Zo hoort hetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet dagelijks het kooitje open en dan klimt ze eruit. Vliegt lekker rond en gaat hier en daar wat spelen.
Voor een dier dat vliegt vind ik dat nog zeer beperkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet dagelijks het kooitje open en dan klimt ze eruit. Vliegt lekker rond en gaat hier en daar wat spelen.
Zet het raam eens open of de balkondeurquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een dier dat vliegt vind ik dat nog zeer beperkt.
Maar idd, beter dan niks.![]()
Dat is al eens gebeurd maar daar vliegt ze niet uit. Ze vind het veel te leuk hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet het raam eens open of de balkondeur
Het regende zeker pijpestelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al eens gebeurd maar daar vliegt ze niet uit. Ze vind het veel te leuk hier.
Ik kan met de poezen de deur openlaten, ze gaan er niet uit, maar wanneer er heftig lawaai wordt gemaakt door bouwvakkers raken ze in paniek en weten niet meer waar naartoe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet het raam eens open of de balkondeur
Ook zoiets, regen en sneeuw vinden ze helemaal niks.quote:
Stelletje schijtlijsters die pussies van jouwquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
![]()
Ik kan met de poezen de deur openlaten, ze gaan er niet uit, maar wanneer er heftig lawaai wordt gemaakt door bouwvakkers raken ze in paniek en weten niet meer waar naartoe.
Alsof ik dan het raam open zet.quote:
quote:
quote:Hans spielt mit seine Willy.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet het nog niet ... juv ATm denk ik
was al 4 minute aufregung en geen goalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet het nog niet ... juv ATm denk ik
Ja zag het NL arbiterquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
was al 4 minute aufregung en geen goal
quote:'Zou jij het nieuwe album van Joran van der Sloot kopen?'
Succes gewenst.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh, lekker een douche genomen en een goede scheerbeurt.Ik ben al bijna klaar voor mijn gesprek van morgen.
Ballen weer glad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh, lekker een douche genomen en een goede scheerbeurt.Ik ben al bijna klaar voor mijn gesprek van morgen.
Dank je.quote:
Er komt absoluut geen mes in de buurt van mijn ballen. Behalve toen mijn rechterbeen open werd gemaakt maar ik had de chirurg gewaarschuwd. Kom in de buurt met je mes en je ligt naast mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |