Jaaaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:22 schreef PrisTheShiz het volgende:
@:lpfan
Wat heb jij te verbergen dat ze je met een bezoekje vereren?
Ja heerlijk! Werk thuis vandaag dus was uitslapenquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
@:superkimmi goedemorgengoed geslapen?
quote:
Jij bent toch ambtenaar?quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:11 schreef PrisTheShiz het volgende:
Zo ben weer een uurtje thuis van werk. Vandaag 11uur gewerkt en ging goed. Ben benieuwd hoe ik me voel morgen
We slapen altijd van 12:00 tot 18:00, dus kunnen we ‘s avonda wel weer paar uurtjes werkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 06:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jij bent toch ambtenaar?Wat doen die om 23.00 nog aan het werk?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We slapen altijd van 12:00 tot 18:00, dus kunnen we ‘s avonda wel weer paar uurtjes werken
Dat is een flinke stijging.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:38 schreef Poes. het volgende:
Ze hebben de optie ''cheesy crust'' verhoogd van 1 naar 3 euro
Inderdaad.. best lekker, maar niet voor 3 euro extraquote:
Goedkoopquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Inderdaad.. best lekker, maar niet voor 3 euro extra
Ze hebben nu de stuntweek, alle medium pizza's voor 3,99. Dan is het nog een keer leuk zeg maar.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jij bent toch ambtenaar?Wat doen die om 23.00 nog aan het werk?
Tell us morequote:Op donderdag 14 maart 2019 11:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]inspecties doen.
Al was het superslecht weer, dus heb alleen meegevaren.
Ik dm je wel even. Want ik wil mijn werkgever liever niet op fok noemen. Ivm herkenbaarheidquote:
ben benieuwd. Even koffie pakkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:23 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik dm je wel even. Want ik wil mijn werkgever liever niet op fok noemen. Ivm herkenbaarheid
quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:43 schreef superkimmi het volgende:
Ik weet Pris haar werkgever en ben omkoopbaar
Shit, daar gaat mn omkoopbaarheidquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
Okok omdat jullie het zo graag willen weten.
IK BEN CORA VAN MORA
mmmmm lekker bitterballen knallen![]()
![]()
Heb je ook kaassnacks? Kaas.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
IK BEN CORA VAN MORA
![]()
Serieus? Bitterballekesquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
IK BEN CORA VAN MORA
![]()
Dat. En m'n lunch is al op.quote:
We doen hier mee aan de vleesloze week. Nou ben ik vegetariër, dus helemaal prima, en helemaal vleesloos zijn we niet. Maar weet niet of de snacks dan heel erg gepromoot worden incl Coraquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hop naar de kantine.
Misschien is Cora er wel
Ja, dat klopt idd! Nu ben ik in Den Haag sowieso wel verwend, want de vegetarische slager komt hier vandaan. dus er is hier een restaurant van en er is een vega-snackbar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:08 schreef LPFAN het volgende:
Ik zag ook ergens voorbij komen dat Mora vegetarische snacks nu heeft of krijgt iig.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:11 schreef Poes. het volgende:
Chilicheese nuggetssssssssssss![]()
![]()
!!!!!!_____!!!!!!1!!1
Viveraquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Die vegetarische week was wel goed voor het vullen van de vriezer.![]()
Aanbiedingen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had jij een Coop in de buurt? Daar is de Vivera weer voor een euro.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:16 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb de biefstuck weer in huis gehaald
Nu?quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja! Inclusief de dure biefstukc!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nu?
Want dan kan ik wel wat gaan inslaan!
Ik "mag" de vissticks, zag ik. Komt nog akelig dicht in de buurt van daadwerkelijke vissticks qua smaak.quote:
Ja maar kan er niet heen meer. Moet eerst mijn nieuwe fiets er zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is B's favoriet, ik vind ze iets te vissig, maar wel te doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "mag" de vissticks, zag ik. Komt nog akelig dicht in de buurt van daadwerkelijke vissticks qua smaak.
Balenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja maar kan er niet heen meer. Moet eerst mijn nieuwe fiets er zijn
Bij de Poeisz :p 1 + 1 gratis.quote:
Vissig is bij visstick-emulatie een pluspunt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is B's favoriet, ik vind ze iets te vissig, maar wel te doen
Jah.quote:
Ik ben geen fan van ''nepvlees wat op echtvlees'' lijkt/smaakt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vissig is bij visstick-emulatie een pluspunt.
#TeamKimmiquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:21 schreef superkimmi het volgende:
Ik vind Vivera ook top![]()
Sowieso worden vega-producten steeds beter, als je maar de relatief nieuwe aanbieders neemt.
Quorn![]()
![]()
Valess![]()
Leugens, die krengen doen niet anders dan uit elkaar vallen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:23 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
En deze zijn heerlijkEnige kaasburger die niet uitelkaar flikkert.
No way! Nog nooit gehad, terwijl die van de Lidl en zo áltijd gaan smelten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens, die krengen doen niet anders dan uit elkaar vallen.
Vent en ik kunnen het beiden niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
No way! Nog nooit gehad, terwijl die van de Lidl en zo áltijd gaan smelten.
Wat gek, want deze heeft juist een hele dikke korst itt Lidl/Vivera etcquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vent en ik kunnen het beiden niet.
Lidl en Vivera heb ik nooit geprobeerd, dus geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat gek, want deze heeft juist een hele dikke korst itt Lidl/Vivera etc
Dan vooral ook NIET proberenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lidl en Vivera heb ik nooit geprobeerd, dus geen vergelijkingsmateriaal.
Die ken ik niet!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:23 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
En deze zijn heerlijkEnige kaasburger die niet uitelkaar flikkert.
Daarom, frikandellenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die ken ik niet!toch maar eens opzoeken. Want kaasschnitzel die uiteindelijk een laagje aangebakken kaas in je koekenpan worden is niks..
Ik mag ze zelf niet eten, dus dat regelt vent zelf maar dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan vooral ook NIET proberen![]()
Al kan LP het dus weer wél. Ik snap het ook niet meer
Niet te koop bij de AH, ik haal ze meestal bij de Poiesz of de Dirkquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die ken ik niet!toch maar eens opzoeken. Want kaasschnitzel die uiteindelijk een laagje aangebakken kaas in je koekenpan worden is niks..
Poiesz hebben we hier niet. Dirk wel. ik ga eens kijken!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Niet te koop bij de AH, ik haal ze meestal bij de Poiesz of de Dirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |