abonnement Unibet Coolblue
pi_185589337
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_185589355
Ik zou best daten met Danny :Y lijkt me een toffe gozer
pi_185589399
Ach kom nou Haimede, ik ken jou helemaal niet als roomser dan de paus. Jij hebt ook een type waar je op valt en swipet echt niet uit liefdadigheid heel mannelijk tinder naar rechts... Dat heeft niks met niet mogen gebruiken te maken, maar echt met kijken wat werkt en wat niet.

In het echt kun je superleuk zijn, mooie stem, uitstraling, humor, maar tinder werkt nu eenmaal obv foto’s en vleeskeuring. En dat is hard. Tuurlijk mag iedereen het gebruiken en ik geloof ook echt wel dat iedereen uiteindelijk minimaal een paar matches moet kunnen krijgen, maar makkelijk is het gewoon niet voor de minder aantrekkelijke man (van vrouwen heb ik nog niks gehoord over geen matches dus geen idee).
Sarcasme. Herken het.
pi_185589411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Cillian Murphy vind ik ook een hele knappe man. Veel mensen snappen dat niet. Iedereen heeft weer een andere smaak inderdaad :)
Cillian Murphy is wel een interessant geval inderdaad. Kan wel begrijpen waarom sommige vrouwen hem niks vinden en andere juist weer wel. :P
pi_185589436
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
Ach kom nou Haimede, ik ken jou helemaal niet als roomser dan de paus. Jij hebt ook een type waar je op valt en swipet echt niet uit liefdadigheid heel mannelijk tinder naar rechts... Dat heeft niks met niet mogen gebruiken te maken, maar echt met kijken wat werkt en wat niet.

In het echt kun je superleuk zijn, mooie stem, uitstraling, humor, maar tinder werkt nu eenmaal obv foto’s en vleeskeuring. En dat is hard. Tuurlijk mag iedereen het gebruiken en ik geloof ook echt wel dat iedereen uiteindelijk minimaal een paar matches moet kunnen krijgen, maar makkelijk is het gewoon niet voor de minder aantrekkelijke man (van vrouwen heb ik nog niks gehoord over geen matches dus geen idee).
Tuurlijk heb ik een type, maar als iemand een super tof profiel heeft wat mij aanspreekt dan ga ik niet wegswipen als ik veel knapper ben. En ik kan me voorstellen dat iemand als Danny een profiel met humor zou hebben. Je moet gewoon iets meer je best doen als je je looks niet mee hebt.
pi_185589442
Cillian heeft een apart hoofd en is vrij klein, maar zijn uitstraling is sexy.

Ik ben omringt met blonde hockeyspelers op het werk en natuurlijk kunnen die ook creatief zijn, maar de look doet het 'm niet voor mij. Ik hou wel van preppy, maar niet té.
pi_185589474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Cillian Murphy vind ik ook een hele knappe man. Veel mensen snappen dat niet. Iedereen heeft weer een andere smaak inderdaad :)
Heeft slaperige oogjes o.i.d.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589499
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]

Heeft slaperige oogjes o.i.d.
Mooie blauwe ogen.
pi_185589508
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Mooie blauwe ogen.
Thx ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:17 schreef Halimede het volgende:
[..]

Tuurlijk heb ik een type, maar als iemand een super tof profiel heeft wat mij aanspreekt dan ga ik niet wegswipen als ik veel knapper ben. En ik kan me voorstellen dat iemand als Danny een profiel met humor zou hebben. Je moet gewoon iets meer je best doen als je je looks niet mee hebt.
Ja maar zoveel supertoffe profielen van voor jou onaantrekkelijke mannen komen er waarschijnlijk niet voorbij. De conclusie blijft hetzelfde: als je minder aantrekkelijk bent, is tinder misschien niet jouw medium.

Mijn laatste ex en de leuke man van carnaval had ik overigens op tinder waarschijnlijk naar links geswiped :@
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:23:00 #11
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185589562
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]

Heeft slaperige oogjes o.i.d.
Hij kijkt gewoon altijd sexy
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:24:05 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185589586
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:07 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Vast wel, maar het probleem is dat Danny DeVito getrouwd was met iemand die net zo onaantrekkelijk was als hij, maar wel op hem leek qua persoonlijkheid. Soort zoekt soort. Je kan alleen een Doutzen vinden als Danny als je miljoenen hebt zoals Trump, anders is het toch echt je eigen vijver waarin je moet vissen. Ik like voor de gein de male models, maar ze moeten mij echt niet. En heb echt knappe mannen gedate.
Mensen met een 'mooi' uiterlijk hebben niet perse een mooi innerlijk, het is gewoon korte termijn swipen. Aantrekkingskracht is een combinatie van meerdere dingen.

Stellen dat je er x of y uit moet zien om matches te krijgen slaat helemaal nergens op. Maargoed we kunnen hier de hele avond over discussiëren.
pi_185589588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Ja maar zoveel supertoffe profielen van voor jou onaantrekkelijke mannen komen er waarschijnlijk niet voorbij. De conclusie blijft hetzelfde: als je minder aantrekkelijk bent, is tinder misschien niet jouw medium.

Mijn laatste ex en de leuke man van carnaval had ik overigens op tinder waarschijnlijk naar links geswiped :@
Wat maakte die twee mannen dan alsnog zo aantrekkelijk voor jou?
pi_185589623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Ja maar zoveel supertoffe profielen van voor jou onaantrekkelijke mannen komen er waarschijnlijk niet voorbij. De conclusie blijft hetzelfde: als je minder aantrekkelijk bent, is tinder misschien niet jouw medium.

Mijn laatste ex en de leuke man van carnaval had ik overigens op tinder waarschijnlijk naar links geswiped :@
Nee, die komen inderdaad niet voorbij omdat de meeste mensen gewoon niet de moeite nemen om er iets leuks van te maken. Ik ken het ook van een paar vrienden van mij die zeuren over dat ze geen matches hebben, maar ook echt weinig moeite in hun profiel steken. Terwijl ik echt wel mannen heb geliked en gedate heb die qua uiterlijk eigenlijk niet echt bij mij passen, maar qua hobbies en interesses juist weer wel.
pi_185589631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:24 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Wat maakte die twee mannen dan alsnog zo aantrekkelijk voor jou?
De uitstraling, stem, wat ze zeiden en hoe ze zich gedroegen. Het fysieke voorkomen. Het hele plaatje. Dat zie je niet op een foto.
Sarcasme. Herken het.
pi_185589639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn laatste ex en de leuke man van carnaval had ik overigens op tinder waarschijnlijk naar links geswiped
Hoeveel % kreeg de gemiddelde man nou als match rate? 0,2%?

Als dat in het echt op basis van je uiterlijk 20% is, is de kans dat je hem naar links had geswiped sowieso iets van 99%. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:25 schreef Halimede het volgende:
maar ook echt weinig moeite in hun profiel steken.
Wat stel je voor?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589697
quote:
12s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:28 schreef ludovico het volgende:
[..]

Wat stel je voor?
Nou sowieso een dickpic er tussen pleuren :Y

Nee even serieus: Ik zie veel mannen voorbij komen die hun looks niet mee hebben en ook een leeg profiel hebben. Maak er iets grappigs van, vertel wat over je hobbies of iets dergelijks.
pi_185589814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]

Nou sowieso een dickpic er tussen pleuren :Y

Nee even serieus: Ik zie veel mannen voorbij komen die hun looks niet mee hebben en ook een leeg profiel hebben. Maak er iets grappigs van, vertel wat over je hobbies of iets dergelijks.
Denk eerlijk gezegd dat de profiel weinig uitmaakt. Als je niet door de vleeskeuring komt kun je beter van Tinder af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589819
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]

Nou sowieso een dickpic er tussen pleuren :Y

Nee even serieus: Ik zie veel mannen voorbij komen die hun looks niet mee hebben en ook een leeg profiel hebben. Maak er iets grappigs van, vertel wat over je hobbies of iets dergelijks.
Dat, en ga niet posten dat je 'nice guy' bent en dat als vrouwen geen hufters meer willen daten ze jou moeten liken.
pi_185589848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:34 schreef ludovico het volgende:
[..]

Denk eerlijk gezegd dat de profiel weinig uitmaakt. Als je niet door de vleeskeuring komt kun je beter van Tinder af.
Ik like zelf tussen de 6/10 en de 9/10 ( 10/10 is vaak nep). Maar ik ben erg gefixt op uiterlijk.
pi_185589861
En kijk zelf even kritisch naar je fotos. Geen onderkinselfies of wazige fotos. Ga desnoods iets doen wat je leuk vindt en laat iemand anders een foto van je maken. Of 300 en kies de beste uit. Soms zie je echt profielen met foto’s dat je op voorhand al denkt: laat maar. En dan gaat dat niet eens over de persoon op de foto.
Sarcasme. Herken het.
pi_185589863
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Dat, en ga niet posten dat je 'nice guy' bent en dat als vrouwen geen hufters meer willen daten ze jou moeten liken.
Positiviteit... Niemand zit te wachten op negatieve meuk.

Ook bij vrouwen een dikke afknapper.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589886
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
En kijk zelf even kritisch naar je fotos. Geen onderkinselfies of wazige fotos. Ga desnoods iets doen wat je leuk vindt en laat iemand anders een foto van je maken. Of 300 en kies de beste uit. Soms zie je echt profielen met foto’s dat je op voorhand al denkt: laat maar. En dan gaat dat niet eens over de persoon op de foto.
Ja, want die foto's die niet eens gefocust zijn.
pi_185589887
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
En kijk zelf even kritisch naar je fotos. Geen onderkinselfies of wazige fotos. Ga desnoods iets doen wat je leuk vindt en laat iemand anders een foto van je maken. Of 300 en kies de beste uit. Soms zie je echt profielen met foto’s dat je op voorhand al denkt: laat maar. En dan gaat dat niet eens over de persoon op de foto.
Mja, snap opzicht wel dat veel mannen er geen zin in hebben om allemaal foto's van zichzelf genomen te laten worden. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:34 schreef ludovico het volgende:
[..]

Denk eerlijk gezegd dat de profiel weinig uitmaakt. Als je niet door de vleeskeuring komt kun je beter van Tinder af.
Let's agree to disagree, profiel is voor mij wel belangrijk
pi_185589902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
En kijk zelf even kritisch naar je fotos. Geen onderkinselfies of wazige fotos. Ga desnoods iets doen wat je leuk vindt en laat iemand anders een foto van je maken. Of 300 en kies de beste uit. Soms zie je echt profielen met foto’s dat je op voorhand al denkt: laat maar. En dan gaat dat niet eens over de persoon op de foto.
Onderkinfoto's :') vrouwen hebben vaak wel veel betere foto's, soms heb ik het gevoel dat mannen 0 fucks geven wat dat betreft.
pi_185589906
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:38 schreef Halimede het volgende:
[..]

Let's agree to disagree, profiel is voor mij wel belangrijk
Wat wil je er in hebben?

Trouwens, als je leuke foto's hebt krijg je wel degelijk gelijk matches, foto's > profiel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef Halimede het volgende:
[..]

Onderkinfoto's :') vrouwen hebben vaak wel veel betere foto's, soms heb ik het gevoel dat mannen 0 fucks geven wat dat betreft.
We geven ook geen neuk om constant onszelf op foto's te zetten. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589970
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef ludovico het volgende:
[..]

We geven ook geen neuk om constant onszelf op foto's te zetten. :D
Ik ook niet, maar heb toch leuke foto's op mijn profiel die niet voornamelijk van mijn onderkin zijn.

Wat wil ik in een profiel? Wat ik eerder noemde, humor (is voor mij belangrijk), hobbies, dat soort dingen. Gewoon iets wat er uit springt. Maar dan moet je natuurlijk ook wel een beetje persoonlijkheid hebben.
pi_185589986
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:42 schreef Halimede het volgende:
Ik ook niet, maar heb toch leuke foto's op mijn profiel die niet voornamelijk van mijn onderkin zijn.
Toch wel een paar foto's van jezelf laten nemen dus,
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185590021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:43 schreef ludovico het volgende:
[..]

Toch wel een paar foto's van jezelf laten nemen dus,
Ik heb 1 foto die genomen is op vakantie en de rest zijn selfies. Maar eigenlijk moet ik een keertje een nieuwe maken :@
pi_185590032
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:38 schreef Halimede het volgende:
[..]

Let's agree to disagree, profiel is voor mij wel belangrijk
Maar kijk je dan dus vooral naar spontaniteit en humor? Want het lijkt ook wel lastig om de balans te zoeken dat je profiel tekst niet "geforceerd" overkomt.
pi_185590063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:45 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Maar kijk je dan dus vooral naar spontaniteit en humor? Want het lijkt ook wel lastig om de balans te zoeken dat je profiel tekst niet "geforceerd" overkomt.
Ja, en ik vind het leuk als ik zie dat we wat hobbies gemeen hebben bijvoorbeeld. Het is ook lastig om een leuk profiel te maken, maar de meeste mensen proberen het niet eens, dus die het wel proberen springen er voor mij wel positief uit.
pi_185590067
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:44 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ik heb 1 foto die genomen is op vakantie en de rest zijn selfies. Maar eigenlijk moet ik een keertje een nieuwe maken :@
Vrouwen kunnen makkelijk met selfies wegkomen, zolang je er maar een beetje leuk uit ziet.
pi_185590070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:44 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ik heb 1 foto die genomen is op vakantie en de rest zijn selfies. Maar eigenlijk moet ik een keertje een nieuwe maken :@
Vrouwen zien er wel beter uit op selfies dan mannen. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185590090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Vrouwen kunnen makkelijk met selfies wegkomen, zolang je er maar een beetje leuk uit ziet.
Klopt, maar het is niet als of mannen gebruik maken van vrienden die goed zijn met een camera O-)

:{ zelfs als ik het aanbied niet
pi_185590168
Vrouwen komen met bijna alles weg, zelfs gare foto's en/of filters.

Dat gezegd hebbende. Teveel profielen zonder tekst, niet prettig. Of trouwfoto's of kinderen enz..

Sommige zijn al weer opgeheven als je niet meteen een reactie geeft. Andere zijn compleet losgeslagen.

Gelukkig zitten er ook nog wel redelijke mensen tussen.
pi_185590172
Nouja dat. Als je niet houdt van selfies maken, vraaaaag dan iemand om een paar leuke foto’s van je te maken. Desnoods waarop je niet eens in de lens kijkt. Maar echt, als je geen fuck om je eigen foto’s geeft, ga dan niet op tinder of zeur niet wanneer je geen matches krijgt.. :{
Sarcasme. Herken het.
pi_185590179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:48 schreef Halimede het volgende:
[..]

Klopt, maar het is niet als of mannen gebruik maken van vrienden die goed zijn met een camera O-)

:{ zelfs als ik het aanbied niet
Haha, ik had het er laatst met een vriend over die dat wel altijd laat doen. Hij heeft daar gewoon geen problemen mee.

Maar het kan inderdaad nogal awkward zijn om aan je vrienden te vragen of ze foto's van je willen nemen. Ik doe het zelf ook niet snel, ondanks dat ik het wel eigenlijk moet doen.
pi_185590195
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
Nouja dat. Als je niet houdt van selfies maken, vraaaaag dan iemand om een paar leuke foto’s van je te maken. Desnoods waarop je niet eens in de lens kijkt. Maar echt, als je geen fuck om je eigen foto’s geeft, ga dan niet op tinder of zeur niet wanneer je geen matches krijgt.. :{
:Y
pi_185590196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Vrouwen komen met bijna alles weg, zelfs gare foto's en/of filters.

Dat gezegd hebbende. Teveel profielen zonder tekst, niet prettig. Of trouwfoto's of kinderen enz..

Sommige zijn al weer opgeheven als je niet meteen een reactie geeft. Andere zijn compleet losgeslagen.

Gelukkig zitten er ook nog wel redelijke mensen tussen.
Foto's van meiden waar ze met een jongen op staan die natuurlijk totaal niet haar ex is ofzo :')
pi_185590207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
Nouja dat. Als je niet houdt van selfies maken, vraaaaag dan iemand om een paar leuke foto’s van je te maken. Desnoods waarop je niet eens in de lens kijkt. Maar echt, als je geen fuck om je eigen foto’s geeft, ga dan niet op tinder of zeur niet wanneer je geen matches krijgt.. :{
Maar goed, ik denk dat een selfie sowieso niet al te best werkt als foto, ik heb het vermoeden dat je met wel iets meer mag komen.

Nee klopt, als je je profiel niet optimaliseerd niet zeiken om de matches. En als het profiel wel slick is... Toch maar concluderen dat je lelijk bent. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185590211
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Haha, ik had het er laatst met een vriend over die dat wel altijd laat doen. Hij heeft daar gewoon geen problemen mee.

Maar het kan inderdaad nogal awkward zijn om aan je vrienden te vragen of ze foto's van je willen nemen. Ik doe het zelf ook niet snel, ondanks dat ik het wel eigenlijk moet doen.
Misschien broer of zus, neef? Misschien is dat laagdrempeliger dan een vriend.
pi_185590212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Haha, ik had het er laatst met een vriend over die dat wel altijd laat doen. Hij heeft daar gewoon geen problemen mee.

Maar het kan inderdaad nogal awkward zijn om aan je vrienden te vragen of ze foto's van je willen nemen. Ik doe het zelf ook niet snel, ondanks dat ik het wel eigenlijk moet doen.
Zet je (telefoon)camera op de zelfontspanner en je hebt niet eens iemand nodig om een mooie / leuke foto van jezelf te maken :).
pi_185590227
Ik had eerst al mijn hobby's, maar mannen lazen het niet en vroegen alsnog wat ik leuk vind om te doen. Nu heb ik maar een een literaire quote (nee, geen cliché...). Trekt ook meteen ander volk aan.
pi_185590232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:55 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Misschien broer of zus, neef? Misschien is dat laagdrempeliger dan een vriend.
Ja m'n broer heeft al voorgesteld om van het weekend foto's van mij te maken, dus we gaan zien :D
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:07:19 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185590419
Willen jullie opletten dat t ontopic blijft? Merci!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:09:04 #49
263417 Keyos
Like a Boss
pi_185590440
Kan aan mij liggen maar ik vind het altijd wel een must voor Tinder wanneer iemand iets over zichzelf neerzet (hobby, interesse, muzieksmaak of iets). Iemand die knap is maar niets neerzet heb ik bij voorbaat al weinig zin in om in te investeren.

Maakt het niet alleen makkelijker om het gesprek te starten, maar uiteindelijk vind ik het voor een fwb of vaste relatie wel belangrijk dat je intellectueel een klik met iemand hebt (los van het feit dat je ook qua uiterlijk een klik moet hebben ofc).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_185590492
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:09 schreef Keyos het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind het altijd wel een must voor Tinder wanneer iemand iets over zichzelf neerzet (hobby, interesse, muzieksmaak of iets).

Maakt het niet alleen makkelijker om het gesprek te starten, maar uiteindelijk vind ik het voor een fwb of vaste relatie wel belangrijk dat je intellectueel een klik met iemand hebt (los van het feit dat je ook qua uiterlijk een klik moet hebben ofc).
Dat sowieso. Knappe vrouwen die geen inhoud hebben zijn lekker voor een wilde nacht, maar verder hoef ik er geen relatie mee.
pi_185590565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]

Zet je (telefoon)camera op de zelfontspanner en je hebt niet eens iemand nodig om een mooie / leuke foto van jezelf te maken :).
:) inderdaad!
pi_185593255
Apps zijn ook stuk zakelijker geworden merk ik. Op voorstellen komt alleen een: ik kan niet. Verder geen tegenvoorstel of als je vraagt wanneer wel heeft ze nog geen idee. Next! Maar waarom verwijder je zelf de match dan niet? :')
pi_185596763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Apps zijn ook stuk zakelijker geworden merk ik. Op voorstellen komt alleen een: ik kan niet. Verder geen tegenvoorstel of als je vraagt wanneer wel heeft ze nog geen idee. Next! Maar waarom verwijder je zelf de match dan niet? :')
Zodat ze af en toe haar aantal matches kan showen aan haar vriendinnen. Of dat ze dan s'avonds in bed ligt en even door haar lijst gaat en zich weer even populair wil voelen :')

Had pas ook zo'n match. Leuke asian. Echt helemaal m'n type. Ze reageerde ook leuk op m'n openingszin.

Alleen daarna niks meer van haar gehoord, tot valentijn, toen ik vroeg of ze al een date had. :')

Wel reageren, maar negeren zodra je haar op date vraagt.
pi_185596905
Wat is eigenlijk het mannelijke equivalent van de vrouwelijke Facebook hoek? Wij hebben geen inkijk. De inkijk die we kunnen maken zijn vrouwen niet in geďnteresseerd.. Het petje op het kale hoofd?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185597002
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:14 schreef Godshand het volgende:
Wat is eigenlijk het mannelijke equivalent van de vrouwelijke Facebook hoek? Wij hebben geen inkijk. De inkijk die we kunnen maken zijn vrouwen niet in geďnteresseerd.. Het petje op het kale hoofd?
Het schijnt dat vrouwen het sexy vinden als je voorarmen een beetje laat zien. Of bijvoorbeeld ook een stukje "man cleavage" doormiddel van een v-neck.

Maar dan moet je wel een beetje gespierd zijn.
pi_185597053
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Zodat ze af en toe haar aantal matches kan showen aan haar vriendinnen. Of dat ze dan s'avonds in bed ligt en even door haar lijst gaat en zich weer even populair wil voelen :')

Had pas ook zo'n match. Leuke asian. Echt helemaal m'n type. Ze reageerde ook leuk op m'n openingszin.

Alleen daarna niks meer van haar gehoord, tot valentijn, toen ik vroeg of ze al een date had. :')

Wel reageren, maar negeren zodra je haar op date vraagt.
Ach, op ten duur doe je maximaal aan winst maximalisatie ;) alle romantiek is weg joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185597094
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:19 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ach, op ten duur doe je maximaal aan winst maximalisatie ;) alle romantiek is weg joh.
Daarom gewoon vrouwen fixen in de club _O_

Edit: excuse voor offtopic :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Solid-Snake op 13-03-2019 22:33:48 ]
pi_185598598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Het schijnt dat vrouwen het sexy vinden als je voorarmen een beetje laat zien. Of bijvoorbeeld ook een stukje "man cleavage" doormiddel van een v-neck.

Maar dan moet je wel een beetje gespierd zijn.
Oh ja, gespierde voorarmen O+
  woensdag 13 maart 2019 @ 23:26:22 #59
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185598683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Het schijnt dat vrouwen het sexy vinden als je voorarmen een beetje laat zien. Of bijvoorbeeld ook een stukje "man cleavage" doormiddel van een v-neck.

Maar dan moet je wel een beetje gespierd zijn.
Ik ben daar misschien heel raar in, maar heel gespierde mannen trekken me dus echt niet. Op Tinder zag ik dan ook wel eens guys met een strandfoto met een sixpack, maar doet me echt niks :')
(diepe) v-hals voor mannen vind ik vaak ook :r
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185598963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik ben daar misschien heel raar in, maar heel gespierde mannen trekken me dus echt niet. Op Tinder zag ik dan ook wel eens guys met een strandfoto met een sixpack, maar doet me echt niks :')
(diepe) v-hals voor mannen vind ik vaak ook :r
Wat vind je dan wel aantrekkelijk? Een beetje spieren kan geen kwaad toch.

Of wil je bierbuik :P
  woensdag 13 maart 2019 @ 23:45:38 #61
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185599040
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Wat vind je dan wel aantrekkelijk? Een beetje spieren kan geen kwaad toch.

Of wil je bierbuik :P
Nee geen bierbuik, maar zo'n strakke sixpack.. Nah.
Zou ook raar zijn als ik mannen zou willen die afgetraind en alles zijn, aangezien ik zelf verre van perfect ben :')

Heb hier volgens mij al eens eerder vermeldt wat mijn type is :Y
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185599568
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik ben daar misschien heel raar in, maar heel gespierde mannen trekken me dus echt niet. Op Tinder zag ik dan ook wel eens guys met een strandfoto met een sixpack, maar doet me echt niks :')
(diepe) v-hals voor mannen vind ik vaak ook :r
Ben jij toevallig mijn tinder match geweest die geen date wilde, omdat ik vertelde dat ik 4x per week sport? :+
  donderdag 14 maart 2019 @ 00:23:37 #63
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185599578
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Ben jij toevallig mijn tinder match geweest die geen date wilde, omdat ik vertelde dat ik 4x per week sport? :+
Dat zou goed kunnen _O-
Nee, heb dat nog nooit tegen iemand zo gezegd
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185599619
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Het schijnt dat vrouwen het sexy vinden als je voorarmen een beetje laat zien. Of bijvoorbeeld ook een stukje "man cleavage" doormiddel van een v-neck.

Maar dan moet je wel een beetje gespierd zijn.
Voorarmen? Is dat dialect? _O-
Ken het als onderarmen. Maar goed, snap je punt..

Man cleavage? Kan mij niet voorstellen... :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185599742
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 00:27 schreef Godshand het volgende:
[..]

Voorarmen? Is dat dialect? _O-
Ken het als onderarmen. Maar goed, snap je punt..

Man cleavage? Kan mij niet voorstellen... :P
Oh ja, onderarmen. Ik zat even met die engelse term in me hoofd _O-

Ja vrouwen schijnen het sexy te vinden :+
pi_185602531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Apps zijn ook stuk zakelijker geworden merk ik. Op voorstellen komt alleen een: ik kan niet. Verder geen tegenvoorstel of als je vraagt wanneer wel heeft ze nog geen idee. Next! Maar waarom verwijder je zelf de match dan niet? :')
Je moet haar eerst opwarmen voor een date. Als je haar cold-turkey op date gaat vragen zegt ze natuurlijk nee.

Dat ze geen tegenvoorstel doet is simpelweg vanwege het feit dat je niet hebt laten zien dat het een leuke date kan worden.
pi_185602569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Had pas ook zo'n match. Leuke asian. Echt helemaal m'n type. Ze reageerde ook leuk op m'n openingszin.

Alleen daarna niks meer van haar gehoord, tot valentijn, toen ik vroeg of ze al een date had. :')

Wel reageren, maar negeren zodra je haar op date vraagt.
Ja, want een onderwerp als valentijn is waarschijnlijk spannender dan de rest wat je gezegd hebt. Daar reageert iemand dan wel op, maar dat is natuurlijk niet genoeg voor een date.

Het is heel logisch allemaal, alleen het niet snappen en dan hier maar af gaan geven op vrouwen gaat je niks verder brengen :p
pi_185603266
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 09:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Ja, want een onderwerp als valentijn is waarschijnlijk spannender dan de rest wat je gezegd hebt. Daar reageert iemand dan wel op, maar dat is natuurlijk niet genoeg voor een date.

Het is heel logisch allemaal, alleen het niet snappen en dan hier maar af gaan geven op vrouwen gaat je niks verder brengen :p
Ach dat gezeik dat we allemaal wel wat fout zullen doen altijd...

Next ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185603363
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 10:39 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ach dat gezeik dat we allemaal wel wat fout zullen doen altijd...

Next ;)
Nee, dingen fout doen en dan de ander de schuld geven, dat is gezeik ;)

Zo blijf je maar door nexten. Maar ach, niet mijn probleem.
pi_185604124
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:14 schreef Godshand het volgende:
Wat is eigenlijk het mannelijke equivalent van de vrouwelijke Facebook hoek? Wij hebben geen inkijk. De inkijk die we kunnen maken zijn vrouwen niet in geďnteresseerd.. Het petje op het kale hoofd?
Een spontane foto waarbij je een gezonde dosis zelfvertrouwen uitstraalt, ik denk dat je dan weinig verkeerd kunt doen
pi_185604216
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 09:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Ja, want een onderwerp als valentijn is waarschijnlijk spannender dan de rest wat je gezegd hebt. Daar reageert iemand dan wel op, maar dat is natuurlijk niet genoeg voor een date.

Het is heel logisch allemaal, alleen het niet snappen en dan hier maar af gaan geven op vrouwen gaat je niks verder brengen :p
Lekker makkelijk praten als je veel matches hebt waar je op kan oefenen wat werkt en wat niet werkt.

Excuse hoor dat ik niet jou ervaring hebt in hoe ik een gesprek spannend kan houden.
pi_185604401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 11:34 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Lekker makkelijk praten als je veel matches hebt waar je op kan oefenen wat werkt en wat niet werkt.

Excuse hoor dat ik niet jou ervaring hebt in hoe ik een gesprek spannend kan houden.
Zoveel matches heb ik niet eens, mijn fotos zijn niet zo geweldig geschoten.

Waar het mij om gaat er altijd wat gasten zijn die er zelf niks van bakken, die chick de schuld geven dat ze niet reageert (wat verwacht je dan) en dan maar 'Next' gaan roepen alsof ze als een wervelwind de vrouwen versieren.

Dat is gewoon je eigen ego beschermen man, met zo'n houding versier je nooit wat.
pi_185604573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 11:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Zoveel matches heb ik niet eens, mijn fotos zijn niet zo geweldig geschoten.

Waar het mij om gaat er altijd wat gasten zijn die er zelf niks van bakken, die chick de schuld geven dat ze niet reageert (wat verwacht je dan) en dan maar 'Next' gaan roepen alsof ze als een wervelwind de vrouwen versieren.

Dat is gewoon je eigen ego beschermen man, met zo'n houding versier je nooit wat.
Oke ik geef toe dat nadat ze had gereageerd in het begin,gevraagd of ze een leuke dag had gehad. Dat was mijn fout, dat was natuurlijk heel saai.

Die fout maak ik nu ook niet meer. Alleen het was gewoon niet duidelijk wat ze van mij wilde. Ze reageerde wel, maar stelde zelf nooit vragen. Nooit interesse getoond.

Daar kan ik dan toch ook verder vrij weinig mee om het gesprek op gang te houden?
pi_185606090
Niks mis met vragen naar je dag, zolamg er ook over andere onderwerpen gepraat wordt.
pi_185606116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 11:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Oke ik geef toe dat nadat ze had gereageerd in het begin,gevraagd of ze een leuke dag had gehad. Dat was mijn fout, dat was natuurlijk heel saai.

Die fout maak ik nu ook niet meer. Alleen het was gewoon niet duidelijk wat ze van mij wilde. Ze reageerde wel, maar stelde zelf nooit vragen. Nooit interesse getoond.

Daar kan ik dan toch ook verder vrij weinig mee om het gesprek op gang te houden?
Ze had al geen interesse in het begin.
pi_185606293
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:19 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ze had al geen interesse in het begin.
Zo kwam het voor mij ook over, dus ik heb haar uiteindelijk maar ontmatched.
pi_185606492
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:29 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Zo kwam het voor mij ook over, dus ik heb haar uiteindelijk maar ontmatched.
Ik heb dat zo vaak, ik match nu alleen als ik het zeker weet.
pi_185606709
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik heb dat zo vaak, ik match nu alleen als ik het zeker weet.
Waaruit heb je dat idee dan? Dat die persoon wel interesse zal hebben?
pi_185608156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 11:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Zoveel matches heb ik niet eens, mijn fotos zijn niet zo geweldig geschoten.

Waar het mij om gaat er altijd wat gasten zijn die er zelf niks van bakken, die chick de schuld geven dat ze niet reageert (wat verwacht je dan) en dan maar 'Next' gaan roepen alsof ze als een wervelwind de vrouwen versieren.

Dat is gewoon je eigen ego beschermen man, met zo'n houding versier je nooit wat.
Gesprekken lopen of ze lopen niet. En dat werkt beide kanten op.

Dan kun je niet zomaar de schuld bij de man leggen. De vrouw heeft ook haar aandeel daarin..

De nietszeggende figuren ben ik snel klaar mee. 2 a 3 dagen geen reactie of alleen ja, nee of amen, dan is het exit.

Andere gesprekken lopen gewoon over en weer, en ja, ik snap dat mensen ook moeten werken en weleens wat later kunnen reageren en dat is ook helemaal niet erg.
pi_185608313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Waaruit heb je dat idee dan? Dat die persoon wel interesse zal hebben?
Nee, ikzelf. Soms match ik met een mwah- gevoel, maar dan is het altijd zo dat hem toch niks vind. Ik heb Gold dus ik zie wie mij liken.
pi_185608390
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:37 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Nee, ikzelf. Soms match ik met een mwah- gevoel, maar dan is het altijd zo dat hem toch niks vind. Ik heb Gold dus ik zie wie mij liken.
Hoeveel likes heb je momenteel open staan?
pi_185608772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]

Gesprekken lopen of ze lopen niet. En dat werkt beide kanten op.

Dan kun je niet zomaar de schuld bij de man leggen. De vrouw heeft ook haar aandeel daarin..
Prima, heeft zij ook een aandeel hierin. En vervolgens reageren de meeste vrouwen niet op je berichten.

Wat ga je dan doen? Haar de schuld geven? Of kijk je naar jezelf en bedenk je wat je misschien beter had kunnen doen zodat zij wel reageert?

Dat is wat ik bedoel. Een gesprek is een dynamiek ja, maar om te stellen dat je niet zelf 100 procent eigenaarschap kan nemen over hetgeen wat jij uitspuwt richting haar is onzin.
pi_185609578
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:00 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Prima, heeft zij ook een aandeel hierin. En vervolgens reageren de meeste vrouwen niet op je berichten.

Wat ga je dan doen? Haar de schuld geven? Of kijk je naar jezelf en bedenk je wat je misschien beter had kunnen doen zodat zij wel reageert?

Dat is wat ik bedoel. Een gesprek is een dynamiek ja, maar om te stellen dat je niet zelf 100 procent eigenaarschap kan nemen over hetgeen wat jij uitspuwt richting haar is onzin.
Vaak maakt het kont uit wat je schrijft, als zij jou leuk genoeg vind loopt het toch wel.

Ook al steek je er flink moeite in om te schrijven over haar tekstje en interesses, dat maakt de kans dat je een reactie krijgt echt niet groter hoor. Je foto is (zeker bij Tinder), vaak alles bepalend.

De manier waarop je schrijft volgt misschien daarna pas, als je door de preselectie heen bent.

Een wederzijdse like betekent nog niet dat men heel enthousiast gaat lopen typen hoor.

Initiatief ligt vaak bij de man, dan nog is het koffiedik kijken.

Beter kunnen doen, zodat ze wel een reactie geeft?! Haha, grapjas, ga mijzelf niet anders voordoen dan ik ben. Take it or leave it. En nee, ik klaag niet, ook niet dat ik geen matches heb. Heb ik genoeg.

En ik geef niemand de schuld.
pi_185609838
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]

Vaak maakt het kont uit wat je schrijft, als zij jou leuk genoeg vind loopt het toch wel.

Ook al steek je er flink moeite in om te schrijven over haar tekstje en interesses, dat maakt de kans dat je een reactie krijgt echt niet groter hoor. Je foto is (zeker bij Tinder), vaak alles bepalend.
Onzin, je foto kan nog zo leuk zijn, als en totale BS uit je mond komt gaat iemand echt niet met je op date.

Foto's zijn belangrijk en iemand kan je initieel leuk vinden, maar je moet nog wel je persoonlijkheid kunnen overbrengen. Dat zijn simpelweg communicatieskills, en die kan je verbeteren. Ik zeg ook nergens dat je je anders moet voordoen dan de rest.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Beter kunnen doen, zodat ze wel een reactie geeft?! Haha, grapjas, ga mijzelf niet anders voordoen dan ik ben. Take it or leave it. En nee, ik klaag niet, ook niet dat ik geen matches heb. Heb ik genoeg.

En ik geef niemand de schuld.
Zoals ik al zei, heb ik het over het verbeteren van je communicatieskills. Je wilt bereiken dat er minder vrouwen stoppen met praten omdat dingen verkeerd geinterpreteerd worden of dat een boodschap niet overkomt. Dit heeft niks te maken met je anders voordoen dan je bent.

Overigens zeg ik helemaal nergens dat jij mensen de schuld geeft. Ik had het over twee andere users die dat wel doen. De keuze is simpel voor iedere man, ga je lopen klagen over chicks die niet terug reageren, of accepteer je het en kijk je hoe je beter kan communiceren?
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:52:48 #85
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185609894
abo op tinder beëindigd :o Succesvol genoeg geweest dus voorlopig is 15 euro de maand betalen niet meer nodig :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185610347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef Dven het volgende:
abo op tinder beëindigd :o Succesvol genoeg geweest dus voorlopig is 15 euro de maand betalen niet meer nodig :P
Kost Tinder in Bulgarije bijna een maandsalaris?
  donderdag 14 maart 2019 @ 17:21:02 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185610401
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]

Kost Tinder in Bulgarije bijna een maandsalaris?
Niet overdrijven. Weeksalarisje.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185610652
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Hoeveel likes heb je momenteel open staan?
4 die niks zeggen nog, de rest geunmatched.1 nummer gegeven.
pi_185610897
Ik merk dat het initiatoef 9/10x bij mij ligt anders. Misschien denken mannen dat ik toch niet reageer. Of ik ben veel lelijker dan ik zelf denk? -O-
pi_185610938
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik merk dat het initiatoef 9/10x bij mij ligt anders. Misschien denken mannen dat ik toch niet reageer. Of ik ben veel lelijker dan ik zelf denk? -O-
Wat?

Dus moet jij altijd het initiatief nemen?
  donderdag 14 maart 2019 @ 18:16:31 #91
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185611302
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik merk dat het initiatoef 9/10x bij mij ligt anders. Misschien denken mannen dat ik toch niet reageer. Of ik ben veel lelijker dan ik zelf denk? -O-
Volgens mij ligt dat eerder aan tinder, men reageert daar standaard niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef Dven het volgende:
abo op tinder beëindigd :o Succesvol genoeg geweest dus voorlopig is 15 euro de maand betalen niet meer nodig :P
Waarom zou je dat sowieso nemen, echt belachelijk duur voor wat je ervoor krijgt.
pi_185612206
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik merk dat het initiatoef 9/10x bij mij ligt anders. Misschien denken mannen dat ik toch niet reageer. Of ik ben veel lelijker dan ik zelf denk? -O-
Lach je veel op je foto's? Ik denk dat als je een vrij neutral uitstraling hebt op de meeste foto's dat het dan minder uitnodigt om te reageren?
pi_185612217
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2019 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Volgens mij ligt dat eerder aan tinder, men reageert daar standaard niet.[..]

Waarom zou je dat sowieso nemen, echt belachelijk duur voor wat je ervoor krijgt.
Je kan wel gelijk zien wie je allemaal liked, en unlimited swipen is ook niet verkeerd.
pi_185613096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Je kan wel gelijk zien wie je allemaal liked, en unlimited swipen is ook niet verkeerd.
Naast unlimited swipen kan je een locatie kiezen.

Dus stel je woont in een boerenland waar geen vrouw te bekennen is, kan je je locatie verplaatsen naar ergens in de Randstad. Dan is het swipen opeens veel leuker :)
pi_185613493
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik merk dat het initiatoef 9/10x bij mij ligt anders. Misschien denken mannen dat ik toch niet reageer. Of ik ben veel lelijker dan ik zelf denk? -O-
Alleen als we je foto's zien geeft het uitsluitsel.
pi_185614040
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Alleen als we je foto's zien geeft het uitsluitsel.
Ik word normaal tussen een 7-8/10 genoemd. Heb vrolijke foto's met dieren, foto's waar ik geheel opsta en hobby's.
  donderdag 14 maart 2019 @ 20:20:04 #97
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185614056
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2019 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Volgens mij ligt dat eerder aan tinder, men reageert daar standaard niet.[..]

Waarom zou je dat sowieso nemen, echt belachelijk duur voor wat je ervoor krijgt.
Persoonsafhankelijk denk ik. Als ik in mn eigen straal van 30 km swipe dan zijn er misschien 20 profielen per week als ik geluk heb. Als ik de steden waar ik vaak ben kan aangeven zijn het er duizenden.

Inmiddels een viertal duurzame contacten en om die reden dus het beëindigen van
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185615183
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:18 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik word normaal tussen een 7-8/10 genoemd.
Ik geloof het pas al ik het zie. Mannen zijn visueel ingesteld ;)
pi_185615317
Ik ben nu ook wel benieuwd.
pi_185615409
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:18 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik word normaal tussen een 7-8/10 genoemd. Heb vrolijke foto's met dieren, foto's waar ik geheel opsta en hobby's.
Dat zeggen ze bijna allemaal en ook dat ze mbt aandacht niets te klagen hebben ;).

Smaak is persoonlijk..
  donderdag 14 maart 2019 @ 21:58:22 #101
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185616481
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:20 schreef Dven het volgende:
[..]

Persoonsafhankelijk denk ik. Als ik in mn eigen straal van 30 km swipe dan zijn er misschien 20 profielen per week als ik geluk heb. Als ik de steden waar ik vaak ben kan aangeven zijn het er duizenden.

Inmiddels een viertal duurzame contacten en om die reden dus het beëindigen van
Maar als je iets langdurig zoekt dan is dat toch ook niet ideaal. (Liegen over waar je woont)

Snap dat het handig is met weinig matches in de buurt hoor, daar niet van.
pi_185616653
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Maar als je iets langdurig zoekt dan is dat toch ook niet ideaal. (Liegen over waar je woont)

Snap dat het handig is met weinig matches in de buurt hoor, daar niet van.
Tja als jij in Huttekutteveen woont en je matched met iemand in Den Haag of Rotterdam, dan denk ik niet dat het alsnog een succes wordt.
pi_185618051
Match met een hele knappe vent, maar wat een aandacht heeft die nodig _O- dat is iets wat me vaker op valt, vaak hebben de echt knappe mannen (vooral met een kleurtje) echt veel aandacht nodig en als je dat niet direct geeft doen ze dramatisch _O-
pi_185618130
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 23:07 schreef Halimede het volgende:
Match met een hele knappe vent, maar wat een aandacht heeft die nodig _O- dat is iets wat me vaker op valt, vaak hebben de echt knappe mannen (vooral met een kleurtje) echt veel aandacht nodig en als je dat niet direct geeft doen ze dramatisch _O-
Dat zijn ze gewend in het leven denk ik?

Tevens kwam ik hier om te zeggen dat een date met Danny Devito wel echt _O_ zou zijn. Wie zou dat nou niet willen?
pi_185618163
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 23:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]

Dat zijn ze gewend in het leven denk ik?

Tevens kwam ik hier om te zeggen dat een date met Danny Devito wel echt _O_ zou zijn. Wie zou dat nou niet willen?
Ja toch? Super toffe vent O+ houdt vast van echt lekker eten
pi_185618305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 23:07 schreef Halimede het volgende:
Match met een hele knappe vent, maar wat een aandacht heeft die nodig _O- dat is iets wat me vaker op valt, vaak hebben de echt knappe mannen (vooral met een kleurtje) echt veel aandacht nodig en als je dat niet direct geeft doen ze dramatisch _O-
Grappig dat je dit zo opschrijft. Merk ik ook bij veel dames, gelukkig niet allemaal.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 01:33:22 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185619930
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Maar als je iets langdurig zoekt dan is dat toch ook niet ideaal. (Liegen over waar je woont)

Snap dat het handig is met weinig matches in de buurt hoor, daar niet van.
Waae haal je in vredesnaam 'liegen waar je vandaan komt' vandaan?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185621542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 23:07 schreef Halimede het volgende:
Match met een hele knappe vent, maar wat een aandacht heeft die nodig _O- dat is iets wat me vaker op valt, vaak hebben de echt knappe mannen (vooral met een kleurtje) echt veel aandacht nodig en als je dat niet direct geeft doen ze dramatisch _O-
Omdat ze je helemaal willen ophokken en denken dat zo te kunnen bereiken.
pi_185621561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 23:07 schreef Halimede het volgende:
Match met een hele knappe vent, maar wat een aandacht heeft die nodig _O- dat is iets wat me vaker op valt, vaak hebben de echt knappe mannen (vooral met een kleurtje) echt veel aandacht nodig en als je dat niet direct geeft doen ze dramatisch _O-
Weet je ook een keer wat mannen dus ALTIJD meemaken. :D
Vakman pur sang
pi_185621768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]

Nou sowieso een dickpic er tussen pleuren :Y

Nee even serieus: Ik zie veel mannen voorbij komen die hun looks niet mee hebben en ook een leeg profiel hebben. Maak er iets grappigs van, vertel wat over je hobbies of iets dergelijks.
Helemaal mee eens
-
  vrijdag 15 maart 2019 @ 07:50:03 #111
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185621817
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 07:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]

Helemaal mee eens
Niet maneigen. Gebeurt bij vrouwen evengoed.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185622915
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 07:50 schreef Dven het volgende:
[..]

Niet maneigen. Gebeurt bij vrouwen evengoed.
Ja maar die zie je hier in het topic niet posten dat ze geen matches hebben, of wel? Mannen zijn gewoon makkelijker.
pi_185623144
Mijn Tinder is echt kapot ofzo. Al dagen dezelfde profielen zien maar geen matches... net zo deprimerend als het weer. Zou haast mijn afgeblazen date van vorige week opnieuw vragen.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 10:06:26 #114
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185623416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 09:30 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ja maar die zie je hier in het topic niet posten dat ze geen matches hebben, of wel? Mannen zijn gewoon makkelijker.
Of mannen maken er een groter drama van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185623633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 09:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Mijn Tinder is echt kapot ofzo. Al dagen dezelfde profielen zien maar geen matches... net zo deprimerend als het weer. Zou haast mijn afgeblazen date van vorige week opnieuw vragen.
Account verwijderen en opnieuw aanmaken (weet niet zeker of dat het oplost). Heb ik ook gehad, echt irritant.. Constant dezelfde profielen die voorbij kwamen fietsen..
  vrijdag 15 maart 2019 @ 10:34:05 #116
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185623859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]

Waae haal je in vredesnaam 'liegen waar je vandaan komt' vandaan?
Is toch vaag; 'hee wat deed je in bla bla' 'Ja ik heb tinder gold en heb eigenlijk geen matches in de buurt dus ik ben er nog nooit geweest'
pi_185623915
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Is toch vaag; 'hee wat deed je in bla bla' 'Ja ik heb tinder gold en heb eigenlijk geen matches in de buurt dus ik ben er nog nooit geweest'
Je kan gewoon zeggen dat je onderweg was of in de buurt. Wat een drama kan hier gemaakt worden zeg.

Ben ook vaak genoeg onderweg, kom je thuis, ineens bergen matches :).

#les 1: iedereen liegt
#les 2: indien het de waarheid lijkt, ga naar les 1
  vrijdag 15 maart 2019 @ 11:00:14 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185624282
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Is toch vaag; 'hee wat deed je in bla bla' 'Ja ik heb tinder gold en heb eigenlijk geen matches in de buurt dus ik ben er nog nooit geweest'
Buiten dat ik zoals ik al aangaf tamelijk vaak in de desbetreffende steden ben (aangezien daar swipen anders nutteloos is) heb ik er inderdaad geen problemen mee om dat gewoon aan te geven. Is namelijk niets vreemd aan. Ja, wanneer je in dichtbevolkte gebieden woont is het niet echt noodzakelijk om 200 km verder te swipen. Maar dat ligt dus niet overal gelijk.

Buiten dat werkt het ook prima wanneer je weet dat je volgende week in stad X te vinden bent terwijl je daar nog nooit bent geweest en dus alvast een paar dates kan organiseren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185626962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 10:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]

Je kan gewoon zeggen dat je onderweg was of in de buurt. Wat een drama kan hier gemaakt worden zeg.

Ben ook vaak genoeg onderweg, kom je thuis, ineens bergen matches :).

#les 1: iedereen liegt
#les 2: indien het de waarheid lijkt, ga naar les 1
Fijn leven heb je met zo'n instelling...

Ik denk eerder dat mensen graag zich zo gunstig en wenselijk mogelijk opstellen.

Dat hoeft niet perse liegen te betekenen.

Meisje zegt dat ze geen sexdates wil, maar wel wil knuffelen dan weet je dat er een dikke kans is dat ze wekelijks dus met iemand in bed duikt. Dat gaat ze natuurlijk niet van de daken schreeuwen. Hoogstens die paar borderliners zonder sociale intelligentie..

Net zoals die dame die roept op haar profiel dat ze een man zoekt die als ze op Schiphol staan de eerste de beste vlucht pakt naar Verweggistan. Dat is een mooie droom, de werkelijkheid is meestal tekort aan geld en is dat niet dan is het wel tijd.. Of bezorgde ouders die vragen waar mevrouw blijft want ze kregen slechts een appje met "Ik ben weg..." Meestal gebeurt dit dan ook niet en blijft het bij een verrassingsweekend Limburg of Friesland :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185627828
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 13:14 schreef Godshand het volgende:
[..]

Fijn leven heb je met zo'n instelling...

Ik denk eerder dat mensen graag zich zo gunstig en wenselijk mogelijk opstellen.

Dat hoeft niet perse liegen te betekenen.

Meisje zegt dat ze geen sexdates wil, maar wel wil knuffelen dan weet je dat er een dikke kans is dat ze wekelijks dus met iemand in bed duikt. Dat gaat ze natuurlijk niet van de daken schreeuwen. Hoogstens die paar borderliners zonder sociale intelligentie..

Net zoals die dame die roept op haar profiel dat ze een man zoekt die als ze op Schiphol staan de eerste de beste vlucht pakt naar Verweggistan. Dat is een mooie droom, de werkelijkheid is meestal tekort aan geld en is dat niet dan is het wel tijd.. Of bezorgde ouders die vragen waar mevrouw blijft want ze kregen slechts een appje met "Ik ben weg..." Meestal gebeurt dit dan ook niet en blijft het bij een verrassingsweekend Limburg of Friesland :')
Hahaha soms is dat wel zo ja. Degene die vooraf het hardst riepen geen types te zijn van seks op eerste date hadden dat met mij ineens wel...
pi_185628752
Ik wil een relatie en dat geef ik ook altijd aan, toch zijn er types die dan denken dat ik ook wel een booty call wil. Waarom?! -O-
  vrijdag 15 maart 2019 @ 14:55:38 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185628796
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:53 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik wil een relatie en dat geef ik ook altijd aan, toch zijn er types die dan denken dat ik ook wel een booty call wil. Waarom?! -O-
Omdat zoveel vrouwen dit zeggen en zoveel vrouwen alsnog wel in zijn voor enkel seks.
Dus snap wel dat ze het proberen
pi_185628992
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]

Omdat zoveel vrouwen dit zeggen en zoveel vrouwen alsnog wel in zijn voor enkel seks.
Dus snap wel dat ze het proberen
Raar van die vrouwen.
Ik vind scharrelen alleen maar gedoe.
pi_185631100
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 14:53 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik wil een relatie en dat geef ik ook altijd aan, toch zijn er types die dan denken dat ik ook wel een booty call wil. Waarom?! -O-
Niet geschoten altijd mis.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 17:44:21 #125
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185631921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 10:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]

Account verwijderen en opnieuw aanmaken (weet niet zeker of dat het oplost). Heb ik ook gehad, echt irritant.. Constant dezelfde profielen die voorbij kwamen fietsen..
ELO naar de knoppen. Gewoon account verwijderen en na drie maanden opnieuw aanmaken, dat is de termijn die Tinder hanteert met betrekking tot opslaan van accountgegevens.

Of je moet de weg willen bewandelen van een nieuw nummer en/of Facebook moeten nemen. Al denk ik dat drie maanden Tinder-detox de verstandigere keuze is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185632522
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:44 schreef M1stral het volgende:
[..]

ELO naar de knoppen. Gewoon account verwijderen en na drie maanden opnieuw aanmaken, dat is de termijn die Tinder hanteert met betrekking tot opslaan van accountgegevens.

Of je moet de weg willen bewandelen van een nieuw nummer en/of Facebook moeten nemen. Al denk ik dat drie maanden Tinder-detox de verstandigere keuze is.
De termijn van 3 maanden wist ik niet. Dank je wel :)


Alleen Facebook kan niet meer, je moet daarbij óók een telefoonnummer opgeven tegenwoordig..
pi_185648067
Ik merk dat ik mijn tweede keus types altijd match, maar de eerste keus bijna nooit. Geen idee wat ik nog moet doen om de leukste maanen te matchen. Ik kap in elk geval met tweede keus.
pi_185648331
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De termijn van 3 maanden wist ik niet. Dank je wel :)


Alleen Facebook kan niet meer, je moet daarbij óók een telefoonnummer opgeven tegenwoordig..
Mijn ervaring is uitschrijven. Uur wachten. Registreren, dan wachten tot je +10 Hebt ofzo, of een dag wachten, je dan gaat swipen die 10 allemaal hebt langs zien komen.

Als je dat 2x per maand doet heb je dus wat matches.

Dus niet registeren en dan al 50x swipen. Eerst een dag wachten.
pi_185648362
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik merk dat ik mijn tweede keus types altijd match, maar de eerste keus bijna nooit. Geen idee wat ik nog moet doen om de leukste maanen te matchen. Ik kap in elk geval met tweede keus.
Qua uiterlijk?
pi_185648837
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:37 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Qua uiterlijk?
Uiterlijk, opleiding, interesses.
pi_185649243
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik merk dat ik mijn tweede keus types altijd match, maar de eerste keus bijna nooit. Geen idee wat ik nog moet doen om de leukste maanen te matchen. Ik kap in elk geval met tweede keus.
Klinkt een beetje als een luxe probleem :+
pi_185649266
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik merk dat ik mijn tweede keus types altijd match, maar de eerste keus bijna nooit. Geen idee wat ik nog moet doen om de leukste maanen te matchen. Ik kap in elk geval met tweede keus.
Wat is dan eerste en tweede keus? Wat voor opzicht?
pi_185650520
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 13:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat is dan eerste en tweede keus? Wat voor opzicht?
Ik heb echt een type, tweede keus is bij mij een man die opzich niet lelijk is maar waar ik ook niet heel warm van word.

Of iemand wiens lifestyle niet geheel matcht, een healthfreak of zo. Of een man die vrij klein is vergeleken met mijn exen.
pi_185650734
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 10:46 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, dingen fout doen en dan de ander de schuld geven, dat is gezeik ;)

Zo blijf je maar door nexten. Maar ach, niet mijn probleem.
Wat weet jij nou, was je er bij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185650746
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 15:29 schreef ludovico het volgende:
at weet jij nou, w
Dat hoeft niet. Die mannen die zeiken willen iets van haar.

Als het dan niet lukt, gaan ze op haar lopen janken. Tja, dan doen je wat fout.
pi_185650747
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 15:09 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik heb echt een type, tweede keus is bij mij een man die opzich niet lelijk is maar waar ik ook niet heel warm van word.

Of iemand wiens lifestyle niet geheel matcht, een healthfreak of zo. Of een man die vrij klein is vergeleken met mijn exen.
Ik lees alsof je een toekomstige partner afzet tegen je exen. Je exen zijn niet voor niets exen en is ergens misgegaan.

Waarom zo vasthouden en op bepaalde punten een toekomstige partner vergelijken met je ex?
pi_185651892
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 15:31 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Die mannen die zeiken willen iets van haar.

Als het dan niet lukt, gaan ze op haar lopen janken. Tja, dan doen je wat fout.
Ik lees alleen maar negatieve dingen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 16 maart 2019 @ 17:26:03 #138
484594 AtlasPython
T&L:love_letter:
pi_185652547
Ik heb gisteren toch maar eens Tinder gedownload. M'n eerste ingeving was LOL zou iedereen er ook echt zo 'flashy' uitzien irl als op hun foto?

Al wel een paar matches en leuke gesprekken gehad. Maar op basis van wat selecteren jullie je match voor een date? Of spreken jullie gewoon met elke match uiteindelijk af?
pi_185652582
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 15:31 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Die mannen die zeiken willen iets van haar.

Als het dan niet lukt, gaan ze op haar lopen janken. Tja, dan doen je wat fout.
Vervang mannen door vrouwen en je hebt precies hetzelfde.

Buiten dat vind ik dat jij behoorlijk kan lopen zeiken af en toe hier.. pff.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 17:30:32 #140
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185652629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 17:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vervang mannen door vrouwen en je hebt precies hetzelfde.

Buiten dat vind ik dat jij behoorlijk kan lopen zeiken af en toe hier.. pff.
Ik denk dat DaggerOne bedoelt dat de mannen in kwestie dan wat fout doen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185652647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 17:26 schreef AtlasPython het volgende:
Ik heb gisteren toch maar eens Tinder gedownload. M'n eerste ingeving was LOL zou iedereen er ook echt zo 'flashy' uitzien irl als op hun foto?

Al wel een paar matches en leuke gesprekken gehad. Maar op basis van wat selecteren jullie je match voor een date? Of spreken jullie gewoon met elke match uiteindelijk af?
Ik zie dat je onzijdig bent.

Als vrouw zijnde is Tinder een heel andere ervaring dan dat de man dat meestal heeft.

Sommige zien er wel flashy uit, zelf mogen ervaren! Andere totaal niet.

Zelf spreek ik af bij leuk over en weer contact én bij een leuke klik, overeenkomsten, kunnen lachen samen (ook al is dat via de app anders dan irl).

En het moet goed voelen.

Vroeger probeerde ik iedereen te daten, maar tegenwoordig ga ik voor kwaliteit ipv kwantiteit (buiten mijn 4 dates in één weekend een paar weken terug ;))
  zaterdag 16 maart 2019 @ 17:42:25 #142
484594 AtlasPython
T&L:love_letter:
pi_185652827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 17:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zie dat je onzijdig bent.

Als vrouw zijnde is Tinder een heel andere ervaring dan dat de man dat meestal heeft.

Sommige zien er wel flashy uit, zelf mogen ervaren! Andere totaal niet.

Zelf spreek ik af bij leuk over en weer contact én bij een leuke klik, overeenkomsten, kunnen lachen samen (ook al is dat via de app anders dan irl).

En het moet goed voelen.

Vroeger probeerde ik iedereen te daten, maar tegenwoordig ga ik voor kwaliteit ipv kwantiteit (buiten mijn 4 dates in één weekend een paar weken terug ;))
Ik ben een vrouw.
Tegen mijn verwachtingen in heb ik best wel wat matches, daar ben ik erg blij mee. Alleen zie ik mezelf niet echt vaak met verschillende kerels daten in een korte tijd. Heb ook niet zoveel vrije tijd eigenlijk. Ik vraag me af hoe jullie dat aanpakken?
  zaterdag 16 maart 2019 @ 17:50:36 #143
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185652962
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 17:42 schreef AtlasPython het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw.
Tegen mijn verwachtingen in heb ik best wel wat matches, daar ben ik erg blij mee. Alleen zie ik mezelf niet echt vaak met verschillende kerels daten in een korte tijd. Heb ook niet zoveel vrije tijd eigenlijk. Ik vraag me af hoe jullie dat aanpakken?
Tijd kan je maken. In alle gevallen dat het niet kan lijkt een persoon mij niet interessant genoeg. Als het wel interessant blijkt te zijn en je bent druk, druk, druk, kan je mij niet wijsmaken dat wanneer jij enige potentie ziet je niet de tijd vrij kan maken voor zoiets simpels als een bak koffie.

Met andere woorden, waar een wil is, is een weg.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 16 maart 2019 @ 18:00:36 #144
484594 AtlasPython
T&L:love_letter:
pi_185653087
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 17:50 schreef M1stral het volgende:

[..]

Tijd kan je maken. In alle gevallen dat het niet kan lijkt een persoon mij niet interessant genoeg. Als het wel interessant blijkt te zijn en je bent druk, druk, druk, kan je mij niet wijsmaken dat wanneer jij enige potentie ziet je niet de tijd vrij kan maken voor zoiets simpels als een bak koffie.

Met andere woorden, waar een wil is, is een weg.
Ja, dat klopt ook wel. Maar als je in het stadium bent dat je bijvoorbeeld vier redelijk goede matches hebt, ga je dan met ze alle vier daten en dan na een tijd checken wie het beste bij je past?

Hoe pak je dat aan?
  zaterdag 16 maart 2019 @ 18:06:34 #145
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185653179
Definieer redelijk goed. Want als dat de standaard is waarop je een relatie baseert dan zou ik bij voorbaat passen. Ik wil niet redelijk goed, ik wil gewoon goed of beter.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 16 maart 2019 @ 18:29:13 #146
484594 AtlasPython
T&L:love_letter:
pi_185653492
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 18:06 schreef M1stral het volgende:
Definieer redelijk goed. Want als dat de standaard is waarop je een relatie baseert dan zou ik bij voorbaat passen. Ik wil niet redelijk goed, ik wil gewoon goed of beter.
Nja, je kent ze natuurlijk nog niet goed. Of ze 'goed' of 'beter' moet blijken met de tijd he
  zaterdag 16 maart 2019 @ 18:51:08 #147
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185653803
Ik denk dat je gewoon moet doen wat goed voelt. Kan me niet voorstellen dat je bij alle vier hetzelfde gevoel hebt qua hoe enthousiast je erin staat. En zo wel, gewoon een beetje spreiden. Als je de moeite waard bent, zou wat geduld geen issue moeten zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185657886
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 15:31 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik lees alsof je een toekomstige partner afzet tegen je exen. Je exen zijn niet voor niets exen en is ergens misgegaan.

Waarom zo vasthouden en op bepaalde punten een toekomstige partner vergelijken met je ex?
Op die punten ging het niet mis. Andere wel en daar waak ik nu meer voor.
pi_185657971
Ik denk dat ik van de matches die ik mijn telefoonnummer geef maar 5% date. Ik moet er een bepaald gevoel bij hebben.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 21:50:46 #150
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185658323
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 21:39 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik denk dat ik van de matches die ik mijn telefoonnummer geef maar 5% date. Ik moet er een bepaald gevoel bij hebben.
Een op de twintig dus? Van de mensen die je telefoonnummer ontfutseld hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185661143
Ik weet niet goed wanneer ik over moet gaan tot voorstellen om telefoonnummer uit te wisselen. Ik heb ook al sinds m'n jeugd niet meer gedate en datingapps zijn ook helemaal nieuw voor me.
pi_185661403
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:09 schreef julius123 het volgende:
Ik weet niet goed wanneer ik over moet gaan tot voorstellen om telefoonnummer uit te wisselen. Ik heb ook al sinds m'n jeugd niet meer gedate en datingapps zijn ook helemaal nieuw voor me.
Bij mij zijn het meestal de vrouwen die de voorkeur voor WhatsApp hebben en dan maar hun nummer delen.

Zelf zou ik het doen zodra je af gaat spreken, nu stuur ik daar meestal redelijk snel op af als het even kan.
pi_185664797
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:20 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Bij mij zijn het meestal de vrouwen die de voorkeur voor WhatsApp hebben en dan maar hun nummer delen.

Zelf zou ik het doen zodra je af gaat spreken, nu stuur ik daar meestal redelijk snel op af als het even kan.
Maar jij ziet er waarschijnlijk niet desperate of als een Badr Hari achtig figuur uit. Dan krijg je ook sneller een nummer.
pi_185665621
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik merk dat ik mijn tweede keus types altijd match, maar de eerste keus bijna nooit. Geen idee wat ik nog moet doen om de leukste maanen te matchen. Ik kap in elk geval met tweede keus.
Tweede keuzen gewoon niet liken dan, die hebben ook recht op iemand wiens 1e keus ze zijn. :)
pi_185667231
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar jij ziet er waarschijnlijk niet desperate of als een Badr Hari achtig figuur uit. Dan krijg je ook sneller een nummer.
En ik wel? :')
pi_185667265
Zo, na weken dat Tinder bagger werkt mijn account maar eens verwijderd. Straks even opnieuw aanmaken... Hopelijk eindig ik niet met een lege inbox :') nou het eerste rondje kom ik weer veel bekenden tegen... Ook degene die al lange tijd niks meer zeiden op Tinder, gewoon keihard genegeerd worden dus haha.

[ Bericht 24% gewijzigd door IsItMeOrYou op 17-03-2019 11:42:05 ]
  zondag 17 maart 2019 @ 14:15:50 #157
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185670650
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:09 schreef julius123 het volgende:
Ik weet niet goed wanneer ik over moet gaan tot voorstellen om telefoonnummer uit te wisselen. Ik heb ook al sinds m'n jeugd niet meer gedate en datingapps zijn ook helemaal nieuw voor me.
Op tinder vragen of ze wat wil drinken. Als ze ja zegt dan zeg je, als je wil kan je me op whatsapp toevoegen en dan geef je je nummer.
pi_185671193
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 17:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vervang mannen door vrouwen en je hebt precies hetzelfde.

Buiten dat vind ik dat jij behoorlijk kan lopen zeiken af en toe hier.. pff.
Tsja, ik kan er lastig tegen als mensen onzin lopen te lullen.

Neem eigen verantwoordelijkheid over wat er fout gaat met je dates of kap gewoon met zeiken denk ik dan. Maar voor sommige mensen is het niet zo simpel blijkbaar.
  zondag 17 maart 2019 @ 16:27:46 #159
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185673613
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Tsja, ik kan er lastig tegen als mensen onzin lopen te lullen.

Neem eigen verantwoordelijkheid over wat er fout gaat met je dates of kap gewoon met zeiken denk ik dan. Maar voor sommige mensen is het niet zo simpel blijkbaar.
Dit inderdaad.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 17 maart 2019 @ 17:12:32 #160
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185674618
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Tsja, ik kan er lastig tegen als mensen onzin lopen te lullen.

Neem eigen verantwoordelijkheid over wat er fout gaat met je dates of kap gewoon met zeiken denk ik dan. Maar voor sommige mensen is het niet zo simpel blijkbaar.
Precies.
Na alle mislukte dates kan ik ook wel blijven zeiken en huilen, maar ik weet zelf heel erg goed wat ík fout heb gedaan. Ja, soms baal ik vreselijk. Maar je fouten accepteren, ervan leren en doorgaan.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 17 maart 2019 @ 17:18:17 #161
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185674727
Of gewoon niet daten, dan valt er wat dat betreft ook niks te zeiken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 17 maart 2019 @ 17:22:32 #162
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185674809
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:18 schreef M1stral het volgende:
Of gewoon niet daten, dan valt er wat dat betreft ook niks te zeiken.
Maar niet daten is ook niet altijd een optie. Daten is in mijn ogen wel de manier om een band met iemand op te bouwen, zodat er misschien meer kan groeien. Teleurstellingen horen er nou eenmaal bij, en daar leer je ook weer van :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 17 maart 2019 @ 17:25:02 #163
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185674855
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Maar niet daten is ook niet altijd een optie. Daten is in mijn ogen wel de manier om een band met iemand op te bouwen, zodat er misschien meer kan groeien. Teleurstellingen horen er nou eenmaal bij, en daar leer je ook weer van :)
Vertel mij eens waarom niet daten geen optie is? Je doet het of je doet het niet, toch.

En daarnaast kan je ook wel een band opbouwen met iemand zonder er het labeltje daten op te plakken. Denk aan klasgenoten of collega’s die je dagelijks ziet. Zo kan dat ook onder andere omstandigheden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185674895
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Tsja, ik kan er lastig tegen als mensen onzin lopen te lullen.

Neem eigen verantwoordelijkheid over wat er fout gaat met je dates of kap gewoon met zeiken denk ik dan. Maar voor sommige mensen is het niet zo simpel blijkbaar.
Volgens mij valt het wel mee met het zeiken van mensen.
  zondag 17 maart 2019 @ 17:30:16 #165
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185674945
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Volgens mij valt het wel mee met het zeiken van mensen.
Nee, dat valt het niet. Als je ziet wat er een bagger gepost is wat dat soort zaken aangaan. Het is een soort terugkerende trend op FOK!

Sommige (oud)users staan er zelfs bekend om.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 17 maart 2019 @ 17:31:00 #166
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185674959
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:25 schreef M1stral het volgende:

[..]

Vertel mij eens waarom niet daten geen optie is? Je doet het of je doet het niet, toch.

En daarnaast kan je ook wel een band opbouwen met iemand zonder er het labeltje daten op te plakken. Denk aan klasgenoten of collega’s die je dagelijks ziet. Zo kan dat ook onder andere omstandigheden.
Stel je wil graag en relatie oid, dan zou ik wel gaan daten. Als je geen relatie wil, of er geen behoefte aan hebt, dan uiteraard niet.

En natuurlijk kan dat. Heb ook vrienden waar ik wel eens mee ga stappen of wat dan ook zonder dat het een date is, en zonder dat het meer is dan dat of dat we willen dat het meer is. En daar geef ik je ook gelijk in, er hoeft dat altijd een label op geplakt te worden.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185675056
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:30 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee, dat valt het niet. Als je ziet wat er een bagger gepost is wat dat soort zaken aangaan. Het is een soort terugkerende trend op FOK!

Sommige (oud)users staan er zelfs bekend om.
Oke. Ik ging er van uit dat het alleen ging om de paar keer dat iemand over een match klaagde.
  zondag 17 maart 2019 @ 17:38:29 #168
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185675088
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:31 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Stel je wil graag en relatie oid, dan zou ik wel gaan daten. Als je geen relatie wil, of er geen behoefte aan hebt, dan uiteraard niet.

En natuurlijk kan dat. Heb ook vrienden waar ik wel eens mee ga stappen of wat dan ook zonder dat het een date is, en zonder dat het meer is dan dat of dat we willen dat het meer is. En daar geef ik je ook gelijk in, er hoeft dat altijd een label op geplakt te worden.
Ja, zo ja. Tuurlijk is het zo dat wanneer je graag een relatie wilt, je er wat voor zal moeten doen (in dit geval dus daten). Maar dan moet je ook zoals eerder gesteld is, bereid zijn jezelf een spiegel voor te houden wanneer dit niet lukt.

Veelal tref je volk dat alles maar wil zonder er moeite voor te doen of bepaalde eisen hebben met betrekking tot een mogelijk partner, terwijl ze zelf niet bepaald veel te brengen hebben. Dat is geen recept voor succes.

Mensen die liefde zoeken om een gat in hun leven te vullen, zodat alles ineens weer zin heeft ofzo. Dat is juist een teken aan de wand dat je helemaal niet klaar bent voor daten of een relatie. Het alom bekende cliché dat je eerst moet houden van jezelf of tevreden moet zijn met jezelf is gewoon waar, daarnaast als jij uitstraald dat je alles goed voor elkaar hebt dan trek je ook sneller volk om je heen aan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 17 maart 2019 @ 17:48:32 #169
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185675286
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:38 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, zo ja. Tuurlijk is het zo dat wanneer je graag een relatie wilt, je er wat voor zal moeten doen (in dit geval dus daten). Maar dan moet je ook zoals eerder gesteld is, bereid zijn jezelf een spiegel voor te houden wanneer dit niet lukt.

Veelal tref je volk dat alles maar wil zonder er moeite voor te doen of bepaalde eisen hebben met betrekking tot een mogelijk partner, terwijl ze zelf niet bepaald veel te brengen hebben. Dat is geen recept voor succes.

Mensen die liefde zoeken om een gat in hun leven te vullen, zodat alles ineens weer zin heeft ofzo. Dat is juist een teken aan de wand dat je helemaal niet klaar bent voor daten of een relatie. Het alom bekende cliché dat je eerst moet houden van jezelf of tevreden moet zijn met jezelf is gewoon waar, daarnaast als jij uitstraald dat je alles goed voor elkaar hebt dan trek je ook sneller volk om je heen aan.
Ja helemaal waar. Heb ook een periode gehad dat ik de ene date na de andere had in de hoop er een relatie te vinden. Ik voelde mij eenzaam. Veel van mijn vrienden en vriendinnen hebben een relatie, en voelde me altijd het vijfde wiel.
Gaande weg bedacht ik me dat dat helemaal niet werkt, en dat het ook niet de juiste instelling is.

Heb intussen gewerkt aan mijn eigen issues, en ga er niet meer naar opzoek. Mocht er zich een kans op een leuke date voordoen zal ik deze zeker niet afslaan. Maar het zelf opzoeken, omdat ik mij anders maar alleen zou voelen? Nee, dat niet meer.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185683087
Waarom zijn er zoveel losers die hun tong uitsteken of middelvinger opsteken op Tinder... zo onaantrekkelijk. Wat ben je, 12? }:|
pi_185683101
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 06:24 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waarom zijn er zoveel losers die hun tong uitsteken of middelvinger opsteken op Tinder... zo onaantrekkelijk. Wat ben je, 12? }:|
  maandag 18 maart 2019 @ 07:07:34 #172
545 dop
:copyright: dop
pi_185683182
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:38 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, zo ja. Tuurlijk is het zo dat wanneer je graag een relatie wilt, je er wat voor zal moeten doen (in dit geval dus daten). Maar dan moet je ook zoals eerder gesteld is, bereid zijn jezelf een spiegel voor te houden wanneer dit niet lukt.

Veelal tref je volk dat alles maar wil zonder er moeite voor te doen of bepaalde eisen hebben met betrekking tot een mogelijk partner, terwijl ze zelf niet bepaald veel te brengen hebben. Dat is geen recept voor succes.

Mensen die liefde zoeken om een gat in hun leven te vullen, zodat alles ineens weer zin heeft ofzo. Dat is juist een teken aan de wand dat je helemaal niet klaar bent voor daten of een relatie. Het alom bekende cliché dat je eerst moet houden van jezelf of tevreden moet zijn met jezelf is gewoon waar, daarnaast als jij uitstraald dat je alles goed voor elkaar hebt dan trek je ook sneller volk om je heen aan.
En jouw spiegel? Waarom heb je moeite met mensen die nog een hoop gedoe hebben, is dat ook niet gewoon onderdeel van wie we zijn. We hebben allemaal ook een donkere kant. die is ook onderdeel van het verhaal. verweking, op je bek gaan en fouten maken zijn allemaal onderdeel van het proces.
In een relatie vind je ook altijd iemand tegen over je die ook een partner nodig heeft waar hij/zij ook welkom is met zijn/haar donkere kant en gedoe.
Wanneer ben je daar klaar voor wanneer ben je welkom.

Je stelling dat je van jezelf moet kunnen houden is waar, maar het is geen voorwaarde dat je dat in je eentje moet doen / leren.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 18 maart 2019 @ 09:15:44 #173
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185683901
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 07:07 schreef dop het volgende:

[..]

En jouw spiegel? Waarom heb je moeite met mensen die nog een hoop gedoe hebben, is dat ook niet gewoon onderdeel van wie we zijn. We hebben allemaal ook een donkere kant. die is ook onderdeel van het verhaal. verweking, op je bek gaan en fouten maken zijn allemaal onderdeel van het proces.
In een relatie vind je ook altijd iemand tegen over je die ook een partner nodig heeft waar hij/zij ook welkom is met zijn/haar donkere kant en gedoe.
Wanneer ben je daar klaar voor wanneer ben je welkom.

Je stelling dat je van jezelf moet kunnen houden is waar, maar het is geen voorwaarde dat je dat in je eentje moet doen / leren.
Het heeft helemaal niks met donkere kanten van doen te maken, of fouten maken. Het eerste deel wat je aanhaalt ging vooral over dat wanneer daten niet lukt, mensen zichzelf een spiegel moeten voorhouden waarom het niet lukt. Blijven steken in patronen die niet werken bijvoorbeeld, zoals verkeerd communiceren of jezelf niet goed kunnen presenteren.

En daarna merk ik alleen op dat veel mensen een relatie willen maar dat om de verkeerde redenen willen. Ik schrijf bij voorbaat problemen niet weg/af en al zeker niet dat mensen dat alleen maar uit moeten zoeken. Maar er is een tijd en plek voor alles.

Ik hoop dat de intenties van mijn post nu wat duidelijker zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 18 maart 2019 @ 09:36:46 #174
545 dop
:copyright: dop
pi_185684178
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:15 schreef M1stral het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niks met donkere kanten van doen te maken, of fouten maken. Het eerste deel wat je aanhaalt ging vooral over dat wanneer daten niet lukt, mensen zichzelf een spiegel moeten voorhouden waarom het niet lukt. Blijven steken in patronen die niet werken bijvoorbeeld, zoals verkeerd communiceren of jezelf niet goed kunnen presenteren.

En daarna merk ik alleen op dat veel mensen een relatie willen maar dat om de verkeerde redenen willen. Ik schrijf bij voorbaat problemen niet weg/af en al zeker niet dat mensen dat alleen maar uit moeten zoeken. Maar er is een tijd en plek voor alles.

Ik hoop dat de intenties van mijn post nu wat duidelijker zijn.
ik kan het niet helemaal los zien van deze post
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:30 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee, dat valt het niet. Als je ziet wat er een bagger gepost is wat dat soort zaken aangaan. Het is een soort terugkerende trend op FOK!

Sommige (oud)users staan er zelfs bekend om.
In dat opzicht de donkere kant is ook deel van het daten, je komt allerlei mensen tegen in allerlei fasen en met allerlei verlangens.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 18 maart 2019 @ 09:45:06 #175
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185684318
@dop:

Dat was een reactie op Solid-Snake, aangaande dat hij dacht dat het gezeik wel meeviel naar aanleiding van dates. Maar een ieder die R&P een beetje gevolgd heeft weet dat het er vol mee heeft gestaan.

Die post staat in mijn optiek juist duidelijk los van de ander. Maargoed, jouw mening kan daarover anders zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185684440
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 06:24 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waarom zijn er zoveel losers die hun tong uitsteken of middelvinger opsteken op Tinder... zo onaantrekkelijk. Wat ben je, 12? }:|
Mannelijke Tinderaars bedoel je? Vrouwelijke zijn er ook heel veel van. Tong uitsteken is nog prima, maar middelvinger opsteken vind ik om de een of andere reden wat minder bij vrouwen. :')
pi_185685172
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 09:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Mannelijke Tinderaars bedoel je? Vrouwelijke zijn er ook heel veel van. Tong uitsteken is nog prima, maar middelvinger opsteken vind ik om de een of andere reden wat minder bij vrouwen. :')
Ja. Het is gewoon trashy en tong infantiel.
pi_185689462
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 07:07 schreef dop het volgende:

We hebben allemaal ook een donkere kant. die is ook onderdeel van het verhaal. verweking, op je bek gaan en fouten maken zijn allemaal onderdeel van het proces.
In een relatie vind je ook altijd iemand tegen over je die ook een partner nodig heeft waar hij/zij ook welkom is met zijn/haar donkere kant en gedoe.
Wanneer ben je daar klaar voor wanneer ben je welkom.

Je stelling dat je van jezelf moet kunnen houden is waar, maar het is geen voorwaarde dat je dat in je eentje moet doen / leren.
Dat wil nog niet zeggen dat je moet gaan zeiken/op de andere partij afgeven terwijl je zelf je zaken niet op orde hebt. Tuurlijk zijn er altijd dingen te leren, maar je bereikt veel meer door niet te zeiken en puur te kijken wat je zelf fout deed (en dit de volgende keer anders te doen). Hoe een persoon tegenover jou acteert is vaak een reactie op hoe jij je gedraagt, dus als dit niet goed is is het enige wat je kan doen je eigen gedrag aanpassen.

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar volgens mij zitten weinig mensen te wachten op een 'donkere kant' zoals deze. Ik zou het eerder emotionele onvolwassenheid noemen.
  maandag 18 maart 2019 @ 14:30:03 #179
545 dop
:copyright: dop
pi_185690143
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat je moet gaan zeiken/op de andere partij afgeven terwijl je zelf je zaken niet op orde hebt. Tuurlijk zijn er altijd dingen te leren, maar je bereikt veel meer door niet te zeiken en puur te kijken wat je zelf fout deed (en dit de volgende keer anders te doen). Hoe een persoon tegenover jou acteert is vaak een reactie op hoe jij je gedraagt, dus als dit niet goed is is het enige wat je kan doen je eigen gedrag aanpassen.

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar volgens mij zitten weinig mensen te wachten op een 'donkere kant' zoals deze. Ik zou het eerder emotionele onvolwassenheid noemen.
een donker kant als deze?
Als welke? Ik heb niet heel letterlijk een voorbeeld benoemd. Ik stel alleen dat we allemaal soms gedoe hebben. En dat je in een relatie ook liefde moet kunnen opbrengen voor iemands donkere kant.
Tuurlijk moet iedereen aan zichzelf werken. Dat houdt nooit op.
Iedereen bepaald voor zichzelf waar wanneer en met wie.

Dat er ook mensen op dating apps zitten en een forum als dit die nog niet aan een relatie toe zijn volgens jouw standaard hoort er allemaal bij. Als je daar allergisch voor bent zegt dat ook iets over jezelf. (Spiegel hoe komt dat, waarom vind ik dat zo lastig)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185701384
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:30 schreef dop het volgende:
Dat er ook mensen op dating apps zitten en een forum als dit die nog niet aan een relatie toe zijn volgens jouw standaard hoort er allemaal bij. Als je daar allergisch voor bent zegt dat ook iets over jezelf. (Spiegel hoe komt dat, waarom vind ik dat zo lastig)
Ik ben allergisch voor mensen die anderen de schuld geven van eigen falen. Jij niet?
  maandag 18 maart 2019 @ 22:29:12 #181
545 dop
:copyright: dop
pi_185703401
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor mensen die anderen de schuld geven van eigen falen. Jij niet?
Soms, maar die allergie gaat over jezelf.
Er moet bij jouw een trigger zijn waar door je allergie voelt.
Is die er niet dan zou je makkelijk er over heen stappen en denken "haar of zijn gedoe"
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185703469
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor mensen die anderen de schuld geven van eigen falen. Jij niet?
Ik denk dat jij nog een hoop te leren hebt. Allergisch, kom zeg. Als we lijstjes gaan maken kan ik ook wel een hoop dingen gaan benoemen (nee, ga ik niet nu doen).

Zeker op het gebied van daten, zijn daar nog áltijd 2 mensen voor nodig en gaat het met ups en downs.

Buiten dat, wat is falen? Voor jou lijkt dat misschien zo, terwijl het voor een ander al een overwinning kan zijn. Maw niet zo makkelijk of snel oordelen...
  maandag 18 maart 2019 @ 22:41:06 #183
545 dop
:copyright: dop
pi_185703652
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Buiten dat, wat is falen? Voor jou lijkt dat misschien zo, terwijl het voor een ander al een overwinning kan zijn. Maw niet zo makkelijk of snel oordelen...
in dit geval lijkt het oordelen een soort van onschuldigen.
Het oordelen roept bij ons dan weer weerstand op ;)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185704085
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zeker op het gebied van daten, zijn daar nog áltijd 2 mensen voor nodig en gaat het met ups en downs.
Dat er altijd 2 mensen nodig zijn is onrelevant als het gaat om verantwoordelijkheid nemen over je EIGEN acties, zoals ik de hele tijd roep.

Je kan niet bepalen wat een ander doet. Je kan alleen bepalen wat je zelf doet. Laten we even stellen dat je twee dingen kunt doen als iemand jou niet leuk vindt, maar jij die persoon WEL wilde:

1. Je legt de verantwoordelijkheid hiervoor bij jezelf en denkt: hoe kan ik een volgende keer een betere versie van mezelf tonen?

of

2. Je gaat klagen op een forum over wat voor raar persoon de ander is dat ze niet op je reageert. Hier ontstond de discussie door. (hint: zo'n post bevestigt alleen maar dat die ander het aan het juiste eind had door niet te reageren)

Los van het obvious feit dat er twee mensen nodig zijn voor een leuke date: met welke reactie zou je zelf in het leven verder komen en aantrekkelijker zijn, denk je?
pi_185704133
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef dop het volgende:

[..]

Soms, maar die allergie gaat over jezelf.
Er moet bij jouw een trigger zijn waar door je allergie voelt.
Is die er niet dan zou je makkelijk er over heen stappen en denken "haar of zijn gedoe"
Als je redeneert zoals die laatste zin kan je dit forum opheffen. Ik stap namelijk overal overheen hier (ik ken deze mensen niet eens), maar dat wil nog niet zeggen dat je niet kan reageren op posts waarbij mensen zichzelf belachelijk maken.

Het hele idee van een forum zoals dit is dat men reageert op elkaars shit.
pi_185704531
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat er altijd 2 mensen nodig zijn is onrelevant als het gaat om verantwoordelijkheid nemen over je EIGEN acties, zoals ik de hele tijd roep.

Je kan niet bepalen wat een ander doet. Je kan alleen bepalen wat je zelf doet. Laten we even stellen dat je twee dingen kunt doen als iemand jou niet leuk vindt, maar jij die persoon WEL wilde:

1. Je legt de verantwoordelijkheid hiervoor bij jezelf en denkt: hoe kan ik een volgende keer een betere versie van mezelf tonen?

of

2. Je gaat klagen op een forum over wat voor raar persoon de ander is dat ze niet op je reageert. Hier ontstond de discussie door. (hint: zo'n post bevestigt alleen maar dat die ander het aan het juiste eind had door niet te reageren)

Los van het obvious feit dat er twee mensen nodig zijn voor een leuke date: met welke reactie zou je zelf in het leven verder komen en aantrekkelijker zijn, denk je?
Het feit dat iemand er over “klaagt” betekend niet meteen dat die persoon verder er niks mee deed. Nogal veroordelend om te gaan roepen dat die andere persoon het bij het rechter eind had om niet te reageren.
  maandag 18 maart 2019 @ 23:34:43 #187
545 dop
:copyright: dop
pi_185704848
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als je redeneert zoals die laatste zin kan je dit forum opheffen. Ik stap namelijk overal overheen hier (ik ken deze mensen niet eens), maar dat wil nog niet zeggen dat je niet kan reageren op posts waarbij mensen zichzelf belachelijk maken.

Het hele idee van een forum zoals dit is dat men reageert op elkaars shit.
dat kan op nogal veel verschillende manieren, oordelen is meestal niet de meest behulpzame manier.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185704849
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nogal veroordelend om te gaan roepen dat die andere persoon het bij het rechter eind had om niet te reageren.
Die andere persoon is je helemaal niks verschuldigd. Als hij/zij vindt dat hij/zij het bij het rechter eind heeft om niet te reageren, dan is dat zo.

Dat jij dat een probleem vindt, is precies wat het is. Namelijk jouw probleem.

Deze post is precies wat 'neediness' is, namelijk iets moeten hebben van iemand. 'Ik moet een reactie krijgen van deze persoon' of 'deze persoon heeft het recht niet om mij te negeren'. Dat mensen boos reageren omdat die persoon niet reageert komt voort uit neediness, anders worden ze namelijk niet boos. En die neediness = afschrikwekkend.
pi_185705091
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Die andere persoon is je helemaal niks verschuldigd. Als hij/zij vindt dat hij/zij het bij het rechter eind heeft om niet te reageren, dan is dat zo.

Dat jij dat een probleem vindt, is precies wat het is. Namelijk jouw probleem.

Deze post is precies wat 'neediness' is, namelijk iets moeten hebben van iemand. 'Ik moet een reactie krijgen van deze persoon' of 'deze persoon heeft het recht niet om mij te negeren'. Dat mensen boos reageren omdat die persoon niet reageert komt voort uit neediness, anders worden ze namelijk niet boos. En die neediness = afschrikwekkend.
Waar het mij om ging was dat ik het apart vond dat er op bepaalde punten werd gereageerd, maar verder geen interesse werd getoond. Dit creëerde nogal wat verwarring omdat het dan niet duidelijk is wat die persoon dan van je wilt.

Verder was de hele klacht niet eens super serieus, maar blijkbaar vond jij van wel.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 00:41:47 #190
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185705931
Als een date niet binnen een voor mij acceptabel tijdsbestek reageert op een bericht (iets van 24 uur), dan stuur ik nog 1 bericht waarin ik ze het beste wens.
Het maakt niet uit wat ze daarna nog sturen, ik reageer er niet meer op.
Dat soort spelletjes, desinteresse of weet ik veel wat, ga ik niet in mee.
Ik ben niet needy, ik laat alleen niet met me fucken.

[ Bericht 2% gewijzigd door SugeLucky op 19-03-2019 00:50:25 ]
  dinsdag 19 maart 2019 @ 08:03:50 #191
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185707759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 00:41 schreef SugeLucky het volgende:
Als een date niet binnen een voor mij acceptabel tijdsbestek reageert op een bericht (iets van 24 uur), dan stuur ik nog 1 bericht waarin ik ze het beste wens.
Het maakt niet uit wat ze daarna nog sturen, ik reageer er niet meer op.
Dat soort spelletjes, desinteresse of weet ik veel wat, ga ik niet in mee.
Ik ben niet needy, ik laat alleen niet met me fucken.
Wow je neemt het allemaal wel extreem serieus zeg. Brr. Alhoewel er wel meer in dit topic zijn die het benaderen als ware het een vorm van hogere wiskunde.

En dan nog een laatste berichtje sturen waarin je men het beste wenst. Manmanman wat een drama. Kan me voorstellen dat de andere persoon zich helemaal scheel lacht.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185708431
Tinder account verwijderd, app ook, opnieuw aangemaakt, opnieuw geswiped maar het werkt nog steeds allemaal even kut. Kom dezelfde meiden tegen, ook degene die nooit terugpraten liken mij weer. Nu ook weer iemand die dagelijks een zin zegt maar nooit een concreet voorstel voor een date, nooit een eigen tegenvoorstel wanneer de wél kan. Ben helemaal klaar met dat oppervlakkige online gedoe.. maar offline aanspreken gaat nog slechter :')
pi_185709457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 08:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Wow je neemt het allemaal wel extreem serieus zeg. Brr. Alhoewel er wel meer in dit topic zijn die het benaderen als ware het een vorm van hogere wiskunde.

En dan nog een laatste berichtje sturen waarin je men het beste wenst. Manmanman wat een drama. Kan me voorstellen dat de andere persoon zich helemaal scheel lacht.
Ja best wel inderdaad. Is toch allemaal lekker casual? Iemand kan toch een dag niet op zijn telefoon kijken? :D
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 19 maart 2019 @ 10:38:16 #194
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185709775
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Tinder account verwijderd, app ook, opnieuw aangemaakt, opnieuw geswiped maar het werkt nog steeds allemaal even kut. Kom dezelfde meiden tegen, ook degene die nooit terugpraten liken mij weer. Nu ook weer iemand die dagelijks een zin zegt maar nooit een concreet voorstel voor een date, nooit een eigen tegenvoorstel wanneer de wél kan. Ben helemaal klaar met dat oppervlakkige online gedoe.. maar offline aanspreken gaat nog slechter :')
Komt mij bekend voor, word regelmatig gematched door de vrouw maar ik mag altijd het gesprek starten. Vind ik niet erg, maar als hun er dan geen moeite in steken vraag ik mij af waarom ze überhaupt matchen. Heb er nu nog 5 open staan waarvan er al 3 nooit gereageerd hebben en 2 waar af en toe wat uit komt. Ik swipe deze week helemaal niet en kijk dit weekend wel in de kroeg :+
Oude user in een nieuw jasje.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 10:52:33 #195
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185710050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Komt mij bekend voor, word regelmatig gematched door de vrouw maar ik mag altijd het gesprek starten. Vind ik niet erg, maar als hun er dan geen moeite in steken vraag ik mij af waarom ze überhaupt matchen. Heb er nu nog 5 open staan waarvan er al 3 nooit gereageerd hebben en 2 waar af en toe wat uit komt. Ik swipe deze week helemaal niet en kijk dit weekend wel in de kroeg :+
Omdat ze de kans geven om aan te tonen dat je een boeiende gesprekspartner bent maar de uiteindelijke inhoudelijke match er dus blijkbaar toch niet is?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:02:18 #196
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185710232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 10:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Omdat ze de kans geven om aan te tonen dat je een boeiende gesprekspartner bent maar de uiteindelijke inhoudelijke match er dus blijkbaar toch niet is?
Kun je gelijk in hebben, ik baseer de opening van het gesprek altijd op iets wat mij aantrekt in hun profiel tekst/foto. Als ik daar in faal zal ik het dus anders moeten aanpakken.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185710737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Tinder account verwijderd, app ook, opnieuw aangemaakt, opnieuw geswiped maar het werkt nog steeds allemaal even kut. Kom dezelfde meiden tegen, ook degene die nooit terugpraten liken mij weer. Nu ook weer iemand die dagelijks een zin zegt maar nooit een concreet voorstel voor een date, nooit een eigen tegenvoorstel wanneer de wél kan. Ben helemaal klaar met dat oppervlakkige online gedoe.. maar offline aanspreken gaat nog slechter :')
Heb ook een keer gehad dat we best snel een date plande, alles wat goed en toen opeens verdween ze voor een tijd. Een tijdje later appte ze weer met een ontzettend slechte smoes. Dus ik even wachten en peilen of ze iets voorstelde zelf. Nopes. Heb toen haar vriendelijk laten weten dat dit zo niet werkt.

Ik ben geen loopjongen 🙄
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:31:23 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185710814
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:02 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Kun je gelijk in hebben, ik baseer de opening van het gesprek altijd op iets wat mij aantrekt in hun profiel tekst/foto. Als ik daar in faal zal ik het dus anders moeten aanpakken.
Ik zal het geen falen noemen ofzo. Geen klik is geen klik. Het is ook niet zo dat je iedereen maar een kans moet willen geven, daar is toch helemaal geen tijd voor. En het moment komt ook niet altijd even gelegen. Soms word je aangesproken en heb je simpelweg geen interesse of mogelijkheid om direct maar een gesprek aan te knopen. Kan gebeuren toch? Al die venten en grieten die het dan gelijk als afwijzing zien..
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:31:54 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185710824
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Heb ook een keer gehad dat we best snel een date plande, alles wat goed en toen opeens verdween ze voor een tijd. Een tijdje later appte ze weer met een ontzettend slechte smoes. Dus ik even wachten en peilen of ze iets voorstelde zelf. Nopes. Heb toen haar vriendelijk laten weten dat dit zo niet werkt.

Ik ben geen loopjongen 🙄
Snap de noodzaak niet zo om mensen op die manier de les te willen lezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185711104
Dat parship daar heb je ook helemaal niets aan als je geen betalend lid bent. Een glimlach gestuurd naar iemand en krijg ik een berichtje terug wat ik niet kan lezen omdat ik geen betalend lid ben.
Het is wat.......
pi_185711135
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Snap de noodzaak niet zo om mensen op die manier de les te willen lezen.
Ik snap de noodzaak ook niet om mensen aan het lijntje te houden, toch gebeurt het.

Niets mis met mensen op hun plek zetten.
pi_185711174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Snap de noodzaak niet zo om mensen op die manier de les te willen lezen.
Ik heb haar niet de les laten lezen. Ik heb haar eerlijk verteld dat ik het niet zie zitten als je een verdwijnt. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze dan niet kon. Dan prima. Maar als je eerst verdwijnt en dan weer appt wanneer het jou goed uitkomt, dan zit ik daar niet op te wachten. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je dan niet kan?

Heb dit niet op een hatelijke of wijzende manier gedaan. Heb het zo neutraal en zakelijk mogelijk gehouden. Had haar ook kunnen ghosten. Maar dat is nog zieliger;)

Edit: yep, sommige mensen moet je uitspreken en op hun plek zetten.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:48:08 #203
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185711205
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik snap de noodzaak ook niet om mensen aan het lijntje te houden, toch gebeurt het.

Niets mis met mensen op hun plek zetten.
Op hun plek te zetten :')

Sowieso is de aanname dat men maar bezig is met aan het lijntje te houden nogal nutteloos en arrogant. Alsof de meeste mensen interessant genoeg zijn om aan het lijntje te houden :')

Ga weg, er is gewoon niet altijd even veel zin, tijd of interesse om maar steeds op ieder tinderberichtje te gaan reageren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:50:01 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185711250
Ik denk niet dat de gemiddelde Truus zich op haar plek gezet voelt omdat één of andere Jan Lul tegen haar zegt dat het niet zo netjes is om niet op hem te reageren. Zal eerder een "uh, oke" opleveren. Maar goed, wanneer je jezelf er beter door voelt door te denken dat je iemand keihard op zijn/haar plek zet, waarom niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185711293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Op hun plek te zetten :')

Sowieso is de aanname dat men maar bezig is met aan het lijntje te houden nogal nutteloos en arrogant. Alsof de meeste mensen interessant genoeg zijn om aan het lijntje te houden :')

Ga weg, er is gewoon niet altijd even veel zin, tijd of interesse om maar steeds op ieder tinderberichtje te gaan reageren.
Kom op zeg, dat jij liever over je heen laat lopen en je grens niet aangeeft, daar kan ik niets aan doen.

Maar veel mensen ghosten liever, omdat het lekker de confrontatie uit de weg gaat. Dat is pas zielig.

Als iemand later terug komt, als in dat het haar dan wel uit komt. Dan moet ze wel een hele goede reden hebben, wil ik nog met haar in zee gaan..
pi_185711422
Heeft alles met loslaten te maken. Dven maakt zich er niet druk om. Jullie wel. Allebei niet verkeerd, maar jullie verschillen gewoon van karakter.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:00:31 #207
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185711431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat jij liever over je heen laat lopen en je grens niet aangeeft, daar kan ik niets aan doen.

Maar veel mensen ghosten liever, omdat het lekker de confrontatie uit de weg gaat. Dat is pas zielig.

Als iemand later terug komt, als in dat het haar dan wel uit komt. Dan moet ze wel een hele goede reden hebben, wil ik nog met haar in zee gaan..
Over je heen laat lopen :D _O- Ghosten :') Confrontatie uit de weg gaan :') :') :') Het is een fucking gesprek op Tinder nota bene !!! :D

Je maakt er écht een heel maar dan ook heel erg gigantisch groot drama van.

"Oh iemand reageert niet? Doei, next" Lekker boeiend man, neem jezelf eens niet zo serieus :')

Maar nee, even de grote Jan uithangen door iemand keihard op haar plek te zetten en aan te geven dat jij als sterke zelfstandige en zelfbewuste man NIET over je heen laat lopen.

Ik lach me stuk hier.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185711460
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik snap de noodzaak ook niet om mensen aan het lijntje te houden, toch gebeurt het.

Niets mis met mensen op hun plek zetten.
Voordat je het weet houdt je zelf ook mensen aan het lijntje. Ieder doet dat wel eens. Je bent er pas echt heel bewust van als je zelf aan het lijntje wordt gehouden. Is overleef instinct. Sommige doen het alleen veel meer dan anderen. (En slaan erin door door verveling/ bevestiging / aandacht whatever)
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:02:23 #209
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185711463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft alles met loslaten te maken. Dven maakt zich er niet druk om. Jullie wel. Allebei niet verkeerd, maar jullie verschillen gewoon van karakter.
Je hebt zo honderden matches op Tinder en om je dan zo druk maken om één of ander mokkel dat je anders toch van je leven nooit gekend zou hebben.. Lekker belangrijk allemaal. Je zit er voor je lol, een paar leuke gesprekken, eventueel wat ontmoetingen en misschien dat er per ongeluk wel nog iets meer uit rolt.

Véél te hoge verwachtingen hier.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_185711564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hebt zo honderden matches op Tinder en om je dan zo druk maken om één of ander mokkel dat je anders toch van je leven nooit gekend zou hebben.. Lekker belangrijk allemaal. Je zit er voor je lol, een paar leuke gesprekken, eventueel wat ontmoetingen en misschien dat er per ongeluk wel nog iets meer uit rolt.

Véél te hoge verwachtingen hier.
Dat is precies wat ik bedoel. Jij verwacht er niks van dus het maakt je allemaal geen reet uit. Deze mannen hebben geen honderden matches of hopen de ware op deze manier tegen het lijf te lopen, dus dan is het kwetsend. Andere instelling.
Sarcasme. Herken het.
pi_185711607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Over je heen laat lopen :D _O- Ghosten :') Confrontatie uit de weg gaan :') :') :') Het is een fucking gesprek op Tinder nota bene !!! :D

Je maakt er écht een heel maar dan ook heel erg gigantisch groot drama van.

"Oh iemand reageert niet? Doei, next" Lekker boeiend man, neem jezelf eens niet zo serieus :')

Maar nee, even de grote Jan uithangen door iemand keihard op haar plek te zetten en aan te geven dat jij als sterke zelfstandige en zelfbewuste man NIET over je heen laat lopen.

Ik lach me stuk hier.
Ik heb het niet over iemand die op Tinder niet reageert, dat boeit niet.

Het ging er voornamelijk om als iemand later ineens terug komt.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:19:15 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185711734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel. Jij verwacht er niks van dus het maakt je allemaal geen reet uit. Deze mannen hebben geen honderden matches of hopen de ware op deze manier tegen het lijf te lopen, dus dan is het kwetsend. Andere instelling.
Onzekerheid.

Dat dit überhaupt ghosting genoemd wordt is al absurd.
pi_185711805
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef Dven het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde Truus zich op haar plek gezet voelt omdat één of andere Jan Lul tegen haar zegt dat het niet zo netjes is om niet op hem te reageren. Zal eerder een "uh, oke" opleveren. Maar goed, wanneer je jezelf er beter door voelt door te denken dat je iemand keihard op zijn/haar plek zet, waarom niet.
Het is meer de manier waarop iets gebeurt. Als je een concrete date plant en ze opeens nergens te bekennen is (en je zelfs even appt om te vragen of het nog doorgaat), maar nergens meer op reageert, dan is het bij de meesten wel snel afgelopen.

Als ze opeens een week later (was volgens mij zelfs langer in mijn geval) jou opeens appt met een reden waar je totaal niets aan hebt (was iets met 'druk'), dan is het dan mijn beurt om aan te geven dat ik het niet tof vond dat ze niets van der liet horen. Op zo'n moment hoop je dat ze iets nieuws voorstelt. Maar als JIJ weer degene bent die weer het gesprek op gang moet brengen en weer alle moeite moet doen, dan is dat red flag.

Het is dan niet verkeerd om even te laten weten dat je dat gedrag niet tof vond. Dat liet ik ook weten. Maar zonder boos te worden oid... gewoon rustig en neutraal laten weten dat ik dit niet leuk vond en dat het niet gaat werken zo. Sindsdien nergens meer iets van gehoord. Prima. Maar dit zegt ook iets over haar.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:24:03 #214
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185711818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 08:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Wow je neemt het allemaal wel extreem serieus zeg. Brr. Alhoewel er wel meer in dit topic zijn die het benaderen als ware het een vorm van hogere wiskunde.

En dan nog een laatste berichtje sturen waarin je men het beste wenst. Manmanman wat een drama. Kan me voorstellen dat de andere persoon zich helemaal scheel lacht.
Ik vind daar niets extreems aan.
Als ik met iemand aan het daten ben en diegene besluit ineens 24 uur niet meer te reageren op m'n bericht, dan weet ik dat de interesse niet meer zo groot is. Anders reageer je wel.
Ik ga er niet op wachten tot een ander het gesprek langzaam gaat laten doodbloeden.
Dan kap ik het zelf gewoon af en wens ze oprecht het beste. NEXT

Ik heb het overigens niet over matches, maar ik bedoel mensen met wie ik daadwerkelijk een date/dates heb gehad.
pi_185711919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hebt zo honderden matches op Tinder en om je dan zo druk maken om één of ander mokkel dat je anders toch van je leven nooit gekend zou hebben.. Lekker belangrijk allemaal. Je zit er voor je lol, een paar leuke gesprekken, eventueel wat ontmoetingen en misschien dat er per ongeluk wel nog iets meer uit rolt.

Véél te hoge verwachtingen hier.
Honderden matches? Jij misschien, ik heb geen litteken op mijn voorhoofd...

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 19-03-2019 13:57:38 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:39:27 #216
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185712048
Ik heb trouwens wel honderden matches.

Als ik slechts een paar matches had, dan had ik me vermoedelijk wel aan het lijntje laten houden en me er druk om gemaakt.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:39:51 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185712063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik vind daar niets extreems aan.
Als ik met iemand aan het daten ben en diegene besluit ineens 24 uur niet meer te reageren op m'n bericht, dan weet ik dat de interesse niet meer zo groot is. Anders reageer je wel.
Ik ga er niet op wachten tot een ander het gesprek langzaam gaat laten doodbloeden.
Dan kap ik het zelf gewoon af en wens ze oprecht het beste. NEXT

Ik heb het overigens niet over matches, maar ik bedoel mensen met wie ik daadwerkelijk een date/dates heb gehad.
Hoe gaat dat dan? Heb in de voorbije twee weken veel leuke dates met een dame gehad. Samen drie dagen op hotel geweest en al. Afgelopen zaterdag ben ik de hele dag aan het werk geweest, telefoon niet aangeraakt en nadien de stad in gegaan. Dus van vrijdagavond tot ergens in de loop van zondag geen contact gehad zonder verdere bijzondere reden. En dat is al genoeg om iemand uit het niets een berichtje te sturen van "hey je reageert niet binnen 24 uur dus je hebt duidelijk geen interesse meer in mij dus ik houd de eer aan mezelf en ga niet meer op je reageren"

Voel je jezelf dan zo belangrijk dat je binnen een bepaalde periode een bericht ontvangen moet hebben? Hoe zou je dat vroeger opgelost hebben? Stuur je dan een postduif waarin je om opheldering vraagt omdat je niet binnen twee dagen een duif ontvangen hebt? :')

Volgens mij ben je een (gewillig) slachtoffer van een social media maatschappij.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:47:09 #218
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185712225
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Honderden matches? Jij misschien, ik heb geen litteken mijn voorhoofd...
Misschien ruiken ze wel dat het er weer zo eentje is die zichzelf zo ongelofelijk belangrijk vindt dat indien er niet binnen een paar uur gereageerd wordt de berichten binnenstromen waarin de arme deerne keihard op haar plek gezet wordt omdat ze het gore lef had om niet direct op de berichten van de adonis te reageren :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 12:59:22 #219
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185712508
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan? Heb in de voorbije twee weken veel leuke dates met een dame gehad. Samen drie dagen op hotel geweest en al. Afgelopen zaterdag ben ik de hele dag aan het werk geweest, telefoon niet aangeraakt en nadien de stad in gegaan. Dus van vrijdagavond tot ergens in de loop van zondag geen contact gehad zonder verdere bijzondere reden. En dat is al genoeg om iemand uit het niets een berichtje te sturen van "hey je reageert niet binnen 24 uur dus je hebt duidelijk geen interesse meer in mij dus ik houd de eer aan mezelf en ga niet meer op je reageren"

Voel je jezelf dan zo belangrijk dat je binnen een bepaalde periode een bericht ontvangen moet hebben? Hoe zou je dat vroeger opgelost hebben? Stuur je dan een postduif waarin je om opheldering vraagt omdat je niet binnen twee dagen een duif ontvangen hebt? :')

Volgens mij ben je een (gewillig) slachtoffer van een social media maatschappij.
Ik heb het uiteraard over mensen die wel regelmatig online zijn op whatsapp, je bericht hebben gelezen en daar gewoon opzettelijk niet op reageren.

Verder ga ik mezelf niet verdedigen tegen over jou. Ik zeg enkel hoe ik er mee omga.
Wat jij er van vindt moet je zelf weten.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:20:44 #220
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185712936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb het uiteraard over mensen die wel regelmatig online zijn op whatsapp, je bericht hebben gelezen en daar gewoon opzettelijk niet op reageren.

Verder ga ik mezelf niet verdedigen tegen over jou. Ik zeg enkel hoe ik er mee omga.
Wat jij er van vindt moet je zelf weten.
Oke, dus toch het ik-ben-te-belangrijk-om-te-wachten-complex. Dan is het duidelijk :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:35:52 #221
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185713151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke, dus toch het ik-ben-te-belangrijk-om-te-wachten-complex. Dan is het duidelijk :)
Jij lijkt jezelf nogal belangrijk te vinden door op allerlei mensen hier kritiek te hebben.
pi_185713187
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:39 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb trouwens wel honderden matches.
Serieus? Ben je brad pitt de tweede ofzo? :+
pi_185713223
Altijd mooi dat wedstrijdje wie de grootste pik heeft van de datinggoden in dit topic _O_
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:43:11 #224
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185713272
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:38 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Serieus? Ben je brad pitt de tweede ofzo? :+
haha, ik heb goede foto's en een aansprekend profiel denk ik.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:46:42 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185713325
De vraag is ook , hoeveel like je zelf. 100% van alles, of maar 10%, ook een groot verschil. En waar je woont, je settings.. etc etc
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:49:54 #226
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185713381
Alles rechts swipen telt sowieso niet, zo kom ik zelfs aan honderden matches.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:50:38 #227
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185713391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:35 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij lijkt jezelf nogal belangrijk te vinden door op allerlei mensen hier kritiek te hebben.
Op welke grond is het leveren van kritiek jezelf belangrijk vinden maar mensen de deur wijzen omdat ze dus niet iedere minuut van de dag klaarstaan om op Zijne Majesteit Suge te reageren niet? :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:50:40 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185713394
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
Alles rechts swipen telt sowieso niet, zo kom ik zelfs aan honderden matches.
Genoeg mannen (en wss vrouwen) die het doen. Dusja, plus al die andere factoren spelen ook mee. En dat staat dan nog los van je foto's en je teksten.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:53:51 #229
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185713450
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
Alles rechts swipen telt sowieso niet, zo kom ik zelfs aan honderden matches.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:57:06 #230
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185713507
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:46 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is ook , hoeveel like je zelf. 100% van alles, of maar 10%, ook een groot verschil. En waar je woont, je settings.. etc etc
Binnen een kilometer enkel naar 18-jarigen zoeken terwijl je in Schubbekutteveen woont is niet zo evident nee.

Maar in NL is het sowieso wel gemakkelijk volgens mij. Hoeveel procent zal daar tinder gebruiken? Komt geen eind aan wanneer je daar aan het swipen bent.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:58:53 #231
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185713538
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:46 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is ook , hoeveel like je zelf. 100% van alles, of maar 10%, ook een groot verschil. En waar je woont, je settings.. etc etc
Ik swipe denk ik de helft naar rechts of zo. En dan bij een match kijk ik nog eens of ik het interessant vind.

Matches zeggen verder niet zoveel inderdaad. Het gaat om de daadwerkelijke dates die je er uit haalt.
pi_185714013
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat jij liever over je heen laat lopen en je grens niet aangeeft, daar kan ik niets aan doen.

Maar veel mensen ghosten liever, omdat het lekker de confrontatie uit de weg gaat. Dat is pas zielig.

Als iemand later terug komt, als in dat het haar dan wel uit komt. Dan moet ze wel een hele goede reden hebben, wil ik nog met haar in zee gaan..
Dan reageer je toch lekker niet meer? Dat is alles wat je moet doen. Precies wat Dven zegt.

Het hele idee van mensen op hun plek zetten is omdat er frustratie bij jezelf zit en je dit wil moet uiten. Dan ben je dus ontzettend needy.

Zulke berichtjes van 'je grens aangeven' en 'mensen op hun plek zetten' werkt bij de andere partij alleen maar op de lachspieren, en laat zien hoe serieus je het allemaal neemt en hoe je die andere persoon op een voetstuk hebt geplaatst. Er is niks serieus aan daten.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 19-03-2019 14:42:13 ]
pi_185714083
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik vind daar niets extreems aan.
Als ik met iemand aan het daten ben en diegene besluit ineens 24 uur niet meer te reageren op m'n bericht, dan weet ik dat de interesse niet meer zo groot is. Anders reageer je wel.
Ik ga er niet op wachten tot een ander het gesprek langzaam gaat laten doodbloeden.
Dan kap ik het zelf gewoon af en wens ze oprecht het beste. NEXT
Komt ontzettend gefrustreerd over. Als die interesse er niet meer is, stop je toch gewoon met berichten sturen? Vertel me, wat is het nut van het haar nog even laten weten als je elkaar toch niet meer spreekt?

Maar nee, je bent boos en je wil het haar nog ff laten voelen hoeveel 'onrecht' ze je heeft aangedaan. Dat nexten is gewoon een beschermingsmechanisme van jezelf om niet gedumpt te worden. Zodat je tegen jezelf kan zeggen dat je de controle had, maar het niet gedaan hebt.

Maar in werkelijkheid moest zij jou niet meer. Of haar oma was overleden, en je hebt haar genext terwijl er niks aan de hand was.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:40:26 #234
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185714135
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:36 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Komt ontzettend gefrustreerd over. Als die interesse er niet meer is, stop je toch gewoon met berichten sturen?

Maar nee, je bent boos en je wil het haar nog ff laten voelen hoeveel 'onrecht' ze je heeft aangedaan. Dat nexten is gewoon een beschermingsmechanisme van jezelf om niet gedumpt te worden. Zodat je tegen jezelf kan zeggen dat je de controle had, maar het niet gedaan hebt.

Maar in werkelijkheid moest zij jou niet meer. Of haar oma was overleden, en je hebt haar genext terwijl er niks aan de hand was.
Ah nog zo'n amateur psycholoog. Ik ben blij dat je het allemaal zo goed weet.

En je bent nog een laffe ghoster ook kennelijk.
pi_185714359
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ah nog zo'n amateur psycholoog. Ik ben blij dat je het allemaal zo goed weet.

En je bent nog een laffe ghoster ook kennelijk.
Dit is geen amateur psychologie, gewoon emotionele volwassenheid.

Waarom moet je alles perse afsluiten? Kan je niet leven met een open einde?

Als je niet snapt wat ik bedoel, kijk dan Ex on the Beach eens van vorig seizoen. Daar loopt een gozer genaamd Jordan in rond die geen punt achter zijn romances met vrouwen zet, maar 'komma's' zoals hij het zelf noemt. Oftewel, hij laat het open.

Het gevolg is dat al die vrouwen juist terugkomen naar hem, omdat hij impliciet communiceert dat het hem geen reet uitmaakt wat zij doet, en naar wie zij gaat. Dit in tegenstelling tot al die needy mannetjes die het moeten afsluiten, haar 'op haar plek' moeten zetten, of duidelijk moeten hebben wat zij van hem vindt. Allemaal ego protection.

Ik heb er zelf ervaring mee dat het zo werkt. Deze week een date met een chick bij wie ik het een jaar geleden gruwelijk verpest had. Maar nooit iets gezegd verder, of afgesloten. Omdat het toch niks toevoegt. Ineens kreeg ik spontaan berichten van haar of ik niet een keer langs wilde komen.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:00:08 #236
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185714472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dit is geen amateur psychologie, gewoon emotionele volwassenheid.

Waarom moet je alles perse afsluiten? Kan je niet leven met een open einde?

Als je niet snapt wat ik bedoel, kijk dan Ex on the Beach eens van vorig seizoen. Daar loopt een gozer genaamd Jordan in rond die geen punt achter zijn romances met vrouwen zet, maar 'komma's' zoals hij het zelf noemt. Oftewel, hij laat het open.

Het gevolg is dat al die vrouwen juist terugkomen naar hem, omdat hij impliciet communiceert dat het hem geen reet uitmaakt wat zij doet, en naar wie zij gaat. Dit in tegenstelling tot al die needy mannetjes die het moeten afsluiten, haar 'op haar plek' moeten zetten, of duidelijk moeten hebben wat zij van hem vindt.
Ik vind het normaal om iemand te laten weten dat ik geen interesse meer heb als ik geen interesse meer heb.
Dat doe ik niet uit frustratie of uit boosheid maar omdat ik het meen.

En ik heb er ook geen enkele behoefte meer aan dat zo iemand daarna nog terugkomt.

En het is wel wat zwart/wit gezegd natuurlijk dat ik in iedere situatie zo reageer.
Maar als ik duidelijk het gevoel heb dat er geen interesse of minder interesse is van de andere kant doordat bv berichten lange tijd onbeantwoord blijven, dan kap ik het zelf af.
Ik zal er weleens een keer naast zitten, maar 9 van de 10 keer klopt het gewoon.
pi_185714542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef SugeLucky het volgende:
Maar als ik duidelijk het gevoel heb dat er geen interesse of minder interesse is van de andere kant doordat bv berichten lange tijd onbeantwoord blijven, dan kap ik het zelf af.
Ik zal er weleens een keer naast zitten, maar 9 van de 10 keer klopt het gewoon.
Ik geloof best dat dit klopt. Maar wat is dan het nut van het afkappen?

In tegenstelling tot gewoon niks meer zeggen omdat de reactie van iemand niet uitnodigt tot verdere investering vanuit jouw kant.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:09:02 #238
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185714586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik geloof best dat dit klopt. Maar wat is dan het nut van het afkappen?

In tegenstelling tot gewoon niks meer zeggen omdat de reactie van iemand niet uitnodigt tot verdere investering vanuit jouw kant.
Omdat ik wel graag duidelijk ben als ik geen interesse meer heb.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:44:32 #239
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185715157
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:09 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Omdat ik wel graag duidelijk ben als ik geen interesse meer heb.
Ergens siert het je, maar als een gesprek doodbloed dan is dat toch gewoon een constatering? Niet één die ik nog bevestigd moet zien, tijd zal het leren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:58:05 #240
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185715468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ergens siert het je, maar als een gesprek doodbloed dan is dat toch gewoon een constatering? Niet één die ik nog bevestigd moet zien, tijd zal het leren.
Ja, klopt.

Ik vind het alleen een laffe en makkelijke manier om na een date/dates te laten blijken dat je geen interesse meer hebt door maar niet meer te reageren of heel langzaam te gaan reageren.
Ik doe daar niet aan mee.

Als ik geen interesse meer heb, dan meld ik dat eerlijk. En als iemand iets doet waardoor ik geen interesse meer heb, laat ik dat ook weten.

Ik snap ook dat er mensen geen probleem mee hebben als iemand niet meer reageert of heel langzaam.
pi_185715688
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, klopt.

Ik vind het alleen een laffe en makkelijke manier om na een date/dates te laten blijken dat je geen interesse meer hebt door maar niet meer te reageren of heel langzaam te gaan reageren.
Ik doe daar niet aan mee.

Als ik geen interesse meer heb, dan meld ik dat eerlijk. En als iemand iets doet waardoor ik geen interesse meer heb, laat ik dat ook weten.

Ik snap ook dat er mensen geen probleem mee hebben als iemand niet meer reageert of heel langzaam.
Zeker na als ik een date heb gehad met een vrouw meld ik dat.

Als ik nog geen date heb gehad dan meld ik dat ook niet altijd, zeker als het gesprek al dusdanig is doodgebloed dat er ook al wat tijd overheen is gegaan.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:06:57 #242
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185715695
Maar wat win je er zelf mee door zoiets (achteraf) nog te zeggen? Niks toch, je laat je alleen maar kennen dat je er weldegelijk mee zat.
pi_185715733
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
Maar wat win je er zelf mee door zoiets (achteraf) nog te zeggen? Niks toch, je laat je alleen maar kennen dat je er weldegelijk mee zat.
Wat is het probleem om te laten weten dat je niet verder wil? Zeker na een date vind ik dat wel zo netjes.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:09:28 #244
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185715764
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
Maar wat win je er zelf mee door zoiets (achteraf) nog te zeggen? Niks toch, je laat je alleen maar kennen dat je er weldegelijk mee zat.
Je verliest er ook niets mee toch?
pi_185715799
Is het nou een muis of een olifant?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:20:56 #246
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185716057
Jullie hebben het toch over als iemand uiteindelijk weer contact opneemt om dan diegene toe te spreken. Waarom zou je dat doen, wat win je ermee behalve dat je jezelf laat kennen?

Een olifant blijkbaar ;)
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:21:11 #247
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185716068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, klopt.

Ik vind het alleen een laffe en makkelijke manier om na een date/dates te laten blijken dat je geen interesse meer hebt door maar niet meer te reageren of heel langzaam te gaan reageren.
Ik doe daar niet aan mee.

Als ik geen interesse meer heb, dan meld ik dat eerlijk. En als iemand iets doet waardoor ik geen interesse meer heb, laat ik dat ook weten.

Ik snap ook dat er mensen geen probleem mee hebben als iemand niet meer reageert of heel langzaam.
Het is wel afhankelijk van de setting. Als ik op date geweest ben met de vrouw in kwestie en ik ben niet geďnteresseerd naar aanleiding van de date, dan is het inderdaad netjes te laten weten van verder daten af te zien. Je mag daarin best duidelijk zijn.

Anders is het wel als blijkt dat een gesprek niet vlot, daar ga ik echt geen big deal van maken, de conclusie die ik immers voor mezelf trek hoef ik de ander niet kenbaar te maken. Kans is redelijk groot aanwezig dat de ander er exact zo over denkt, anders was er wel meer of ander contact geweest. En zo niet, dan sluit je niet direct de mogelijkheid tot verder contact uit. We weten immers niet van elkaar hoe onze levens verlopen en om dan maar te verkondigen contact te verbreken omdat je denkt dat er geen wederzijdse interesse is, terwijl er wellicht andere dingen spelen vind ik niet noodzakelijk. Je merkt het snel genoeg namelijk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:23:15 #248
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185716124
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie hebben het toch over als iemand uiteindelijk weer contact opneemt om dan diegene toe te spreken. Waarom zou je dat doen, wat win je ermee behalve dat je jezelf laat kennen?

Een olifant blijkbaar ;)
Daar heb ik het niet over in ieder geval.
pi_185716440
Graag of niet hč, volgens mij moeten de aantallen gewoon flink omhoog bij de meeste (incl ikkes). Lekker boeiend inderdaad dat je een ongeďnteresseerd exemplaar bent tegengekomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185716597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:34 schreef ludovico het volgende:
Graag of niet hč, volgens mij moeten de aantallen gewoon flink omhoog bij de meeste (incl ikkes). Lekker boeiend inderdaad dat je een ongeďnteresseerd exemplaar bent tegengekomen.
Het is inderdaad vele malen makkelijker om niks om je matches te geven wanneer je er een stuk of 20 hebt en vrij snel weer dat aantal kan opvullen en je regelmatig ook dates hebt.

Mensen die minder matches hebben zullen inderdaad veel voorzichtiger er mee omgaan en misschien sneller gekwest voelen.

Maar eigenlijk zou het geen verschil moeten maken.
pi_185716641
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is inderdaad vele malen makkelijker om niks om je matches te geven wanneer je er een stuk of 20 hebt en vrij snel weer dat aantal kan opvullen en je regelmatig ook dates hebt.

Mensen die minder matches hebben zullen inderdaad veel voorzichtiger er mee omgaan en misschien sneller gekwest voelen.

Maar eigenlijk zou het geen verschil moeten maken.
Als je daar rationeel naar gaat kijken ben je toch een totaal idioot als je jezelf onzeker laat worden van een app, die note bene nog niet eens waarde voor je toevoegt ook. Gooi dan Tinder van je mobiel af en ga ff nuttigere dingen doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185716752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je daar rationeel naar gaat kijken ben je toch een totaal idioot als je jezelf onzeker laat worden van een app, die note bene nog niet eens waarde voor je toevoegt ook. Gooi dan Tinder van je mobiel af en ga ff nuttigere dingen doen.
Oh zeker. Hoe mensen je op Tinder zien staat los van hoe mensen je buiten die app zien.
pi_185716831
https://www.reddit.com/r/(...)_hot_guy_low_effort/

0,5% een match is wel een beetje de average voor de average man volgens mij. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185718051
H
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dit is geen amateur psychologie, gewoon emotionele volwassenheid.

Waarom moet je alles perse afsluiten? Kan je niet leven met een open einde?

Als je niet snapt wat ik bedoel, kijk dan Ex on the Beach eens van vorig seizoen. Daar loopt een gozer genaamd Jordan in rond die geen punt achter zijn romances met vrouwen zet, maar 'komma's' zoals hij het zelf noemt. Oftewel, hij laat het open.

Het gevolg is dat al die vrouwen juist terugkomen naar hem, omdat hij impliciet communiceert dat het hem geen reet uitmaakt wat zij doet, en naar wie zij gaat. Dit in tegenstelling tot al die needy mannetjes die het moeten afsluiten, haar 'op haar plek' moeten zetten, of duidelijk moeten hebben wat zij van hem vindt. Allemaal ego protection.

Ik heb er zelf ervaring mee dat het zo werkt. Deze week een date met een chick bij wie ik het een jaar geleden gruwelijk verpest had. Maar nooit iets gezegd verder, of afgesloten. Omdat het toch niks toevoegt. Ineens kreeg ik spontaan berichten van haar of ik niet een keer langs wilde komen.
Ho! Ik volg Jordan al lange tijd op Instagram en hij is al een tijd heel happy met zijn Ex Bo! Enorm
leuk en cutee voorbeeld stelletje! Jordan heeft confidence maar gaat wel voor zijn prinsesje. Ik herken wel mezelf in hem.
pi_185718134
Een voorbeeld nemen aan types die aan Ex on the beach meedoen :')
pi_185718166
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 17:53 schreef Solid-Snake het volgende:
Een voorbeeld nemen aan types die aan Ex on the beach meedoen :')
Ja. Hoe simpeler hoe mooier voorbeeld eigenlijk: Je kan dan beter de (primitieve verborgen menselijke )instincten van de buitenkant nog volgen die slimmere mensen ook hebben maar coveren.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 17:54:37 #257
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185718173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:
H
[..]

Ho! Ik volg Jordan al lange tijd op Instagram en hij is al een tijd heel happy met zijn Ex Bo! Enorm
leuk en cutee voorbeeld stelletje! Jordan heeft confidence maar gaat wel voor zijn prinsesje. Ik herken wel mezelf in hem.
:')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185718279
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 17:53 schreef Solid-Snake het volgende:
Een voorbeeld nemen aan types die aan Ex on the beach meedoen :')
-
pi_185718527
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 17:54 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

:')
Jij schrijft je dus niet in voor het volgende seizoen? :+
  dinsdag 19 maart 2019 @ 18:16:42 #260
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185718629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij schrijft je dus niet in voor het volgende seizoen? :+
Nee, ik hoef mijn ex echt never nooit meer te zien :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185719845
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 18:16 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee, ik hoef mijn ex echt never nooit meer te zien :')
Wel een goed moment om hem te verdrinken ;)
  dinsdag 19 maart 2019 @ 19:34:11 #262
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185720661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Wel een goed moment om hem te verdrinken ;)
Hey kom eens mee een stukje zwemmen, kunnen we erover praten. Sorry nog voor de aangifte. BAM en z'n hoofd onder water.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185734204
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 17:53 schreef Solid-Snake het volgende:
Een voorbeeld nemen aan types die aan Ex on the beach meedoen :')
Hoe pauper het programma (en de deelnemers) ook, je kan er zeker wat van leren qua dynamiek. Die is namelijk universeel en zie je op alle lagen van de bevolking. Je ziet duidelijk verschil tussen de mannen die geen succes hebben en de mannen die dit wel hebben, en waardoor dit komt. Zelfde geldt voor bijv. First Dates.

Maargoed, als je niet het vermogen hebt om door dit soort dingen heen te kijken kan ik lullen als brugman, maar dan houdt het op natuurlijk.
pi_185734591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:33 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe pauper het programma (en de deelnemers) ook, je kan er zeker wat van leren qua dynamiek. Die is namelijk universeel en zie je op alle lagen van de bevolking. Je ziet duidelijk verschil tussen de mannen die geen succes hebben en de mannen die dit wel hebben, en waardoor dit komt. Zelfde geldt voor bijv. First Dates.

Maargoed, als je niet het vermogen hebt om door dit soort dingen heen te kijken kan ik lullen als brugman, maar dan houdt het op natuurlijk.
Van wat ik heb begrepen bij Jordan was dat hij vooral succes had omdat hij gewoon het altijd probeerde en zelftvertrouwen uitstraalde.

Of wat is het volgens jou dan wat we kunnen leren van die gasten?
pi_185734835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Van wat ik heb begrepen bij Jordan was dat hij vooral succes had omdat hij gewoon het altijd probeerde en zelftvertrouwen uitstraalde.
Ja, en door zijn oprechte zelfvertrouwen (en dus niet gefaked) had hij ook niet de drang om het af te sluiten met vrouwen, of om een bepaalde conclusie te zoeken waar het heen ging. Het boeide hem niet, want kansen (en vrouwen) in overvloed. Wie weet komt iemand op zijn pad, en wie weet niet.

Dat is wat ik bedoelde met mijn statement dat bij het begin van het daten een conclusie zoeken, iemand op zijn plek zetten, of nog even moeten benoemen dat je niet door wil nadat iemand mindere interesse toont, voorbeelden van needy gedrag zijn. Deze mensen kunnen het niet verkroppen dat er 'niks' meer gebeurt. Maar iemand is jou zelfs geen reactie verplicht, als zou wel het netjes zijn natuurlijk.

Als je oprecht niet needy bent, neem je niet eens de moeite voor het zoeken van conclusie en laat je het gewoon zoals het is. Die persoon besteedt geen tijd aan jou, dus waarom zou je dat dan aan die persoon doen. Dat zijn gezonde persoonlijke grenzen. Ik bedoel, je hebt niks nodig van de ander dus als er verder niks gebeurt ook prima.

Merk je geen interesse, jammer dan. Komt iemand terug, dan kijk je of je er nog zin in hebt.
pi_185735045
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:04 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, en door zijn oprechte zelfvertrouwen (en dus niet gefaked) had hij ook niet de drang om het af te sluiten met vrouwen, of om een bepaalde conclusie te zoeken waar het heen ging. Het boeide hem niet, want kansen (en vrouwen) in overvloed. Wie weet komt iemand op zijn pad, en wie weet niet.

Dat is wat ik bedoelde met mijn statement dat bij het begin van het daten een conclusie zoeken, iemand op zijn plek zetten, of nog even moeten benoemen dat je niet door wil nadat iemand mindere interesse toont, voorbeelden van needy gedrag zijn. Deze mensen kunnen het niet verkroppen dat er 'niks' meer gebeurt. Maar iemand is jou zelfs geen reactie verplicht, als zou wel het netjes zijn natuurlijk.

Als je oprecht niet needy bent, neem je niet eens de moeite voor het zoeken van conclusie en laat je het gewoon zoals het is. Die persoon besteedt geen tijd aan jou, dus waarom zou je dat dan aan die persoon doen. Dat zijn gezonde persoonlijke grenzen. Ik bedoel, je hebt niks nodig van de ander dus als er verder niks gebeurt ook prima.

Merk je geen interesse, jammer dan. Komt iemand terug, dan kijk je of je er nog zin in hebt.
Ik geef je geen ongelijk.
pi_185737162
Gebruikt er iemand Once? Elke dag één nieuwe match, je moet alleen bevestigen of je met elkaar wilt chatten na het zien van elkaars profiel.. ik zit er al een maand of tien op en het aantal echte matches is helaas op een hand te tellen... behoorlijk slecht voor je zelfvertrouwen :') Tinder nu wel meer matches maar veelal met dezelfde meiden als eerst die ook weinig zeggen...
pi_185745229
Er is een ding die ik niet echt begrijp. Je matcht als vrouw met iemand op Tinder. Die iemand spreekt je aan, jij zegt weken niks terug. Waarom dan toch de match in stand houden en niet opheffen?

Of hebben vrouwen zoveel matches dat ze er gewoon niet aan toekomen om te zien dat er iets is geschreven en daarop te reageren?
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:25:18 #269
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185745365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:19 schreef Gruj0 het volgende:
Er is een ding die ik niet echt begrijp. Je matcht als vrouw met iemand op Tinder. Die iemand spreekt je aan, jij zegt weken niks terug. Waarom dan toch de match in stand houden en niet opheffen?

Of hebben vrouwen zoveel matches dat ze er gewoon niet aan toekomen om te zien dat er iets is geschreven en daarop te reageren?
Te veel werk ja.
En vergeet vaak ook te kijken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185745483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:19 schreef Gruj0 het volgende:
Er is een ding die ik niet echt begrijp. Je matcht als vrouw met iemand op Tinder. Die iemand spreekt je aan, jij zegt weken niks terug. Waarom dan toch de match in stand houden en niet opheffen?

Of hebben vrouwen zoveel matches dat ze er gewoon niet aan toekomen om te zien dat er iets is geschreven en daarop te reageren?
Haha hou toch op met die datingsites, je verliest je momentum. Spreek eens een vrouw op een directe manier aan.
Vakman pur sang
pi_185745845
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha hou toch op met die datingsites, je verliest je momentum. Spreek eens een vrouw op een directe manier aan.
Toevallig afgelopen week voor het eerst sinds tijden weer gedaan. 'Hey ik zag je net zitten en ik vind je leuk. Mag ik je een keer appen?'. Supersimpel en het is ook leuk om de reactie te zien. Meestal volgt er dan eerst een hele lange 'Hihihihihihihihihihihihi :@ :@ '.
pi_185745878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:45 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Toevallig afgelopen week voor het eerst sinds tijden weer gedaan. 'Hey ik zag je net zitten en ik vind je leuk. Mag ik je een keer appen?'. Supersimpel en het is ook leuk om de reactie te zien. Meestal volgt er dan eerst een hele lange 'Hihihihihihihihihihihihi :@ :@ '.
Jij ging toch ook daten met een dokter?
pi_185746126
quote:
17s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jij ging toch ook daten met een dokter?
Weet je best Aagje. :+
pi_185746146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:59 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Weet je best Aagje. :+
:@ :D
pi_185749157
Van die vragen als heb je weleens via Tinder afgesproken... Tijdens een gesprek op Tinder vragen. :') nee ik ben hier om boodschappen te bestellen...
pi_185749416
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Van die vragen als heb je weleens via Tinder afgesproken... Tijdens een gesprek op Tinder vragen. :') nee ik ben hier om boodschappen te bestellen...
Aansteller.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185759475
Na een account reset heeft Tinder mij geblokkeerd! Geen idee waarom, had gewoon een normaal profiel met foto's.. :')
  donderdag 21 maart 2019 @ 08:29:44 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185759606
Te vaak gereset?
pi_185759665
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Te vaak gereset?
Laatste keer was een aantal maanden geleden. En wat is vaak?

Staat ook nergens beschreven. En uitleg geven over verwijderen van accounts doen ze ook niet.

Blijkbaar, na wat research gedaan te hebben: mag en kun je niet meer ongestraft je account resetten tegenwoordig (sinds oktober afgelopen jaar). Dus wees gewaarschuwd.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2019 09:15:19 ]
pi_185763654
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Laatste keer was een aantal maanden geleden. En wat is vaak?

Staat ook nergens beschreven. En uitleg geven over verwijderen van accounts doen ze ook niet.

Blijkbaar, na wat research gedaan te hebben: mag en kun je niet meer ongestraft je account resetten tegenwoordig (sinds oktober afgelopen jaar). Dus wees gewaarschuwd.
Zoveel levert het ook niet op... Ja in het begin even wat maar matches misschien maar hier zijn dat doodleuk al mensen die ik vroeger als match had... Die vinden mij blijkbaar zó leuk dat ze nog steeds niet fatsoenlijk reageren haha.
pi_185764778
Die reset is ook niet per se nodig. Als je een nieuwe foto plaats of naar een nieuwe locatie gaat kom je weer ergens boven aan volgens mij.

Ik merk het zelf elke keer als ik naar Rotterdam of Delft ga, altijd een paar nieuwe matches.
pi_185770198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:04 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, en door zijn oprechte zelfvertrouwen (en dus niet gefaked) had hij ook niet de drang om het af te sluiten met vrouwen, of om een bepaalde conclusie te zoeken waar het heen ging. Het boeide hem niet, want kansen (en vrouwen) in overvloed. Wie weet komt iemand op zijn pad, en wie weet niet.

Dat is wat ik bedoelde met mijn statement dat bij het begin van het daten een conclusie zoeken, iemand op zijn plek zetten, of nog even moeten benoemen dat je niet door wil nadat iemand mindere interesse toont, voorbeelden van needy gedrag zijn. Deze mensen kunnen het niet verkroppen dat er 'niks' meer gebeurt. Maar iemand is jou zelfs geen reactie verplicht, als zou wel het netjes zijn natuurlijk.

Als je oprecht niet needy bent, neem je niet eens de moeite voor het zoeken van conclusie en laat je het gewoon zoals het is. Die persoon besteedt geen tijd aan jou, dus waarom zou je dat dan aan die persoon doen. Dat zijn gezonde persoonlijke grenzen. Ik bedoel, je hebt niks nodig van de ander dus als er verder niks gebeurt ook prima.

Merk je geen interesse, jammer dan. Komt iemand terug, dan kijk je of je er nog zin in hebt.
Mee eens
pi_185770265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Na een account reset heeft Tinder mij geblokkeerd! Geen idee waarom, had gewoon een normaal profiel met foto's.. :')
Geen aanstootgevende fotos? Daar vallen 'alleen maar zonnebrillen en kale mannen met alleen maar petjes fotos onder' of foto's waarop alleen landschap of je vrienden te zien zijn.
pi_185771405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:02 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Geen aanstootgevende fotos? Daar vallen 'alleen maar zonnebrillen en kale mannen met alleen maar petjes fotos onder' of foto's waarop alleen landschap of je vrienden te zien zijn.
Helemaal niets van dat soort dingen. Blijkbaar is Tinder strenger geworden mbt het resetten van je account. Dus, reset op eigen risico.

Geen foto's of email / Facebook hergebruiken. Als je je account verwijderd, dan "moet" je 3 maanden wachten alvorens weer opnieuw te beginnen met dezelfde login (telefoonnr, email, Facebook).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2019 19:22:01 ]
pi_185783873
Bah, dacht een leuke match te hebben is hij 1.70. Zucht. -O-
  vrijdag 22 maart 2019 @ 11:46:24 #286
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185784009
Hij dacht misschien ook wel serieus een leuke match te hebben.
pi_185784048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef SugeLucky het volgende:
Hij dacht misschien ook wel serieus een leuke match te hebben.
Moet dat even een deceptie zijn geweest voor hem.
pi_185784314
Bah, dacht een leuke match te hebben is hij 1.70. Zucht. -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Moet dat even een deceptie zijn geweest voor hem.
Ik ga toch geen man daten die kleiner is...
pi_185784391
Wel handig om je lengte alvast in de bio te zetten :P
pi_185784832
Gezeik om lengte ook altijd, hoelang ben jij dan?
-
pi_185785907
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Moet dat even een deceptie zijn geweest voor hem.
_O- _O- _O-
pi_185786243
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:09 schreef Solid-Snake het volgende:
Wel handig om je lengte alvast in de bio te zetten :P
Lijkt me ook wel handig.
pi_185786545
Ik ben ook 1.70 ongeveer. Dus vind dat echt te klein voor een man. Ik denk dat ik alles zonder lengte links ga swipen tenzij ik op foto's anders zie.
pi_185786549
Plus een man die kleiner is dan de bruggers die ik les geef... -O-
  vrijdag 22 maart 2019 @ 14:45:11 #295
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185786646
Het is maar lengte.

Hoewel wel juist makkelijk als je een beetje gelijke lengte bent :9
pi_185786712
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
Het is maar lengte.

Hoewel wel juist makkelijk als je een beetje gelijke lengte bent :9
Moet wel zeggen dat ik het liefst ook dames heb die kleiner dan mij zijn.

Maar gelukkig is dat met mijn 1.86 zelden een probleem :P
pi_185786797
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 14:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ik het liefst ook dames heb die kleiner dan mij zijn.

Maar gelukkig is dat met mijn 1.86 zelden een probleem :P
Rond de 1.80 is toch ook gemiddeld lijkt me
pi_185786918
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 14:55 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Rond de 1.80 is toch ook gemiddeld lijkt me
Volgens mij wel.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:10:16 #299
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185787954
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
Bah, dacht een leuke match te hebben is hij 1.70. Zucht. -O-
[..]

Ik ga toch geen man daten die kleiner is...
Maar je wil toch helemaal niet daten, alleen aandacht?

Ik snap het probleem niet dan.
pi_185788166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Maar je wil toch helemaal niet daten, alleen aandacht?

Ik snap het probleem niet dan.
Het is al bijna een maand uit en die relatie duurde 2 maandjes, dus ik ga weer daten. Voel me geestelijk ook een stuk beter weer.
pi_185789384
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
Bah, dacht een leuke match te hebben is hij 1.70. Zucht. -O-
[..]

Ik ga toch geen man daten die kleiner is...
Wat een lul.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')