abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_185592862
Ik ben al bij vers 216. :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185592904
En dan verbieden ze Mein Kampf..de bijbel en de koran bevatten meer onzin,en dat is knap.
Mein kampf is echt een heel slecht boek.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185592910
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben bij vers 0.

Wat zijn mensen toch achterlijk.
ik word wakker in een Benz
moet smoken me leven is een circus, als Renz
pi_185592936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Ik ben bij vers 0.

Wat zijn mensen toch achterlijk.
Explain yourself. If you want to.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_185592957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

:')

Googlet :') :') :')
wowwww een tikfout.

Inhoudelijk wordt het te zwaar?
pi_185592971
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:02 schreef DoubleUU het volgende:
En dan verbieden ze Mein Kampf..de bijbel en de koran bevatten meer onzin,en dat is knap.
Mein kampf is echt een heel slecht boek.
Omg je zit dat ook af te zwakken.

:'(
pi_185592978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]

wowwww een tikfout.

Je hebt inhoudelijks niks te melden ouwe :)
pi_185592998
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:03 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Explain yourself. If you want to.
Waarom lezen mensen nog allerlei rare kutboekjes en dan roepen 'waarom moeten wij wat zeggen'.

Ondertussen neuken ze ons de moeder.
pi_185593036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:04 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Je hebt inhoudelijks niks te melden ouwe :)
Goed punt joh.
pi_185593042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Waarom lezen mensen nog allerlei rare kutboekjes en dan roepen 'waarom moeten wij wat zeggen'.

Mijn vader neukt je de moeder. Ik heb een vagina.
pi_185593052
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Omdat mensen willen deugen. Het calvinisme. Mensen zien de beren op de weg niet, omdat ze te hard bezig zijn te deugen.
wij dan he, Nederlanders.
mensen doen dat voornamelijk omdat ze bang zijn voor de dood en voor god in het algemeen.
pi_185593109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef Sigaartje het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:32 schreef Wenteltrap_ het volgende:
[..]

Hoe kom je daarbij dat ze het om die reden doen? Heeft Rutte je dat verteld? Ik weet niet of je die filmpjes van hen hebt gezien, waarin ze na elke aanslag hun motieven uitleggen, maar het heeft altijd te maken met dat het vergeldingen zijn voor de honderdduizenden burgerslachtoffers die vallen door westerse bombardementen.

Als je dit soort dingen denkt, TS, dan weet je echt TOTAAL niets van wat er in de wereld speelt en heb je een zeer eenzijdig beeld daarin (gekregen).
Ga je nog hier op reageren?
pi_185593148
Goedgelovige mensen geloven werkelijk alles.
pi_185593156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]

Mijn vader neukt je de moeder. Ik heb een vagina.
Maak jezelf niet zo belachelijk.
pi_185593162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:08 schreef Wenteltrap_ het volgende:
[..]

[..]

Ga je nog hier op reageren?
heb ik al gedaan. Erg zwak om door te vragen.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:42:22 #141
476199 Elias87
Reflecting
pi_185594236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Post die bronnen eens dan.
Even snel gegoogled en eerste website copy-paste:

1. The famous classical historian of Islam, Ibn Jarir Tabari, wrote in his ‘History’:

“In the time before Islam, Abu Bakr married two women. The first was Fatila daughter of Abdul Uzza, from whom Abdullah and Asma were born. Then he married Umm Ruman, from whom Abdur Rahman and Aisha were born. These four were born before Islam.” [5]

Being born before Islam means being born before the Call.

2. The compiler of the famous Hadith collection Mishkat al-Masabih, Imam Wali-ud-Din Muhammad ibn Abdullah Al-Khatib, who died 700 years ago, has also written brief biographical notes on the narrators of Hadith reports. He writes under Asma, the older daughter of Abu Bakr:

“She was the sister of Aisha Siddiqa, wife of the Holy Prophet, and was ten years older than her. … In 73 A.H. … Asma died at the age of one hundred years.” [6]

This would make Asma 28 years of age in 1 A.H., the year of the Hijra, thus making Aisha 18 years old in 1 A.H. So Aisha would be 19 years old at the time of the consummation of her marriage, and 14 or 15 years old at the time of her nikah. It would place her year of birth at four or five years before the Call.

3. The same statement is made by the famous classical commentator of the Holy Quran, Ibn Kathir, in his book Al-bidayya wal-nihaya:

“Asma died in 73 A.H. at the age of one hundred years. She was ten years older than her sister Aisha.” [7]

Apart from these three evidences, which are presented in the Urdu pamphlet referred to above, we also note that the birth of Aisha being a little before the Call is consistent with the opening words of a statement by her which is recorded four times in Bukhari. Those words are as follows:

“Ever since I can remember (or understand things) my parents were following the religion of Islam.”
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:45:12 #142
476199 Elias87
Reflecting
pi_185594330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]

Ik kom irl nooit shia tegen. Waar zijn jullie.
We zijn een minderheid in Nederland, maar eigenlijk ook altijd een beetje onder de radar. We zijn eeuwenlang onderdrukt en vermoord door Salafi, al Qaida, Taliban-achtige types.
pi_185594356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Elias87 het volgende:
[..]

We zijn een minderheid in Nederland, maar eigenlijk ook altijd een beetje onder de radar. We zijn eeuwenlang onderdrukt en vermoord door Salafi, al Qaida, Taliban-achtige types.
alle moslims zijn hetzelfde, aldus FOK.
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:47:14 #144
299769 SoS87
FC Utereg
pi_185594396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]

wowwww een tikfout.

Jij gaat nergens inhoudelijk op in. Doen moslims eigenlijk nooit. Als ze het al doen is het liegen, ontkennen of 'ja maar hun'.
pi_185594453
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]

Jij gaat nergens inhoudelijk op in. Doen moslims eigenlijk nooit. Als ze het al doen is het liegen, ontkennen of 'ja maar hun'.
Ik ben het zat om dezelfde figuren van inhoudelijk antwoord te voorzien, omdat ze daar elke fucking keer weer aan voorbij gaan. Met Sigaartje en die andere josti al honderd x geprobeerd
pi_185597155
We moeten op alle scholen dringend levensbeschouwing aan bod laten komen. Filosofische stromingen, ethiek, de drie grote abrahamitische religies en twee grote dharmische, kritisch omgaan met geschriften, interlevensbeschouwelijke communicatie etc. etc.

Hier wordt bewezen dat we dit echt dringend nodig hebben, want op dit vlak blijkt maar weer dat de Nederlander ongelofelijk analfabeet is.
  woensdag 13 maart 2019 @ 22:31:54 #147
299769 SoS87
FC Utereg
pi_185597414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
We moeten op alle scholen dringend levensbeschouwing aan bod laten komen. Filosofische stromingen, ethiek, de drie grote abrahamitische religies en twee grote dharmische, kritisch omgaan met geschriften, interlevensbeschouwelijke communicatie etc. etc.

Hier wordt bewezen dat we dit echt dringend nodig hebben, want op dit vlak blijkt maar weer dat de Nederlander ongelofelijk analfabeet is.
Nee.
pi_185597571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]

Nee.
Onze eigen overheid weet er zelf ook de ballen van. Zelfs het ministerie van buitenlandse zaken is in deze incapabel.

Dus dat deze noodzaak door veel Nederlanders niet gevoeld wordt, moge duidelijk zijn. Nee, men is liever bewust analfabeet.
pi_185599461
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Het staat niet in de koran, maar aanverwante geschriften en jij gaat daar moeilijk over doen. Dat zegt al genoeg :) Jij volgt iets wat niet bestaat. Noem mij iets wat gekker is dan dat.
Als ik je wijs op een foute bewering van jou, dan doe ik moeilijk. Het zou je sieren om je fout gewoon toe te geven.

Daarna legde ik je ook uit dat alleen de Koran heilig is voor ons moslims. Daar staat het dus niet in, in tegenstelling tot wat je beweerde. En het was ook niet zijn nichtje, wat je ook beweerde.

Echt, het gebrek aan schaamte bij sommige fokkers.
pi_185599489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:44 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Lol ik stem geen pvv, dont worry. ik zeg dat het in meerdere hadith staat en dat is een feit. Dat het dan niet in de koran staat. Mierenneuken. Ik kan de moslims prima over 1 kam scheren want ze lezen 1 boek. En ik heb dat boek ook gelezen. ook alle hadit.
Haha, je hebt alle Hadith gelezen? Weet je wel hoe ongelooflijk veel dat er zijn? Ik denk dat er geen mens is die ze allemaal heeft gelezen.

Ze zijn niet eens allemaal uit het Arabisch vertaald, maar jij hebt ze allemaal gelezen. Mag ik vragen hoe oud je bent?
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')