bronquote:Raymond van Barneveld en zijn echtgenote Silvia gaan scheiden. Het stel heeft besloten na een huwelijk van bijna 25 jaar uit elkaar te gaan.
Dat meldt Van Barnevelds manager aan NU.nl na berichtgeving van de Britse tabloid The Sun. De krant heeft beelden in handen van de darter terwijl hij zoent met een onbekende vrouw in een hotellobby.
"De echtscheiding is inmiddels ingezet en Raymond en Silvia willen dat graag in alle rust en in onderling overleg regelen en vragen dan ook aan alle media dat te respecteren", aldus manager Jaco van Bodegom.
Eind januari schreef Privé over een mogelijke scheiding tussen Van Barneveld en zijn vrouw, destijds ontkende de vijfvoudig wereldkampioen dat nog.
Van Barneveld trouwde in 1995 met Silvia, samen hebben ze twee kinderen.
Dat meisje had zijn (klein)dochter kunnen zijn. Zegt genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:07 schreef Dven het volgende:
"Vast omdat hij zo knap is"
Is dat dan een sneer naar dat mokkel omdat ze schijnbaar voor zijn fantastische persoonlijkheid, dikke lul of flinke portemonnee gaat, of is het een sneer naar jezelf omdat je blijkbaar zo kortzichtig bent dat uiterlijk blijkbaar het meest bepalende is?
Tuurlijk is the sun een roddelblad, maar als zijn manager het aan nu.nl vertelt dan klopt het welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:10 schreef matspontius het volgende:
Is dat van Barneveld? Is the Sun geen roddelblad?
51 jaar en z'n kleindochter ja? Sowieso, dat mens is absoluut zo jong niet, wat is er mis met jouw ogen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:13 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dat meisje had zijn (klein)dochter kunnen zijn. Zegt genoeg denk ik.
Wat is er mis met jou ogen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
51 jaar en z'n kleindochter ja? Sowieso, dat mens is absoluut zo jong niet, wat is er mis met jouw ogen?En zelfs als er 20 of 25 jaar tussenzit. Dit komt dus geregeld voor, ook wanneer niet één van de twee partijen een tamelijke zak geld heeft.
Wat mij betreft is kortzichtigheid bij dezen bevestigd. Dank.
Met mijn ogen absoluut niets, maak je daar vooral maar niet dik over.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou ogen?
[ afbeelding ]
Enige juiste reactie in dit topic eigenlijk wel.quote:
jouw ogenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou ogen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker Barney!!!!!!!!!!!!!!!! Elke gezonde man van 51 wil toch een meid half z'n leeftijd palen. Barney doet hetheld.
Sylvia
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
gatver zie je het voor je samen in bedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Barney ook arm en arm gespot met onbekende man.
[ afbeelding ]
Ja, en?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:43 schreef Daniane het volgende:
screenshots van Instagram waarin Barney ook graag met een 20-jarig meisje wilde afspreken en haar wel met wat minder kleren wilde zien...
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vind ik nogal ongepast en al helemaal als je getrouwd bent.
Wat een held!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:43 schreef Daniane het volgende:
Michella Kox postte een uur geleden screenshots van Instagram waarin Barney ook graag met een 20-jarig meisje wilde afspreken en haar wel met wat minder kleren wilde zien... Screenshots zijn helaas offline gehaald.
Ongepast? Wellicht wordt dat minder als je het over een 20-jarige vrouw gaat hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vind ik nogal ongepast en al helemaal als je getrouwd bent.
Zware avond gehad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Barney ook arm en arm gespot met onbekende man.
[ afbeelding ]
Jezelf laten melken op een hotelkamer, werelds.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Knarregod is bij lange na niet de enige uit dat wereldje denk ik
Minstens de helft gaat naar de hoeren of krijgen die hoeren op hun hotelkamer aangeleverdgenot
Frituurvet verkopen aan de keuken voor Sylvia's BSE-frikandellen .quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jezelf laten melken op een hotelkamer, werelds.
ONE HUNDRED AAAAAND EIGHTY!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef KingRadler het volgende:
de helft krijgen van Barney....
KASSA!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |