Jawel. Blijven opletten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb je sinds gisternacht eigenlijk nog helemaal nie geslapen? Ook geen dutje?
Oja dat weet ik, maar dus nog altijd hard aan het gaan op die 2 uurquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:50 schreef Already_in_use het volgende:
Jawwl[..]
Jawel. Blijven opletten.
2 uurtjes toch. Van 5 tot 7 afgelopen nacht.
Nee. Ik heb het volgende bedacht. Mijn batterij is nog 9 procent. Als mijn tellie leeg is ga ik slapen.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het volgende bedacht. Mijn batterij is nog 9 procent. Als mijn tellie leeg is ga ik slapen.
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het volgende bedacht. Mijn batterij is nog 9 procent. Als mijn tellie leeg is ga ik slapen.
Hoe hou je het volquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:50 schreef Already_in_use het volgende:
Jawwl[..]
Jawel. Blijven opletten.
2 uurtjes toch. Van 5 tot 7 afgelopen nacht.
Dat is waarquote:
Jaaaaa. En nog een record gezet ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja dat weet ik, maar dus nog altijd hard aan het gaan op die 2 uur
strijder
Trusten lieverdquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol![]()
Ik ga nu wel echt slapen..
Dat weet niemandquote:
Slaap lekker mop. Ik ga echt zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol![]()
Ik ga nu wel echt slapen..
Komt omdat jouw tetten groter zijn. Dat kost meer energiequote:Op woensdag 13 maart 2019 00:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ook en ik hou dat ook niet vol
Beloofd?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Slaap lekker mop. Ik ga echt zo.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat jouw tetten groter zijn. Dat kost meer energie
@niemandquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat jouw tetten groter zijn. Dat kost meer energie
Jawel. Dan kan ik nog een beetje punten pakken tot scrup weer online komt. Gewoon even twee uur allemaal erg blijven hier.quote:
Nou dan tetten swear.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Pinkie heeft een beetje een dubbele betekenis
Is je batterij nou nog niet leeg?quote:
Even pauzequote:
Schiet niet opquote:
Pics van de tettenswear?quote:
T duurt te lang.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schiet niet op[..]
Pics van de tettenswear?
Neequote:
Ik ben thuis voordat jouw batterij leeg isquote:
Samsung s9quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben thuis voordat jouw batterij leeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |