Dat is best wel een goed ideequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:28 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Kun je desnoods deze forumpagina laten lezen aan iemand? Hoef je het niet te "zeggen".
Of ergens opschrijven en dan aan ze geven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:28 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Kun je desnoods deze forumpagina laten lezen aan iemand? Hoef je het niet te "zeggen".
Je kunt het in elk geval aardig verwoorden.....nu nog durven te zeggen.....ook al struikel je over die drempel waar je nu tegenop kijkt.....je wordt áltijd opgevangen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb gewoon heel veel angsten maar hier typen gaat redelijk
De drempel is gewoon zo hoog dat ik geen idee heb hoe ik er over heen kom, maar dit laten lezen is wel een goed ideequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kunt het in elk geval aardig verwoorden.....nu nog durven te zeggen.....ook al struikel je over die drempel waar je nu tegenop kijkt.....je wordt áltijd opgevangen!
Hopelijk geven wij je hier dan een beetje steun om te klimmen....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
De drempel is gewoon zo hoog dat ik geen idee heb hoe ik er over heen kom, maar dit laten lezen is wel een goed idee
Ja dat vind ik wel heel erg fijn!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk geven wij je hier dan een beetje steun om te klimmen....
Heb je voor jezelf wel geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat me nog meer tegenhoud, ik denk het hele idee van dat ik hier ben.
Nee dat lukt me nog steeds niet. Ik ben hier al eerder geweest. Ik was in september thuis toen ging ik met ontslag maar dit ging helemaal niet goed. Toen kwam ik uiteindelijk weer hier terecht en eigenlijk sindsdien is er nog geen acceptatiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je voor jezelf wel geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is?
Ik denk dat je dat als eerste moet gaan accepteren. Makkelijker gezegd, dan gedaan. Maar de enige waar je invloed op hebt, ben jijzelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:49 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee dat lukt me nog steeds niet. Ik ben hier al eerder geweest. Ik was in september thuis toen ging ik met ontslag maar dit ging helemaal niet goed. Toen kwam ik uiteindelijk weer hier terecht en eigenlijk sindsdien is er nog geen acceptatie
Het us wel lastig want ik ga naar een woonafdeling die ook in hetzelfde gebouw zit als waar ik nu zit. Ik wil het heel graag accepteren maar het lukt me niet. Ik kan niet accepteren dat ik zover achteruit ben gegaan..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat als eerste moet gaan accepteren. Makkelijker gezegd, dan gedaan. Maar de enige waar je invloed op hebt, ben jijzelf.
Mijn moeder heeft ook een tijdje gedwongen opgenomen gezeten en toen zij de knop omzette en het accepteerde dat het nu eenmaal zo was, is haar herstel snel gegaan.
Nee heel moeilijk. Ik kleur het gelijk zwart. Als iets goed gaat schrik ik hier zo van dat ik gelijk weer in een negtief gat val..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:01 schreef quickstepster het volgende:
Kan je verbeteringen dan wel accepteren? Of lukt dat ook niet omdat je niet kan accepteren dat het mis is gegaan? We zijn allemaal mensen en we maken allemaal fouten en kunnen het geen van allen alleen
Word het accepteren makkelijker als je je bedenkt dat vooruitgang alleen maar mogelijk is door ook eens op je plaat te gaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:57 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Het us wel lastig want ik ga naar een woonafdeling die ook in hetzelfde gebouw zit als waar ik nu zit. Ik wil het heel graag accepteren maar het lukt me niet. Ik kan niet accepteren dat ik zover achteruit ben gegaan..
Dan word het wel iets makkelijker maar als ik op Mn plaat ga is alles weer negatief en zwart.. sorry het is zo moeilijk positief te zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Word het accepteren makkelijker als je je bedenkt dat vooruitgang alleen maar mogelijk is door ook eens op je plaat te gaan?
Dankjewel. Denk er zelf helaas niet zo over maar ik hoop en doe Mn best dat dit in de toekomst wel zo gaat zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:19 schreef quickstepster het volgende:
Geen sorry zeggen voor wie en wat je bent hoor! Je mag er gewoon zijn
Snap ik. Helpt het je te bedenken voor wie je daar zit?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:15 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dan word het wel iets makkelijker maar als ik op Mn plaat ga is alles weer negatief en zwart.. sorry het is zo moeilijk positief te zijn
Ja dat wel maar ook dat kleur ik weer negatief want dan denk ik waarom zou ik dit voor mezelf doen.. ik voel me gewoon zo waardeloosquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Helpt het je te bedenken voor wie je daar zit?
Je moet het doen omdat je zelfbeeld niet klopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ook dat kleur ik weer negatief want dan denk ik waarom zou ik dit voor mezelf doen.. ik voel me gewoon zo waardeloos
Ik heb straks weer therapie hiervoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet het doen omdat je zelfbeeld niet klopt.
Je kunt je beter afvragen waarom je niet niet voor jezelf zou doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ook dat kleur ik weer negatief want dan denk ik waarom zou ik dit voor mezelf doen.. ik voel me gewoon zo waardeloos
Om er voor te gaan en het beste beentje voor te zettenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen waarom je niet niet voor jezelf zou doen.
Wat zou je jezelf adviseren wanneer dat wat jij typt door mij of eender andere SC'er getypt werd?
Precies. Als een ander dat waard is, waarom jijzelf nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:44 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Om er voor te gaan en het beste beentje voor te zetten
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Als een ander dat waard is, waarom jijzelf niet.
Graag gedaanquote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Mo0nlight het volgende:
Sorry dat dit topic vol staat met mijn shit
Leukquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:10 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meer iets voor moeder dan voor kind, zij heeft t zware werk gedaan!
Willen een mooie afbeelding op glas laten drukken, als wandversiering of om neer te zetten. Iets wat bij haar past, en gaat om familie.
Ik hoop hetquote:
Je maakt je eigen kunst begrijp ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef Samzz het volgende:
Woei, vanavond mijn tekeningen deels inlijsten. De passe partouts zijn er.
Van t weekend de lijsten spuiten.
Was je nou eigenlijk al die setjes aan het verkopen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:21 schreef Samzz het volgende:
Woei, vanavond mijn tekeningen deels inlijsten. De passe partouts zijn er.
Van t weekend de lijsten spuiten.
Volgens mij niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Is Hestia eigenlijk nog online geweest vandaag?
Ja inderdaad.......maar maak me stiekem wel een beetje zorgen....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef quickstepster het volgende:
Ze zal wel vet balen. Ze duikt vanzelf wel weer op
Maar is dat een reden om hier niet meer te posten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef quickstepster het volgende:
Ze zal wel vet balen. Ze duikt vanzelf wel weer op
Inderdaad....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is dat een reden om hier niet meer te posten?
Maar ze post volgens mij sowieso wel elke ochtend en gezien haar situatie....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ze heeft gisteren toch gepost? Zo lang is dat niet geleden.
En een van de laatste dingen die ze ze posten was dat er bedreigingen warenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ze heeft gisteren toch gepost? Zo lang is dat niet geleden.
Dit inderdaad......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En een van de laatste dingen die ze ze posten was dat er bedreigingen waren
Voelt gewoon niet helemaal lekker, hopelijk komt ze snel online
Mwa kunst... Ik teken graag en ik wil er twee inlijstenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik hoop het[..]
Je maakt je eigen kunst begrijp ik?
Yesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was je nou eigenlijk al die setjes aan het verkopen?
Snap ik.......dankjewel voor jouw post.....weten we in elk geval dat het naar omstandigheden goed gaat....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:09 schreef quickstepster het volgende:
Ik wil niet teveel zeggen, maar heb Hestia gesproken, heeft even geen trek hier te posten, heeft andere dingen aan dr hoofd
Wat heb je getekend?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa kunst... Ik teken graag en ik wil er twee inlijsten.
Leuk ben benieuwd hoe dat er uit ziet !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben na een lange dip weer begonnen en t zijn allemaal nog beesten tot nu toe.
Paarden, herten, ezeltje, zeehondje, zwijntje, vosje, wasbeertje.
CRE / Traditioneel tekenen #4; met hondenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Leuk ben benieuwd hoe dat er uit ziet !
Doet t niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:03 schreef MCH het volgende:
Gaat lekker in Urk
https://www.destentor.nl/(...)epen-geertje-wilders
Wauw super mooi kan jij tekenen zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
CRE / Traditioneel tekenen #4; met honden
Vanaf post 68 staan er meerdere foto's van werken.
Dank je welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:20 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Wauw super mooi kan jij tekenen zeg!
Sowquote:
Vind jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach dan hebben ze tenminste een goed excuus waarom ze zo dom doen
Ja! Net ging het hier zo hard tekeer dat de katten ervan schrokkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh wanneer is deze herfst weer voorbij....regen klettert tegen de ramen gewoon.....
Ik herken dit als m'n zoon weer naar een of ander metal concert gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef Restyler het volgende:
Vriendin is naar een optreden met haar zusje. Ze heeft de afgelopen weken al wel 5 keer gezegd naar welke artiest ze nog maar ging, maar heb het nog steeds niet onthouden.![]()
Edit: net even gegoogled, het is Twenty One Pilots waar ze heen is!
Die van ons net ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja! Net ging het hier zo hard tekeer dat de katten ervan schrokken![]()
Kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh wanneer is deze herfst weer voorbij....regen klettert tegen de ramen gewoon.....
Na het weekend zeiden ze bij het weerbericht.....op naar de lente!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:39 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnen
Dat mag wel naar al die dagen met wind en regen...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Na het weekend zeiden ze bij het weerbericht.....op naar de lente!
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat mag wel naar al die dagen met wind en regen...
I like the sunshine
Ik kan echt niet wachten op de dagen dat ik tot s'avonds laat in de tuin kan zitten, heerlijk gewoon.quote:
Dat zijn wel fijne momentenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad! Dit weer is voor herfstavonden samen onder een dekentje, niet het begin van de lente...
Dat kon 2 weken geleden wel alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:57 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten op de dagen dat ik tot s'avonds laat in de tuin kan zitten, heerlijk gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |