Deze Champ heeft als een blok geslapenquote:
Ja wel spierpijn in de handen of vingers ofzo nubquote:
Ga je toch nog terug.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Deze Champ heeft als een blok geslapen![]()
Ben nog wel moe
En jij?
Ja wel spierpijn in de handen of vingers ofzo nuquote:
Lekker liggen fokken vanacht>?quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja wel spierpijn in de handen of vingers ofzo nub
Wie zeurt krijgt een beurt.quote:
Ja zelfde. Prima geslapen, wel wat te kort.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Deze Champ heeft als een blok geslapen![]()
Ben nog wel moe
En jij?
Was het maar zo'n feestquote:
Nee ik ging optijd slapen. Moest alleen even knallen om haags in te halen. En werd vannacht een keer wakker en meende dat ik wat moest postenquote:
Hoezo haags doet niet mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:22 schreef Already_in_use het volgende:
N[..]
Nee ik ging optijd slapen. Moest alleen even knallen om haags in te halen. En werd vannacht een keer wakker en meende dat ik wat moest posten
Met de dagscore.quote:
Die mensen zijn domquote:Op woensdag 13 maart 2019 07:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Met de dagscore.aantal posts per dag. Ik werd aangespoord door een aantal mensen.
Groot gelijk als je die kans hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zelfde. Prima geslapen, wel wat te kort.
Vanmiddag maar een middagdutje doen
Nee want uiteindelijk deed ik het toch zelf. Ik was zo dichtbijquote:
Wat denk je met dit spel te winnen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:27 schreef wadslak het volgende:
Doe alleen ergens aan mee als het geld oplevert.
Krijg je niets, daarom doe ik ook niet mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat denk je met dit spel te winnen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |