abonnement Unibet Coolblue
pi_185588595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]

Deze bedoel je?[..]

Allemaal.
Maar ik stop ermee, ik begin scheel te kijken na al het lezen. ;)
pi_185588641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]

4. Michael Jackson suffered from the skin discoloration disease vitiligo. Jordie Chandler drew a picture of the markings on the underside of Jackson’s penis. His drawings were sealed in an envelope. A few months later, investigators photographed Jackson’s genitalia. The photographs matched Chandler’s drawings.
Bron: https://www.vanityfair.co(...)al-abuse-allegations
Fuck, nu begin ik me te ergeren aan mijn eigen slordigheid. Ik ga zo even niets meer posten hier :).

Ehm ..

quote:
https://en.wikipedia.org/(...)Jackson#Strip_search

In December 1993, Jackson was served with a warrant for a strip search, as police wanted to verify Jordan Chandler's description of Jackson's private anatomy.[34] The order stated that officers were to examine, photograph and videotape Jackson's entire body, "including his penis, anus, hips, [and] buttocks".[34][46][47] The police were looking for discoloration or any other signs of vitiligo that Jordan had spoken about, or any other skin disorder. Refusal to comply would be used in court as an indication of guilt.[46]

The search took place on December 20, 1993, at Jackson's ranch. Those present for the prosecution were District Attorney Tom Sneddon, a detective, a photographer, and a doctor. Those present on behalf of Jackson were his two attorneys, a physician, a detective, a bodyguard and a photographer.[34] The attorneys and Sneddon agreed to leave the room when the examination took place. At Jackson's insistence, the prosecution detective also left. In an emotional state, Jackson stood on a platform in the middle of the room and disrobed. The search lasted for approximately 25 minutes. He was never touched.[34]

Reports vary on whether the photographs of Jackson corroborated Jordan's allegations. Reuters reported that an unidentified source informed them on January 27, 1994, that "photos of Michael Jackson's genitalia do not match description given by the boy",[48][49] which was reported in USA Today on January 28.[50][51] However, according to child sexual abuse consultant Bill Dworin, one of the lead detectives on the case, Jordan's description comported with the photos taken of Jackson's genitalia.[52] Dr. Richard Strick, who conducted the examination of Jackson's genitals, said "I was told later that the photos and description absolutely matched".[53] Sneddon later stated that "the photographs reveal a mark on the right side of Defendant's penis at about the same relative location as the dark blemish located by Jordan Chandler on his drawing of Defendant's erect penis", and that "Chandler's graphic representation of the discolored area on Defendant's penis is substantially corroborated by the photographs".[54] Sergeant Gary Spiegel, the sheriff's photographer, claims he observed a dark spot on the lower side of Jackson's penis.[55]

Jordan claimed that Jackson was circumcised.[15][34][56] However, Jackson's autopsy report showed that he had not been circumcised and his foreskin appeared naturally intact, with no signs of having been restored from a circumcision.[57] Taraborrelli claims that Jordan correctly noted patchy colored skin on his buttocks, short pubic hair, and testicles marked pink and brown;[58] however, initially investigators claimed Chandler said Jackson had splotches on his genitals a color "similar to the color of his face" rather than pink and brown.[56]

On February 10, 1993,[59] Jackson had revealed in a televised interview that he had vitiligo, a skin disorder that destroys skin pigmentation and creates blotches, and that he used make-up to even out his skin.[60] The interview was watched by 90 million, and after it aired, expert information on vitiligo was widely shared in the media.[60] According to private investigator Anthony Pellicano, who questioned Jordan in July 1993 after hearing Evan's taped phone call, Jordan denied that he ever saw Jackson's body but said he did lift his shirt once to show him the blotches on his skin.[6] Investigators made a probe into Jackson's history, including family interviews, to see if he had undergone procedures to alter his body's appearance, as the grand jury felt there was no clear match with Jordan's description.[61]
Dus mijn correcte reply op luxerobots had moeten zijn:

Hoewel mediabronnen er over variëren en de aanklager vond dat de beschrijving van MJ's penis genoeg leek, was de onderzoeksjury het daar niet mee eens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185588644
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:11 schreef Antaris het volgende:
[..]

Nog altijd beter dan bij voorbaat lopen roepen.

Zie mijn antwoord op pagina 3:[..]

En van 2 kinderlijke brieven ben ik niet geheel overtuigd.
Dat bewijs is er niet. Zinloos om daar om te vragen dus.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 13 maart 2019 @ 16:32:22 #179
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_185588689

@ 6:30 komt het penisverhaal voorbij. Lijkt erop dat het waar is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 13 maart 2019 @ 16:37:50 #180
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_185588795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Nee, dat is niet zomaar een keuze.
Dat is het wel. De film is er. Er naar kijken of niet is een keuze. Die mannen wel of niet geloven is ook een keuze. Ook er geen oordeel over willen vellen is een keuze.
quote:
Ook niet voor jou persoonlijk als een kwestie van fatsoen
Sorry, maar ik accepteer jou niet als scherprechter van het moreel gelijk. Mijn keuze.
quote:
maar laat ik mij vooral beperken tot documentairemakers en journalisten.
Doe dat.
quote:
Een beschuldiging dient het achterhalen van de waarheid, dat is niet iets wat je zomaar even kunt doen en daarmee is het dan klaar, iemands naam door het slijk en dan spelletjes spelen van die keek wel een beetje raar toen ie dat zei en die werd nerveus, ziet er niet betrouwbaar uit blabla. Dat maakt de beschuldiging genoeg en zo werkt het niet bij integere journalisten.
Daar heb je zeker een punt. Vanuit de mannen begrijp ik het wel.
quote:
"Het was een goede documentaire want hij laat het leed van misbruik zien" Gelul, het was een kutdocumentaire, achterbakse laster want hij toont niks aan en deed niet eens zjin best iets hard te maken.
Dat klopt. Het is meer een pamflet dan een docu.
quote:
Ze gaan in een film zitten die niks meer doet dan beschuldigen.
Ja. Want ze hebben nu eenmaal geen bewijzen van wat er is gebeurd. En nogmaals: áls ze zijn misbruikt -en nogmaals: ik geloof ze- snap ik wel dat ze een podium willen. Of het zinvol is, is een tweede.
quote:
Terwijl ze een miljoenenclaim denken te hebben.
In hun geval had ik dat dus ook niet gedaan, omdat dat de discussie vervuilt. "Zie je wel, het is ze alleen om het geld te doen".
quote:
Het mag allemaal maar eerst moeten ze het hard maken.
Het mag sowieso, het is niet aan jou om daar het laatste woord in te zijn. Ik neem aan de Jackson estate allang weer bezig is met een defamation suit. Nog los van de hallelujah-roepende Jackson-believers die hun geld in een kickstarter met dat doel hebben gegoten.
quote:
Stel dat ze misbruikt zijn, dan doe je mee aan een docu die de onderste steen poogt boven te halen. Krijg je de vraag of je meedoet aan een docu waarbij je je beschuldiging mag doen en praten over je leed en verder niet dan zou het antwoord nee moeten zijn.
Tsja. Ik denk dat je eerst in hun schoenen moet hebben gestaan om daar zo sec en moreel verheven over te kunnen oordelen. Maar dat ben ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door V. op 13-03-2019 17:01:12 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 13 maart 2019 @ 16:38:19 #181
16715 Mylene
*schatje*
  woensdag 13 maart 2019 @ 16:52:24 #182
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_185589047
quote:
Eerlijk gezegd wil ik niet teveel stilstaan bij die gast zijn genitaliën. Onsmakelijk mannetje die met zijn man child act de heilige onschuld uithing maar ondertussen. Zijn muziek vind ik ook al niks maar dat is persoonlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:14:04 #183
16715 Mylene
*schatje*
pi_185589393
Dit is een artikel van gisteren.

quote:
Everything Macaulay Culkin Has Said About the Allegations About Michael Jackson

Most famously, Culkin testified in JaWith the release of the controversial new documentary Leaving Neverland, in which Wade Robson and James Safechuck allege years of childhood abuse at the hands of Michael Jackson, many of the other boys in Jackson's circle have been brought up as well. One such friend who has always maintained Jackson's innocence is Macaulay Culkin, the Home Alone actor who was among the young boys who hung out with Jackson. Today, he's the godfather to Jackson's daughter Paris, and he continues to defend the late singer against all accusations.ckson's defense at his 2005 molestation trial. Initially, Culkin publicly said he'd rather not testify; he told Larry King, "Probably not. Like I said, it's crazy and I don't really want to be a part of it . . . I'm not saying I wouldn't do something like that, it just hasn't been brought up to me and I don't think he'd want me to either."

However, Culkin did testify, and as the news reports in Leaving Neverland also showed, the common thought at the time was that it was his testimony that struck the biggest blow in Jackson's favor. Culkin and Jackson had first met when Culkin was only 9 years old, and he'd become friends with Jackson after the singer reached out to him during his post-Home Alone fame. During the trial, Culkin vehemently denied that anything inappropriate had happened between him and Jackson, directly repudiating claims by Neverland staffers that they had seen Jackson behaving inappropriately toward Culkin while at the mansion.

Although he defended Jackson, Culkin's testimony did corroborate some of the claims later made by Leaving Neverland's James Safechuck: specifically, that Jackson tended to grow apart from the boys in his orbit as they reached their later teens, and that Jackson had an alarm system that let him know if anyone was approaching his room.

"There was like a walkway kind of thing, where if somebody was approaching the door, it would kind of like 'ding-dong, ding-dong.' When anyone would approach the room, yeah, you'd hear this kind of — soft kind of alarm, like 'ding-dong' kind of thing," the transcript of Culkin's testimony reads. He also testified that he had, indeed, slept in Jackson's bed, but that nothing inappropriate had gone on.
quote:
"Macaulay has gone on the record many, many times, including recently to say that his relationship with Jackson was innocent," he said.
bron

Als het allemaal zo lief en onschuldig was en er niets gebeurde, me dunkt dat een alarmsysteem dan ook niet nodig was.
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 17:19:44 #184
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185589486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:14 schreef Mylene het volgende:
Dit is een artikel van gisteren.[..]

[..]

bron

Als het allemaal zo lief en onschuldig was en er niets gebeurde, me dunkt dat een alarmsysteem dan ook niet nodig was.
Corey Haim Feldman zegt ook niet misbruikt te zijn.
Maar zijn wel kindersterren. De andere kinderen wilden juist sterren worden.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:22:22 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185589545
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]

Corey Feldman zegt ook niet misbruikt te zijn.
Maar zijn wel kindersterren. De andere kinderen wilden juist sterren worden.
Emmanuel Lewis ook niet, die heeft daar recent op Twitter nog iets over gezegd.
Maar daar geldt hetzelfde weer voor....

TheReal_ELewis twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 22:48:52 @Hammertonhal @MjGuilty @santikapowski @Caramelicedtea @RAZ0RFIST @Corey_Feldman @aaroncarter @tajjackson3 Let’s be 100% clear here I was never a victim. My big Bro Michael has been nothing but kind and a role model to me and my family. I suggest you pick a subject you really know because obviously you don’t know Michael and you don’t know me. Spread peace not false rumors. ✌🏽 & Love reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 17:23:20 #186
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185589567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]

Emmanuel Lewis ook niet, die heeft daar recent op Twitter nog iets over gezegd.
Maar daar geldt hetzelfde weer voor....
Moet trouwens Corey Feldman zijn :@
A child is born with no state of mind.
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:25:48 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185589627
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]

Moet trouwens Corey Feldman zijn :@
Aangepast....
Wat lijkt die oudste zoon van MJ op Feldman trouwens :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 17:28:56 #189
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185589696
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]

Aangepast....
Wat lijkt die oudste zoon van MJ op Feldman trouwens :o
Dank u :)

Nu je het zegt...
A child is born with no state of mind.
pi_185589768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Doet er niet toe, als je onder ede verklaard wat er gebeurd is houdt dat geen oordeel in over wat betamelijk was.
Als jij niet vindt dat je verkracht bent, en mensen vragen je ernaar, is de kans natuurlijk groter dat je liegt dan wanneer je het er wel mee eens bent.

Ik vond het bv ontzettend moeilijk om toe te geven dat ik mishandeld werd, dus loog ik. Om hem te beschermen, maar ook omdat ik niet wilde geloven dat het echt mishandeling was. Dat kon niet waar zijn, mishandeling is veel zwaarder dan wat ik meemaak. Dat soort dingen.

Daarmee zeg ik niet dat dit waar is, maar liegen over dit soort dingen valt op meerdere manieren te verklaren.
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 17:42:15 #191
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185589969
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]

Als jij niet vindt dat je verkracht bent, en mensen vragen je ernaar, is de kans natuurlijk groter dat je liegt dan wanneer je het er wel mee eens bent.

Ik vond het bv ontzettend moeilijk om toe te geven dat ik mishandeld werd, dus loog ik. Om hem te beschermen, maar ook omdat ik niet wilde geloven dat het echt mishandeling was. Dat kon niet waar zijn, mishandeling is veel zwaarder dan wat ik meemaak. Dat soort dingen.

Daarmee zeg ik niet dat dit waar is, maar liegen over dit soort dingen valt op meerdere manieren te verklaren.

Schaamte is ook een optie.
Wade was best een big shot tijdens zijn getuigenis, dacht ik. Dus het idee dat je hele community je niet meer moet speelt ook mee.
Net zoals in religieuze/ sekte- kringen trouwens.
A child is born with no state of mind.
pi_185590043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:37 schreef V. het volgende:
[..]

Dat is het wel. De film is er. Er naar kijken of niet is een keuze. Die mannen wel of niet geloven is ook een keuze. Ook er geen oordeel over willen vellen is een keuze.[..]

Sorry, maar ik accepteer jou niet als scherprechter van het moreel gelijk. Mijn keuze.
Het komt niet helemaal uit de lucht vallen he. Het is de neerslag van lang gehuldigde rechtsbeginselen, journalistieke beginselen en maatschappelijke beginselen.

Die beginselen worden niet aan de kant gezet omdat er iets heel belangrijks is of we overmand zijn door medelijden met het slachtoffer, maar omdat die volledig gevoelsmatige en uit de lucht gegrepen beantwoording van de schuldvraag ons vermaakt.

quote:
Daar heb je zeker een punt. Vanuit de mannen begrijp ik het wel.[..]

Dat klopt. Het is meer een pamflet dan een docu.[..]

Ja. Want ze hebben nu eenmaal geen bewijzen van wat er is gebeurd. En nogmaals: áls ze zijn misbruikt -en nogmaals: ik geloof ze- snap ik wel dat ze een podium willen. Of het zinvol is, is een tweede.[..]

In hun geval had ik dat dus ook niet gedaan, omdat dat de discussie vervuilt. "Zie je wel, het is ze alleen om het geld te doen".
Je zoekt een podium met een doel, dat kan meer of minder nobel zijn maar voor de persoonlijke verwerking heb je geen podium nodig.

quote:
Het mag sowieso, het is niet aan jou om daar het laatste woord in te zijn. Ik neem aan de Jackson estate allang weer bezig is met een defamation suit. Nog los van de hallelujah-roepende Jackson-believers die hun geld in een kickstarter met dat doel hebben gegoten.
Ik ben niet zo thuis in het Amerikaanse recht, maar als er schadevergoeding moet worden betaald dan zal dat zijn omdat het onrechtmatig was en dus niet mocht.

quote:
Tsja. Ik denk dat je eerst in hun schoenen moet hebben gestaan om daar zo sec en moreel verheven over te kunnen oordelen. Maar dat ben ik.
Het gaat hier niet om impulsen maar om weloverwogen keuzes. Daarvan mag ik zeggen wat ik van die keuzes vind. In deze tijdgeest past hun keuze wel, maar dat maakt het nog niet de juiste.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 17:54:14 #193
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185590182
Aan 1 kant snap ik dat podium wel.
Er gingen vrij veel geruchten rond; oa uitspraken die niet gedaan zouden zijn door Wade en James.
Je wil je eigen verhaal voor eens en voor altijd bevestigen, MJ was nou eenmaal niet de allerdaagse buurman.
A child is born with no state of mind.
pi_185590244
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:54 schreef SuperHartje het volgende:
Aan 1 kant snap ik dat podium wel.
Er gingen vrij veel geruchten rond; oa uitspraken die niet gedaan zouden zijn door de Wade en James.
Je wil je eigen verhaal voor eens en voor altijd bevestigen, MJ was nou eenmaal niet allerdaagse buurman.
Dat, en als he het gevoel hebt dat iemand ergens wel heel gemakkelijk mee wegkomt, kan het zijn dat je het moeilijker een plekje kan geven bv.

Vind t overigens wat gemakkelijk om te zeggen: eerst zei hij dater niets gebeurd was, nu ineens wel, dus het is niet waar!
Wat maakt dat zijn woord de ene keer wel zwaar weegt en nu niet?
compact en kleverig.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:03:17 #195
16715 Mylene
*schatje*
pi_185590358
Ik weet niet of dit bericht al geplaatst is, ook in Duitsland een man die beweerd misbruikt te zijn door Michael Jackson.

quote:
Ook in Duitsland staat nu slachtoffer van Michael Jackson op

De ophefmakende documentaire ‘Leaving Neverland’, waarin twee vermeende slachtoffers Michael Jackson beschuldigen van kindermisbruik, is nog maar net uit, of daar zijn de volgende verdachtmakingen al. In Duitsland staat Michael Jacobshagen (35) immers ook op als slachtoffer van de King of Pop. In Bild, de grootste krant van het land, doet hij zijn ontluisterende verhaal.
In 1995 ontmoette Jacobshagen de King of Pop voor het eerst. Dat gebeurde in Disneyland, waar zijn moeder erin geslaagd was een ontmoeting tussen de twee op poten te zetten. De twee voelden meteen een connectie en die wou Michael veruitwendigen met een overvloed aan geschenken.

“Hij overlaadde mij en mijn moeder meteen met cadeaus. Hij schreef mij ook intieme brieven. Hij hintte daar steeds in om samen de nacht door te brengen”, zegt Michael, die nu in München woont en zelf vader is van een zoontje. Omdat zijn moeder verblind werd door alle glitter en glamour, zag zij totaal geen graten in het intieme contact met Jackson. De twee zouden dagenlang samen hebben verbleven in Hotel Bayerischer Hof, een poepchic hotel in het hart van München, hoewel Jacobshagen toen pas 14 jaar oud was. Jackson was toen al 39.

Erectie voelen
“We hadden een gigantische suite, en ik moest naast Michael in het tweepersoonsbed slapen”, aldus Jacobshagen. “Soms voelde ik zijn handen op mijn lichaam als we in bed lagen. Ik kon ook zijn erectie voelen. Daarna verdween hij naar de badkamer, maar ik kon horen dat de wc nooit werd doorgetrokken. Volgens mij was hij dan aan het masturberen.”

Dat Jacobshagen na twintig jaar zijn stilzwijgen verbreekt, lijkt voor sommigen geen toeval. Maar Michael zegt dat hij zo lang de lippen stijf op elkaar hield, omdat hij zich diep schaamde. “Wie zou mij geloven? Nu andere slachtoffers in ‘Leaving Neverland’ ook hun verhaal hebben gedaan, weet ik dat ik niet de enige ben. Die last valt nu eindelijk van mijn schouders.”
bron

Het boek dat hij kreeg van Jackson, met een geschreven boodschap.





bron
pi_185590491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]

Dat bewijs is er niet. Zinloos om daar om te vragen dus.
Heb je wel gehele topic gelezen?
Pff, ik word een beetje moe van jouw met bijbehorende opmerkingen.
pi_185590533
Overigens: voor de wét ben je onschuldig tot schuld is bewezen, dat hoeft natuurlijk niet écht zo te zijn.

Dat schijnen mensen soms door elkaar te halen.

Wij zijn niet de wet, wij mogen best iemand schuldig noemen, ook al is die schuld niet voldoende bewezen om wettelijk vastgesteld te worden.

Overigens zeg ik hier niet dat MJ schuldig is, ik heb nl geen idee. Het idee dat iemand enkel schuldig is als het bewezen is, klopt echter niet.
compact en kleverig.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:36:34 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_185590973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:03 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet of dit bericht al geplaatst is, ook in Duitsland een man die beweerd misbruikt te zijn door Michael Jackson.[..]

bron

Het boek dat hij kreeg van Jackson, met een geschreven boodschap.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

bron
:o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_185591303
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef Antaris het volgende:

Dat zal ook zo blijven, een discussie zonder einde.
Dat komt doordat zijn miljoenen fans eea hardvochtig ontkennen.

MJ was openlijk pedofiel, mensen die van hem hielden moeten die kant van hem er gewoon bij nemen dan stopt de discussie vanzelf.

De ontkenning van iets waar de man zelf heel open over was maakt juist dat de discussie blijft bestaan tot in de lengte van dagen.
pi_185591352
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:54 schreef Za het volgende:
[..]

Dat komt doordat zijn miljoenen fans eea hardvochtig ontkennen.

MJ was openlijk pedofiel, mensen die van hem hielden moeten die kant van hem er gewoon bij nemen dan stopt de discussie vanzelf.

De ontkenning van iets waar de man zelf heel open over was maakt juist dat de discussie blijft bestaan tot in de lengte van dagen.
Heeft hij ooit bekend dan?
O laat maar ik lees het al.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')