Oke.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal
moemoe heeft extra veel thee gedronken om 's nachts wakker te blijven. Dat is vals spelen volgens broodquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
moemoe heeft extra veel thee gedronken om 's nachts wakker te blijven. Dat is vals spelen volgens brood
Wat zat er in die thee danquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
moemoe heeft extra veel thee gedronken om 's nachts wakker te blijven. Dat is vals spelen volgens brood
theeblaadjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zat er in die thee dan
Daar moet zij antwoord op geven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom heeft ze vals gespeeld volgens jou?
Ik probeer niet eens. Lol.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mad dat het jou niet lukt
Zou je moeten proberenquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:27 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Ik probeer niet eens. Lol.
Waarom zeg jij dan dat ze vals speelt?quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:27 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Daar moet zij antwoord op geven.
Dat weet ik niet, maar het lijkt wel verdacht veel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je weet hoe Moemoe speelt kan jij dat vast ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |