Chuf , wat leuk die linkjes van jou over Valencia, het vuurwerk, ik heb dat dit weekend live meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier rem je niet meer voor ze want dan zou je niet vooruit komen
Geloof ik best, wordt ook steeds erger hier. Ook met die zwarte krengen. Kraaien of wat zijn dat voor krijsers? Met honderden in de bomen. Jagers schieten ze hier af maar dat hoef ik dan ook niet te zien. Maar abnormaal veel van die vogels.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier rem je niet meer voor ze want dan zou je niet vooruit komen
Ik zei kraaien maar denk krauwen dan. Grote zwarte, met honderden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
Kraaien en kauwen, die zijn pas leuk bij huis.![]()
Slopen alles, en vreten alles op.
Zat je daar?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chuf , wat leuk die linkjes van jou over Valencia, het vuurwerk, ik heb dat dit weekend live meegemaakt.
Gewoon arrogantie is dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn uiteindelijk toch sneller, ze dagen alleen maar uit.
Ik heb ze zie op mn balkon gehad en dan zaten ze ergens achter in een hoekje de boel vol te schijten.. Als stadbeesten is het ongedierste in mijn ogen ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Geloof ik best, wordt ook steeds erger hier. Ook met die zwarte krengen. Kraaien of wat zijn dat voor krijsers? Met honderden in de bomen. Jagers schieten ze hier af maar dat hoef ik dan ook niet te zien. Maar abnormaal veel van die vogels.
Mooie stad hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Yep. Vannacht thuisgekomen.
Helemaal verliefd op die stad.
Als plattelandsbeesten vreten ze al de zaden uit de akkers. En dan staan er acht jagers, op elke kant twee. Maar dat vind ik ook naar om te zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze zie op mn balkon gehad en dan zaten ze ergens achter in een hoekje de boel vol te schijten.. Als stadbeesten is het ongedierste in mijn ogen ...
Ik had zo'n pleuriswijf aan de overkant wonen die 's morgens vroeg haar hondje uitliet en brood strooide. Die kutduiven zaten al om 5 uur in de ochtend op mijd kapel herrie te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zei kraaien maar denk krauwen dan. Grote zwarte, met honderden.
Ik spreek mensen aan die hun overgebleven eten bij de weg strooien. Complete punten pizza's. Hoppa smijt maar neer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had zo'n pleuriswijf aan de overkant wonen die 's morgens vroeg haar hondje uitliet en brood strooide. Die kutduiven zaten al om 5 uur in de ochtend op mijd kapel herrie te maken.
25 graden, aan het strand gezeten, tapas eten, en paella Valenciana.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie stad heen jullie hadden goed weer... volgen s mij ..
Ik vind het ook niet leuk maar als er een overschot en overlast van is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Als plattelandsbeesten vreten ze al de zaden uit de akkers. En dan staan er acht jagers, op elke kant twee. Maar dat vind ik ook naar om te zien.
Mensen zijn echt ook vaak zelf de schuld.. en hier met allochtonen die geen voedsel mogen verspillen ..... bs ...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik spreek mensen aan die hun overgebleven eten bij de weg strooien. Complete punten pizza's. Hoppa smijt maar neer.
Ja echt, abnormaal veel hier. Hoe komen daar zoveel van dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk maar als er een overschot en overlast van is.
Ze doen niet aan anticonceptie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:54 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja echt, abnormaal veel hier. Hoe komen daar zoveel van dan?
Nice GD .. En de Mascleta mogen aanhorenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
25 graden, aan het strand gezeten, tapas eten, en paella Valenciana.
Kraaien en kauwen? Die waren beschermd, doden was verboden, en daar hebben we nu de last van.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:54 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ecologie, is er genoeg voedsel....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:54 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat is ook geen verspillen maar overlast geven. Mijn hondje at zo'n stuk kip op met bot er nog in. Lag bij de overbuurman, die gooide altijd al zijn resten bij de straat. Nou mooi dat ik dat botje uit zijn keel moest rukken. Niet van de buurman maar van de hond dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mensen zijn echt ook vaak zelf de schuld.. en hier met allochtonen die geen voedsel mogen verspillen ..... bs ...
Echt, ik was zo gek op Barcelona, maar snap je nu.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice GD .. En de Mascleta mogen aanhoren
Ja maar dan zouden er ook veel Afrikaanse mensen moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze doen niet aan anticonceptie.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:58 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja maar dan zouden er ook veel Afrikaanse mensen moeten zijn.
Ik doe flauw.
Ja dat is idd asociaal... Ik heb dat hier wel eens gedaan... Was het een Nederlandse Moslima die gelijk plat begon te schelden ....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:56 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat is ook geen verspillen maar overlast geven. Mijn hondje at zo'n stuk kip op met bot er nog in. Lag bij de overbuurman, die gooide altijd al zijn resten bij de straat. Nou mooi dat ik dat botje uit zijn keel moest rukken. Niet van de buurman maar van de hond dus.En dan spreek ik zo iemand wel aan, dan ben ik maar een kutwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |