Het bewijst beide niets. In beide situaties ben je aan het speculeren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat vergelijkbaar met elkaar?
Een kelder versus een villa met pretpark
Of je moet de kelder zo inrichten dat er graag kinderen komen...
Dat maakt het geen minder perfecte setting.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen met een kelder in huis is sowieso al verdacht. Wat zeg ik, elke man !
Dat klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het geen minder perfecte setting.
Kijk, een pedoseksueel heeft natuurlijk een bepaald profiel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het bewijst beide niets. In beide situaties ben je aan het speculeren.
Mijn kind gaat sowieso niet logeren bij een volwassen mens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:24 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kijk, een pedoseksueel heeft natuurlijk een bepaald profiel.
Als mijn volwassen buurman logeerpartijtjes heeft in zijn kelder met minderjarige kinderen, gaat mijn kind daar niet logeren.
Common sense.
Bij mijn moederquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mijn kind gaat sowieso niet logeren bij een volwassen mens.
Nee, volgens mij werd dat soort gedrag eind jaren 80 ook al behoorlijk 'wacko' gevonden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Velen zeggen hoe naief de ouders waren, maar was dat vroeger in die tijd niet sowieso wat minder eng en strict dan dat het nu is?
Er zijn wel een aantal kenmerken waar je als ouder op kan letten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:27 schreef theunderdog het volgende:
De meeste pedofielen hebben overigens helemaal geen duidelijk profiel. Was dat maar zo.
Goede wetenschappelijke bron.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal kenmerken waar je als ouder op kan letten.
Maar heel duidelijk is het niet altijd nee, dat kan ik niet ontkennen.
https://nl.wikihow.com/Een-pedofiel-herkennen
En verder common sense.
De ervaring wijst erop dat pedoseksuelen vaak een omgeving opzoeken met kinderen.
Kinderopvang, pretpark weet ik het. En nee, dat betekent niet dat iedere werknemer in een kinderomgeving een pedofiel of pedoseksueel is natuurlijk.
Maar die logeerpartijtjes van MJ vind ik wel opvallend.
Dat zal ook zo blijven, een discussie zonder einde.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een discussie weer, eentje zonder end.
Die vent ging de scheef al over door met die kids de nacht door te brengen en die ouders vakkundig af te scheiden van hun kinderen.
Of ze nu wel of niet aan zijn piemel met moedervlek zaten.
Dit is zo'n domme vergelijking dat ik het raar vind dat je 'm überhaupt post.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:15 schreef manny het volgende:
Boze mensen: Goed dat die vader van dat misbruikte meisje die meneer een paar klappen heeft gegeven. Wat mij betreft had ie hem opgeknoopt. Vieze pedo.
Documentaire: Michael Jackson is een pedo
Boze mensen: blijf van mijn jeugdheld af. er is geen bewijs.
Het is geen vergelijking.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit is zo'n domme vergelijking dat ik het raar vind dat je 'm überhaupt post.
Dan begrijp ik je post nietquote:
Bedankt.quote:Wel fijn overigens dat je het zo opneemt voor "veroordelen" zonder bewijs in dit topic. Daar zouden velen een voorbeeld aan mogen nemen.
Ik heb de docu gezien. Niets meer dan die 2 vermeende slachtoffers die 4 uur lang van alles beweren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Je hebt de docu dus niet gezien. Ik vind het sowieso ongelooflijk dat mensen de getoonde feiten en bewijzen afdoen als rare snuiter of zelfs als normaal.
Wat is er gebeurt dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik zeg hiermee niet dat het niet erg is wat er gebeurde..
Je vergeet de overige familieleden die ook aan het woord komen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb de docu gezien. Niets meer dan die 2 vermeende slachtoffers die 4 uur lang van alles beweren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |