Is er wel een koffiesjop op 't eiland?quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zonnebril op en een beetje chillen. Die maak je niet gek, 't is net Mo wat dat betreft.
Speelt er wat? Geen zin om te zoekenquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
H
Ik vind het juist erg leuk om te kijken. Net schaken. Om te doen nog leuker.
[ afbeelding ]
best een goed idee, even Danny bellenquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het licht bij sacha blijft knipperen. Die kan net zo goed in de vuurtoren gaan wonen.
Ik stond eens met een (deel van) een Amerikaans basketbalteam in een lift. Holy fuck, wat waren die gasten grootquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
H
[ afbeelding ]
Geweldige schijnbeweging van Kasparov.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
H
[ afbeelding ]
Geen flauw idee. Maar dat valt vast te importeren van 't vaste land. Ze zal wel een voorraadje hebben liggen dan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er wel een koffiesjop op 't eiland?
afgelopen morgen was je nog niet wakker mario .. luilakquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja gisteren,maar hoor we hebben nu al en uur en nieuwe dag
Hola, Til, thanks voor asking. Valt best tegen nog. Steken in vingers en erg gevoelig nog. Zal wel goed komme. Wel balen want heb net een pasje geregeld om in gymzalen bal te gooien des avonds, dus wel een beetje balen.quote:
Nee man, Kyrie Irvingquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geweldige schijnbeweging van Kasparov.
wel, om 9 00 slapen gegaanquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
afgelopen morgen was je nog niet wakker mario .. luilak
En dan aap in een molen. Kunnen jullie naar elkaar zwaaien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:27 schreef sacha het volgende:
[..]
best een goed idee, even Danny bellen
Is dat normaal dat je er nog zo lang last van hebt? Moet je oefeningen doen oid?quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola, Til, thanks voor asking. Valt best tegen nog. Steken in vingers en erg gevoelig nog. Zal wel goed komme. Wel balen want heb net een pasje geregeld om in gymzalen bal te gooien des avonds, dus wel een beetje balen.
Wel lekker ff vrij.
Hoe is ie met you verder?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan aap in een molen. Kunnen jullie naar elkaar zwaaien.
Ja, wel aardig wat lengte soms. Afgelopen week speelden de milwaukee bucks toevallig met de gemiddeld langste ploeg zeit 20 jaar. Of wist je dat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik stond eens met een (deel van) een Amerikaans basketbalteam in een lift. Holy fuck, wat waren die gasten groot
ik ben voor!quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan aap in een molen. Kunnen jullie naar elkaar zwaaien.
That's my boyquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lang niet alles, maar daar ga ik niet over klagen.
Niet alles hoeft op FOK! Zo'n spectaculair ongeluk als het jouwe natuurlijk wel, dat spreekt voor zich. Ik moet ook maar weer eens wat ribben kneuzen of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |