quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet nog wachten tot half drie... alle tijd om nerveus te worden...
Oh, da's minder. Sterktequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet nog wachten tot half drie... alle tijd om nerveus te worden...
Ben het best wel eens met je, maar waarom die enorme wind, die is nergens voor nodig. En liever dat het gewoon de hele nacht regent en overdag droog is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Liever nu meer regen dan in de zomer een nog lager grondwater peil
Die wind is een resultaat van de drukverschillen in de atmosfeer en brengt de regen van de atlantische oceaan naar ons. Verder worden lieve koekjes niet gebakken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben het best wel eens met je, maar waarom die enorme wind, die is nergens voor nodig. En liever dat het gewoon de hele nacht regent en overdag droog is.
Dat weet ik, maar ik mag toch wel dromen? Net nat geworden, en vandaag heb ik dat nog een paar keer in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die wind is een resultaat van de drukverschillen in de atmosfeer en brengt de regen van de atlantische oceaan naar ons. Verder worden lieve koekjes niet gebakken.
Mijn persoonlijke mening: prima.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist reuze handig? Je belt 112 toch in nood situaties?! Dan wil je toch HULP daar waar je bent?
grappig dat jij dat zo ervaart omdat je zelf zei dat je het hebt uitgezet.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening: prima.
Maar de aluhoedjes community is over z'n toeren:
- Als je als getuige 112 belt ben je nu makkelijker te dwingen te getuigen
- "Natuurlijk werkt deze software altijd voor de politie, bij ieder gesprek, niet alleen 112" enz.
Mijns inziens zou ie bij 113 bv ook gewoon mogen werken.
https://www.security.nl/p(...)neller+gelokaliseerd en dan naar "Reacties" en je kunt je gaan vermaken met een keer aan aluhoedjesgedachtengoed.
Ik heb het idee dat je niet helemaal goed leest de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:35 schreef liedetector het volgende:
[..]
grappig dat jij dat zo ervaart omdat je zelf zei dat je het hebt uitgezet.....
vast half oog, ik meende te lezen dat jij (wat niet iedereen kan zoiets zei je) het hebt uitgeschakeld, maar ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je niet helemaal goed leest de laatste tijd.
Ik heb sowieso geen Android telefoon, en vind ook dat het helemaal nooit uitgezet zou moeten kunnen worden, ook niet met rooted telefoons. Je geeft door 112 te bellen imho impliciet toestemming aan iedere mogelijke overheidsinstantie om wat dan ook te doen om jou of degene namens wie je belt te helpen.
Wel heb ik bedenkingen over het recht van politie en justitie om een getuige als zodanig later in een procedure op te voeren tegen diens wil, maar dat is denk ik een andere discussie.
Nee er zijn Android ontwikkelaars (en rootkit makers) die het uitschakelbaar hebben gemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
vast half oog, ik meende te lezen dat jij (wat niet iedereen kan zoiets zei je) het hebt uitgeschakeld, maar ik ben het met je eens hoor
Bedankt voor de link, maar ik krijg altijd ongeneeslijke oogaids bij dat soort reacties. Voor mijn eigen gezondheid lees ik het ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:25 schreef fietsie het volgende:
Mijn persoonlijke mening: prima.
Maar de aluhoedjes community is over z'n toeren:
- Als je als getuige 112 belt ben je nu makkelijker te dwingen te getuigen
- "Natuurlijk werkt deze software altijd voor de politie, bij ieder gesprek, niet alleen 112" enz.
Mijns inziens zou ie bij 113 bv ook gewoon mogen werken.
https://www.security.nl/p(...)neller+gelokaliseerd en dan naar "Reacties" en je kunt je gaan vermaken met een keer aan aluhoedjesgedachtengoed.
*ben er ook maar niet aan begonnen!quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, maar ik krijg altijd ongeneeslijke oogaids bij dat soort reacties. Voor mijn eigen gezondheid lees ik het ook niet.
Ik regen liever een paar keer nat dan dat ik al die bomen zie doodgaan door tekort aan water.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik mag toch wel dromen? Net nat geworden, en vandaag heb ik dat nog een paar keer in het vooruitzicht.
Ik mag de komende tijd de hartkloppingen dus onder controle gaan houden tijdens sessies over gespecificeerde toestemming...quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, maar ik krijg altijd ongeneeslijke oogaids bij dat soort reacties. Voor mijn eigen gezondheid lees ik het ook niet.
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 13:24:35Dutch have created PowerPoint with five easy steps for businesses. And there’s a handbook https://t.co/anQ2btzdKS Complete with English translation. Is there an equivalent in the UK? #Brexit https://t.co/QhijMjQKDK reageer retweet
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 13:28:11500 extra customs staff recruited in NL. Food safety body faced shortage of vets. Went recruiting in Eastern & Southern Europe - these foreign vets completed 18 week full time Dutch language course. Seriously. This is putting UK to shame (some might say) #Brexit reageer retweet
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 12:22:02From 29th of March every truck/container going to/from the UK v the Netherlands will need to be registered on “Portbase” - “only then will you be granted access to the terminal”. Everyone knows this, right? #Brexit reageer retweet
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 13:13:24“Prepare, prepare, prepare, check, check, check... Also opportunity here, stable government, the door is wide open.” Foreign trade minister @:SigridKaag slips in sales pitch #Brexit reageer retweet
twitter:annaholligan twitterde op woensdag 13-03-2019 om 13:35:26Has anyone considered just shipping the Dutch over to run #Brexit? https://t.co/VsZg4kMCNi reageer retweet
Brood?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet van alles over beleggen uitzoeken en ik snap er geen zak van
waarom?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet van alles over beleggen uitzoeken en ik snap er geen zak van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |