Daarom, frikandellenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die ken ik niet!toch maar eens opzoeken. Want kaasschnitzel die uiteindelijk een laagje aangebakken kaas in je koekenpan worden is niks..
Ik mag ze zelf niet eten, dus dat regelt vent zelf maar dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan vooral ook NIET proberen![]()
Al kan LP het dus weer wél. Ik snap het ook niet meer
Niet te koop bij de AH, ik haal ze meestal bij de Poiesz of de Dirkquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die ken ik niet!toch maar eens opzoeken. Want kaasschnitzel die uiteindelijk een laagje aangebakken kaas in je koekenpan worden is niks..
Poiesz hebben we hier niet. Dirk wel. ik ga eens kijken!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Niet te koop bij de AH, ik haal ze meestal bij de Poiesz of de Dirk
Deze week dus 2v3 bij de Dirk ook veel vegaquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Poiesz hebben we hier niet. Dirk wel. ik ga eens kijken!
Kantoorleefquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
onderweg naar huis.
Jaja ambtenaren tijden
Oh, wacht, dan ga ik ook!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
onderweg naar huis.
Jaja ambtenaren tijden
Wat voor telefoon heb je?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:32 schreef LPFAN het volgende:
Ik word constant gebeld door een onbekend nummer die nog geen 2 keer overgaat en dan ophangt. Ik word er helemaal gek van.
Hm, nee dan zal het niet zijn wat ik ff dacht. Manlief heeft wel eens een telefoon gehad waar een knopje op zat waarmee je jezelf kon bellen, om van vervelende gesprekken (IRL) af te komen. Duurde 2 jaar voordat hij ontdekte dat hij fake-telefoontjes naar zichzelf pleegdde.quote:
Haha zo'n telefoon heb ik ook gehad jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:52 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hm, nee dan zal het niet zijn wat ik ff dacht. Manlief heeft wel eens een telefoon gehad waar een knopje op zat waarmee je jezelf kon bellen, om van vervelende gesprekken (IRL) af te komen. Duurde 2 jaar voordat hij ontdekte dat hij fake-telefoontjes naar zichzelf pleegdde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |