Iedereen wil je doen als FA, wordt nog druk bij dat sterretje mocht je fa wordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:08 schreef Vanillekwark het volgende:
Tot nu toe wel 100% approval rating
Ik heb genoeg kontvlokken voor iedereen hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen wil je doen als FA, wordt nog druk bij dat sterretje mocht je fa worden
Zielige stakker ben je ookquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Ff voor het overzicht jongens:
Poll: VK als FA. Doen of niet doen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Haha mad omdat je ja hebt gestemd zekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zielige stakker ben je ook
Heeft je wijf je verlaten ofzo
eerder omdat jij zo vermoeiend kinderachtig bentquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha mad omdat je ja hebt gestemd zeker
Een man blijft altijd een beetje kinds.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
eerder omdat jij zo vermoeiend kinderachtig bent
Zullen we hem slaan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
eerder omdat jij zo vermoeiend kinderachtig bent
Is niet om de hoek hequote:
Lolquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zielige stakker ben je ook
Heeft je wijf je verlaten ofzo
Nee gestemdquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Ff voor het overzicht jongens:
Poll: VK als FA. Doen of niet doen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voor uitleg van bans kunde gij mailen naar forum@fok.nl, dat weet je tochquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit is lol en ik krijg een klb ban met dit soort opmerkingen?
Wat een vlegelsquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit is lol en ik krijg een klb ban met dit soort opmerkingen?
Word ik hier nu met braadmans vergeleken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Check out the big brains on Brad
Ben benieuwd wanneer hij het zelf door heeftquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:21 schreef JimmyDean het volgende:
Wel eens met de stelling dat VK een stakker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |