quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:15 schreef wisselstroompje het volgende:
Laat Atletico maar snel scoren, die gruwelijke **** Christina nu al zat
Christina Ronaldo ken je die niet?quote:
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.quote:
@GGMMquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie GGMM niet in dit topic.
Waar is hij?
Origineel? Goede trollquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.
Log uitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Christina Ronaldo ken je die niet?
Nine Inch Nails bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De originele Hurt-versie van Johnny Cash is beter.
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:16 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Christina Ronaldo ken je die niet?
Dat is ook de grap.quote:
Ajakkes, nee doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?
hhhhhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen figuur dat zijn lol haalt uit zwakzinnige naamgrapjes. Moet ik anders Fietstas, Hoerenveen, Feyenooit of dat soort dingen roepen?
Stillem IIquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stijngodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk feitje: dat was een copypasta van ons eigen Stijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Die van @:JR-Style-93 was wel geniaal.
kNACworstje
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Die van @:JR-Style-93 was wel geniaal.
kNACworstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |