SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2019 00:33:36 ]
Gefelerciteerd voor je collega'squote:Op woensdag 13 maart 2019 08:35 schreef Debsterr het volgende:
Goedemorgen allen. Laatste dagje kantoor Eindhoven... raar!
Hopelijk gaat die hele brexit gewoon niet door.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
Vandaag en morgen weer stemmingen, brexit wordt waarschijnlijk / hopelijk uitgesteld.
Dat hoop ik ook het meest ja, nieuw referendum met dit keer een 'goede' uitkomst of gewoon helemaal afblazen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die hele brexit gewoon niet door.
Ik las het inderdaad. Word er wel een beetje moe van eigenlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
Vandaag en morgen weer stemmingen, brexit wordt waarschijnlijk / hopelijk uitgesteld.
Is afblazen een optie dan? Alles wijst er toch op dat het gewoon exit met een kut deal wordt?quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook het meest ja, nieuw referendum met dit keer een 'goede' uitkomst of gewoon helemaal afblazen.
Zonder deal. En een groot deel van de Brexiteers denken dat dat betekent dat er niets verandert.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Is afblazen een optie dan? Alles wijst er toch op dat het gewoon exit met een kut deal wordt?
Small chance. Labour wil ook gewoon de brexit. Faalhaas Corbyn zit nu richting een GE te pushen ipv een 2e referendum.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die hele brexit gewoon niet door.
Daar hebben ze wel de EU voor nodig anders liggen ze er eind van de maand gewoon uit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
Die leven nog steeds met het idee dat het een probleem voor de EU is en niet voor de UK. Dus de deal die ze willen is een deal waar ze wel de lusten maar niet de lasten van de EU hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:18 schreef Chia het volgende:
Ik volg echt niks van de Brexit.Die ene mevrouw May moet alles regelen, maar degenen die er het liefst zo snel mogelijk uit willen zijn ook degenen die telkens dwarsliggen bij welke deal dan ook?
Die willen er dus ook per se zonder deal uitstappen?
Allemaal politieke spelletjes.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:18 schreef Chia het volgende:
Ik volg echt niks van de Brexit.Die ene mevrouw May moet alles regelen, maar degenen die er het liefst zo snel mogelijk uit willen zijn ook degenen die telkens dwarsliggen bij welke deal dan ook?
Ze willen dingen die niet mogelijk zijn. De Noord-Ierse grens is al een heel boek op zich waard.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:18 schreef Chia het volgende:
Ze leven nog met het idee dat ze een wereldrijk zijn en iedereen in de rij staat om gunstige deals met ze te sluiten terwijl het gewoon een klein, irrelevant kutland is wat niets heeft / doet wat de rest van de wereld niet beter heeft / doet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die leven nog steeds met het idee dat het een probleem voor de EU is en niet voor de UK. Dus de deal die ze willen is een deal waar ze wel de lusten maar niet de lasten van de EU hebben.
Engelandquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze leven nog met het idee dat ze een wereldrijk zijn en iedereen in de rij staat om gunstige deals met ze te sluiten terwijl het gewoon een klein, irrelevant kutland is wat niets heeft / doet wat de rest van de wereld niet beter heeft / doet.
De EU is ook niet gebaat bij een no deal brexit, dus die zullen daar wel hun medewerking aan verlenen. Was volgens mij ook een 'tip' van een EU jurist op Twitter dat het juridisch mogelijk was om uit te stellen (of te annuleren, een van de tweequote:Op woensdag 13 maart 2019 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel de EU voor nodig anders liggen ze er eind van de maand gewoon uit.
Uitstellen kan maar even want de Europese Verkiezingen komen er aan en als ze er dan nog in zitten moeten ze daar aan mee doen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
De EU is ook niet gebaat bij een no deal brexit, dus die zullen daar wel hun medewerking aan verlenen. Was volgens mij ook een 'tip' van een EU jurist op Twitter dat het juridisch mogelijk was om uit te stellen (of te annuleren, een van de twee)
Dat hele land is één grote shitshow. Beetje de USA van Europa.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engeland
Als vakantieland dan. Hoef er niet te wonen. Al geldt dat eigenlijk voor alle landen.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
De EU is ook niet gebaat bij een no deal brexit, dus die zullen daar wel hun medewerking aan verlenen. Was volgens mij ook een 'tip' van een EU jurist op Twitter dat het juridisch mogelijk was om uit te stellen (of te annuleren, een van de twee)
twitter:EUCourtPress twitterde op maandag 10-12-2018 om 09:05:58#ECJ: UK is free to unilaterally revoke the notification of its intention to withdraw from the EU – Case C-621/18 Wightman #Brexit https://t.co/KUOI2eQ48C reageer retweet
Ik vind Engeland ook prachtigquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engeland
Als vakantieland dan. Hoef er niet te wonen. Al geldt dat eigenlijk voor alle landen.
Vergeet je niet een visum aan te vragen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind Engeland ook prachtig
Toch maar weer eens een motorvakantie opzetten
Ik proef veel wrok hier. Ooit afgewezen door een Engelse chick op vakantie in Mallorca ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze leven nog met het idee dat ze een wereldrijk zijn en iedereen in de rij staat om gunstige deals met ze te sluiten terwijl het gewoon een klein, irrelevant kutland is wat niets heeft / doet wat de rest van de wereld niet beter heeft / doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |