver meer vanaf.

Ik weet niet of het ooit een grap was of echt voorgevallen in dld.

Twee turken in de trein zeggen straks zijn wij met miljoenen en nemen wij duitsland over.
Duitse bejaarde vrouw: "wij hadden ook ooit miljoenen joden".

Door het falende beleid van links gaan wij die kant wel op.
pi_185607934
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:05 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik weet wel dat Urkers het niet gaan winnen van Marokkanen.

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:13:18 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185607941
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:11 schreef tupper het volgende:
[..]

onderschat niet dat mensen het een keer "beu" zijn en daar zijn wij niet ver meer vanaf.

Ik weet niet of het ooit een grap was of echt voorgevallen in dld.

Twee turken in de trein zeggen straks zijn wij met miljoenen en nemen wij duitsland over.
Duitse bejaarde vrouw: "wij hadden ook ooit miljoenen joden".

Door het falende beleid van links gaan wij die kant wel op.
Turken kunnen hun eigen land niet eens fatsoenlijk runnen, laat staan een westerse, geavanceerde economie in stand houden.
pi_185607956
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]

Dit is in mijn ogen een ander uiterste van dezelfde extremiteit die een Wilders hanteert.
Die lullo op Facebook en gelijkgezinden doen net zo erg aan rassenprofilatie als waarvan bijv. Pegida beschuldigd wordt.
Op een gegeven moment zit je met elkaar in die molen... Zolang als het allemaal bij loze taal blijft is t grappig maar dit soort etnische profileringen slaan vaak door.
In t geval van een Nederlander, een Turk, een Marrokaan, een Afrikaan of wat dan ook.
Het slaat allemaal helemaal nergens op.
Dezelfde extremiteit die Wilders hanteert? Dat is altijd het excuus, altijd het excuus om maar te wijzen naar Wilders, de PVV en hun achterban. Maar vertel mij eens, hoe vaak heeft Wilders nu al opgeroepen tot geweld? Hoe vaak is Wilders al gaan rellen met zijn aanhang?

Wilders heeft al meermaals aangegeven een politieke oplossing te zoeken, geweld af te zweren en iedereen die zich aanpast te accepteren. Maar toch blijven jullie extremen in de schoenen schuiven van Wilders. In principe roept Wilders alleen wat loze woorden, iets waar jij net nadrukkelijk zegt "als het alleen bij loze taal blijft". Dus wat is dan het probleem van Wilders?

De PVV en Wilders krijgen keer op keer de schuld, maar blijkbaar valt het kwartje nooit dat de grote en oorsprong van de PVV en Wilders een oorzaak hebben. Er waren al radicale en zwaar criminele allochtonen voor Wilders ook al voor Fortuyn. Wilders doet nog niet eens de helft van de uitspraken die veelal uit de groep Marokkanen, imams of moskeeën komt maar toch kunnen die bij enkelen op 0 kritiek rekenen terwijl Wilders meteen verketterd wordt en waarin zijn uitspraken groot worden uitgemeten in de media. Zonder radicale allochtonen geen PVV, zonder PVV nog altijd veel radicale allochtonen en vermoedelijk nog een stuk erger gezien de politiek dan al jaren hun kop in het zand was blijven steken.
pi_185607957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

Turken kunnen hun eigen land niet eens fatsoenlijk runnen, laat staan een westerse, geavanceerde economie in stand houden.
Turkije deed het anders zeer goed totdat die geitenneuker met zijn kut geloof op de proppen kwam.
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:15:13 #216
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185607965
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:14 schreef tupper het volgende:
[..]

Turkije deed het anders zeer goed totdat die geitenneuker met zijn kut geloof op de proppen kwam.
In vergelijking met een westerse economie stelde en stelt het echt geen reet voor.
pi_185607992
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

In vergelijking met een westerse economie stelde en stelt het echt geen reet voor.
Istanbul?
Constant in Opel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 15:18:17 ]
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:20:41 #218
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185608037
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:17 schreef john2406 het volgende:
[..]

Istanbul?
Constant in Opel.
Hoe ver terug in de tijd wil je gaan?

Kijkend naar de situatie in het hier en nu gaat Turkije de komende jaren helemaal niks klaarspelen op economisch vlak. Zeker niet zolang er een theocratische despoot aan de knoppen zit. Dat er in de grote steden mensen met een Iphone rondlopen doet niks af aan de diepe armoede in de binnenlanden.
pi_185608041
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

Dezelfde extremiteit die Wilders hanteert? Dat is altijd het excuus, altijd het excuus om maar te wijzen naar Wilders, de PVV en hun achterban. Maar vertel mij eens, hoe vaak heeft Wilders nu al opgeroepen tot geweld? Hoe vaak is Wilders al gaan rellen met zijn aanhang?

Wilders heeft al meermaals aangegeven een politieke oplossing te zoeken, geweld af te zweren en iedereen die zich aanpast te accepteren. Maar toch blijven jullie extremen in de schoenen schuiven van Wilders. In principe roept Wilders alleen wat loze woorden, iets waar jij net nadrukkelijk zegt "als het alleen bij loze taal blijft". Dus wat is dan het probleem van Wilders?

De PVV en Wilders krijgen keer op keer de schuld, maar blijkbaar valt het kwartje nooit dat de grote en oorsprong van de PVV en Wilders een oorzaak hebben. Er waren al radicale en zwaar criminele allochtonen voor Wilders ook al voor Fortuyn. Wilders doet nog niet eens de helft van de uitspraken die veelal uit de groep Marokkanen, imams of moskeeën komt maar toch kunnen die bij enkelen op 0 kritiek rekenen terwijl Wilders meteen verketterd wordt en waarin zijn uitspraken groot worden uitgemeten in de media. Zonder radicale allochtonen geen PVV, zonder PVV nog altijd veel radicale allochtonen en vermoedelijk nog een stuk erger gezien de politiek dan al jaren hun kop in het zand was blijven steken.
Blijf vooral lekker in je kinderachtige hun vs wij-bubbel zitten.
Ik bewonder de moeite die je steekt in je reactie.
Ik ben van mening dat het niet helpt om maar te blijven denken : "hun zijn veel erger", "ze promoten geweld" etc. Omdat je hier "hun" in een groep vastzet waarbij je ze gewoon letterlijk over 1 kam scheert. Wilders brengt het wel leuk inderdaad, ik zie hem zelf vooral tegen zaken aantrappen zonder dat hij duidelijke oplossingen aandraagt.
De mengeling der culturen in Nederland is niet geslaagd nee. Maar wat had je dan verwacht? Dat ze hier op klompen aankwamen?
Het makkelijkste is om hele bevolkingsgroepen over 1 kam te scheren om je ongenoegen te uiten. Dat doet Wilders, dat doe jij, dat deed die Marrokaan die iets op Facebook zette en Hitler deed t ook. Dus voel je vooral niet bijzonder, het is heel menselijk maar ik ben van mening dat zo een rechts/links - zwart/wit - zij-/wij gedachtegang geen kloten oplevert.....
pi_185608053
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

Hoe ver terug in de tijd wil je gaan?

Kijkend naar de situatie in het hier en nu gaat Turkije de komende jaren helemaal niks klaarspelen op economisch vlak. Zeker niet zolang er een theocratische despoot aan de knoppen zit. Dat er in de grote steden mensen met een Iphone rondlopen doet niks af aan de diepe armoede in de binnenlanden.
Wat dan aangaat verschil tussen arm en rijk ja, echter wacht af ik vermoed dat men het hier ook graag terug had?
pi_185608054
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:21 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]

Blijf vooral lekker in je kinderachtige hun vs wij-bubbel zitten.
Ik bewonder de moeite die je steekt in je reactie.
Ik ben van mening dat het niet helpt om maar te blijven denken : "hun zijn veel erger", "ze promoten geweld" etc. Omdat je hier "hun" in een groep vastzet waarbij je ze gewoon letterlijk over 1 kam scheert. Wilders brengt het wel leuk inderdaad, ik zie hem zelf vooral tegen zaken aantrappen zonder dat hij duidelijke oplossingen aandraagt.
De mengeling der culturen in Nederland is nirt geslaagd nee. Maar wat had je dan verwacht? Dat ze hier op klompen aankwamen?
Het makkelijkste is om hele bevolkingsgroepen over 1 kam te scheren om je ongenoegen te uiten. Dat doet Wilders, dat doe jij, dat deed die Marrokaan die iets op Facebook zette en Hitler deed t ook. Dus voel je vooral niet bijzonder, het is heel menselijk maar ik ben van mening dat zo een rechts/links - zwart/wit - zij-/wij gedachtegang geen kloten oplevert.....
de integratie van moslims is nergens geslaagd in de westerse wereld....
pi_185608065
Kan dat wel als men nog gelooft in die beloning?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 15:26:23 ]
pi_185608118
Als ik goed doe belooft men mij hier ook dat ik dan in de Hemel kom, echter er is nog nooit iemand terug gekomen die mij dat bevestigde.

Al vermoed ik dat het in de Hel gezelliger is, hoeren zuipen en nog meer van dat?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 15:28:16 ]
pi_185608146
Mooi man. Poelenburg 2.0.

#ALTIJDREADY
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185608147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:22 schreef tupper het volgende:
[..]

de integratie van moslims is nergens geslaagd in de westerse wereld....
Nee. Evenals de integratie van de gehele menselijkheid niet "geslaagd" is in deze melkweg.
En de integratie van een grote keutel in een klein toilet ook niet geslaagd is zonder dat je het oplost.
Het doel is ook nooit geweest dat de moslims hierna toe kwamen om Cumbaya samen met de oorspronkelijke Nederlanders te komen zingen. Dus hoe kan je überhaupt spreken van "slagen"?
Wat had er moeten/kunnen "slagen"? toen moslims hier naartoe kwamen?
pi_185608160
Younes krijgt mij ook wel naar de grond... (van het lachen).

Ach volgende week zijn we het allemaal weer vergeten.
pi_185608187
Hoeveel DEBIELE GEZWETS GAAN WE NOG KRIJGEN HIER.....

Omdat het een marrokaanse jongen was moesten er 100 man op komen draven

Als het zelfde was gebeurd door een Nederlandse jongen dan waren die 100 man thuis gebleven

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:27 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]

Nee. Evenals de integratie van de gehele menselijkheid niet "geslaagd" is in deze melkweg.
En de integratie van een grote keutel in een klein toilet ook niet geslaagd is zonder dat je het oplost.
Het doel is ook nooit geweest dat de moslims hierna toe kwamen om Cumbaya samen met de oorspronkelijke Nederlanders te komen zingen. Dus hoe kan je überhaupt spreken van "slagen"?
Wat had er moeten/kunnen "slagen"? toen moslims hier naartoe kwamen?
zat andere vormen van migranten die wel integreren.
Een algehele stop van migranten met islamitische cultuur/religie moet er komen en het onaangepaste tuig terug schoppen.
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:32:28 #229
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185608219
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:05 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik weet wel dat Urkers het niet gaan winnen van Marokkanen.

ik woon in Den Haag en in de Schilderswijk hebben we meerdere rellen gehad met voornamelijk Marokkaanse gasten.

Het verschil, in Urk was het een groep pubers die meeliepen naar dat huis voor sensatie.
Diegene die daadwerkelijk geweld hadden gebruikt was op 1 hand te tellen.

Marokkanen hebben een enorm eer gevoel, en zeker als een ´´broeder´´ (in de islam) wordt aangevallen. dan is vechten (zelfs tot je dood aan toe) gerechtvaardig.

Want heb je gevochten tegen diegene die een moslim vijandig bejegend, en je sterft, dan krijg je extra beloning in het paradijs. Dus hun zijn niet bang om dood te gaan, of grof geweld te gebruiken.

Je ziet het al bij zware geweldincidenten in Nederland en vooral Frankrijk, geldtransport, wordt aangevallen, ontvoeringen, overvallen, aanslagen.. Noord Afrikanen moet je niet onderschatten, Urkers zijn gewoon harde werklui, die kunnen een celstraf ook niet riskeren omdat ze veel te verliezen hebben.
Als er echt ellende komt dan zal het niet blijven bij wat urkse pubers. Maar zal het dorp samen komen.

En dan komen die werkeloze stadse mocro's erachter dat de hard werkende Urkers een heel stuk sterker en harder zijn dan hun met hun mannentasjes e.d.
Dat ze dit niet graag doen maakt ze niet zwak. Als ze er voor moeten gaan zijn ze sterker.

Laten we hopen dat het niet zover komt. Het gros van de urkers zal dit niet willen doen zonder noodzaak, maar duw je ze die noodzaak door de strot en je hebt een probleem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185608220
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel DEBIELE GEZWETS GAAN WE NOG KRIJGEN HIER.....

Omdat het een marrokaanse jongen was moesten er 100 man op komen draven

Als het zelfde was gebeurd door een Nederlandse jongen dan waren die 100 man thuis gebleven

[ afbeelding ]
Als men die niet met recht Helden mag noemen.
pi_185608221
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:31 schreef tupper het volgende:
[..]

zat andere vormen van migranten die wel integreren.
Een algehele stop van migranten met islamitische cultuur/religie moet er komen en het onaangepaste tuig terug schoppen.
Ja Nederlandse jongeren die vallen helemaal nooit vrouwen lastig he...... _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Ja Nederlandse jongeren die vallen helemaal nooit vrouwen lastig he...... _O-
En als anderen het ook doen doe ik het ook maar?
pi_185608263
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:21 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]

Blijf vooral lekker in je kinderachtige hun vs wij-bubbel zitten.
Ik bewonder de moeite die je steekt in je reactie.
Ik ben van mening dat het niet helpt om maar te blijven denken : "hun zijn veel erger", "ze promoten geweld" etc. Omdat je hier "hun" in een groep vastzet waarbij je ze gewoon letterlijk over 1 kam scheert. Wilders brengt het wel leuk inderdaad, ik zie hem zelf vooral tegen zaken aantrappen zonder dat hij duidelijke oplossingen aandraagt.
De mengeling der culturen in Nederland is niet geslaagd nee. Maar wat had je dan verwacht? Dat ze hier op klompen aankwamen?
Het makkelijkste is om hele bevolkingsgroepen over 1 kam te scheren om je ongenoegen te uiten. Dat doet Wilders, dat doe jij, dat deed die Marrokaan die iets op Facebook zette en Hitler deed t ook. Dus voel je vooral niet bijzonder, het is heel menselijk maar ik ben van mening dat zo een rechts/links - zwart/wit - zij-/wij gedachtegang geen kloten oplevert.....
"hun"? Hoe is at "hun" denken gekomen? Misschien omdat ze zich massaal afzetten tegen de Nederlandse samenleving. Omdat ze zelf heel erg in hokjes denken waarbij hun eigen cultuur en geloofsgenoten altijd een hand boven het hoofd wordt gehouden. Hoeveel nationaliteiten leven hier in Nederland? Hoeveel leven er in Europa? Toch apart dat al die racistische onderbuikers nooit vallen over Chinezen of Brazilianen die hier ook gewoon wonen en werken, maar wel valt in elk westers land een flinke groep mensen over het volk wat die woestijn en islamitische cultuur hoog in het vandaal heeft staan.

Als die groep niet zo zwaar oververtegenwoordigd was in de criminele statistieken, niet zo zwaar oververtegenwoordigd was in de radicale elementen, niet zo zwaar was oververtegenwoordigd bij het niet respecteren van andere geloven of vrouwen dan hadden wij ook niets om te klagen. Het gaat er niet om dat ze hun eigen vlees willen, of een plek om te bidden. Het gaat om de massale ellende die ze overal in de westerse wereld veroorzaken, de ellende wat ze in hun landen van afkomst ook veroorzaken.

Je hebt het over één kam scheren, maar nooit krijg je eens cijfers of bronnen hoeveel mensen vanuit die groep wel normaal meedoen, hoeveel mensen geen radicale gedachten hebben. En als je gaat kijken naar de cijfers icm. hoe groot die groep is in Nederland, beseffende dat ook nog eens 4/5e van de criminaliteit niet geregistreerd wordt of niks wordt aangedaan kom je tot de conclusie dat het niet meer een minderheid is wat zoveel problematiek veroorzaakt.
pi_185608272
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:34 schreef john2406 het volgende:
[..]

En als anderen het ook doen doe ik het ook maar?
nou ik heb nog nooit gehoord dat 100 nederlandse jongeren bijeen kwamen om een nederlandse jongen kapot te slaan...

WHAT THE FUCK LUL JE GEK
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608273
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Ja Nederlandse jongeren die vallen helemaal nooit vrouwen lastig he...... _O-
Absoluut en relatief is jouw onbekend?

en trouwens tis niet alleen dat...ik zou zeggen kijk een paar afleveringen opsporing verzocht....

en daarnaast als je garage in de fik staat vind je het ook niet erg dat de buurman je huis ook in de fik zet? want er is toch al brand.
pi_185608282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

nou ik heb nog nooit gehoord dat 100 nederlandse jongeren bijeen kwamen om een nederlandse jongen kapot te slaan...

WHAT THE FUCK LUL JE GEK
bron?
pi_185608298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef tupper het volgende:
[..]

Absoluut en relatief is jouw onbekend?

en trouwens tis niet alleen dat...ik zou zeggen kijk een paar afleveringen opsporing verzocht....

en daarnaast als je garage in de fik staat vind je het ook niet erg dat de buurman je huis ook in de fik zet? want er is toch al brand.
oPSPORING VERZOCH ME REET

Dit soort z\aken gebeuren ook door nederlandse jongeren

alleen als het door nederlandse jongeren gebeurd is het geen nieuws

DAN WORDT HET GEEN NIEUWS

want de telegraaf is een fascisten krantje
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608306
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

oPSPORING VERZOCH ME REET

Dit soort z\aken gebeuren ook door nederlandse jongeren

alleen als het door nederlandse jongeren gebeurd is het geen nieuws

DAN WORDT HET GEEN NIEUWS

want de telegraaf is een fascisten krantje
en CBS liegt zeker ook?
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:37:26 #239
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185608320
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel DEBIELE GEZWETS GAAN WE NOG KRIJGEN HIER.....

Omdat het een marrokaanse jongen was moesten er 100 man op komen draven

Als het zelfde was gebeurd door een Nederlandse jongen dan waren die 100 man thuis gebleven

[ afbeelding ]
Dit gezin wil die bemoeienis van buiten helemaal niet. Het zijn zelf ook Urkers.
Die willen lekker op Urk blijven wonen, waarderen hun buren.

Die buitenstaanders zijn gewoon relschoppers die geen fuck geven om dat gezin, maar een reden zoeken om ellende te schoppen. Opbokken met die idioten.

Dit gezin zal als het fout loopt niet aan de kant van die idiote buitenstaanders staan, maar zal pal naast hun gemeenschap staan, de Urker gemeenschap.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185608328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:37 schreef tupper het volgende:
[..]

en CBS liegt zeker ook?
Het heeft er allemaal geen kut mee te maken

De nederlandse gevangnissen hebben ook vol gezeten toen er nog geen allochtonen in nederland waren.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Het heeft er allemaal geen kut mee te maken

De nederlandse gevangnissen hebben ook vol gezeten toen er nog geen allochtonen in nederland waren.....
ja en wij hebben ook heksen verbrand.

Feit is dat moslims, overal waar ze komen, buitenproportioneel veel ellende veroorzaken en nauwelijks positief bijdragen.
pi_185608373
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

nou ik heb nog nooit gehoord dat 100 nederlandse jongeren bijeen kwamen om een nederlandse jongen kapot te slaan...

WHAT THE FUCK LUL JE GEK
Ik keur dat niet goed hoor echter van niets komt toch niets of toch wel?

Wat ging eraan vooraf het hele verhaal, en niet maar fragmenten eruit.
pi_185608384
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef tupper het volgende:
[..]

ja en wij hebben ook heksen verbrand.

Feit is dat moslims, overal waar ze komen, buitenproportioneel veel ellende veroorzaken en nauwelijks positief bijdragen.
Je bent knetter man

Je heb pvv gekkies zoals jij in nederland die het verschil niet weten tussen moslims en niet moslim allochtonen....

volgens pvv mongolen is elke allochtoon een moslim
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef john2406 het volgende:
[..]

Ik keur dat niet goed hoor echter van niets komt toch niets of toch wel?

Wat ging eraan vooraf het hele verhaal, en niet maar fragmenten eruit.
Had die jongen iemand vermoord????

had die jongen iemand in elkaar geslagen??????

had die iemand betast....???

wat had die nou eigenlijk gedaan dat er 100 man op af moesten komen _O- _O- _O- _O- _O-

en dan gaan er 100 pvv mongolen die waarschijnlijk allemaal stijf zijn van coke iemand op zoeken omdat het een marokkaantje is....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608429
Die mocro's kunnen beter doordeweeks naar Urk gaan, op vrijdagavond zijn alle vissermannen terug in het dorp.
Radio Espantoso
pi_185608430
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Je bent knetter man

Je heb pvv gekkies zoals jij in nederland die het verschil niet weten tussen moslims en niet moslim allochtonen....

volgens pvv mongolen is elke allochtoon een moslim
Nee hoor ik hoor weinig nederlanders klagen over bijvoorbeeld italianen, spanjaarden, chinezen duitsers....ook ooit migranten.
Je weet wel, dat volk dat gewoon een positieve bijdrage levert.
pi_185608463
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Had die jongen iemand vermoord????

had die jongen iemand in elkaar geslagen??????

had die iemand betast....???

wat had die nou eigenlijk gedaan dat er 100 man op af moesten komen _O- _O- _O- _O- _O-

en dan gaan er 100 pvv mongolen die waarschijnlijk allemaal stijf zijn van coke iemand op zoeken omdat het een marokkaantje is....
er waren er maar een paar nadat het ventje ze zelf had uitgedaagd voor een gevecht. de rest waren toeschouwers. Misschien moet je de berichten eens volgen.

Btw op urk stemmen ze voornamelijk sgp/cu....
pi_185608477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

en dan gaan er 100 pvv mongolen die waarschijnlijk allemaal stijf zijn van coke iemand op zoeken omdat het een marokkaantje is....
Ik denk niet dat de jeugd van Urk centjes heeft voor coke, het zijn geen .... .
Nogmaals ik keur dat niet goed maar de ware toedracht, zou ik daar ooit achter komen?

Als All niet hoort of ziet mag ik daar wel over spreken of zou die het dan horen kunnen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 15:48:33 ]
pi_185608490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef tupper het volgende:
[..]

Nee hoor ik hoor weinig nederlanders klagen over bijvoorbeeld italianen, spanjaarden, chinezen duitsers....ook ooit migranten.
Je weet wel, dat volk dat gewoon een positieve bijdrage levert.
_O- _O-

man je lult uit je nek

je heb surinamers die moslim zijn, of hindoestaans zijn of bhoedist zijn...

maar volgens de pvv mongolen zijn ineens al die surinamers moslim

of alle turken ook moslim....terwijl er in al die bevolkingsgroepen diverse goddiensten zijn

zoals ik al zei .....pvv aanhangers zijn niet bepaald Harvard materinaal.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:45:59 #250
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_185608509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
volgens pvv mongolen is elke allochtoon een moslim
en vervolgens zeg je

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
en dan gaan er 100 pvv mongolen
Hypocriet noemen ze dit.
pi_185608517
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Het heeft er allemaal geen kut mee te maken

De nederlandse gevangnissen hebben ook vol gezeten toen er nog geen allochtonen in nederland waren.....
Ja, maar met veel van de allochtonen kun je weer helemaal opnieuw beginnen met beschaven. Dat is al irritant maar het is vooral erg dat ze daar voor een groot deel niet ontvankelijk voor zijn omdat ze Marokkaan of Turk willen blijven en omdat ze moslim zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185608524
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef begaaierd het volgende:
[..]

en vervolgens zeg je[..]

Hypocriet noemen ze dit.
Er bestaan een verschil tussen hypocriet en gewoon dom pvv volk he....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608546
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Ja, maar met veel van de allochtonen kun je weer helemaal opnieuw beginnen met beschaven. Dat is al irritant maar het is vooral erg dat ze daar voor een groot deel niet ontvankelijk voor zijn omdat ze Marokkaan of Turk willen blijven en omdat ze moslim zijn.
joh als ik al die boerengemeenten buiten de randstad kom is daar ook geen beschaving

die zitten ook nog 300 jaar terug in de tijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:48:04 #254
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_185608547
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Er bestaan een verschil tussen hypocriet en gewoon dom pvv volk he....
Je zegt dat elke PVV'er denkt dat elke allochtoon een moslim is om vervolgens te zeggen dat iedereen die daar aanwezig was een PVV'er was.
Je ziet niet in dat je zelf doet wat je anderen verwijt?
pi_185608558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

_O- _O-

man je lult uit je nek

je heb surinamers die moslim zijn, of hindoestaans zijn of bhoedist zijn...

maar volgens de pvv mongolen zijn ineens al die surinamers moslim

of alle turken ook moslim....terwijl er in al die bevolkingsgroepen diverse goddiensten zijn

zoals ik al zei .....pvv aanhangers zijn niet bepaald Harvard materinaal.....
Weet je.
Nog voordat er enige info was. alleen dat een groep urkers eigen rechter ging spelen keurden weinig mensen dit af cq hadden er begrip voor.
Nederland/europa is het een keer zat en dat merk je steeds meer.

Goede ontwikkeling.
pi_185608571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef begaaierd het volgende:
[..]

Je zegt dat elke PVV'er denkt dat elke allochtoon een moslim is om vervolgens te zeggen dat iedereen die daar aanwezig was een PVV'er was.
Je ziet niet in dat je zelf doet wat je anderen verwijt?
Het waren inderdaad voor 99 procent pvv aanhang die een marokkaantje kapoet wilde maken

ze stonden niet voor niets allemaal wilders wilders te roepen he
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

joh als ik al die boerengemeenten buiten de randstad kom is daar ook geen beschaving

die zitten ook nog 300 jaar terug in de tijd
Dat komt omdat wij nepdorpen hebben gemaakt zodat moslims en mensen uit de randstad dat denken.
Eigenlijk liggen onze dorpen goed verscholen in het bos waar je alleen in komt met een pasje.
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:50:14 #258
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_185608591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Het waren inderdaad voor 99 procent pvv aanhang die een marokkaantje kapoet wilde maken

ze stonden niet voor niets allemaal wilders wilders te roepen he
Je weet dat het filmpje met Geert Wilders geschreeuw niet het filmpje van die avond was maar een filmpje van 5(!!!) jaar geleden??
pi_185608598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef tupper het volgende:
[..]

Weet je.
Nog voordat er enige info was. alleen dat een groep urkers eigen rechter ging spelen keurden weinig mensen dit af cq hadden er begrip voor.
Nederland/europa is het een keer zat en dat merk je steeds meer.

Goede ontwikkeling.
wat bedoel je met goede ontwikkeling

je heb de verkiezingen gevolgd in heel europa of niet

overal heeft eztreem rechts grote verliezen geleden

pvv volk is gewoon dom
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608621
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef begaaierd het volgende:
[..]

Je weet dat het filmpje met Geert Wilders geschreeuw niet het filmpje van die avond was maar een filmpje van 5(!!!) geleden??
stond op de telegraaf he......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:52:21 #261
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_185608630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef begaaierd het volgende:
[..]

Je weet dat het filmpje met Geert Wilders geschreeuw niet het filmpje van die avond was maar een filmpje van 5(!!!) jaar geleden??
Klaasweetnietalles.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_185608641
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

stond op de telegraaf he......
:') nee ad heeft zelf rectificatie de deur uit gedaan.

Ben je toevallig ook berber?
Je komt iig over als iemand waarvan de ouders neef en nicht zijn.
pi_185608649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

wat bedoel je met goede ontwikkeling

je heb de verkiezingen gevolgd in heel europa of niet

overal heeft eztreem rechts grote verliezen geleden

pvv volk is gewoon dom
Is dat niet omdat het links tegenwoordig geen links meer is?
pi_185608663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:53 schreef tupper het volgende:
[..]

:') nee ad heeft zelf rectificatie de deur uit gedaan.

Ben je toevallig ook berber?
Je komt iig over als iemand waarvan de ouders neef en nicht zijn.
voor jou informatie ik ben van Harvard

Ik ben dus een autoriteit

waar jij even je grote muil tegen moet houden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608665
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

stond op de telegraaf he......
Ik stond er ook eens op maar meestal veeg ik mijn reet ermee.
pi_185608680
Wat ik me afvraag is waarom die Youness nu alweer op straat loopt terwijl hij volgens mij amper 4 maanden geleden nog voor de rechter stond voor oa zich vergrijpen aan een minderjarig meisje en drugshandel. Was dat niet genoeg om hem een tijdje op te sluiten of zo? Hoe kan het dat die smerige pedo nu alweer rond loopt en op internet loopt te janken over eer en zusters die verdedigd moeten worden?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185608681
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef john2406 het volgende:
[..]

Ik stond er ook eens op maar meestal veeg ik mijn reet ermee.
ja met je gezicht zeker
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:55:29 #268
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_185608692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

stond op de telegraaf he......
Nee hoor, deze rectificatie is door het AD meen ik zelf gedaan.

Dus ken je feiten voordat je begint met roeptoeteren. Je komt nu hetzelfde over als de door jouw benoemde PVV'ers, DOM!
pi_185608695
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

voor jou informatie ik ben van Harvard

Ik ben dus een autoriteit

waar jij even je grote muil tegen moet houden
Is goed. Maar als je weer sex met je zusje hebt gebruik wel een condoom. Nog een generatie van jou moeten we niet willen.
pi_185608708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:55 schreef tupper het volgende:
[..]

Is goed. Maar als je weer sex met je zusje hebt gebruik wel een condoom. Nog een generatie van jou moeten we niet willen.
je heb het nu over de inteelt van urk en volendam

nee daar kom ik niet vandaan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185608712
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

ja met je gezicht zeker
Kan je het niet normaal meer af?

Moet dat op deze manier? zou het zo ook daar gegaan zijn?
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:56:51 #272
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_185608714
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

voor jou informatie ik ben van Harvard

Ik ben dus een autoriteit

waar jij even je grote muil tegen moet houden
Harvard neemt het niet zo nauw met hoofdletters en leestekens zie ik.......?
pi_185608715
Ik heb ook op Harvard gezeten....op het dak om het lood er af te jatten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185608724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:56 schreef Hathor het volgende:
Ik heb ook op Harvard gezeten....op het dak om het lood er af te jatten.
Voor coke te kopen?
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:58:20 #275
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185608739
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef begaaierd het volgende:
[..]

Je weet dat het filmpje met Geert Wilders geschreeuw niet het filmpje van die avond was maar een filmpje van 5(!!!) jaar geleden??
Je weet dat van beide kanten is gezegd dat ook dat soort dingen geroepen werden?
Niemand zegt dat dat niet waar is?

Niet dat de roepers ook echt pvv stemmers zijn, dat weet ik niet en lijkt me zelfs wat sterk. Wel dat ze gewoon lullig wilde doen doen en dingen hebben geroepen waarvan ze dachten dat het zou raken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185608741
Altijd vermakelijk als de dorpsgek van fok in een topic opduikt.
pi_185608754
Klaas is niet meer gebanned zie ik. Tering, wat een debiel.
pi_185608763
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Je weet dat van beide kanten is gezegd dat ook dat soort dingen geroepen werden?
Niemand zegt dat dat niet waar is?

Niet dat de roepers ook echt pvv stemmers zijn, dat weet ik niet en lijkt me zelfs wat sterk. Wel dat ze gewoon lullig wilde doen doen en dingen hebben geroepen waarvan ze dachten dat het zou raken.
Ligt eraan wat de tegenpartij geroepen heeft, en als het verstand niet reiken doet roept men denkelijk alles wat men ervoor komt, zoals ik al schrijf het hele verhaal ken ik niet.
pi_185608813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:58 schreef Klepper272 het volgende:
Altijd vermakelijk als de dorpsgek van fok in een topic opduikt.
Ik dacht dat ik het was of ben, en ik voel mijn ego gestreeld worden bij deze.

Ik schrijf ook wat mij ervoor komt, draai nergens een doekje om.
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:02:52 #280
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_185608826
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:58 schreef Klepper272 het volgende:
Altijd vermakelijk als de dorpsgek van fok in een topic opduikt.
Tja. Een serieus onderhoud zit er niet in.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_185608847
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:02 schreef john2406 het volgende:
[..]

Ik dacht dat ik het was of ben, en ik voel mijn ego gestreeld worden bij deze.

Ik schrijf ook wat mij ervoor komt, draai nergens een doekje om.
Nee hoor, ik doelde niet op jou.
pi_185608905
Wordt toch wel live uitgezonden morgen
pi_185608913
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

In vergelijking met een westerse economie stelde en stelt het echt geen reet voor.
Economie is niet je sterkste vak zie ik. Even wat economische cijfers:
GDP(PPP)
13: Turkey 2,320.64
26: Netherlands 966.742

Er zijn maar 5 Westere landen met een sterkere economie. Wel bij de les blijven.
pi_185608919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef BeriBeri het volgende:
Wordt toch wel live uitgezonden morgen
Mag hopen dat de gele hesjes er niet voor/door weg gaan.
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:07:17 #285
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_185608924
Nou wat zal het indruk maken:

* handtasje om nek ; check
* op de knietjes, kontje omhoog; check

Kijk maar uit, de echte mannen komen er aan _O- _O- _O-
pi_185608951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef p078 het volgende:
[..]

Economie is niet je sterkste vak zie ik. Even wat economische cijfers:
GDP(PPP)
13: Turkey 2,320.64
26: Netherlands 966.742

Er zijn maar 5 Westere landen met een sterkere economie. Wel bij de les blijven.
Constant in Opel heeft alleen al ietsje meer als 14 miljoen inwoners.
pi_185608989
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:58 schreef Klepper272 het volgende:
Altijd vermakelijk als de dorpsgek van fok in een topic opduikt.
ah, begon al aardig te twijfelen maar goed dat verklaard genoeg....
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:10:19 #288
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185608993
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef p078 het volgende:
[..]

Economie is niet je sterkste vak zie ik. Even wat economische cijfers:
GDP(PPP)
13: Turkey 2,320.64
26: Netherlands 966.742

Er zijn maar 5 Westere landen met een sterkere economie. Wel bij de les blijven.
Bron?

En Turkijes economie is helemaal niet zo geweldig als je het afzet tegen die 80 miljoen inwoners. Sterker nog, een groot deel vd bevolking leeft gewoon in armoede.
pi_185609077
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

Bron?

En Turkijes economie is helemaal niet zo geweldig als je het afzet tegen die 80 miljoen inwoners. Sterker nog, een groot deel vd bevolking leeft gewoon in armoede.
In het VK is het ook niet overal zoals in London.
Ook in dat land is de armoede hoog, en dat tijdens dat het in de EU is/was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 16:14:55 ]
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:15:14 #290
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185609088
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef john2406 het volgende:
[..]

In het VK is het ook niet overal zoals in London.
Ook in dat land is de armoede hoog, en dat tijdens dat het in de EU was.
Het platteland van de UK is nog heel wat anders dan de binnenlanden van Turkije hoor.
pi_185609135
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

Het platteland van de UK is nog heel wat anders dan de binnenlanden van Turkije hoor.
Zou men met het geld van wat men in Turkije heeft op het land hier of daar kunnen overleven, ik heb daar een herderin gezien, helemaal alleen in de wildernis, en die was al oud, als die iets gebeuren doet daar? Geen mens wat die kan helpen daar, zoals ik al eerder schreef arm en rijk ligt er mijlen uit elkander.
pi_185609141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

Bron?

En Turkijes economie is helemaal niet zo geweldig als je het afzet tegen die 80 miljoen inwoners. Sterker nog, een groot deel vd bevolking leeft gewoon in armoede.
Heb je ooit gehoord van het IMF. Ik zou de Turkse economie niet klein noemen. Armoede komt overal voor en daar is Turkije geen uitzondering in. Net als de VS:

One organization estimated that in 2015, 13.5% of Americans (43.1 million) lived in poverty.[6] Yet other scholars underscore the number of Americans living in "near-poverty," putting the number at around 100 million, or nearly a third of the U.S. population.[7] Starting in the 1930s, relative poverty rates have consistently exceeded those of other wealthy nations.[8] The lowest poverty rates are found in New Hampshire, Vermont, Minnesota and Nebraska, which have between 8.7% and 9.1% of their population living in poverty.[9]

Armoede is niet het probleem, maar de gezondheid van Westerse mensen. Hoeveel mensen denk je dat er in het Westen per jaar dood gaan aan kanker?
pi_185609162
https://www.rtlz.nl/algem(...)ste-recessie-10-jaar

turkse economie gaat niet zo lekker.
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:21:43 #294
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_185609223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:18 schreef tupper het volgende:
https://www.rtlz.nl/algem(...)ste-recessie-10-jaar

turkse economie gaat niet zo lekker.
Klopt, zit in een recessie. Economische krimp zelfs.
pi_185609239
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:58 schreef Klepper272 het volgende:
Altijd vermakelijk als de dorpsgek van fok in een topic opduikt.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:59 schreef dopemin het volgende:
Klaas is niet meer gebanned zie ik. Tering, wat een debiel.
Wat is jullie probleem

Iedereen op Fok weet dat ik altijd gelijk heb
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:26:17 #296
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_185609334
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

[..]

Wat is jullie probleem

Iedereen op Fok weet dat ik altijd gelijk heb
kontje omhoog, handtasje om je schouder... goed bezig 'broer' _O-
pi_185609384
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:26 schreef mossad_agent het volgende:
[..]

kontje omhoog, handtasje om je schouder... goed bezig 'broer' _O-
Misschien moet die minder poppers gebruiken als hij zijn kontje verkoopt, het heeft de hersenen (voor zover die er waren) al flink aangetast.
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:31:30 #298
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_185609462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]

[ afbeelding ]


Wie binn nait bang veur die. Komst moar hierhain daan kriegst wol klappn veur de bek!

Moi van Tinus
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_185609594
denieuwsbv twitterde op donderdag 14-03-2019 om 12:44:31 .@Elfietromp op @nporadio1: "Sommige Nederlandse pubers spijbelen zodat ze kunnen protesteren voor betere klimaatdoelen. Urkers slaan andermans moeder het ziekenhuis. Maar laten we het vooral niet racisme noemen..." https://t.co/UkfmuwJnbn reageer retweet
Elfie (wie?) doet er een schepje bovenop.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_185609725
quote:
4s.gif Op donderdag 14 maart 2019 14:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]

Yup.

Nog een veelzeggende reactie onder die video op youtube;[..]

Nog even oefenen op de taal, zou ik zeggen.
I´m back.
pi_185609731
vol=vol
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')