Dat weet ik nietquote:
Dat wordt een dure grap.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:29 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIk denk het niet.
Dat is 1 ding wat waar is. Ik heb kennis die 4 anderen in Nederland ook hebben, waarvan 3 boven de 70 zijn. Ik ben geen einstein ofzo hoor, het is vrij toevallig verlopen. Het is gewoon een uitgestorven vak.quote:
Hoe kom je daarbij dat ze het om die reden doen? Heeft Rutte je dat verteld? Ik weet niet of je die filmpjes van hen hebt gezien, waarin ze na elke aanslag hun motieven uitleggen, maar het heeft altijd te maken met dat het vergeldingen zijn voor de honderdduizenden burgerslachtoffers die vallen door westerse bombardementen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ik begrijp dat niet. Moslims steken en bombarderen om zich heen omdat we niet geloven.
Ik ben zelf christen, dat is mijn keuze, net als iedereen zijn eigen keuze heeft. Maar geen haar op mijn hoofd om iemand mijn gedachten op te leggen. Gelukkig is dit een vrije wereld en mag iedereen denken wat hij wil.
Maar waar komt dat vandaan dat als je geen moslim bent gelijk dood moet? Ik snap daar helemaal niets van. Maar blijkbaar vinden alle moslims dat.
Jij hebt ook een eenzijdig beeld. Denk je dat hij achter die bombardementen staat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef Wenteltrap_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dat ze het om die reden doen? Heeft Rutte je dat verteld? Ik weet niet of je die filmpjes van hen hebt gezien, waarin ze na elke aanslag hun motieven uitleggen, maar het heeft altijd te maken met dat het vergeldingen zijn voor de honderdduizenden burgerslachtoffers die vallen door westerse bombardementen.
Als je dit soort dingen denkt, TS, dan weet je echt TOTAAL niets van wat er in de wereld speelt en heb je een zeer eenzijdig beeld daarin (gekregen).
Maar je gaat akkoord dat vrijwel alles wat je had gepost onzin was? Je schreef dat het in de Koran staat, is niet zo. Je schreef dat het zijn nichtje was, is niet zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, zelf bepalen wat je volgt en wat niet. Dat is nooit te controleren, dus lekkere loze opmerking.
Ik ben er. Maar waarom moet ik er iets over zeggen? Het boeit me niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:04 schreef Sigaartje het volgende:
En hier in het forum zijn ze er ook niet.
Lekker selectief weer.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
De kruistochten waren een reactie op de Jihad, ontketent door moslims. Dus voel je daar niet slecht over. De kruisvaarders wilden christelijken wereldwijd verdedigen en de islam terugdringen.
Het staat niet in de koran, maar aanverwante geschriften en jij gaat daar moeilijk over doen. Dat zegt al genoegquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Maar je gaat akkoord dat vrijwel alles wat je had gepost onzin was? Je schreef dat het in de Koran staat, is niet zo. Je schreef dat het zijn nichtje was, is niet zo.
De leeftijd blijft staan en ik heb aangegeven dat zelfs die discutabel is. Nu schrijf je lekker makkelijk zelf bepalen wat je volgt en wat niet. Maar dit is het standpunt van alle shi'ieten, niet alleen van jou.
Maar is jouw kritiek op geloof juist niet dat we moeten volgen wat we opgelegd krijgen? Bedenk eerst even wat je nou eigenlijk erg vindt aan geloof, wel individueel kunnen nadenken of juist niet.
Ik kom irl nooit shia tegen. Waar zijn jullie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Maar je gaat akkoord dat vrijwel alles wat je had gepost onzin was? Je schreef dat het in de Koran staat, is niet zo. Je schreef dat het zijn nichtje was, is niet zo.
De leeftijd blijft staan en ik heb aangegeven dat zelfs die discutabel is. Nu schrijf je lekker makkelijk zelf bepalen wat je volgt en wat niet. Maar dit is het standpunt van alle shi'ieten, niet alleen van jou.
Maar is jouw kritiek op geloof juist niet dat we moeten volgen wat we opgelegd krijgen? Bedenk eerst even wat je nou eigenlijk erg vindt aan geloof, wel individueel kunnen nadenken of juist niet.
Zijn gewoon feiten.quote:
Ho ho, je buigt het weer om.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het staat niet in de koran, maar aanverwante geschriften en jij gaat daar moeilijk over doen. Dat zegt al genoegJij volgt iets wat niet bestaat. Noem mij iets wat gekker is dan dat.
Lol ik stem geen pvv, dont worry. ik zeg dat het in meerdere hadith staat en dat is een feit. Dat het dan niet in de koran staat. Mierenneuken. Ik kan de moslims prima over 1 kam scheren want ze lezen 1 boek. En ik heb dat boek ook gelezen. ook alle hadit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ho ho, je buigt het weer om.
Hij zegt dat die hadiths onbetrouwbaar zijn en dat hij ze niet erkent.
Je kan moslims niet over een kam scheren.je bent onwetend en strooit met oneliners die je op een pvv pamflet hebt gelezen.
Dat was voor de verlichting.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja man die ketters waren ook moslim.
WIJ erkennen de hadiths waar JIJ op doelt NIET.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol ik stem geen pvv, dont worry. ik zeg dat het in meerdere hadith staat en dat is een feit. Dat het dan niet in de koran staat. Mierenneuken. Ik kan de moslims prima over 1 kam scheren want ze lezen 1 boek. En ik heb dat boek ook gelezen. ook alle hadit.
Wel de expliciete moordopdrachten van pedofiel Mohammed?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
WIJ erkennen de hadiths waar JIJ op doelt NIET.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 09:28:49 ]"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2019 09:27:06 ]"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
Die onzin geloof jij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef Cronometer het volgende:
Kan je die onzin even in een spoiler doen ffs?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef Cronometer het volgende:
Weer een pvv gekkie die wat googlet en nergens context in kan aanbrengen.
Ik ben nadenkende of ik moeite moet doen hiervoor, want ik weet en zie dat je niets accepteert.
Hij vroeg eromquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:59 schreef Sigaartje het volgende:
Nou tot morgenochtend dan. Lapje tekst.
Ik ben bij vers 0.quote:
Explain yourself. If you want to.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben bij vers 0.
Wat zijn mensen toch achterlijk.
Omg je zit dat ook af te zwakken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:02 schreef DoubleUU het volgende:
En dan verbieden ze Mein Kampf..de bijbel en de koran bevatten meer onzin,en dat is knap.
Mein kampf is echt een heel slecht boek.
Je hebt inhoudelijks niks te melden ouwequote:Op woensdag 13 maart 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wowwww een tikfout.
Inhoudelijk wordt het te zwaar?
Waarom lezen mensen nog allerlei rare kutboekjes en dan roepen 'waarom moeten wij wat zeggen'.quote:
Goed punt joh.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je hebt inhoudelijks niks te melden ouwe
Mijn vader neukt je de moeder. Ik heb een vagina.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waarom lezen mensen nog allerlei rare kutboekjes en dan roepen 'waarom moeten wij wat zeggen'.
Ondertussen neuken ze ons de moeder.
Omdat mensen willen deugen. Het calvinisme. Mensen zien de beren op de weg niet, omdat ze te hard bezig zijn te deugen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waarom lezen mensen nog allerlei rare kutboekjes en dan roepen 'waarom moeten wij wat zeggen'.
Ondertussen neuken ze ons de moeder.
quote:
Ga je nog hier op reageren?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef Wenteltrap_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dat ze het om die reden doen? Heeft Rutte je dat verteld? Ik weet niet of je die filmpjes van hen hebt gezien, waarin ze na elke aanslag hun motieven uitleggen, maar het heeft altijd te maken met dat het vergeldingen zijn voor de honderdduizenden burgerslachtoffers die vallen door westerse bombardementen.
Als je dit soort dingen denkt, TS, dan weet je echt TOTAAL niets van wat er in de wereld speelt en heb je een zeer eenzijdig beeld daarin (gekregen).
Maak jezelf niet zo belachelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn vader neukt je de moeder. Ik heb een vagina.
heb ik al gedaan. Erg zwak om door te vragen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:08 schreef Wenteltrap_ het volgende:
[..]
[..]
Ga je nog hier op reageren?
Even snel gegoogled en eerste website copy-paste:quote:
We zijn een minderheid in Nederland, maar eigenlijk ook altijd een beetje onder de radar. We zijn eeuwenlang onderdrukt en vermoord door Salafi, al Qaida, Taliban-achtige types.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik kom irl nooit shia tegen. Waar zijn jullie.
alle moslims zijn hetzelfde, aldus FOK.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Elias87 het volgende:
[..]
We zijn een minderheid in Nederland, maar eigenlijk ook altijd een beetje onder de radar. We zijn eeuwenlang onderdrukt en vermoord door Salafi, al Qaida, Taliban-achtige types.
Jij gaat nergens inhoudelijk op in. Doen moslims eigenlijk nooit. Als ze het al doen is het liegen, ontkennen of 'ja maar hun'.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wowwww een tikfout.
Inhoudelijk wordt het te zwaar?
Ik ben het zat om dezelfde figuren van inhoudelijk antwoord te voorzien, omdat ze daar elke fucking keer weer aan voorbij gaan. Met Sigaartje en die andere josti al honderd x geprobeerdquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij gaat nergens inhoudelijk op in. Doen moslims eigenlijk nooit. Als ze het al doen is het liegen, ontkennen of 'ja maar hun'.
Nee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
We moeten op alle scholen dringend levensbeschouwing aan bod laten komen. Filosofische stromingen, ethiek, de drie grote abrahamitische religies en twee grote dharmische, kritisch omgaan met geschriften, interlevensbeschouwelijke communicatie etc. etc.
Hier wordt bewezen dat we dit echt dringend nodig hebben, want op dit vlak blijkt maar weer dat de Nederlander ongelofelijk analfabeet is.
Onze eigen overheid weet er zelf ook de ballen van. Zelfs het ministerie van buitenlandse zaken is in deze incapabel.quote:
Als ik je wijs op een foute bewering van jou, dan doe ik moeilijk. Het zou je sieren om je fout gewoon toe te geven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het staat niet in de koran, maar aanverwante geschriften en jij gaat daar moeilijk over doen. Dat zegt al genoegJij volgt iets wat niet bestaat. Noem mij iets wat gekker is dan dat.
Haha, je hebt alle Hadith gelezen? Weet je wel hoe ongelooflijk veel dat er zijn? Ik denk dat er geen mens is die ze allemaal heeft gelezen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol ik stem geen pvv, dont worry. ik zeg dat het in meerdere hadith staat en dat is een feit. Dat het dan niet in de koran staat. Mierenneuken. Ik kan de moslims prima over 1 kam scheren want ze lezen 1 boek. En ik heb dat boek ook gelezen. ook alle hadit.
Copy-pasten van verzen is makkelijk, er zijn zoveel websites van moslims waarvan ik de teksten hier kan plakken. Naar wees eens eerlijk, heb je de Koran echt gelezen? Zo ja, dan denk ik niet dat je deze mening zou hebben. Maar als je de verzen die er meteen na komen, zou lezen, zou je ook overtuigd zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wel de expliciete moordopdrachten van pedofiel Mohammed?
"Houd in op den nekken der ongelovigen..Houd betekent met een zwaard tjakka.
Kun je ook niet serieus nemen. Vergelijkbaar als iemand zou beweren als mensen die zeggen alle commentaren in het Jodendom gelezen te hebben (met talmoed, misjna, tosefta en gemara etc.). Of alle Bijbelboeken inclusief de bredere Ethiopische canon en allerlei andere Bijbelboeken in andere tradities die niet eens vertaalt zijn in het Nederlands of Engels. Even zo heb je dit bij de Hadith.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:16 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Haha, je hebt alle Hadith gelezen? Weet je wel hoe ongelooflijk veel dat er zijn? Ik denk dat er geen mens is die ze allemaal heeft gelezen.
Ze zijn niet eens allemaal uit het Arabisch vertaald, maar jij hebt ze allemaal gelezen. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Regelrechte onzin dit. Vrijwel alle aanslagen worden gepleegd omdat het afslachten van ongelovigen een ticket naar het 'paradijs' oplevert.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef Wenteltrap_ het volgende:
[..]
Ja, echt onwerkelijk. Maar ik vraag me af of hij eigenlijk gewoon zit te trollen en ik hem nu geef wat hij wil. Ik ga slapen!quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Kun je ook niet serieus nemen. Vergelijkbaar als iemand zou beweren als mensen die zeggen alle commentaren in het Jodendom gelezen te hebben (met talmoed, misjna, tosefta en gemara etc.). Of alle Bijbelboeken inclusief de bredere Ethiopische canon en allerlei andere Bijbelboeken in andere tradities die niet eens vertaalt zijn in het Nederlands of Engels. Even zo heb je dit bij de Hadith.
Em toch noemen bijna alle aanslagplegers (wat alsnog minder dan 0,01% van de moslims zijn) politieke redenen voor hun daden. Dictator Assad, Amerikaanse inmenging in Midden Oosten enz. Ze noemen zelden verzen uit de Koran.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Regelrechte onzin dit. Vrijwel alle aanslagen worden gepleegd omdat het afslachten van ongelovigen een ticket naar het 'paradijs' oplevert.
"Als je ziet hoeveel ongelovigen er in Venetië zijn, zouden we direct naar de hemel gaan als we een bom zouden plaatsen op de Rialtobrug"
https://nos.nl/artikel/21(...)netie-verijdeld.html
Wat een enorm sterk betoog is dat zeg. Respectquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:01 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Em toch noemen bijna alle aanslagplegers (wat alsnog minder dan 0,01% van de moslims zijn) politieke redenen voor hun daden. Dictator Assad, Amerikaanse inmenging in Midden Oosten enz. Ze noemen zelden verzen uit de Koran.
Dit vind ik een geweldig filmpje:
Daar hebben we filosofie voor, religie heeft daar echt niks van doen. Als je je geest in een hoop bochten en knopen wilt werken om je hopeloos verouderd en onaantastbare boek een beetje geloofwaardig te doen overkomen, tja, dan is religie blijkbaar het ideale vehikel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Vanuit het geloof ben je bezig met een andere categorie van waarheden dan die van de objectieve wetenschappen. Gaat om de zinsvragen en de metafysica. Dus ja, middels religie worden essentiële waarheden overgedragen.
Weet ik nu even niet wat voor opvattingen over filosofie je erop nahoudt. Maar de scheiding tussen filosofie en religie is een kunstmatige scheiding en liggen wel degelijk in elkaars verlengde. Ten tijde van de dominantie van de scholastiek werd dan ook de filosofie gezien als dienstmaagd van de theologie. Hoef je je in weinig bochten voor te wringen, in het kielzog van het neoplatoonse- of stoïcijnse denken is het goed toeven. Onder invloed van de femenologie wordt het voor mij onhoudbaar om meer dan van praktische aard in sciëntistische en positivistische ideeën te blijven geloven.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:00 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Daar hebben we filosofie voor, religie heeft daar echt niks van doen. Als je je geest in een hoop bochten en knopen wilt werken om je hopeloos verouderd en onaantastbare boek een beetje geloofwaardig te doen overkomen, tja, dan is religie blijkbaar het ideale vehikel.
Het is om de hete brij heen draaien. Wat heilig is volgens jullie en wat niet, zal mij echt de reet roesten. Dat is ook alleen maar interessant voor gelovigen, bij mensen met gezond verstand heeft de term heilig nauwelijks inhoud.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:14 schreef Elias87 het volgende:
[..]
Als ik je wijs op een foute bewering van jou, dan doe ik moeilijk. Het zou je sieren om je fout gewoon toe te geven.
Daarna legde ik je ook uit dat alleen de Koran heilig is voor ons moslims. Daar staat het dus niet in, in tegenstelling tot wat je beweerde. En het was ook niet zijn nichtje, wat je ook beweerde.
Echt, het gebrek aan schaamte bij sommige fokkers.
Bingo!quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:00 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Daar hebben we filosofie voor, religie heeft daar echt niks van doen. Als je je geest in een hoop bochten en knopen wilt werken om je hopeloos verouderd en onaantastbare boek een beetje geloofwaardig te doen overkomen, tja, dan is religie blijkbaar het ideale vehikel.
Je haalt een NOS-artikel aan, haalt de uitspraak uit verband en trekt dat meteen door als motief voor 'alle aanslagen'? Lees eens het artikel wat beter.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Regelrechte onzin dit. Vrijwel alle aanslagen worden gepleegd omdat het afslachten van ongelovigen een ticket naar het 'paradijs' oplevert.
"Als je ziet hoeveel ongelovigen er in Venetië zijn, zouden we direct naar de hemel gaan als we een bom zouden plaatsen op de Rialtobrug"
https://nos.nl/artikel/21(...)netie-verijdeld.html
Het is voor de meesten onder ons vrij logisch dat dit wél relevant is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:22 schreef DoubleUU het volgende:
Het staat niet in boek A, maar in pamflet B. LEKKER BOEIEND.
Dan kan het net zo logisch zijn dat je het allemaal schrapt, alle gewelddadige passages. Maar dat kan niet om mysterieuze redenen..quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Het is voor de meesten onder ons vrij logisch dat dit wél relevant is.
De meesten onder ons ? De meesten hier denken wel helder na.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Het is voor de meesten onder ons vrij logisch dat dit wél relevant is.
Nee. Dat jij zo zwart wit denkt wil niet zeggen dat dit voor anderen ook zo werkt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dan kan het net zo logisch zijn dat je het allemaal schrapt, alle gewelddadige passages. Maar dat kan niet om mysterieuze redenen..
Je kan normaal reageren, anders laat ik je weer verder in het luchtledige schreeuwen hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:25 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
De meesten onder ons ? De meesten hier denken wel helder na.
Ja daag, zo lust ik er ook nog wel 1. Je bent hier in Nederland en hier moet je zelf nadenken, niet alles overdragen aan iets wat niet bestaat. Het is echt bizar dat zoveel mensen in die onzin geloven.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:25 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee. Dat jij zo zwart wit denkt wil niet zeggen dat dit voor anderen ook zo werkt.
En hier in Nederland bestaat er ook iets als vrijheid van godsdienst. Dus men hoeft zich hier niet aan te passen naar jouw wereldbeeld, maar naar de wetgeving van dit land.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ja daag, zo lust ik er ook nog wel 1. Je bent hier in Nederland en hier moet je zelf nadenken, niet alles overdragen aan iets wat niet bestaat. Het is echt bizar dat zoveel mensen in die onzin geloven.
Ik reageer normaal, dat jij gelooft in what ever dat voorbij komt, dat is bizar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:27 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Je kan normaal reageren, anders laat ik je weer verder in het luchtledige schreeuwen hoor.
Dan nog geloof je in een sprookje. Dat zal je altijd tegenhouden in je hele leven, en als je sterft heb je alles voor niets gedaan want er is geen hemelquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:28 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
En hier in Nederland bestaat er ook iets als vrijheid van godsdienst. Dus men hoeft zich hier niet aan te passen naar jouw wereldbeeld, maar naar de wetgeving van dit land.
Dan vraag ik me af wat er met je eigen zelfreflectie aan de hand is, hetgeen waarvan je anderen beticht het niet te hebben.quote:
Geen idee waar je het over hebt. Iedereen die mij een beetje kent weet anders. Als je op de persoon wilt spelen moet je echt met wat beters komen.quote:dat jij gelooft in what ever dat voorbij komt, dat is bizar.
Jij neemt het liever op voor de massaal moordende gelovige mensen in de wereld? Die zichzelf opblazen om iets wat niet bestaat ? Daar ben je als gelovige medeverantwoordelijk voor. Niemand van jullie laffe lui neemt de verantwoordelijkheid voor IS en veranderd de koran. Het moet allemaal prima gevonden worden, al die moordopdrachten die alleen al in de koran staan. Ik vraag me af of jullie wel goed bij jullie hoofd zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:34 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat er met je eigen zelfreflectie aan de hand is, hetgeen waarvan je anderen beticht het niet te hebben.[..]
Geen idee waar je het over hebt. Iedereen die mij een beetje kent weet anders. Als je op de persoon wilt spelen moet je echt met wat beters komen.
Waarom zou ik de verantwoordelijkheid moeten nemen voor iets dat ik niet gedaan heb?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:37 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij neemt het liever op voor de massaal moordende gelovige mensen in de wereld? Die zichzelf opblazen om iets wat niet bestaat ? Daar ben je als gelovige medeverantwoordelijk voor. Niemand van jullie laffe lui neemt de verantwoordelijkheid voor IS en veranderd de koran. Het moet allemaal prima gevonden worden, al die moordopdrachten die alleen al in de koran staan. Ik vraag me af of jullie wel goed bij jullie hoofd zijn.
Ja daag. Ik ben lid van de KKK maar ik ben niet verantwoordelijk voor racisme. Dat is wat je zegt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:42 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waarom zou ik de verantwoordelijkheid moeten nemen voor iets dat ik niet gedaan heb?
Dat is jouw zwart-witte wereldbeeld dat spreekt, niet de mijne.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ja daag. Ik ben lid van de KKK maar ik ben niet verantwoordelijk voor racisme. Dat is wat je zegt.
De kruistochten waren een reactie op de islamitische Jihad.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Zihuatanejo het volgende:
Laten we niet vergeten dat christenen vroeger ook geen lieve jongens waren (kruistochten, inquisitie, vervolging van joden, uitmoorden van Inca's en maya's etc).
Intact ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
Mijn vader neukt je de moeder. Ik heb een vagina.
Je gelooft in iets wat niet bestaat en wat enorm veel doden oplevert. Daar ben je indirect schuldig voor omdat je het steunt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:45 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat is jouw zwart-witte wereldbeeld dat spreekt, niet de mijne.
Ik ben niet verantwoordelijk voor relschoppende feyenoordtokkies als ik in het algemeen van voetbal houdt. Dat is de juiste vergelijking.
Nee, want daar geloof ik helemaal niet in.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je gelooft in iets wat niet bestaat en wat enorm veel doden oplevert. Daar ben je indirect schuldig voor omdat je het steunt.
Wow, goede.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee, want daar geloof ik helemaal niet in.
Ik geloof jou niet, jij vertelt alleen maar wat jou uitkomt. De waarheid interesseert jou geen kut, daar ben je ook veel te dom voor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:47 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee, want daar geloof ik helemaal niet in.
Ik vertel hoe ik dingen ervaar en wat mijn mening daarover is. Dat jij de noodzaak voelt om mij dom te noemen en op de man te spelen, zegt mij meer over jouw eigen persoonlijke onzekerheid en frustraties dan over mijn intellect.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik geloof jou niet, jij vertelt alleen maar wat jou uitkomt. De waarheid interesseert jou geen kut, daar ben je ook veel te dom voor.
Afgezien van mijn laatste reactie heb ik elke keer zeer inhoudelijk gereageerd, ik heb zelfs een keer tientallen quotes uit jouw geliefde koran die gingen over mensen vermoorden. Jij hebt het telkens over gevoelens enzo, dingen waar we niets mee kunnen. Take your feelings else where, woman.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik vertel hoe ik dingen ervaar en wat mijn mening daarover is. Dat jij de noodzaak voelt om mij dom te noemen en op de man te spelen, zegt mij meer over jouw eigen persoonlijke onzekerheid en frustraties dan over mijn intellect.
Toch ben ik ergens blij dat je die zelfreflectie niet hebt, want als je in zou zien welke houding je aanneemt, dan blijft er weinig positiefs over om trots op te zijn.
Dus houd de schijn hoog jongen
Dat heb je zeker, de beargumentatie daargelaten, maar uiteindelijk passeer je toch die grens en dat zegt een hoop.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Afgezien van mijn laatste reactie heb ik elke keer zeer inhoudelijk gereageerd, ik heb zelfs een keer tientallen quotes uit jouw geliefde koran die gingen over mensen vermoorden. Jij hebt het telkens over gevoelens enzo, dingen waar we niets mee kunnen. Take your feelings else where, woman.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef DoubleUU het volgende:
We kunnen je wel benoemen tot ambassadeur van de dood.
Jij bepaalt die grens blijkbaar? "die" grens...lekker hoor...dit geeft wel inzicht in je denkwijze.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat heb je zeker, de beargumentatie daargelaten, maar uiteindelijk passeer je toch die grens en dat zegt een hoop.
Verder zie ik niet waar ik “het telkens over gevoelens” heb? Volgens mij verwar je me nu met iemand anders.
Sowieso kom je vrij warrig over, maargoed dat kan iedereen overkomen natuurlijk.
Aanwijzend voornaamwoord. Die grens inderdaad ja, wat anders; dat grens?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:06 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij bepaalt die grens blijkbaar? "die" grens...lekker hoor...dit geeft wel inzicht in je denkwijze.
Geloof is feitelijk of gevoel ?
Ik snap dat je het allemaal niet begrijptquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Aanwijzend voornaamwoord. Die grens inderdaad ja, wat anders; dat grens?
Verder snap ik nogmaals niet waarom je weer over gevoel begint. Ik heb het daar helemaal niet over gehad, ik heb notabene het woord niet eens genoemd.
Nogmaals heb ik mijn twijfels over je stabiliteit als gesprekspartner. Je komt heel verward over.
Ja, en atheïsten ook niet. Laten we het erop houden dat je het excuus "God" niet nodig hebt om gruweldaden te begaan. Mensen deden het voor dat er zoiets als christendom of Jezus bestond, bijv. om macht, rijkdom, uitbreiding van land/rijk, oftewel om wereldse/egoïstische redenen. Voor dat laatste voeren sommige seculiere staten tot de dag van vandaag nog steeds oorlogen (eigenbelangen).quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Zihuatanejo het volgende:
Laten we niet vergeten dat christenen vroeger ook geen lieve jongens waren (kruistochten, inquisitie, vervolging van joden, uitmoorden van Inca's en maya's etc).
Ja, prima.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik snap dat je het allemaal niet begrijptDat is waarschijnlijk ook de reden dat je gelooft.
Maar als je het wil hebben over of de gevolgen van Islam positief of negatief zijn voor de samenleving, dan gaat het toch om de interpretatie van moslims? Of wil jij moslims uitleggen wat hun geloof inhoudt? Wie heeft jou die autoriteit gegeven?quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:22 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is om de hete brij heen draaien. Wat heilig is volgens jullie en wat niet, zal mij echt de reet roesten. Dat is ook alleen maar interessant voor gelovigen, bij mensen met gezond verstand heeft de term heilig nauwelijks inhoud.
Het staat niet in boek A, maar in pamflet B. LEKKER BOEIEND.
Volgens islam-kenners was het wel degelijk zijn nichtje, de leeftijd van dit meisje kan je nog discutabel noemen, daar hebben de kenners ook geen consensus over bereikt.
Echt, het gebrek aan schaamte, realisme, zelfkennis, wereldkennis, algemene kennis, intelligentie, relativeringsvermogen en inzicht bij sommige gelovigen...
Jawel hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat denken niet alle moslims.
Alsof iedere moslim zin heeft om jou te bekeren. Niet iedereen is een missionaris in waarin hij gelooft.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ik begrijp dat niet. Moslims steken en bombarderen om zich heen omdat we niet geloven.
Ik ben zelf christen, dat is mijn keuze, net als iedereen zijn eigen keuze heeft. Maar geen haar op mijn hoofd om iemand mijn gedachten op te leggen. Gelukkig is dit een vrije wereld en mag iedereen denken wat hij wil.
Maar waar komt dat vandaan dat als je geen moslim bent gelijk dood moet? Ik snap daar helemaal niets van. Maar blijkbaar vinden alle moslims dat.
Maar incompleet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:45 schreef -mosrednA het volgende:
Ik ben niet verantwoordelijk voor relschoppende feyenoordtokkies als ik in het algemeen van voetbal houdt. Dat is de juiste vergelijking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |