Je vorige woonplaatsquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Officieel heb ik er nog wel één, maar of die nog bij dat gezondheidscentrum in mijn vorige woonplaats werkt, weet ik niet.
Zou wel grappig zijn als over een tijdje blijkt dat je al sinds 3 maart met Sourtje samenwoontquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik beluister hem met een tandenborstel in m'n mond.
UIt de vriezer, prefab. En dan ham en 6 liter mayo er overheenquote:Op woensdag 13 maart 2019 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben zo gek Au Nature ...
ja paddos zijn wel lekker af en toe door mn mn menu..........
14 jaar geleden verhuisdquote:Op woensdag 13 maart 2019 02:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je vorige woonplaatshoeveel jaar terug woonde je daar nog?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 02:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als over een tijdje blijkt dat je al sinds 3 maart met Sourtje samenwoont![]()
[ afbeelding ]
samen te brushen nu
14 jaarquote:Op woensdag 13 maart 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
14 jaar geleden verhuisd![]()
Ik ga maar eens legguh. voor de zekerheid![]()
[ afbeelding ]
Trusten
Trustenquote:Op woensdag 13 maart 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
14 jaar geleden verhuisd![]()
Ik ga maar eens legguh. voor de zekerheid![]()
[ afbeelding ]
Trusten
Sleep well. In het bijzonder zonder hoofdpijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 02:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
14 jaar![]()
lekker geregeld
Ik ga ook maar, trusten allemaal en in het bijzonder @:sacha
Ik piss 'm ook. Trusten babes. We faxen!quote:Op woensdag 13 maart 2019 02:16 schreef sacha het volgende:
lekkere muzak sly, en trusten altesaam [ afbeelding ]
ik heb nur bedoelt vor blijven de % hariany heeft de meestal %quote:Op woensdag 13 maart 2019 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wacht dan af ... sorry hoor soms ......... vul zelf maaar in
Doe niet ingewikkeldquote:Op woensdag 13 maart 2019 02:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nur bedoelt vor blijven de % hariany heeft de meestal %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |