twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 14-03-2019 om 10:01:02The @FIA has formally confirmed that Aussie V8 Supercars race director Michael Masi will take over Charlie Whiting's F1 responsibilities. He's also starter and safety delegate reageer retweet
Overdrijf je niet een beetje? En volgens mij lopen de kijkcijfers al 4 opeenvolgende jaren hard terug wereldwijd en maakt de organisatie enorme verliezen. Dus hosanna is het alleminst.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Zijn conflicterende beslissingen staan los van de dingen die hij heeft bereikt en gedaan en maken de positieve dingen natuurlijk niet ongedaan. Onder zijn leiding is de F1 populairder dan ooit en het is nog maar de vraag wie je hiervoor terug gaat krijgen. Maar dat terzijde; de beste man was eigenlijk nog te jong om te gaan en dat komt dan ook nog eens totaal uit de lucht vallen.
Alleen voor de Aus GP.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 14-03-2019 om 10:01:02The @:FIA has formally confirmed that Aussie V8 Supercars race director Michael Masi will take over Charlie Whiting's F1 responsibilities. He's also starter and safety delegate reageer retweet
toegenomenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje? En volgens mij lopen de kijkcijfers al 4 opeenvolgende jaren hard terug wereldwijd en maakt de organisatie enorme verliezen. Dus hosanna is het alleminst.
Nul invloed. De safety officer keurt alleen het circuit op veiligheid.quote:Respect voor de man en zn carriere, heeft zn ziel en zaligheid in F1 gestoken. Triest vroeg einde voor een icoon. Ben benieuwd wie het overneemt en of het nog invloed heeft op de NL GP plannen waar hij ook nauw bij betrokken was.
Je kunt geen GP kijken zonder dat ze het minimaal 3 keer over Charlie hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Nooit gehoord van de beste man
Maar ik ben dan ook een fayboy to the Max (hueueue). Volg het pas een beetje sinds Max rijdt.
RIP aan de nabestaanden.
Ja, nu ik me bedenk heb ik zijn naam wel eens voorbij horen komen ja. Zonde voor de sport, deze man was blijkbaar een icoon.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Je kunt geen GP kijken zonder dat ze het minimaal 3 keer over Charlie hebben.
een andere britquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, nu ik me bedenk heb ik zijn naam wel eens voorbij horen komen ja. Zonde voor de sport, deze man was blijkbaar een icoon.
Benieuwd wie 'm op gaat volgen.
Olav kennende zal dat ook nog wel een paar jaar zo blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vettel had het aan het eind van de race ook wel eens over Charlie.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ben 4 jaar scheidsrechter geweest.quote:
Wat een onzin. En als het over Max gaat dan is het juist het ouderwetse racen. Toen er nog echt geraced en ingehaald werd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij was 1. Aanwezig bij de drivers meeting waar regelmatig max moest hebben 2. Hinderlijk aanwezig in de media om voornamelijk max de les te lezen.
Hij kon het moderne race niet aan.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij was 1. Aanwezig bij de drivers meeting waar regelmatig max moest hebben 2. Hinderlijk aanwezig in de media om voornamelijk max de les te lezen.
Hij kon het moderne race niet aan.
Ongeacht of het modern of ouderwets is, juist dat agressieve racen vond hij mooi.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. En als het over Max gaat dan is het juist het ouderwetse racen. Toen er nog echt geraced en ingehaald werd.
quote:“He was very open, open to young drivers. I remember my first year being particularly aggressive and he was not coming to me to tell me to calm down – he was saying I think it’s great what you are doing to Formula 1, both Max and you are showing new kind of standards of driving a bit more aggressively and raising some questions with moving under braking. He didn’t tell me to stop, he just told me, 'Just be careful, you’re great for F1, keep doing it that way as everyone is enjoying seeing you guys battle and I enjoyed it a lot'.
Ricciardo wereldkampioen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 14-03-2019 om 10:01:02The @:FIA has formally confirmed that Aussie V8 Supercars race director Michael Masi will take over Charlie Whiting's F1 responsibilities. He's also starter and safety delegate reageer retweet
Wolff in schaapskleren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:42 schreef twiFight het volgende:
Dat is standaard Mercedestaktiek, al jaren.
Ben er ook geen fan van.
Mega budget, drie keer zoveel mensen in dienst als meeste andere teams, slimste en duurste koppen die aan de auto's werken, mega faciliteiten om te kunnen testen, hebben alles in eigen hand zonder afhankelijk te zijn van derden .....en nog doen ze inderdaad de hele tijd huilie huilie hoe zwaar ze het wel niet hebben en hoe moeilijk het allemaal wel niet is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:21 schreef DeeBee het volgende:
Erg vermoeiend dat Mercedes in alles doet alsof ze een grote underdog zijn dezer dagen... Dat ze misschien niet 100% zeker zijn van alles, ok, maar je bent titelverdediger... Treurig gedoe om de prestaties groter te laten lijken dan ze zijn, alsof HAM met een Toro Rosso kampioen is geworden al jaren zo klinkt het...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |