Ja! Inclusief de dure biefstukc!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nu?
Want dan kan ik wel wat gaan inslaan!
Ik "mag" de vissticks, zag ik. Komt nog akelig dicht in de buurt van daadwerkelijke vissticks qua smaak.quote:
Ja maar kan er niet heen meer. Moet eerst mijn nieuwe fiets er zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had jij een Coop in de buurt? Daar is de Vivera weer voor een euro.
Dat is B's favoriet, ik vind ze iets te vissig, maar wel te doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "mag" de vissticks, zag ik. Komt nog akelig dicht in de buurt van daadwerkelijke vissticks qua smaak.
Balenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja maar kan er niet heen meer. Moet eerst mijn nieuwe fiets er zijn
Vissig is bij visstick-emulatie een pluspunt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is B's favoriet, ik vind ze iets te vissig, maar wel te doen
Ik ben geen fan van ''nepvlees wat op echtvlees'' lijkt/smaakt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vissig is bij visstick-emulatie een pluspunt.
#TeamKimmiquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:21 schreef superkimmi het volgende:
Ik vind Vivera ook top![]()
Sowieso worden vega-producten steeds beter, als je maar de relatief nieuwe aanbieders neemt.
Quorn![]()
![]()
Valess![]()
Leugens, die krengen doen niet anders dan uit elkaar vallen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:23 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
En deze zijn heerlijkEnige kaasburger die niet uitelkaar flikkert.
No way! Nog nooit gehad, terwijl die van de Lidl en zo áltijd gaan smelten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens, die krengen doen niet anders dan uit elkaar vallen.
Vent en ik kunnen het beiden niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
No way! Nog nooit gehad, terwijl die van de Lidl en zo áltijd gaan smelten.
Wat gek, want deze heeft juist een hele dikke korst itt Lidl/Vivera etcquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vent en ik kunnen het beiden niet.
Lidl en Vivera heb ik nooit geprobeerd, dus geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat gek, want deze heeft juist een hele dikke korst itt Lidl/Vivera etc
Dan vooral ook NIET proberenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lidl en Vivera heb ik nooit geprobeerd, dus geen vergelijkingsmateriaal.
Die ken ik niet!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:23 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
En deze zijn heerlijkEnige kaasburger die niet uitelkaar flikkert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |