Drie wekenquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is dat normaal dat je er nog zo lang last van hebt? Moet je oefeningen doen oid?
Goed hoor, sterf wel al 3 weken van de rare kopfschmerzen maar donderdag naar de doc dus we shall see.
Mja, is een week en wat dagen terug. Niet specifiek. Gewoon wat lichtjes gebruiken. Toch die zenuw omgelegd en verklevingen losgemaakt, dus ook wel normaal dan, denk ik..quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is dat normaal dat je er nog zo lang last van hebt? Moet je oefeningen doen oid?
Goed hoor, sterf wel al 3 weken van de rare kopfschmerzen maar donderdag naar de doc dus we shall see.
Ff bij Soury op de koffie en dan haar bankstel en grote voeten afzeikenquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet alles hoeft op FOK! Zo'n spectaculair ongeluk als het jouwe natuurlijk wel, dat spreekt voor zich. Ik moet ook maar weer eens wat ribben kneuzen of zo.
Da's waar. Maar 10 dagen, een week ... zoiets, zou ik doen. Maar goed, ik kom ook nooit bij de dokter. Als je die mop hoort van "Komt een man bij de dokter ...", dat gaat niet over mij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet te vroeg gaan, dan zeggen ze kijk het nog maar ff aan
Die tyft me gelijk door het glazen balkon heen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ff bij Soury op de koffie en dan haar bankstel en grote voeten afzeiken
quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:33 schreef chufi het volgende:
Ja ik ben niet voor Barca ..
https://www.nu.nl/champio(...)ntus-me-gekocht.html
quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:33 schreef chufi het volgende:
Ja ik ben niet voor Barca ..
https://www.nu.nl/champio(...)ntus-me-gekocht.html
Trekt je naakt over de dappermarkt heenquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die tyft me gelijk door het glazen balkon heen.
Daar kijkt niemand van op daaro.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Trekt je naakt over de dappermarkt heen![]()
Sinds ze er woont wordt jij de vijfdequote:Op woensdag 13 maart 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kijkt niemand van op daaro.
Helaas doe ik er niks meequote:Op woensdag 13 maart 2019 01:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]![]()
https://twitter.com/DivulgaParcial/status/1105626733296914432
Ik beluister hem met een tandenborstel in m'n mond.quote:
Thnx joe toequote:Op woensdag 13 maart 2019 01:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, is een week en wat dagen terug. Niet specifiek. Gewoon wat lichtjes gebruiken. Toch die zenuw omgelegd en verklevingen losgemaakt, dus ook wel normaal dan, denk ik..
Zwaar kloten. Hopen dat je de oorzaak vindt. Sterkte!
Mjaaaa nouja heb geen koorts en geen uitval dus geen paniek. Ik meen me iets te herinneren over dat je uberhaupt geen huisarts hebt momenteel?quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's waar. Maar 10 dagen, een week ... zoiets, zou ik doen. Maar goed, ik kom ook nooit bij de dokter. Als je die mop hoort van "Komt een man bij de dokter ...", dat gaat niet over mij.
Cheers, du auch!quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thnx joe toeHopelijk gaat het snel alsnog beter
Officieel heb ik er nog wel één, maar of die nog bij dat gezondheidscentrum in mijn vorige woonplaats werkt, weet ik niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mjaaaa nouja heb geen koorts en geen uitval dus geen paniek. Ik meen me iets te herinneren over dat je uberhaupt geen huisarts hebt momenteel?Of was dat iemand anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |