Dat had ik al pagina 2 gepost, maar velen blijven volhouden dat hij schuldig zou zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Ondanks meerdere onderzoeken van zowel politie, verschillende OvJ's en de FBI, is hij nooit veroordeeld.
Tada!
Er zitten genoeg fouten (of ehh ... imperfecties) in het Amerikaanse systeem van juryrechtspraak.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook komt door de Amerikaanse juryrechtspraak.
De moeder van het slachtoffer is betrapt op winkeldiefstal, die mensen zijn alleen maar uit op geld!
En kijk eens, we hebben ook getuigenissen van kinderen die zeggen niet misbruikt te zijn. Nu moet MJ wel helemaal onschuldig zijn!
Bekijk het nou eens door de ogen van een kind.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:38 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Hoe verknipt ben je als je die brieven aan een kind niets bijzonders vindt?
Dat zeg ik ook niet, jij denkt als een volwassene en zie hem als een volwassene, ik zie de brief eerder geschreven door een volwassen kind.quote:
Maar niet dat hij het kind misbruikt heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Als jij in veel brieven zegt tegen een kind van 7 dat je gek op hem bent, hij zo bijzonder leuk is, je hem zooooo mist en hij de meest speciale jongen op de wereld is ooit is, en dat je zoveel van m houdt met allerlei zoetsappige liefdeswoordjes, dan zegt dat wel wat als 40jarige kerel. Namelijk:
1. Dat hij op dat jongetje valt.
2. Dat hij een ongezonde band met het kind heeft
3. Dat hij ziek in zijn hoofd is.
Hij was volwassen, het bagatelliseren met termen als "volwassen kind" is niets anders dan goedpraten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:43 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, jij denkt als een volwassene en zie hem als een volwassene, ik zie de brief eerder geschreven door een volwassen kind.
Succes verder.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was volwassen, het bagatelliseren met termen als "volwassen kind" is niets anders dan goedpraten.
Dat kennelijk wel volwassen genoeg was om seksblaadjes in huis te hebben en ze ook te lezen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:40 schreef Antaris het volgende:
[..]
Bekijk het nou eens door de ogen van een kind.
Dat is al misbruik in mijn ogen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:47 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Maar niet dat hij het kind misbruikt heeft.
Kijk nou eens naar zijn gedag.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ook, want kennelijk leunt je hele verhaal op het "volwassen kind" argument.
Goddddd wat is hij eng.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Michael Jackson's extraordinary 1996 interrogation on abuse claims
Ik zie hem anders ook helder genoeg om kinderen die beroemd zijn en kinderen van beroemdheden anders te behandelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Goddddd wat is hij eng.![]()
Die Macaulay Culkin komt hier ook voorbij, de vraag of hij hem heeft misbruikt. Maar volgens mij heeft Macaulay Culkin dat altijd ontkend toch? Wel was hij aardig fucked up in zijn volwassen leven.
Een volwassene die met kinderen speelt, geen volwassen kind.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:09 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar zijn gedag.
Dat er een camera aanwezig was kan invloed hebben.
Net zoals jouw hele verhaal leunt op 'ik vind het creepy, dus moet hij die kinderen wel misbruikt hebben'. Veel verder dan stemmingsmakerij lijk je niet te komen. Evenals die docu zelf.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ook, want kennelijk leunt je hele verhaal op het "volwassen kind" argument.
Dat hij rare dingen heeft gedaan erken ik, zoals kind of het balkon hangen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een volwassene die met kinderen speelt, geen volwassen kind.
Als hij werkelijk een volwassen kind was dan had hij nooit zelfstandig kunnen/mogen handelen, en niet de voogdij over zijn kinderen kunnen en mogen hebben.
Ben ik het mee eens. Niet te vergeten dat je vaak hoort van dit soort perpetrators ze sterk zijn in manipuleren en infiltreren als het vertrouwen gewonnen is toeslaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was volwassen, het bagatelliseren met termen als "volwassen kind" is niets anders dan goedpraten.
Hij ziet daar erg ongezond uit. Let eens op zijn (enorme) handen zijn nagels zien bijna blauw. Vreemd gedrag voor iemand die van zulke zaken beschuldigd wordt. Kan zijn dat hij weet dat hij ermee wegkomt hotshot lawyers. geld en misschien zelfs dreigementen achter de schermen doen zijn werk. Ik zou me ook een paar keer bedenken of ik het aan het licht zou willen brengen. Je krijgt een enorme bombarie over je heen en zoals die andere video al liet zien crazy fans gaan ver. Weet niet zo goed wat ik van Mac moet vinden, rare kwast kan best zijn dat hij zijn mond houdt vanwege tig redenen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Goddddd wat is hij eng.![]()
Die Macaulay Culkin komt hier ook voorbij, de vraag of hij hem heeft misbruikt. Maar volgens mij heeft Macaulay Culkin dat altijd ontkend toch? Wel was hij aardig fucked up in zijn volwassen leven.
Pardon? Waar is dat mijn verhaal?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Net zoals jouw hele verhaal leunt op 'ik vind het creepy, dus moet hij die kinderen wel misbruikt hebben'. Veel verder dan stemmingsmakerij lijk je niet te komen. Evenals die docu zelf.
Wel verknipt. Hij heeft wel veel dubieuze vriendschappen gehad met minderjarige jongetjes zeg. Bizar dat de ouders van die jongens dat allemaal accepteren. En idd, ik snap sowieso de mannen wel - mochten ze inderdaad seksueel zijn misbruikt door hem - dat ze er totaal geen zin in hebben om het te openbaren of de delen met de hele wereld. Lijkt me verschrikkelijk en uiteindelijk ook heel privé.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie hem anders ook helder genoeg om kinderen die beroemd zijn en kinderen van beroemdheden anders te behandelen.
Sowieso zal hij daar minder grooming bij nodig hebben gehad om contact te krijgen, wat ook tot gevolg heeft dat de affectie die bij grooming kan ontstaan niet ontstaat.
Overigens vind ik bijvoorbeeld deze foto met Emmanuel Lewis ook behoorlijk zorgwekkend:
[ afbeelding ]
Lewis mag dan 12 of 13 zijn geweest, maar welke jongens van die leeftijd gaan spelen dat ze een baby of peuter zijn? Het is echt een hele rare foto, vooral door die babyflesjes.
Overigens beweert Lewis ook dat er nooit iets gebeurd is, maar gezien zijn sterrenstatus destijds snap ik ook wel dat iemand zijn vingers daar niet aan zou branden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |