Hoezo fout zitten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef Der_Mann het volgende:
mensen die ''haha jij hebt geen leven omdat je dit hebt opgezocht!!'' zeggen als ze ergens niet op kunnen reageren omdat ze weten dat ze fout zitten
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:08 schreef Goudenvis het volgende:
Ik denk, ik zal me maar even voorstellen hier. Ik ben Goudenvis en na veel vijven en zessen toch maar besloten me hier te registreren.
In het dagelijkse leven houd ik van mijn medegebruikers en drink ik soms koffie. Ik speel spelletjes en mijn favoriete kleur is blauw. Ik woon samen met mijn vriendin () en honten. Of ik kinderen heb, is mij niet bekend.
Hoe ben ik hier terecht gekomen? Gewoon ongeluk gehad denk ik.
Ik heb verder helemaal niks met vissen.
mijn punt was dat CoD en GTA dezelfde doelgroep hebben als Fortnite vrolijke joopquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:34 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoezo fout zitten?dat is net 500 uur per jaar dat ik game
durf te wedden dat iederen hier meer Netflix kijkt dan dat
O zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn punt was dat CoD en GTA dezelfde doelgroep hebben als Fortnite vrolijke joop
je bent zelf gay!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
O zonou oke zou best kunnen maar ik speel geen gaynite of gaypex
Hahahah wat lul jij nou johquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil even melden dat ik geen problemen heb met VK
Prachtig land inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil even melden dat ik geen problemen heb met VK
Wat bedoel je?quote:
TARDIS.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die streep komt wel erg dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |