Jawel. Blijven opletten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb je sinds gisternacht eigenlijk nog helemaal nie geslapen? Ook geen dutje?
Oja dat weet ik, maar dus nog altijd hard aan het gaan op die 2 uurquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:50 schreef Already_in_use het volgende:
Jawwl[..]
Jawel. Blijven opletten.
2 uurtjes toch. Van 5 tot 7 afgelopen nacht.
Nee. Ik heb het volgende bedacht. Mijn batterij is nog 9 procent. Als mijn tellie leeg is ga ik slapen.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het volgende bedacht. Mijn batterij is nog 9 procent. Als mijn tellie leeg is ga ik slapen.
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het volgende bedacht. Mijn batterij is nog 9 procent. Als mijn tellie leeg is ga ik slapen.
Hoe hou je het volquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:50 schreef Already_in_use het volgende:
Jawwl[..]
Jawel. Blijven opletten.
2 uurtjes toch. Van 5 tot 7 afgelopen nacht.
Dat is waarquote:
Jaaaaa. En nog een record gezet ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja dat weet ik, maar dus nog altijd hard aan het gaan op die 2 uur
strijder
Trusten lieverdquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol![]()
Ik ga nu wel echt slapen..
Dat weet niemandquote:
Slaap lekker mop. Ik ga echt zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol![]()
Ik ga nu wel echt slapen..
Komt omdat jouw tetten groter zijn. Dat kost meer energiequote:Op woensdag 13 maart 2019 00:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ook en ik hou dat ook niet vol
Beloofd?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Slaap lekker mop. Ik ga echt zo.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat jouw tetten groter zijn. Dat kost meer energie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |