Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2019 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus de nr 9quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:28 schreef wadslak het volgende:
[..]
Krijg je niets, daarom doe ik ook niet mee.
Markt vanmiddag en ff thee bij moeders.quote:
Precies, dat bedoel ik.quote:
quote:
Jawel jawelquote:Op woensdag 13 maart 2019 07:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Markt vanmiddag en ff thee bij moeders.![]()
Jij lekker geslapen?
Vandaag mag jij weer nr 1 zijn hoor. Ik vind het knap hoe je dat elke dag voor elkaar krijg. Respectquote:
Beetje jammer dit. Had op wat meer tegenstand gehooptquote:Op woensdag 13 maart 2019 07:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vandaag mag jij weer nr 1 zijn hoor. Ik vind het knap hoe je dat elke dag voor elkaar krijg. Respect
Dat heeft me echt bloed zweet en tranen gekost. 1 nacht overslaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Had op wat meer tegenstand gehoopt
Amateurquote:Op woensdag 13 maart 2019 07:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat heeft me echt bloed zweet en tranen gekost. 1 nacht overslaan.
Ik heb serieus moeite met typen nu.
Zo rol ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |