Echt wel, ik ga het gesprek ook wel met vertrouwen tegemoet.quote:
Ja succses Eendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik ga het gesprek ook wel met vertrouwen tegemoet.
Veel succes morgen eendje!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh, lekker een douche genomen en een goede scheerbeurt.Ik ben al bijna klaar voor mijn gesprek van morgen.
Ja stonden kaarsen in dat dingetje maar die lagen er telkens naast omdat er een kat in ging liggen. Dus nu staan de kaarsen in de kast.quote:
Het is ook wel leuk om te zien hoe mijn parkietje op der schommeltje zit te relaxen.quote:
onder zware verdoving ....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er komt absoluut geen mes in de buurt van mijn ballen. Behalve toen mijn rechterbeen open werd gemaakt maar ik had de chirurg gewaarschuwd. Kom in de buurt met je mes en je ligt naast mij.
Dank je.quote:
Zesde zintuig.quote:
Uit een operatie wakker worden bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zesde zintuig.![]()
Die verdoving blijft nog altijd apart en het wakker worden.
Klein bedrijfsongelukje?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit kwam ik tegen toen ik naar mijn werkplek liep lol
[ afbeelding ]
Voor het gesprek niet, als ik er ga werken wel maar dat vind ik wel fijn. Dan ben ik ook weer lekker op tijd thuis.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon wat Lactacyd gebruiken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er komt absoluut geen mes in de buurt van mijn ballen. Behalve toen mijn rechterbeen open werd gemaakt maar ik had de chirurg gewaarschuwd. Kom in de buurt met je mes en je ligt naast mij.
Een puinhoop.quote:
Dat wasook altijd mn voorkeurquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor het gesprek niet, als ik er ga werken wel maar dat vind ik wel fijn. Dan ben ik ook weer lekker op tijd thuis.
Dank je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:31 schreef Gooddeal het volgende:
Badeendje heeft een sollicitatie morgen? Succes hoor, hopen dat het wat wordt.
Ik hoop dat de bestuurder er goed vanaf is gekomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Even Apeldoorn bellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd al een hekel aan duiven gehad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:32 schreef Marsani het volgende:
Mijn ouders hadden een duifje in huis en een kat. Is tien jaar lang goed gegaan en toen ineens pats, duif dood.Kat heeft op zijn flikker gekregen en is nooit meer thuisgekomen.
Ik heb geen verstopte neus.quote:
Ja zat niemand inquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bestuurder er goed vanaf is gekomen.
halloquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:31 schreef Gooddeal het volgende:
Badeendje heeft een sollicitatie morgen? Succes hoor, hopen dat het wat wordt.
Wat triest voor die kat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:32 schreef Marsani het volgende:
Mijn ouders hadden een duifje in huis en een kat. Is tien jaar lang goed gegaan en toen ineens pats, duif dood.Kat heeft op zijn flikker gekregen en is nooit meer thuisgekomen.
Ja ik ook, dit was ook nog zo'n sierkreng.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd al een hekel aan duiven gehad.
Vliegende ratten zijn het.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd al een hekel aan duiven gehad.
Ja afschuwelijk, mijn moeder heeft er altijd last van gehouden dat ze uit impuls de kat zo hard aanpakte.quote:
Lactacyd is vaginale zeep.quote:
Juist, ik schop ze uit mijn pad of fiets er dwars overheen, zal mij aan mijn reet roesten, opbokken, kutbeesten.quote:
Viel wel mee, er zijn een hoop leuke filmpjes te vinden met katten en vogels. Maar ja papegaaien soorten kunnen best narren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:32 schreef Marsani het volgende:
Man wat had ik een depressieve post terwijl het hier zo vrolijk is. Beschouw het maar als niet geschreven.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:36 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja afschuwelijk, mijn moeder heeft er altijd last van gehouden dat ze uit impuls de kat zo hard aanpakte.
Sunlight.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken wat het ook al weer was.
Heb je ook zeep voor de penis?
Een bende.quote:
Had twee papegaaien maar bij de scheiding wilde mijn ex ze mee. En eerlijk is eerlijk, waren ook van hem. Wat een heerlijke beestjes. Gingen met me mee naar de winkel en zaten op de stang van het winkelkarretje. Mis ze wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Viel wel mee, er zijn een hoop leuke filmpjes te vinden met katten en vogels. Maar ja papegaaien soorten kunnen best narren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |