Avond.quote:
Ik had een goede inspiratie.quote:
Had toch poezen moeten zijn, ik heb geen last van katers.quote:
Ja maar een titel wie er aan mijn poes komt klinkt ook weer erg fout.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had toch poezen moeten zijn, ik heb geen last van katers.
Het zijn echt mijn maatjes, en ik heb ze graag, met al hun nukken, hoewel, ze zijn lief.quote:
Toch gelijk weer doordenken ..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar een titel wie er aan mijn poes komt klinkt ook weer erg fout.
Ik vind het nog steeds leuk om een parkietje te hebben ook al is het een eigenwijs kreng.quote:
Poezen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar een titel wie er aan mijn poes komt klinkt ook weer erg fout.
Ik kan het me voorstellen Moquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn echt mijn maatjes, en ik heb ze graag, met al hun nukken, hoewel, ze zijn lief.
Ja precies. Als kind had ik ook een parkiet, een groene genaamd Winky. Helaas is die op een dag spoorloos verdwenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk om een parkietje te hebben ook al is het een eigenwijs kreng.
Brengt wat leven in huis.
Mijn zus had als kind een kanarie, wat een tiefus zooi maken die rond een kooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies. Als kind had ik ook een parkiet, een groene genaamd Winky. Helaas is die op een dag spoorloos verdwenen.
Haha ja. Maar dan zou de kooi groter moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zus had als kind een kanarie, wat een tiefus zooi maken die rond een kooi.
Daarom vind ik het vrij zielig....voor die beestjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja. Maar dan zou de kooi groter moeten zijn.
Kanaries zijn stom.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja. Maar dan zou de kooi groter moeten zijn.
Ja, zo'n beestje kan niet vrij rondvliegen, tenzij het vaak los wordt gelaten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom vind ik het vrij zielig....
Ik zet dagelijks het kooitje open en dan klimt ze eruit. Vliegt lekker rond en gaat hier en daar wat spelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo'n beestje kan niet vrij rondvliegen, tenzij het vaak los wordt gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |