quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken wat het ook al weer was.
Heb je ook zeep voor de penis?
QFT.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
Ik las wat terug, en zag een link van Voxs. Wat een prachtig schilderij, ik heb op je gestemd volgens mij. Althans, ik klikte op de 5e ster, volgens mij werkte dat.![]()
Vind hem echt prachtig, zag er zoveel met scheve ogen, of zo hard aangezet.
Denk je dat ik dat niet weet.quote:
puinhoop.quote:
Ik moet ze niet met hun geroekoe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een duivenhaat hier.Ik vind ze zó leuk.
Klerebeesten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet ze niet met hun geroekoe.
Nou haat niet hoor, ik rem voor duiven. Maar die krengen worden wel steeds brutaler. Gaan gewoon midden op de weg zitten en jij remt en dan kijken ze je aan van: mot je nou?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een duivenhaat hier.Ik vind ze zó leuk.
QFT.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
No mercy hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou haat niet hoor, ik rem voor duiven. Maar die krengen worden wel steeds brutaler. Gaan gewoon midden op de weg zitten en jij remt en dan kijken ze je aan van: mot je nou?
Moeilijk te vertalen. Chaos/durcheinanderquote:
Hier rem je niet meer voor ze want dan zou je niet vooruit komenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou haat niet hoor, ik rem voor duiven. Maar die krengen worden wel steeds brutaler. Gaan gewoon midden op de weg zitten en jij remt en dan kijken ze je aan van: mot je nou?
Eentje die teveel kogels koste om te raken.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier rem je niet meer voor ze want dan zou je niet vooruit komen
Een van klei ? Een Olympischequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje die teveel kogels koste om te raken.
Ze zijn uiteindelijk toch sneller, ze dagen alleen maar uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Al dat bloed en veren aan je banden. Kan je dat er weer afschrapen.
achsoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeilijk te vertalen. Chaos/durcheinander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |