Let's agree to disagree, profiel is voor mij wel belangrijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat de profiel weinig uitmaakt. Als je niet door de vleeskeuring komt kun je beter van Tinder af.
Onderkinfoto'squote:Op woensdag 13 maart 2019 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
En kijk zelf even kritisch naar je fotos. Geen onderkinselfies of wazige fotos. Ga desnoods iets doen wat je leuk vindt en laat iemand anders een foto van je maken. Of 300 en kies de beste uit. Soms zie je echt profielen met foto’s dat je op voorhand al denkt: laat maar. En dan gaat dat niet eens over de persoon op de foto.
Wat wil je er in hebben?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Let's agree to disagree, profiel is voor mij wel belangrijk
We geven ook geen neuk om constant onszelf op foto's te zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Onderkinfoto'svrouwen hebben vaak wel veel betere foto's, soms heb ik het gevoel dat mannen 0 fucks geven wat dat betreft.
Ik ook niet, maar heb toch leuke foto's op mijn profiel die niet voornamelijk van mijn onderkin zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
We geven ook geen neuk om constant onszelf op foto's te zetten.
Toch wel een paar foto's van jezelf laten nemen dus,quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:42 schreef Halimede het volgende:
Ik ook niet, maar heb toch leuke foto's op mijn profiel die niet voornamelijk van mijn onderkin zijn.
Ik heb 1 foto die genomen is op vakantie en de rest zijn selfies. Maar eigenlijk moet ik een keertje een nieuwe makenquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Toch wel een paar foto's van jezelf laten nemen dus,
Maar kijk je dan dus vooral naar spontaniteit en humor? Want het lijkt ook wel lastig om de balans te zoeken dat je profiel tekst niet "geforceerd" overkomt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Let's agree to disagree, profiel is voor mij wel belangrijk
Ja, en ik vind het leuk als ik zie dat we wat hobbies gemeen hebben bijvoorbeeld. Het is ook lastig om een leuk profiel te maken, maar de meeste mensen proberen het niet eens, dus die het wel proberen springen er voor mij wel positief uit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:45 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar kijk je dan dus vooral naar spontaniteit en humor? Want het lijkt ook wel lastig om de balans te zoeken dat je profiel tekst niet "geforceerd" overkomt.
Vrouwen kunnen makkelijk met selfies wegkomen, zolang je er maar een beetje leuk uit ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb 1 foto die genomen is op vakantie en de rest zijn selfies. Maar eigenlijk moet ik een keertje een nieuwe maken
Vrouwen zien er wel beter uit op selfies dan mannen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb 1 foto die genomen is op vakantie en de rest zijn selfies. Maar eigenlijk moet ik een keertje een nieuwe maken
Klopt, maar het is niet als of mannen gebruik maken van vrienden die goed zijn met een cameraquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen makkelijk met selfies wegkomen, zolang je er maar een beetje leuk uit ziet.
Haha, ik had het er laatst met een vriend over die dat wel altijd laat doen. Hij heeft daar gewoon geen problemen mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet als of mannen gebruik maken van vrienden die goed zijn met een camera![]()
zelfs als ik het aanbied niet
quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
Nouja dat. Als je niet houdt van selfies maken, vraaaaag dan iemand om een paar leuke foto’s van je te maken. Desnoods waarop je niet eens in de lens kijkt. Maar echt, als je geen fuck om je eigen foto’s geeft, ga dan niet op tinder of zeur niet wanneer je geen matches krijgt..
Foto's van meiden waar ze met een jongen op staan die natuurlijk totaal niet haar ex is ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Vrouwen komen met bijna alles weg, zelfs gare foto's en/of filters.
Dat gezegd hebbende. Teveel profielen zonder tekst, niet prettig. Of trouwfoto's of kinderen enz..
Sommige zijn al weer opgeheven als je niet meteen een reactie geeft. Andere zijn compleet losgeslagen.
Gelukkig zitten er ook nog wel redelijke mensen tussen.
Maar goed, ik denk dat een selfie sowieso niet al te best werkt als foto, ik heb het vermoeden dat je met wel iets meer mag komen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
Nouja dat. Als je niet houdt van selfies maken, vraaaaag dan iemand om een paar leuke foto’s van je te maken. Desnoods waarop je niet eens in de lens kijkt. Maar echt, als je geen fuck om je eigen foto’s geeft, ga dan niet op tinder of zeur niet wanneer je geen matches krijgt..
Misschien broer of zus, neef? Misschien is dat laagdrempeliger dan een vriend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Haha, ik had het er laatst met een vriend over die dat wel altijd laat doen. Hij heeft daar gewoon geen problemen mee.
Maar het kan inderdaad nogal awkward zijn om aan je vrienden te vragen of ze foto's van je willen nemen. Ik doe het zelf ook niet snel, ondanks dat ik het wel eigenlijk moet doen.
Zet je (telefoon)camera op de zelfontspanner en je hebt niet eens iemand nodig om een mooie / leuke foto van jezelf te makenquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Haha, ik had het er laatst met een vriend over die dat wel altijd laat doen. Hij heeft daar gewoon geen problemen mee.
Maar het kan inderdaad nogal awkward zijn om aan je vrienden te vragen of ze foto's van je willen nemen. Ik doe het zelf ook niet snel, ondanks dat ik het wel eigenlijk moet doen.
Ja m'n broer heeft al voorgesteld om van het weekend foto's van mij te maken, dus we gaan zienquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:55 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Misschien broer of zus, neef? Misschien is dat laagdrempeliger dan een vriend.
Dat sowieso. Knappe vrouwen die geen inhoud hebben zijn lekker voor een wilde nacht, maar verder hoef ik er geen relatie mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:09 schreef Keyos het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind het altijd wel een must voor Tinder wanneer iemand iets over zichzelf neerzet (hobby, interesse, muzieksmaak of iets).
Maakt het niet alleen makkelijker om het gesprek te starten, maar uiteindelijk vind ik het voor een fwb of vaste relatie wel belangrijk dat je intellectueel een klik met iemand hebt (los van het feit dat je ook qua uiterlijk een klik moet hebben ofc).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |