Mag sowieso niet van Dannyquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan komt er een plekje vrij als KLB moderator. Interesse?
Als je KLB helemaal de nek wilt omdraaien zou je het moeten doen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan komt er een plekje vrij als KLB moderator. Interesse?
Goudenvis, stumperquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Types als goudvis als je fans hebben
Niet wetenquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Word ik hier nu met braadmans vergeleken?
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iemand een stumper noemen terwijl je zelf een kansloze lege act bent.
Wat is dat toch met die acts?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iemand een stumper noemen terwijl je zelf een kansloze lege act bent.
Dit vind jij niet ergquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Achja we zitten nu ook met @:driepink opgescheept
Ah, ok, beterquote:
Zolang het geen d/t/dt correctie isquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord?
Kquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zolang het geen d/t/dt correctie is
Nice.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk worden mijn speakers gefixt.
Nee.. Eigenlijk zijn het ook niet mijn speakers maar de kabels die gefixt moeten worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nice.
Had je je "muziek" weer veel te hard gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.. Eigenlijk zijn het ook niet mijn speakers maar de kabels die gefixt moeten worden.Ok okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal geen verstand hiervan zelf, zolang het werkt op het einde vind ik het best![]()
Ja ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok ok
Totaal geen verstand hiervan zelf, zolang het werkt op het einde vind ik het best
Netjes, gewoon zwart?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook nietMaar deze jongen doet het dagelijks voor zijn werk dus het zal wel goed komen haha.
Nee hij werkt gewoon en hij doet voor mij gewoon omdat we huisgenoten waren en vrienden zijn.quote:
Nicequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hij werkt gewoon en hij doet voor mij gewoon omdat we huisgenoten waren en vrienden zijn.En het belangrijkste wat er tussen moet heb ik vorig jaar al gekocht bij hem.
Maar toch vind ik het stom. Mijn vorige laptop ging het gewoon prima.quote:
Zekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kutjes. Muziek luisteren is chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |