Dat zei ik niet, ik zei toch maybe? Alles kan,quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dan dat ze vals speelt?
Maar jij bent een kloon.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:29 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het lijkt wel verdacht veel.
Waarom zou moemoe "maybe" vals hebben gespeeld volgens jou? Je hebt duidelijk meer informatie dan wij of een grotere fantasie.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:30 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei toch maybe? Alles kan,
Ik weet het niet, maar ik sluit niks uit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou moemoe "maybe" vals hebben gespeeld volgens jou. Je hebt duidelijk meer informatie dan wij. Of een grotere fantasie.
Krijg alles in mijn gezichtquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Sta je weer de verkeerde kant op te pissen
Ik sluit niet uit dat jij een kloon bentquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:32 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik sluit niks uit.
Nee dat is gewoon zeker.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat jij een kloon bent
Lekker in de wind slaan dan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg alles in mijn gezicht
Ik golf mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:33 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Lekker in de wind slaan dan.
Primaquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat jij een kloon bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |