quote:
Valt wel tegen van zo'n dure phonequote:Op woensdag 13 maart 2019 01:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Samsung s9
Al vind ik dat de batterij toch best snel leeg gaat als ik aan het fokken ben.
Valt zeker tegen. Maar van fokken trekt ie wel echt batterij hoor. Al het andere wat ik erop doe valt wel mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt wel tegen van zo'n dure phone
Is met andere telefoons niet anders toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt wel tegen van zo'n dure phone
Volgende keerquote:
Je kunt ook geen nieuwe batterij kopen want dit is een geïntegreerde.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is met andere telefoons niet anders toch?[..]
Volgende keer
quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Valt zeker tegen. Maar van fokken trekt ie wel echt batterij hoor. Al het andere wat ik erop doe valt wel mee.
Het is niet zo dat fok extra batterij trekt, iig niet bij mijquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is met andere telefoons niet anders toch?[..]
Volgende keer
Volgens mij was dat de S2, nieuwe batterij gekocht en kon er weer mee vooruit. Ruim 3 jaar gehad.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je kunt ook geen nieuwe batterij kopen want dit is een geïntegreerde.
Oh nee dat niet, is meer dat je het scherm bijvoorbeeld constant aan hebt. Youtube ofzo gaat nog sneller.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Het is niet zo dat fok extra batterij trekt, iig niet bij mij
Sweet dreamsquote:Op woensdag 13 maart 2019 01:13 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga vast welterusten zeggen want nu gaat het snel ineens.
Lekker slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |